Haha ja het is geen goede reclame. Maar aan de andere kant als je weet hoeveel miljoenen mensen deze game spelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Denk niet dat de meeste auto bedrijven zitten te wachten op publiciteit in een game als GTA
Haha.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik donder net van m'n bureaustoel af. Die cilinder waar de stoel op steunt is door de voet heen geschoten. Nu heb ik geen bureaustoel meer.
Bedankt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij de IKEA heb je wel goede draaistoelen voor achter je bureau.
Ik weet het niet. Ik vond het wel een goede tip, want ik had nog nooit van de IKEA gehoord.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh het was niet sarcastisch?
Is ook nog niet zo bekend, vrij nieuw fenomeen. Het schijnt dat je daar ook kunt ontbijten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vond het wel een goede tip, want ik had nog nooit van de IKEA gehoord.
HMF schijnt er te werken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is ook nog niet zo bekend, vrij nieuw fenomeen. Het schijnt dat je daar ook kunt ontbijten.
Lekker man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft er weleens Amstel Radler gedronken? Heb weleens van die mini-blikjes gehad. Viel opzich niet tegen maar je moet er niet meer dan 1 drinken denk ik.
Lekker verfrissend inderdaad maar bier kun je het niet noemen en ik kan het niet een hele avond drinken. Precies wat ik hiervoor al zei eigenlijk.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker verfrissend inderdaad maar bier kun je het niet noemen en ik kan het niet een hele avond drinken. Precies wat ik hiervoor al zei eigenlijk.
Sorry, ik heb het type mens dat lacht als iemand anders door z'n stoel zaktquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vond het wel een goede tip, want ik had nog nooit van de IKEA gehoord.
Als ik geen bier meer kan handelen neem ik radlertje en dan kan ik weer doorzuipen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker verfrissend inderdaad maar bier kun je het niet noemen en ik kan het niet een hele avond drinken. Precies wat ik hiervoor al zei eigenlijk.
Stoer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik geen bier meer kan handelen neem ik radlertje en dan kan ik weer doorzuipen.
Zijn gewoon sneeuwwitjes (shandy). Die blikjes die je als 10-jarige altijd kocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Shandy was echt lekker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn gewoon sneeuwwitjes (shandy). Die blikjes die je als 10-jarige altijd kocht.
Pussyquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik geen bier meer kan handelen neem ik radlertje en dan kan ik weer doorzuipen.
Daar zat 0,5 in toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn gewoon sneeuwwitjes (shandy). Die blikjes die je als 10-jarige altijd kocht.
Het woord chick is op haar niet van toepassing.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef Elan het volgende:
Die Peter Jan Rens is wel een baasje hoor.
Met zijn 40 jaar jongere chick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |