Lekker hoor!quote:
Die blikjes kreeg je bij een kratje Amstel erbij (marketingstunt). En nee ik koop geen Amstel maar heb weleens bij vrienden zo'n blikje gehad. Lekker verfrissend maar het is geen bier te noemen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit en ik zou het nooit kopen ook.
Klootzak.quote:Op maandag 16 september 2013 13:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is larpen donraja die ex-mod doet dat ook regelmatig.
Waarom Maleisie nou weer wel?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, maar filip kan mij niet zo bekoren.
Doe mij dan maar Maleisië
Daarom.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom Maleisie nou weer wel?
Mooiere foto'squote:Op dinsdag 17 september 2013 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom Maleisie nou weer wel?
Gewoon vakantie of?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Knut zn uitzicht heel januari
[ afbeelding ]
Geen paniek, ik kom wel even iedere dag melden dat het vandaag ook 30 graden wordt.
Hebben ze daar het internet ook al uitgevonden dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Knut zn uitzicht heel januari
[ afbeelding ]
Geen paniek, ik kom wel even iedere dag melden dat het vandaag ook 30 graden wordt.
Yup.quote:
In Laos viel het me op dat de wifi dekking hoger is dan in Frankrijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hebben ze daar het internet ook al uitgevonden dan?
Ik prostitueer mn bitch.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:36 schreef RensAjacied het volgende:
Knut waar haal je de money vandaan joh met die reizen naar Azië.
Dit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:36 schreef RensAjacied het volgende:
Knut waar haal je de money vandaan joh met die reizen naar Azië.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:36 schreef RensAjacied het volgende:
Saind ik ben 2 vlamtosti's aan het maken. Kom je zweten?
Dat zal daar wel lukkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al is het eigenlijk gewoon niet zo duur, Azie. Daarom eerst ff 2 weken Japan om die doekoe te laten rollen.
Hoequote:Op dinsdag 17 september 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al is het eigenlijk gewoon niet zo duur, Azie. Daarom eerst ff 2 weken Japan om die doekoe te laten rollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |