Ze hebben nergens beerlaoquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Keizoet
kan het tevens nergens vinden, niet bij bierenco, niet bij bertsbierhuis, niet bij bierwinkel. En die hebben normaal écht alles
Dat is voor pussies.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kwam er pas na 1.5 week achter dat je ook nog anCHor beer hebt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Spaans bier, je moet er van houden. Ik heb vrienden die erbij zweren en het importeren, maar ik vond het niet heel bijzonder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de Filipijnen schenken ze blijkbaar San Miguel. Vind het er niet echt boeiend uitzien.
Goed biertje hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de Filipijnen schenken ze blijkbaar San Miguel. Vind het er niet echt boeiend uitzien.
Estrella vind ik wel ok.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Spaans bier, je moet er van houden. Ik heb vrienden die erbij zweren en het importeren, maar ik vond het niet heel bijzonder.
Ze noemen het ook wel 'cerveza'.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Spaans bier, je moet er van houden. Ik heb vrienden die erbij zweren en het importeren, maar ik vond het niet heel bijzonder.
Hey niet fokken met de baas hèquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze noemen het ook wel 'cerveza'.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind je moeder ook wel ok.
Ik ga mij zo weer vermaken in collegequote:Op dinsdag 17 september 2013 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga zo eens een pompoensoepje met 2 stukjes toast eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |