Volgens Rens is het competitievervalsing.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ok inhoudelijk . En dat op een SCWat vinden jullie hier van?:
'Ajax en twee supportersverenigingen van de club hebben een kort geding aangespannen tegen de gemeente Eindhoven vanwege het vervoer naar uitwedstrijd die de Amsterdammers zondag tegen PSV spelen'
Gemeente Eindhoven zal supperters niet weigeren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ok inhoudelijk . En dat op een SCWat vinden jullie hier van?:
'Ajax en twee supportersverenigingen van de club hebben een kort geding aangespannen tegen de gemeente Eindhoven vanwege het vervoer naar uitwedstrijd die de Amsterdammers zondag tegen PSV spelen'
Dat was misschien overdreven maar jullie gelul dat een vol uitvak niet helpt was ook onzin.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens Rens is het competitievervalsing.
Zal wel lachen worden, met die hitlermannetjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon lekker op eigen vervoer laten gaan![]()
Heb je al een heli?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zal wel lachen worden, met die hitlermannetjes.
Daar zal het wel op uitdraaien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon lekker op eigen vervoer laten gaan![]()
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik een nummer van Nick en Simon leuk vind.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Tijd voor wat muzikale invulling van de middag.
Welke?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik een nummer van Nick en Simon leuk vind.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik een nummer van Nick en Simon leuk vind.
Hipsterquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn baard. Epische vormen. Hij begint het aan te nemen.
Geef mij je hand oid.quote:
Het is nu toch wel een fashionstatement hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Een baard is van alle tijden.
Geeeef mij je handquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geeeef mij je hand
Geef mij ze allebei
en vertel me even
dat je niet kan leven
zonder mij, zonder mij.
Dat moest ik zingen voor de communie, trauma's niet te zuinig.
Stoppelbaardjequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Een baard is van alle tijden.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geef mij je hand oid.
Maar dan niet in de Nick en Simon versie, het wordt nog erger.... in de versie van The Passion 2013...![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |