En heb je al gelezen over de huwelijksplannen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet snel beledigend richting vrouwen, maar dit is in alle opzichten een gedrocht.
Ok, ga nu maar weer snel terug naar SHO om lekker te roddelen met je soortgenotenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En heb je al gelezen over de huwelijksplannen?
Ze gaan 1 jan 2014 trouwen op het strand van Scheveningen, en doen het dan later in Las Vegas over met-je raadt het nooit-Johan Vlemmix als getuige
Dat doet me dan weer denken dat dit gewoon nep is en bedoelt is als publiciteitsstunt...quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En heb je al gelezen over de huwelijksplannen?
Ze gaan 1 jan 2014 trouwen op het strand van Scheveningen, en doen het dan later in Las Vegas over met-je raadt het nooit-Johan Vlemmix als getuige
Je weet dat PJ Rens eerst Tanja de Farchoer heeft afgewezen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, ga nu maar weer snel terug naar SHO om lekker te roddelen met je soortgenoten
Goed hoor, byequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, ga nu maar weer snel terug naar SHO om lekker te roddelen met je soortgenoten
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
doe normaalquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je weet dat Suriname helemaal niet zo ver van Colombia ligt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat PJ Rens eerst Tanja de Farchoer heeft afgewezen?
Wij hebben met Bouterse al het bewijs wat er gebeurt als een groepering als de Farc aan de macht komt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je weet dat Suriname helemaal niet zo ver van Colombia ligt?
Ik gedoog Drizzt ook nog wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lavender is 1 van de weinige vrouwen die ik hier accepteer hoor. Het ging me om de inhoud van de post dit keer.
Met de FARC aan de macht wordt het 1 groot bloemenparadijs. Sterker nog, dat is 1 van mijn slogans.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben met Bouterse al het bewijs wat er gebeurt als een groepering als de Farc aan de macht komt.
FARC AAN DE MACHT, ALLE EZELS VERKRACHT (herhaal 100 keer)quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met de FARC aan de macht wordt het 1 groot bloemenparadijs. Sterker nog, dat is 1 van mijn slogans.
FARC AAN DE MACHT, BLOEMENPRACHT (herhaal 100 keer)
Ja logisch, dan nemen de ezels haar huidige rol over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
FARC AAN DE MACHT, TANJA DIE LACHT (herhaal 100 keer)
Postreportquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja logisch, dan nemen de ezels haar huidige rol over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |