Alles wat Lavje zegt is goed dus stil.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lavender is 1 van de weinige vrouwen die ik hier accepteer hoor. Het ging me om de inhoud van de post dit keer.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alles wat Lavje zegt is goed dus stil.
Lavender.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lavender is 1 van de weinige vrouwen die ik hier accepteer hoor. Het ging me om de inhoud van de post dit keer.
alle-isme'squote:
nee man, dan mis je je denkbeeldige vriendjesquote:
Was getekend Godfried Bomans in 1969quote:Feyenoord is een zeer zwakke club. De bestuursleden zijn omkoopbaar, de velden slecht, de tribunes wrak en de spelers stuk voor stuk door drank ondermijnd. U niet zonder aarzeling een goed seizoen toegewenst.
alles wat er ook maar mee te maken heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Het verschil nog niet begrijpen
wat was er loosquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ok inhoudelijk . En dat op een SCWat vinden jullie hier van?:
'Ajax en twee supportersverenigingen van de club hebben een kort geding aangespannen tegen de gemeente Eindhoven vanwege het vervoer naar uitwedstrijd die de Amsterdammers zondag tegen PSV spelen'
Terecht dat ze hier niet mee akkoord gaan. Kut Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ok inhoudelijk . En dat op een SCWat vinden jullie hier van?:
'Ajax en twee supportersverenigingen van de club hebben een kort geding aangespannen tegen de gemeente Eindhoven vanwege het vervoer naar uitwedstrijd die de Amsterdammers zondag tegen PSV spelen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |