Is ze zo lelijk dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het woord chick is op haar niet van toepassing.
Nog minder. Radler is iets sterker ja (anderhalf oid) maar in principe hetzelfde idee.quote:
2,5quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog minder. Radler is iets sterker ja (anderhalf oid) maar in principe hetzelfde idee.
Het is overigens het eerste plaatje dat ik vond, geen idee of ze het echt is...quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo ziet ze er gewoon als 50 uit.
Ja gta maar ik kom er nu achter hoe slecht ik in dit soort spellen ben.quote:
Ja, dit is ze echt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is overigens het eerste plaatje dat ik vond, geen idee of ze het echt is...
Ja hoor. En ze heeft heupen waar ze je knockout mee kan slaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is overigens het eerste plaatje dat ik vond, geen idee of ze het echt is...
Heb je nog geen heli?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja gta maar ik kom er nu achter hoe slecht ik in dit soort spellen ben.
Ik ben niet snel beledigend richting vrouwen, maar dit is in alle opzichten een gedrocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. En ze heeft heupen waar ze je knockout mee kan slaan.
Niet figuurlijk, maar echt.
Oh geen moeder volgens mij. Dan maar een ILFquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft zij eigenlijk kinderen? Anders is het alleen een ILF...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |