Alles wat Lavje zegt is goed dus stil.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lavender is 1 van de weinige vrouwen die ik hier accepteer hoor. Het ging me om de inhoud van de post dit keer.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alles wat Lavje zegt is goed dus stil.
Lavender.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lavender is 1 van de weinige vrouwen die ik hier accepteer hoor. Het ging me om de inhoud van de post dit keer.
alle-isme'squote:
nee man, dan mis je je denkbeeldige vriendjesquote:
Was getekend Godfried Bomans in 1969quote:Feyenoord is een zeer zwakke club. De bestuursleden zijn omkoopbaar, de velden slecht, de tribunes wrak en de spelers stuk voor stuk door drank ondermijnd. U niet zonder aarzeling een goed seizoen toegewenst.
alles wat er ook maar mee te maken heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Het verschil nog niet begrijpen
wat was er loosquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ok inhoudelijk . En dat op een SCWat vinden jullie hier van?:
'Ajax en twee supportersverenigingen van de club hebben een kort geding aangespannen tegen de gemeente Eindhoven vanwege het vervoer naar uitwedstrijd die de Amsterdammers zondag tegen PSV spelen'
Terecht dat ze hier niet mee akkoord gaan. Kut Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
'Ajax en twee supportersverenigingen van de club hebben een kort geding aangespannen tegen de gemeente Eindhoven vanwege het vervoer naar uitwedstrijd die de Amsterdammers zondag tegen PSV spelen'
Volgens Rens is het competitievervalsing.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Gemeente Eindhoven zal supperters niet weigeren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was misschien overdreven maar jullie gelul dat een vol uitvak niet helpt was ook onzin.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens Rens is het competitievervalsing.
Zal wel lachen worden, met die hitlermannetjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon lekker op eigen vervoer laten gaan![]()
Heb je al een heli?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zal wel lachen worden, met die hitlermannetjes.
Daar zal het wel op uitdraaien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon lekker op eigen vervoer laten gaan![]()
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik een nummer van Nick en Simon leuk vind.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Tijd voor wat muzikale invulling van de middag.
Welke?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik een nummer van Nick en Simon leuk vind.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik een nummer van Nick en Simon leuk vind.
Hipsterquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn baard. Epische vormen. Hij begint het aan te nemen.
Geef mij je hand oid.quote:
Het is nu toch wel een fashionstatement hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Een baard is van alle tijden.
Geeeef mij je handquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geeeef mij je hand
Geef mij ze allebei
en vertel me even
dat je niet kan leven
zonder mij, zonder mij.
Dat moest ik zingen voor de communie, trauma's niet te zuinig.
Stoppelbaardjequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Een baard is van alle tijden.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geef mij je hand oid.
Maar dan niet in de Nick en Simon versie, het wordt nog erger.... in de versie van The Passion 2013...![]()
![]()
![]()
Maar wacht ff, jouw ouders waren toch overtuigde hippies? Hoe heb je dan toch communie gedaan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Nu zijn jij, lans en ik al familie. Tik m aan.
Ja diequote:
Ik heb het origineel niet gehoord. Kan best dat die beter is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don.Dan is het origineel nog beter imo.
Familiedruk denk ik. Na de communie hoefde ik ook nooit meer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wacht ff, jouw ouders waren toch overtuigde hippies? Hoe heb je dan toch communie gedaan?
Makes sense.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Familiedruk denk ik. Na de communie hoefde ik ook nooit meer.
Ja, dan is het een echte baardquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Langer natuurlijk. Hij is al zeker 3 weken aan het groeien.
Mijn ouders waren geen overtuigde hippies.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overtuigde hippies zijn en je kind wel z'n communie laten doen.
Ja maar...dat zei je gister wel Knut.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn ouders waren geen overtuigde hippies.
Vind je dat sexy?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan is het een echte baard.
Trouwens , ik vind dit wel een mooi liedje van Nick en Simon
Hey Kapi, ik kreeg net een tip van Rens. Als je een keer honger hebt, hij is bij een fastfoodrestaurantje geweest dat heet McDonalds. Die verkopen hamburgers.quote:
send.quote:
Nee hoor. Ik noemde ze hippies. En qua opvoeding zat er ook wel veel van dat vrijheid blijheid, ontwikkel jezelf naar de sterren en daar voorbij gedoe in. Maar m'n moeder liep niet in bloemetjesjurken en mn pa had gewoon een normale kantoorbaan hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar...dat zei je gister wel Knut.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey Kapi, ik kreeg net een tip van Rens. Als je een keer honger hebt, hij is bij een fastfoodrestaurantje geweest dat heet McDonalds. Die verkopen hamburgers.
Had je vader ook een baard?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik noemde ze hippies. En qua opvoeding zat er ook wel veel van dat vrijheid blijheid, ontwikkel jezelf naar de sterren en daar voorbij gedoe in. Maar m'n moeder liep niet in bloemetjesjurken en mn pa had gewoon een normale kantoorbaan hoor
joh, geloof je me nu dan eindelijk.quote:
Ik had het ook over een baard lieverd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een lekker melodietje.
Ik vind een baardje veel sexier .
Bij mij had mijn vader ook een snor toen ik een kleine koter was.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op oude foto's wel, maar toen ik een kleine koter was alleen nog een snor
Vet prikken als je een kus kreegquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij had mijn vader ook een snor toen ik een kleine koter was.
Mijn pa had een afro en een fu manchu...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij had mijn vader ook een snor toen ik een kleine koter was.
Dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vet prikken als je een kus kreeg
Ben je mishandeld door je ouders vroeger?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren.
Nee, alleen misbruikt. Hoezo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je mishandeld door je ouders vroeger?
Aten jullie vroeger thuis vaak soep?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alleen misbruikt. Hoezo?
Nee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Aten jullie vroeger thuis vaak soep?
Wat ben jij eigenlijk voor een raar ventje?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Aten jullie vroeger thuis vaak soep?
mosterd spekquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Broccolisoep, tomatensoep of groentesoep
Leitmein mist JNG denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor een raar ventje?
Wat is dat toch steeds met "heb je al een heli?"quote:
heli's > autosquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is dat toch steeds met "heb je al een heli?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |