joh, geloof je me nu dan eindelijk.quote:
Ik had het ook over een baard lieverd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een lekker melodietje.
Ik vind een baardje veel sexier .
Bij mij had mijn vader ook een snor toen ik een kleine koter was.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op oude foto's wel, maar toen ik een kleine koter was alleen nog een snor
Vet prikken als je een kus kreegquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij had mijn vader ook een snor toen ik een kleine koter was.
Mijn pa had een afro en een fu manchu...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij had mijn vader ook een snor toen ik een kleine koter was.
Dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vet prikken als je een kus kreeg
Ben je mishandeld door je ouders vroeger?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren.
Nee, alleen misbruikt. Hoezo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je mishandeld door je ouders vroeger?
Aten jullie vroeger thuis vaak soep?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alleen misbruikt. Hoezo?
Nee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Aten jullie vroeger thuis vaak soep?
Wat ben jij eigenlijk voor een raar ventje?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Aten jullie vroeger thuis vaak soep?
mosterd spekquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Broccolisoep, tomatensoep of groentesoep
Leitmein mist JNG denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor een raar ventje?
Wat is dat toch steeds met "heb je al een heli?"quote:
heli's > autosquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is dat toch steeds met "heb je al een heli?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |