Doe eens ff livestream postenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel is die Gouden Koets waard?
Ik gebruik of interactieve televisie maar daar kan jij niet op, maar nu kijk ik Nederland 1. Wat een poppenkast hé.quote:
Niks, heeft jarenlang een varken vervoerd en nu een ezel...quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben niet zo van voorstellingenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik gebruik of interactieve televisie maar daar kan jij niet op, maar nu kijk ik Nederland 1. Wat een poppenkast hé.
Tien euro.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
Geweldig al was ik gister eigenlijk te moe vandaag eens echt alles in me opnemen.quote:
Hoe bevalt het autorijden met echte auto merken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geweldig al was ik gister eigenlijk te moe vandaag eens echt alles in me opnemen.
Wist niet eens dat er echte merken inzaten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe bevalt het autorijden met echte auto merken?
Als het goed is kon je nu met Audi's etc. rijden. Maar wat zijn je bevindingen dan? Ik moet hem nog halen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er echte merken inzaten.
Is geen echte audi hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het goed is kon je nu met Audi's etc. rijden. Maar wat zijn je bevindingen dan? Ik moet hem nog halen.
Bij de IKEA heb je wel goede draaistoelen voor achter je bureau.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik donder net van m'n bureaustoel af. Die cilinder waar de stoel op steunt is door de voet heen geschoten. Nu heb ik geen bureaustoel meer.
Tuurlijk. Denk niet dat de meeste auto bedrijven zitten te wachten op publiciteit in een game als GTAquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:57 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft zeker met licenties te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |