Have funquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
IK HEB HEM HIJ IS ER JAAAAAAA DOEI
tot over een paar dagen
Morgen weer. Maar ik kan er weer op lopen (wel nog mank maar het kan). Dus morgen naar school.quote:
Oke.quote:'Bale maakt Real-spelers bang' Van onze Telesportredactie
"Niemand had verwacht dat hij zo speciaal zou zijn", zegt Real Madrid-verdediger Sergio Ramos over recordaankoop Gareth Bale. "Hij speelde niet bij een ploeg die in de Champions League voetbalt, dus eigenlijk wisten we weinig van hem."
"We wist dat Gareth goed moest zijn, omdat onze trainer hem heel graag wilde hebben", aldus Ramos. "We zijn dan ook blij dat hij bij ons speelt."
"Hij heeft pas een paar keer meegetraind, maar wat we zien kunnen we soms niet geloven", gaat Ramos zijn lofzang verder. "Hij is zo snel, zo getruct en het beangstigende is dat hij niet eens 100% fit is."
Bale maakte afgelopen weekeinde zijn debuut voor Real tegen Villarreal (2-2) en wist meteen te scoren.
Is vrij goed, in HongKong werd dat onder licentie gebrouwen maar door veel doordrammen van expats zijn ze het uit de Filipijnen gaan importeren omdat dat veel beter smaakte.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de Filipijnen schenken ze blijkbaar San Miguel. Vind het er niet echt boeiend uitzien.
Ik heb het niet zo met zulke landen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is vrij goed, in HongKong werd dat onder licentie gebrouwen maar door veel doordrammen van expats zijn ze het uit de Filipijnen gaan importeren omdat dat veel beter smaakte.
Is voor flikkersquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft er weleens Amstel Radler gedronken? Heb weleens van die mini-blikjes gehad. Viel opzich niet tegen maar je moet er niet meer dan 1 drinken denk ik.
Alvast een headsup: Knut komt je djoeken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met zulke landen.
Is net sinas oid, niet mijn soort drinken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft er weleens Amstel Radler gedronken? Heb weleens van die mini-blikjes gehad. Viel opzich niet tegen maar je moet er niet meer dan 1 drinken denk ik.
dan blijf je toch lekker in je kamertjequote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Djoeke djoeke, tjoeke tjoekequote:Op dinsdag 17 september 2013 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alvast een headsup: Knut komt je djoeken.
Nee, maar filip kan mij niet zo bekoren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan blijf je toch lekker in je kamertje
Nog nooit en ik zou het nooit kopen ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef RensAjacied het volgende:
IK KOM JE DJOEKEN MAFKEESquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |