Maar wacht ff, jouw ouders waren toch overtuigde hippies? Hoe heb je dan toch communie gedaan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Nu zijn jij, lans en ik al familie. Tik m aan.
Ja diequote:
Ik heb het origineel niet gehoord. Kan best dat die beter is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don.Dan is het origineel nog beter imo.
Familiedruk denk ik. Na de communie hoefde ik ook nooit meer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wacht ff, jouw ouders waren toch overtuigde hippies? Hoe heb je dan toch communie gedaan?
Makes sense.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Familiedruk denk ik. Na de communie hoefde ik ook nooit meer.
Ja, dan is het een echte baardquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Langer natuurlijk. Hij is al zeker 3 weken aan het groeien.
Mijn ouders waren geen overtuigde hippies.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overtuigde hippies zijn en je kind wel z'n communie laten doen.
Ja maar...dat zei je gister wel Knut.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn ouders waren geen overtuigde hippies.
Vind je dat sexy?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan is het een echte baard.
Trouwens , ik vind dit wel een mooi liedje van Nick en Simon
Hey Kapi, ik kreeg net een tip van Rens. Als je een keer honger hebt, hij is bij een fastfoodrestaurantje geweest dat heet McDonalds. Die verkopen hamburgers.quote:
send.quote:
Nee hoor. Ik noemde ze hippies. En qua opvoeding zat er ook wel veel van dat vrijheid blijheid, ontwikkel jezelf naar de sterren en daar voorbij gedoe in. Maar m'n moeder liep niet in bloemetjesjurken en mn pa had gewoon een normale kantoorbaan hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar...dat zei je gister wel Knut.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey Kapi, ik kreeg net een tip van Rens. Als je een keer honger hebt, hij is bij een fastfoodrestaurantje geweest dat heet McDonalds. Die verkopen hamburgers.
Had je vader ook een baard?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik noemde ze hippies. En qua opvoeding zat er ook wel veel van dat vrijheid blijheid, ontwikkel jezelf naar de sterren en daar voorbij gedoe in. Maar m'n moeder liep niet in bloemetjesjurken en mn pa had gewoon een normale kantoorbaan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |