Zou best kunnen, ik ken de Engelse benaming nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:49 schreef Saind het volgende:
Ah kijk ik heb hem, Picanha heet in het Engels "top sirloin". Dus gewoon het bovenste stuk van de sirloin
Nee, wel naar gezocht maar ik vond 2,50 per blikje wat veel voor bier wat niet veel afwijkt van het onze en ze hadden ook niet mijn favoriet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb je er ook braziliaans bier bij?
Wat is je favorietquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, wel naar gezocht maar ik vond 2,50 per blikje wat veel voor bier wat niet veel afwijkt van het onze en ze hadden ook niet mijn favoriet.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga begin november of begin december weer (kort en zakelijk)
Hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is niet te zuipen man
Keizoetquote:
Het probleem is ook dat het zo duur is tegenwoordig dat even naar het strand in Rio vliegen er niet in zit terwijl ik dat toen ik er woonde zowat ieder weekend deedquote:
Ik denk dat je verkeerd zit, is gewoon een lekker biertje, maar Skol is daar ook goedquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Keizoet
kan het tevens nergens vinden, niet bij bierenco, niet bij bertsbierhuis, niet bij bierwinkel. En die hebben normaal écht alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |