SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierdoor kan ik ook zeker merken dat ik lekkerder in m'n vel zit. Normaal had ik altijd een hekel aan winkelen omdat ik niks paste en nu paste ik toen ik laatst kleren had besteld alles.Voelt weer goed.
Daar hou ik wel van, zoals op de foto. En of het te kort is zal ik binnenkort zien.quote:Op maandag 16 september 2013 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Leuke jurkjes! Zijn ze alleen niet erg kort?
quote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Mokkels het volgende:
Zo koop je nooit kleren omdat je winkelen haat en zo raak je verslaafd aan internet winkelen en staan er een heleboel dingen op je verlanglijstje. Oeps.
Huh welke maat heb je dan besteld. Ik zie dat tricotjurkje van H&M maar tot L. Ik wil m ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierdoor kan ik ook zeker merken dat ik lekkerder in m'n vel zit. Normaal had ik altijd een hekel aan winkelen omdat ik niks paste en nu paste ik toen ik laatst kleren had besteld alles.Voelt weer goed.
My salvation lies in your love..
Maat L, maar volgens de maten wijzer is L een 44/46?quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Huh welke maat heb je dan besteld. Ik zie dat tricotjurkje van H&M maar tot L. Ik wil m ook
Hmm apart ja.. Ik hoor anders graag van jou als je m binnen krijgt of ie niet te klein isquote:Op maandag 16 september 2013 19:13 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Maat L, maar volgens de maten wijzer is L een 44/46?![]()
En anders is het word het gewoon een doelen jurkje.
Als we toch eens konden ontdekken hoe we dát gevoel kunnen stoppen, BE! Of zouden we dan rijk zijn?quote:Op maandag 16 september 2013 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, gigavreetbui af weten te wenden door de kinderen naar bed te brengen. Goede reden dus om netjes tegelijk met ze te eten, dan heb ik daarna afleiding.Geen idee waarom het nu weer zo heel sterk is terwijl het afgelopen week zo simpel was.
Rijk én slank!quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als we toch eens konden ontdekken hoe we dát gevoel kunnen stoppen, BE! Of zouden we dan rijk zijn?
quote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Slank zijn is overatted... dat weet ik wel
Rijk?? Hmmmmmmmmmmm dat weet ik niet maar lijkt mij leuker dan slank
Even kotsen hoor ... op geld.quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Zal ik dan maar heel cliché zeggen dat slank voor mij ook fit en gezond betekent en dat me dat toch wel heel veel waard is, kunnen rennen voor de trein of hard fietsen met mijn kinderen.
Dit klinkt echt heel erg zum kotsen, maar toch, ik geloof dat ik het toch wel meen.
Maar goed, op geld zou ik ook niet spugen hoor.ik verzuchtte vanmorgen nog tegen F. dat ik meer wilde.
mee eensquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Zal ik dan maar heel cliché zeggen dat slank voor mij ook fit en gezond betekent en dat me dat toch wel heel veel waard is, kunnen rennen voor de trein of hard fietsen met mijn kinderen.
Dit klinkt echt heel erg zum kotsen, maar toch, ik geloof dat ik het toch wel meen.
Maar goed, op geld zou ik ook niet spugen hoor.ik verzuchtte vanmorgen nog tegen F. dat ik meer wilde.
ATL?quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:52 schreef douche-eendje het volgende:
ATL op je weegschaal zien terwijl het de tijd van de maand is... ietwat gek.
All time low. Je laagste gewicht sinds je begonnen bent met afvallen.quote:
Eens, maar als ik rijk zou zijn zou ik slankheid kopen. En een eigen sportzaal hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Dit zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eens, maar als ik rijk zou zijn zou ik slankheid kopen. En een eigen sportzaal hebben.
Tnxquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
All time low. Je laagste gewicht sinds je begonnen bent met afvallen.
Dan zou ik een Radmilo in de arm nemen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zou je het kopen dan?
Want ik bedacht me dat als ik bijv zo rijk zou zijn dat ik niet meer hoefde te werken dat ik dan niet per se de hele dag in een sportschool zou gaan zitten... Mss zou ik zelfs meer gaan eten uit verveling...
Maar waarom zou je nog verder moeten afvallen dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:09 schreef Qwea het volgende:
Mja, ik weet waarom die weegschaal amper zakt. Mijn benen beginnen hard te worden, echt voelbaar hard. Spieropbouw dus. Ja, dan zakt die weegschaal idd amper
Dit dus. Dan zou ik het geld hebben om alles verantwoord en biologisch te kopen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Liposuctie, personal trainer, zwembadEn ik zou waarschijnlijk inderdaad anders gaan eten want lekker lunchen, lekker uitgebreid koken, etc.
Ja dit snap ik dus ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je nog verder moeten afvallen dan?
Niet iedere dag, nee, maar het is dan wel gemakkelijker in te plannen. Of je kunt een personal trainer betalen. En een kok, die je opdracht geeft alleen maar gezond en lekker eten te bereiden en te zorgen dat je iedere dag precies je calorieën en behoefte aan eiwitten, vetten en koolhydraten binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zou je het kopen dan?
Want ik bedacht me dat als ik bijv zo rijk zou zijn dat ik niet meer hoefde te werken dat ik dan niet per se de hele dag in een sportschool zou gaan zitten... Mss zou ik zelfs meer gaan eten uit verveling...
Omdat ik dat wil.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je nog verder moeten afvallen dan?
Nee hoor niet geobsedeerd. Ik heb mijn streef bij gesteld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dit snap ik dus ook niet helemaal.
Je streef was 75. Nu zit je eronder en wil je meer. En dat is niet erg. Maar je bent er bijna door geobsedeerd, en dat lijkt me niet gezond.
Niet als aanval of negatief bedoeld hoor. Maar het valt me al een tijdje op.
Dat vind ik eigenlijk ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dit snap ik dus ook niet helemaal.
Je streef was 75. Nu zit je eronder en wil je meer. En dat is niet erg. Maar je bent er bijna door geobsedeerd, en dat lijkt me niet gezond.
Niet als aanval of negatief bedoeld hoor. Maar het valt me al een tijdje op.
Dat is Oprah ook altijd zo goed gelukt hčquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eens, maar als ik rijk zou zijn zou ik slankheid kopen. En een eigen sportzaal hebben.
Ja, zij is het beste voorbeeld dat met veel geld slankheid niet te koop is!quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is Oprah ook altijd zo goed gelukt hčGeld maakt je nog niet slank. En als er een wondermiddel voor veel geld bestond, dan had zij het kunnen kopen.
Toen ze weer was aangekomen zei ze ook dat ze het elke dag sporten met de personal trainer, continue enorm op je eten letten etc etc zo enorm beu was. En dat snap ik ook wel. Er is niets 'tijdelijks' aan eigenlijk, het is voor altijd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:28 schreef miss_sly het volgende:
Ja, zij is het beste voorbeeld dat met veel geld slankheid niet te koop is!
Klopt, en dat geldt voor iedereen die met overgewicht te maken heeft (gehad). Daar is geen geld tegenop gewassen, je moet je levensstijl blijvend veranderen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ze weer was aangekomen zei ze ook dat ze het elke dag sporten met de personal trainer, continue enorm op je eten letten etc etc zo enorm beu was. En dat snap ik ook wel. Er is niets 'tijdelijks' aan eigenlijk, het is voor altijd.
en die tijdens de tijd van de maand zien... is bijzonder. Ben benieuwd wat ik volgende week dan weeg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
All time low. Je laagste gewicht sinds je begonnen bent met afvallen.
Gisteren was toch prima?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:56 schreef Vicky het volgende:
Ik heb mezelf een flinke schop onder mijn hol gegeven. Dat gesnoep en gevreet met nu gewoon weer klaar zijn!
ja zeker. Nu volhoudenquote:
Nou ja, met het oog op het stijgende aantal (vooral ook heel jonge mensen) met overgewicht, is dat misschien helemaal niet zo'n gek idee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:01 schreef Qwea het volgende:
Lol net op het nieuws : bier en sigaretten worden niet duurder.. Ipv daarvan gaan ze frisdrank duurder maken
Logisch
Punt en ik vind het ook geen gek idee, maar ga dan niet de sigaretten links liggen. Kanker is nog steeds doodsoorzaak nummer 1.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, met het oog op het stijgende aantal (vooral ook heel jonge mensen) met overgewicht, is dat misschien helemaal niet zo'n gek idee.
Nog wel. Geef overgewicht en obesitas nog even de tijd en ze verdringen kanker wel van de eerste plaats.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Punt en ik vind het ook geen gek idee, maar ga dan niet de sigaretten links liggen. Kanker is nog steeds doodsoorzaak nummer 1.
Grootse klasse. Waarom stoppen als het nog beter kan. Toewijding wordt al gauw afgedaan als een obsessie. Niks van aantrekken en je eigen goals nastreven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor niet geobsedeerd. Ik heb mijn streef bij gesteld.
Als ik er door geobsedeerd was dan ging ik wel nog minder eten.
Anyway, ik ga naar de sportschool
Op zich helemaal geen slechte lijstjes, maar ik begrijp niet zo goed waarom je een bruin pistoletje en een bruin bolletje neemt ipv volkoren. Daar zit je wat langer van vol.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:09 schreef miss_sly het volgende:
Na de vakantie en het familieweekend afgelopen week geen schade op de weegschaal. Nu er dus weer tegenaan! Vier keer in de week fiets ik ongeveer 1,5 uur en daarnaast wil ik weer naar drie keer per week sporten. Wel even wennen met een nieuwe indeling in verband met school van S en dus werken op andere dagen voor mij.
Lijstje:
(g)
O: magere kwark met aardbeien en een beetje cruesli
T: 2x cracker met humus
L: bruine pistolet filet, bruin bolletje rosbief
T: tarwebiscuitje
D: pasta met tomaat, pancetta, knoflook en wat komkommer erbij
T: handje chips
T: kwark met aardbeien
S: 1,5 uur fietsen
(v)
O: magere kwark met aardbeien en een beetje cruesli
T: 2x cracker met humus
L: bruine pistolet filet, bruin bolletje rosbief
T: meloen
D: een van de HelloFresh gerechten
S: 1,5 uur fietsen
*niet happen, niet happen, niet happen*quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Grootse klasse. Waarom stoppen als het nog beter kan. Toewijding wordt al gauw afgedaan als een obsessie. Niks van aantrekken en je eigen goals nastreven.
Dat is wel een idee, van die kwark. Zeker omdat ik vanavond naar de school van S moet en er van een T niet veel zal komen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Op zich helemaal geen slechte lijstjes, maar ik begrijp niet zo goed waarom je een bruin pistoletje en een bruin bolletje neemt ipv volkoren. Daar zit je wat langer van vol.
En misschien is het voor vandaag goed om na het fietsen nog iets van kwark ofzo te nemen, of yoghurt. Die extra energie en eiwitten kan je lijf goed gebruiken.
Ik had vrijdag nog hetzelfde gewicht als vorige week (vrijdag is mijn weegdag) zondag begon de tijd van de maand, ik maandag voor de grap gewogen.. bijna een kilo lichter dan vrijdagquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
en die tijdens de tijd van de maand zien... is bijzonder. Ben benieuwd wat ik volgende week dan weeg.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Grootse klasse. Waarom stoppen als het nog beter kan. Toewijding wordt al gauw afgedaan als een obsessie. Niks van aantrekken en je eigen goals nastreven.
Als je de laatste twee pagina's van dit topic even doorleest en de lijstjes bekijkt, kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:52 schreef Cathmar het volgende:
Kom ik weer even binnenvallen. Kan iemand nog eens even een lijstje doen van tussendoortjes? Heb het al vaker voorbij zien komen en kijk naar jullie lijstjes, maar kom er toch niet helemaal uit...
heb nu vaak wat groente, eitje of kwark.
ik hoop het. Dan zit ik 7 weken voor vakantie ruim op schema met mn doelquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had vrijdag nog hetzelfde gewicht als vorige week (vrijdag is mijn weegdag) zondag begon de tijd van de maand, ik maandag voor de grap gewogen.. bijna een kilo lichter dan vrijdag![]()
Lief, dankje. Rijstewafel met beleg, noten en soepje zet ik op mijn lijstje erbij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als je de laatste twee pagina's van dit topic even doorleest en de lijstjes bekijkt, kom je al een heel eind. Miss-Sly heeft crackers met humus, Vicky heeft gedroogd fruit (niet te veel!) en groente. Ik hou van een crackertje of een soepstengel bij mijn bouillon en veel mensen nemen iets van kwark met fruit of een gekookt eitje, een glaasje smoothie of een volkorenbeschuit met smeerkaas ofzo.
Edit: Handje noten of een rijstwafel met beleg is ook lekker. Let wel op met noten, ze zijn supergezond maar er zitten veel vetten en kcals in, dus een handje is echt genoeg! Zit je wel lekker lang vol van![]()
Kun je daarmee vooruit?
Ik had gisteren een stroopwafelquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:52 schreef Cathmar het volgende:
Kom ik weer even binnenvallen. Kan iemand nog eens even een lijstje doen van tussendoortjes? Heb het al vaker voorbij zien komen en kijk naar jullie lijstjes, maar kom er toch niet helemaal uit...
heb nu vaak wat groente, eitje of kwark.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels bezig met plannen maken. Aanstaand weekend was ik sowieso van plan om uitgebreid in de keuken te aan de slag te gaan dus dan kan ik mooi mijn bento's voorbereiden. Al worden het geen bento's maar gewoon veel kleine dieetverantwoorde hapjes over de dag verspreid. Ideetjes tot nu toe:
Volkorenwraps met whatever er in huis is
Omeletwraps (iemand enig idee hoe lang je een omelet kunt bewaren?)
Gekookt eitje, eventueel met rookvlees![]()
Plakjes kaas of kipfilet, misschien gevuld met iets zoals cottage cheese
Augurken
Paprika, tomaat, wortel, komkommer met een kwarkdip of humus
Gehaktballetjes
Knoflookchampignons
Fruit
Olijven
Restjes curry enzo
Bakjes tomatensaus (ik ga toch 10 liter maken dit weekend)
Dadels, al dan niet gevuld
Nog even kleine bakjes kopen bij Action of Ikea dit weekend. Ik heb er zin in
Hoezo niet happen? Ik ben dead serious. Ik zag ergens 75 kg staan tenzij ze 1.95m is moet daar op termijn zeker nog 10 kg vanaf kunnen imho.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Op zich helemaal geen slechte lijstjes, maar ik begrijp niet zo goed waarom je een bruin pistoletje en een bruin bolletje neemt ipv volkoren. Daar zit je wat langer van vol.
En misschien is het voor vandaag goed om na het fietsen nog iets van kwark ofzo te nemen, of yoghurt. Die extra energie en eiwitten kan je lijf goed gebruiken.
[..]
*niet happen, niet happen, niet happen*
Ze is 1.83. En er kan vast nog wel 20 kilo af, maar of dat gezond is...quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo niet happen? Ik ben dead serious. Ik zag ergens 75 kg staan tenzij ze 1.95m is moet daar op termijn zeker nog 10 kg vanaf kunnen imho.
Ze heeft een bmi van 22. Erg veel perfecter dan dat wordt het niet hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo niet happen? Ik ben dead serious. Ik zag ergens 75 kg staan tenzij ze 1.95m is moet daar op termijn zeker nog 10 kg vanaf kunnen imho.
Als je naar gewicht alleen kijkt niet. Niks mis met wat vet kwijt willen raken en gespierder worden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze heeft een bmi van 22. Erg veel perfecter dan dat wordt het niet hoor.
BMI is niet zaligmakend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze heeft een bmi van 22. Erg veel perfecter dan dat wordt het niet hoor.
ik had het buitenste vel eraf gehaald.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe eet ik een vijg trouwens? Ik heb er net een gekocht, geen idee hoe dat werktIk zag trouwens later dat hij als pruim aangeslagen is, lekker goedkoop.
Ik ook. Weegschaal opbergen en lekker zo door blijven gaan als je je daar goed bij voelt. Ik zie zelf wel het gevaar van nooit tevreden kunnen zijn, maar dat is ook een proces waar je doorheen moet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
BMI is niet zaligmakend.
Goed bezig Qwea! Eens met fathank.
Da's waar, maar dat is niet hetzelfde als 10 kilo afvallen zoals Fathank zei.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je naar gewicht alleen kijkt niet. Niks mis met wat vet kwijt willen raken en gespierder worden.
True.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Da's waar, maar dat is niet hetzelfde als 10 kilo afvallen zoals Fathank zei.
Lekkerquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik had het buitenste vel eraf gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beloofde foto van het 50's feestje. Ik maakte me een beetje druk over een zittende foto, maar kennelijk ben ik inmiddels slank genoeg om dat geen enorm probleem meer te maken.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:41 schreef Zeester het volgende:
Wat een slanke tailleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beloofde foto van het 50's feestje. Ik maakte me een beetje druk over een zittende foto, maar kennelijk ben ik inmiddels slank genoeg om dat geen enorm probleem meer te maken.
Spoilers!
Vandaag meer eten danquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:27 schreef roos85 het volgende:
Mijn lijstje van gisteren even door fatsecret gegooid.. iets meer dan 1000 calorieën.. terwijl ik vind dat ik toch aardig gegeten heb
Heb je alle boter enzo ook ingevoerd?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Doe mijn best.. schrok hier ook echt van..
Ik gebruik nooit boter op mijn brood (alleen bij hagelslag).. brood en beleg had ik wel afgewogen net als de aardappels en olijfolie.. voor de rest niet eigenlijk,quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je alle boter enzo ook ingevoerd?
En heb je alles afgewogen? Want soms zijn porties erg klein.
Niet?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Sarabi het volgende:
Lijkt inderdaad helemaal niet zo weinig.
Welke hoeveelheid kcal geeft fatsecret per maaltijd aan?
Precies.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Veel eten is het niet, maar ik had toch verwacht dat het zeker meer dan 1000 kcals zou zijn. Ik dacht dat een kadetje al iets van 250 is.
Ik had er gisteren echt genoeg aan..quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Vind je nou echt werkelijk dat dat veel is? Of iig genoeg?
O: 193quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Sarabi het volgende:
Lijkt inderdaad helemaal niet zo weinig.
Welke hoeveelheid kcal geeft fatsecret per maaltijd aan?
Ik hou meestal 300 voor ontbijt en lunch aan en 500-600 voor D. Dan is er nog 500 over voor tussendoortjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had er gisteren echt genoeg aan..
[..]
O: 193
Tx2: 220
L: 169
D: 449
Ik denk dat de O wel iets hoger zal uitvallen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had er gisteren echt genoeg aan..
[..]
O: 193
Tx2: 220
L: 169
D: 449
Ik ga eens kijken hoe ik dat binnen WW kan inplannenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hou meestal 300 voor ontbijt en lunch aan en 500-600 voor D. Dan is er nog 500 over voor tussendoortjes.
Mijn D is de laatste tijd meestal tussen de 600 en 800quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hou meestal 300 voor ontbijt en lunch aan en 500-600 voor D. Dan is er nog 500 over voor tussendoortjes.
Yes, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat de O wel iets hoger zal uitvallen.
Maar de volgende keer dus meer eten bij je Lnog wat groente of een eitje.
Als dat werkt voor je is dat toch prima. Ik ben gek op calorierijke D'squote:Op dinsdag 17 september 2013 13:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn D is de laatste tijd meestal tussen de 600 en 800achja ik eet verder weinig tussendoortjes.
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef roos85 het volgende:
Vanavond deze maken: http://www.ah.nl/allerhan(...)isse-slastamp-met-ei met nog een varkensfiletlapje erbij
Ja he, ik heb volgens mij nog een groene paprika liggen. Die kan er wel bijquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klinkt lekkerAl is sla voor mij niet echt groente. Het is natuurlijk wel groente maar er zitten nauwelijks vezels en vitaminen in, sla bestaat voornamelijk uit water. Ik denk dat een rode paprika er erg lekker in zal zijn.
Gezonde vettenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:25 schreef roos85 het volgende:
Net 2 boterhammetjes met pindakaas opgepeuzeld
Als ik het kan, kun jij het ook!quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Barretje, wat goed!
Heerlijk zeg! Dat is nu idd mijn eerste streefdoel ook.
Ik zat mezelf daarstraks nog even streng toe te spreken dat er verdorie een tijd terug een moment was dat ik net zo zwaar was als Tink en inmiddels is zij nog een kilo of 11 lichter en ik zelfs 3 zwaarder...![]()
![]()
Echt hoor, ik vind het zo enorm knap van jou hoe je zo lang onafgebroken gemotiveerd blijft!![]()
Zo werkt het nietquote:
Ik blijf gewoon stug volhouden en eens gaat die knop langer om dan 4-5 dagen.quote:
Cutequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik gnig naar de markt en kocht alles mini.
Minikomkommers, minipaprika's, minitomaat, mini-aubergine, mini-aardbei.
Niet. Ik ben er niet echt mee bezig op het moment moet ik eerlijk zeggen. Sta stil maar doe er ook niks voor. Dus...quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Ja echt jammer dat het zoveel duurder is.
Hoe gaat het verder met afvallen Kwak?
welke markt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:26 schreef Lonaa het volgende:
Valt mee hoor.
Ik betaalde 1 euro p/kg voor de paprika's (ik zocht de kleintjes eruit), 1 euro voor een pond minitomaatjes (die waren 1,50 per kg, de grote 1,00) en 1,50 per kg voor komkommers (1 euro voor grote)
Aubergines waren ook 1 euro per kg.
Courgettes ook maar die waren HUGE. Die wilde ik niet.
Bij een turk of een toko?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
Ah, ik vrees dat ik zulke prijzen niet ga vinden in het Westen, nee...
[..]
Wat zijn de prioriteiten op dit moment? Ik herinner me dat je een tijdje geleden over kinderen had?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet. Ik ben er niet echt mee bezig op het moment moet ik eerlijk zeggen. Sta stil maar doe er ook niks voor. Dus...iets met prioriteiten...
*Tink wappert en wuift en blaast een heleboel positieve energie, afvalmodus, gezonde levensstijl en vooral liefde en motivatie enzo richting Be*quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon stug volhouden en eens gaat die knop langer om dan 4-5 dagen.Of sneller weer terug.
Maar tot die tijd blijf ik met wat ingehouden, of niet ingehouden, jaloezie jouw verrichtingen volgen in de hoop dat het een beetje afgeeft op mij.
Nu: afstuderen en promotie afmaken. Deze maand wil ik alles af hebben en daarbij vooral focusen op minimaal 3x per dag eten en mijn werk niet laten versloffen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat zijn de prioriteiten op dit moment? Ik herinner me dat je een tijdje geleden over kinderen had?
^^quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef Sarabi het volgende:
Wat goed dat je begonnen bent met wandelen Kwak! Zal ook wel fijn zijn om af en toe je hoofd leeg te maken te midden van het afstuderen/promotie afmaken.
Succes ermee!
*mompelt iets over ontzettend sneu voor de poezel*quote:
Dat valt wel mee hoor. Kittens/katten schrikken nou eenmaal makkelijk. En dan maken ze rare sprongen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
*mompelt iets over ontzettend sneu voor de poezel*
Het mag wel. Je wil het alleen nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het stomme is dus dat ik eigenlijk helemaal geen issues heb met eten. Ik ben dik geworden door ziekte en dat is toch anders dacht ik altijd. Maar nu het niet meer mag is het toch wel anders geworden
Je hebt er geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het mag wel. Je wil het alleen niet
(of soortgelijke zinsneden die ik mezelf wijs maak)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal 0 behoefte.Sterkheidsbaas van alles.
Het geheim van slanke mensenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het mag wel. Je wil het alleen niet
(of soortgelijke zinsneden die ik mezelf wijs maak)
Ik vind dat ook raar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
Dat lijkt me echt heel viespasta met satésaus... bij mijn vriend thuis eten ze dat ook wel eens maar ik vind het zķ raar
ik eet bami ook niet met satéquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat ook raar.
Hoewel, bami is natuurljik ook een pasta-ish product, dat eet je ook met sate.
^^quote:
En toch blijft het friet, en satésaus gewoon satésaus en geen pindasausquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je woont niet meer in Brabant he
patatje pindaquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
En toch blijft het friet, en satésaus gewoon satésaus en geen pindasaus
hehe. Maar, maar, wees nou eerlijk.... patatje pinda klinkt toch veul beter dan frietje satesaus?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zegt mijnaltijd en ik frietje satésaus
Wellichtquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
hehe. Maar, maar, wees nou eerlijk.... patatje pinda klinkt toch veul beter dan frietje satesaus?
chinese mie: 343 kcal per 100 gr (onbereid), 72 gr kh, 10,5 gr eiwit, 1,5 gr vet, geen vezelsquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:12 schreef Zeester het volgende:
Het klonk mij de eerste keer ook raar in de oren, maar het is geen typische saté smaak, meer een beetje zoetig. En tagliatelle is gewoon een soort pasta, net als bami, maar volgens mij is tagliatelle net wat gezonder dan bami.
Het is voor mij een van mijn favoriete 'ik weet niet wat ik moet eten, en heb ook geen zin in koken' maaltijden, ik at het al heel vaak voor ik op dieet ging, en het bleek toen ook prima in een gevarieerd dieet te passen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
patatje pinda, patatje oorlog, patat met we zijn hier niet in Brabant, kut!
(dat was een new kids citaat, dat snappen jullie hoop ik, toch?)
thuis moet iedereen lekker doen waar hij zin in heeft. behalve kruidnoten voor pepernoten uitmakenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sjeen mag wel friet zeggen want die is bijna Belg.
Nee, in Limburgquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
patatje pinda, patatje oorlog, patat met we zijn hier niet in Brabant, kut!
(dat was een new kids citaat, dat snappen jullie hoop ik, toch?)
Van die dunne sliertjes mie vind ik niet echt lekker, ik zou het dan dus met van die dikke eiermie maken, en dat is gewoon pasta inderdaad. En het sausje is dit pakje: http://www.quorn.nl/producten/83/quorn-sat-stukjes en dat is gewoon echt niet zo ongezond. Weet ook niet hoe ze het doen, vast met heel veel shit, maar hey, soms moet je eens iets uit een pakje etenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
chinese mie: 343 kcal per 100 gr (onbereid), 72 gr kh, 10,5 gr eiwit, 1,5 gr vet, geen vezels
tagliatelle: 360 kcal per 100 gr (onbereid), 68 gr kh, 14 gr eiwit, 1 gr vet, geen vezels
in van die chinese mie die je alleen in heet water legt zit dus iets minder kcal, in tagliatelle zit iets meer eiwit (meestal zit er een eitje door dus dat klopt wel, mie is gewoon water en meel).
allebei snelle carbs, dus t maakt echt geen drol uit wat je kiest. die mie-nestjes van honig dat is idd gewoon pasta...
pindasaus is niet echt gezond, relatief veel verzadigd vet. en om mie lekker te maken heb je ook wel wat olie nodig om de sliertjes te coaten zodat ze niet gaan plakken.
ik zeg niet dat je t niet moet eten, ik zou t zelf ws. ongezonder maken door de bami af te maken in de wok met smaakmakers en olie
Nog erger want compleet ander product. Dat is net als boerelkoolstamp hetzelfde noemen als hutspot omdat het toevallig rond dezelfde tijd wordt gegeten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:27 schreef kwakz0r het volgende:
KRUIDNOTEN
[ afbeelding ]
sorry, dat is net zo erg als friet zeggen...
ja maar Limburgs is gewoon buitenlands, dus dan mag t ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, in LimburgDus frietje saté maajenčz... Of friet mčt sajs
(da's de saus van zuurvlees, Limburgs stoofpotje)
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
thuis moet iedereen lekker doen waar hij zin in heeft. behalve kruidnoten voor pepernoten uitmaken
20 gram suiker per portie, dat vind ik behoorlijk veelquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:28 schreef Zeester het volgende:
[..]
Van die dunne sliertjes mie vind ik niet echt lekker, ik zou het dan dus met van die dikke eiermie maken, en dat is gewoon pasta inderdaad. En het sausje is dit pakje: http://www.quorn.nl/producten/83/quorn-sat-stukjes en dat is gewoon echt niet zo ongezond. Weet ook niet hoe ze het doen, vast met heel veel shit, maar hey, soms moet je eens iets uit een pakje eten!
Vast wel, maar dit is juist het eten wat ik eet als ik géén zin in koken heb, dus nee. Als ik zin in saté én koken is maar ik wel gado-gado from scratch, nom!quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
20 gram suiker per portie, dat vind ik behoorlijk veel. t is ook het tweede ingredient op de ingredientenlijst na de quorn stukjes zelf. zo maken ze het dus eetbaar
maar verder weinig kunstmatigs, en geen gedeeltelijk gehard vet enzo, dat is wel positief. misschien kun je t zelf ook maken, met pindakaas, knoflook, tomatenpuree en een scheutje ketjap?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat accent is prima, maar al die zelfverzonnen woorden
nou ja, ik opperde een idee om die 20 gram suiker te omzeilen, maar als je er geen last van hebt qua trek na de maaltijd, dan eet je dit toch lekker? ik vind t alleen niet echt een gezonde keuze, sorry.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:33 schreef Zeester het volgende:
[..]
Vast wel, maar dit is juist het eten wat ik eet als ik géén zin in koken heb, dus nee. Als ik zin in saté én koken is maar ik wel gado-gado from scratch, nom!
Ik vind alle accenten stom. En ik woon in Twente. FML.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:33 schreef kwakz0r het volgende:
ach elk zn probleem. ik vind limburgs wel charmant, kan niet tegen brabants. maar goed, ik vind oostelijke en noordelijke accenten weer leuk, dat vinden veel andere mensen dom of lelijk...
ooit was ik verliefd op iemand die een limburgse vriendin had. toen vond ik alles wat met limburg te maken had wel stom
Ja, sorry, ik reageer een beetje bot, maar ik ben al 3 dagen in een hele slechte bui, en heb eergisteren Taco Mundo besteld en gisteren onbeperkt sushi gegeten dus dit is een INTENS verantwoorde keuze in vergelijking met datquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, ik opperde een idee om die 20 gram suiker te omzeilen, maar als je er geen last van hebt qua trek na de maaltijd, dan eet je dit toch lekker? ik vind t alleen niet echt een gezonde keuze, sorry.
ik doe niet echt normaal. ik probeer maaltijden te eten ipv uithongeren overdag en 's avonds vreten. per saldo eet ik nu overdag niet heel veel, teveel avondeten en ook teveel chips enzo. dus ik val nu niet af.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:35 schreef Claudia_x het volgende:
Kwak, spannende maand voor jou dus. Succes met alles!
Heb je trouwens niet dat je een beetje afvalt als je een beetje normaal doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Quornstukjes zonder de satesaus. Prima te doenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, ik opperde een idee om die 20 gram suiker te omzeilen, maar als je er geen last van hebt qua trek na de maaltijd, dan eet je dit toch lekker? ik vind t alleen niet echt een gezonde keuze, sorry.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik probeer ook geen chips en ijs meer te vretenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk aan mezelf dat ik drie strategieën heb: ik ga helemaal los, ik houd me keurig aan m'n regels, of ik houd me keurig aan m'n regels maar let niet op wat ik als avondeten eet en ik eet zoveel pure chocola als ik wil (maar zonder helemaal los te gaan). In de laatste twee gevallen val ik wel af.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik doe niet echt normaal. ik probeer maaltijden te eten ipv uithongeren overdag en 's avonds vreten. per saldo eet ik nu overdag niet heel veel, teveel avondeten en ook teveel chips enzo. dus ik val nu niet af.
als ik dat zou laten (eerstvolgende stap) val ik wel langzaam af
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik probeer ook geen chips en ijs meer te vreten*knuffel*!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DE je hebt gelijk, Zeester dankjewel.quote:
Ik heb gezonde dingetjes gehaald om te eten, das een begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Dit is ook een beetje mijn strategie, zonder de pure chocola. Als ik me kut voel hoef ik niet persé de beste keuzes te maken, als ik me maar wel aan 3 hoofdmaaltijden + gezonde tussendoortjes houd. Zo kan ik er een beetje lijn inhouden en gaat het niet écht mis. Dus dan maar taco-mundo bestellen en brood als ontbijt ipv havermout enzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik merk aan mezelf dat ik drie strategieën heb: ik ga helemaal los, ik houd me keurig aan m'n regels, of ik houd me keurig aan m'n regels maar let niet op wat ik als avondeten eet en ik eet zoveel pure chocola als ik wil (maar zonder helemaal los te gaan). In de laatste twee gevallen val ik wel af.
Ik heb soms het idee dat aardig wat mensen hier met een niet al te raar eetschema toch nog aankomen of in ieder geval niet afvallen. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik geen goed beeld heb van wat er allemaal gegeten wordt. Ik ga zelf in ieder geval geen lijstjes posten van de momenten dat ik losga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga maar eens koken, over 2.5 uur sporten![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik merk aan mezelf dat ik drie strategieën heb: ik ga helemaal los, ik houd me keurig aan m'n regels, of ik houd me keurig aan m'n regels maar let niet op wat ik als avondeten eet en ik eet zoveel pure chocola als ik wil (maar zonder helemaal los te gaan). In de laatste twee gevallen val ik wel af. Ik heb soms het idee dat aardig wat mensen hier met een niet al te raar eetschema toch nog aankomen of in ieder geval niet afvallen. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik geen goed beeld heb van wat er allemaal gegeten wordt. Ik ga zelf in ieder geval geen lijstjes posten van de momenten dat ik losga.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:44 schreef douche-eendje het volgende:
Ow een losga-lijstje? Nou...Of zoals ik zondag, ik word wakker, en voel me kut. Ik maak koffie, rook 10 sigaretten, besluit dat ik niets gezonds wil eten, maar heb ook geen ongezonde dingen in huis. Dus ik eet gewoon lekker niets. Vervolgens ga ik naar een vriendin, drink nog meer koffie, rook nog meer sigaretten en inmiddels is het half 5 en heb ik nog steeds niets gegeten. Vervolgens ga ik naar de supermarkt, maar mag ik van mezelf geen hele slechte dingen kopen, dus koop ik zo'n yoghurtje met cruesli en aardbeien saus, een bak ananas en een pak snack-a-jacks. En eet dat allemaal achter elkaar op. En dan bestel ik taco mundo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga maar eens koken, over 2.5 uur sporten
In calorieen is er dan nog niet eens iets heel ernstigs gebeurd, maar het patroon is zo verschrikkelijk slecht.
Ik denk dat wat je in de eerste paragraaf schrijft het vergelijken ook moeilijk maakt. Wat veel en weinig eten is, is volkomen subjectief. Veel mensen die denken dat ze net zo weinig eten als hun slanke vrienden blijken zich daar enorm in te vergissen (schijnt onderzoek te hebben aangetoond).quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ook nietmijn strategie lijkt op 2, maar ik merk dat ik geen rem heb op die dingen waar anderen "echt niet zoveel" van kunnen eten. een hele reep swiss noir gaat er hier makkelijk in bijvoorbeeld. wat ik wel merk is dat ik tegenwoordig 1 bak(je) chips eet ipv 3 of een hele zak wat ik vroeger deed. alleen val ik hier dus niet bij af.
ik val ook niet zo makkelijk af, niet zo makkelijk tenminste als je met mijn lichaamsgewicht zou verwachten (kerels met mijn bmi stoppen met cola en bier en vallen dan 4kg per week af in het begin heb ik wel eens gezien en gehoord). die eerste kilo's die "er af vliegen" heb ik echt in mijn hele lijnende leven nog nooit echt gemerkt. nou, wellicht de eerste anderhalf, maar daarna gaat het echt een stuk minder snel. en het gekke is, als ik alles netjes bijhoud lijkt het wel of ik met 1300 kcal per dag net zo langzaam afval als met 1800 kcal per dag.
wetenschappelijk gezien kan dat niet, I know...
Whehe... Hoezooo, had ze zoooo'n zanguriggg aksent dannn?quote:
Dat had ik ook. Ik vond dat ik helemaal niet zo belachelijk ongezond at. Nu weet ik inmiddels dat ik op een gewoon dagelijks eetpatroon toch al wel zo'n 2500-3000 calorieen at zonder me er druk om te maken, en dat was zonder grote uitspattingen, zoals hele zakken chips en hele zakken snoep die er toch wel regelmatig bijkwamen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat wat je in de eerste paragraaf schrijft het vergelijken ook moeilijk maakt. Wat veel en weinig eten is, is volkomen subjectief. Veel mensen die denken dat ze net zo weinig eten als hun slanke vrienden blijken zich daar enorm in te vergissen (schijnt onderzoek te hebben aangetoond).
Ik eet best veel, heb ik het idee, vooral als ik mijn lijstjes vergelijk met die van anderen hier of in Slank. De laatste tijd ben ik wel wat strenger en ben ik gauwer verzadigd. Dat is echt een fijn neveneffect, dat mijn lijf uit zichzelf na een halve reep chocola wel zegt: het is genoeg. Als ik dan lees dat BE zich bijvoorbeeld al wat rot voelt over 4 stukjes terwijl ik een halve reep nog bescheiden vind... tja, dat laat wel zien dat referentiekaders enorm uiteen kunnen lopen.
Die 10 sigaretten zullen het hier niet worden met mn luchtweggedoequote:Op dinsdag 17 september 2013 17:46 schreef Zeester het volgende:
[..]
Of zoals ik zondag, ik word wakker, en voel me kut. Ik maak koffie, rook 10 sigaretten, besluit dat ik niets gezonds wil eten, maar heb ook geen ongezonde dingen in huis. Dus ik eet gewoon lekker niets. Vervolgens ga ik naar een vriendin, drink nog meer koffie, rook nog meer sigaretten en inmiddels is het half 5 en heb ik nog steeds niets gegeten. Vervolgens ga ik naar de supermarkt, maar mag ik van mezelf geen hele slechte dingen kopen, dus koop ik zo'n yoghurtje met cruesli en aardbeien saus, een bak ananas en een pak snack-a-jacks. En eet dat allemaal achter elkaar op. En dan bestel ik taco mundo.
In calorieen is er dan nog niet eens iets heel ernstigs gebeurd, maar het patroon is zo verschrikkelijk slecht.
Ook. En ze was dom. En niet behulpzaam.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Whehe... Hoezooo, had ze zoooo'n zanguriggg aksent dannn?
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]loopt achter me langs en ziet dit plaatje. "Oh, tempel eh? Gratis entree dus?"
"Als je je schoenen maar uittrekt"
Nu moet ie lachen.
zo eentje hadden we op het HBO, die noemden we Limbo Kimquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook. En ze was dom. En niet behulpzaam.
Stoer wief.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:51 schreef douche-eendje het volgende:
OT: ik voel mij nu even onwijs sexy in mijn lange tight /not
Maar zo sporten. In de regen
heldin!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:51 schreef douche-eendje het volgende:
OT: ik voel mij nu even onwijs sexy in mijn lange tight /not
Maar zo sporten. In de regen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ik leef nog
Dat was kouddddddMaar tof
En als ik hier niet van afval dan weet ik het ook niet meer hoor
En voor nu... bak kwark met muesli, kop thee en een glas water. Net lekker warme douche gehad, in mn foute pyjama/bankhangoutfit. Lelijke groene trui, roze/groen geruite broek en paarsroze gestreepte fluffy sokken. Voor de MI
Thnx beebquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
BMI is niet zaligmakend.
Goed bezig Qwea! Eens met fathank.
Zo'n rare tijd is dat toch niet? Dan ben ik meestal op mijn werk...quote:
Wel als je pas om 04u in slaap flikkert.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zo'n rare tijd is dat toch niet? Dan ben ik meestal op mijn werk...
Kan je dat recept nog een keer posten? Ik ben hem vergeten te bookmarken vorige keer.quote:
http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Dhalsoup.jpgquote:Op woensdag 18 september 2013 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan je dat recept nog een keer posten? Ik ben hem vergeten te bookmarken vorige keer.
Ik heb er nooit zo over gedacht. Ik heb tijdens mijn studie criminologie veel geleerd over de broken windows theory. In het kort: als een wijk in slechte staat is, zullen de inwoners geen zorg meer dragen voor hun leefomgeving en verloederd de wijk steeds sneller en erger. Zo als zij het ontstaan van rommel beschrijft vind ik wel heel treffend eigenlijk. Voor je het weet wen je aan een situatie en kijk je er gewoon overheen.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kwam deze tegen en vond 'm zelf wel interessant eigenlijk. In de categorie babysteps en niet alles tegelijk willen.![]()
http://www.fitocracy.com/knowledge/its-start-with-one-change/
Ja! Dat had ik dus ook!quote:Op woensdag 18 september 2013 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over gedacht. Ik heb tijdens mijn studie criminologie veel geleerd over de broken windows theory. In het kort: als een wijk in slechte staat is, zullen de inwoners geen zorg meer dragen voor hun leefomgeving en verloederd de wijk steeds sneller en erger. Zo als zij het ontstaan van rommel beschrijft vind ik wel heel treffend eigenlijk. Voor je het weet wen je aan een situatie en kijk je er gewoon overheen.
En met eten is dat precies hetzelfde. Slechte eetgewoonten ontstaan niet uit het niets. Het is een optelsom van vele kleine dingen. Lekker, dat klontje extra boter bij de gebakken aardappelen, op vrijdag is iedereen laat thuis dus dan gaan we naar de snackbar, restjes eten die over zijn na een feestje, etc etc. En voor je het weet heb je zoveel lekkere dingen ontdekt dat je 25 kilo overgewicht hebt terwijl er voor je gevoel helemaal niet zo heel veel in je leven is veranderd.
pasta-salade? Couscous-salade? aaardappelsalade met een boel groente?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:51 schreef roos85 het volgende:
Vanavond weer college, iemand tips wat ik als avondeten mee kan nemen?
Kan even niks verzinnen
Salades in alle vormen kunnen makkelijk mee. Daar zijn ook gegrilde paprika's, aubergine en courgette en aardappeltjes heel lekker in.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:51 schreef roos85 het volgende:
Kan even niks verzinnen
Netjesquote:Op woensdag 18 september 2013 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Net in de winkel had ik heel erg de neiging snoep te kopen of croissants of...nou ja *iets*
Maar dan ga ik gewoon de kcal lezen en uitrekenen hoeveel dat per verpakking is en dan kom je toch meestal rond de 1000 kcal. Dus het werden mandarijntjes
Brood. Sla. Koude pasta salade.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:51 schreef roos85 het volgende:
Kan even niks verzinnen
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:41 schreef roos85 het volgende:
Het erge is nu dat Bram Ladage er in zit.. en frietjes van Bram momomm
Ik vind dat ik normaal MOET doen. Ontbijt en lunch heb ik nu op. Vraag me wel af wat er terecht komt van het avondeten, maar ik vind dat ik geen keuze heb.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:19 schreef Sarabi het volgende:
Wel een redelijk net lijstje voor als je je niet lekker voelt
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
GaarheidHoofd vol data van congres... en informatie. Bluh.
Lijstje:
O: brinta
T: banaan
L: tsja, congresbroodjes. En een kopje pompoensoep![]()
T: 1 bonbon. Wel pure chocolade. En omg, zo lekker.
D: quinoasalade en een linzenburger.
T: kwarkAWESOME!!!!!! Hoelang heb je er nu over gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
GaarheidHoofd vol data van congres... en informatie. Bluh.
Lijstje:
O: brinta
T: banaan
L: tsja, congresbroodjes. En een kopje pompoensoep![]()
T: 1 bonbon. Wel pure chocolade. En omg, zo lekker.
D: quinoasalade en een linzenburger.
T: kwarkWoah! Je ziet er geweldig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oef, anderhalf jaar nu denk ik? Heb een tijd lang echt vastgezeten rond de 75 kilo, zit nu eigenlijk pas een maand of 2 weer echt progressie in. Overall gemiddeld een kilo per maand. Vind ik primaquote:Op woensdag 18 september 2013 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
AWESOME!!!!!! Hoelang heb je er nu over gedaan?
Een hele taart!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:47 schreef Qwea het volgende:
Ik heb al 3 dagen zin in slagroomtaart. En ik heb besloten morgen slagroomtaart te gaan eten
Er zijn echt nog wel wat plaatsen die in shape mogen komen hoor. Met kleding ziet het er al prima uit, maar zonder... nou ja, dat doen we nog maar even nietquote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef Zeester het volgende:
Douche eendje, wat een goede verbetering! Je zou niet zeggen dat je nog te zwaar bent! Je ziet er goed uit, geniet er maar mooi van.
Ik heb er deze week 0,8 bijgevroten. Achja, soms gaat het goed, soms gaat het slecht zal ik maar zeggen... Ik heb het emo-eten nog niet verleerd.
Ja post dat ff ergens anders wil jequote:Op woensdag 18 september 2013 20:47 schreef Qwea het volgende:
Ik heb al 3 dagen zin in slagroomtaart. En ik heb besloten morgen slagroomtaart te gaan eten
Ik lust geen slagroomtaart. Maar ik heb weer andere taarten waar ik echt naar kan verlangenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:09 schreef Zeester het volgende:
Slagroomtaart kan ik makkelijk laten staan. Slagroom vind ik sowieso niet écht heerlijk. Wel prima natuurlijk, maar niet datgene waar ik m'n dieet voor verbreek. Maar geniet ervan Qwea, je hebt 't verdiend!
Dat vind ik knap! Ik eet er liever 0 dan 1, want na 1 komt 2... 3... 4quote:Op woensdag 18 september 2013 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb vandaag moeite moeten doen om van de honderden bonbons er maar slechts 1 te eten. Tsja. En er waren ook collega's die er zonder moeite 10 naar binnen proppen.
Och, 1 kunnen eten in de wetenschap dat er niet nog een heel doosje als slachtoffer voor het "het-moet-op-syndroom" overblijft is wel een fijne gedachte.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lust geen slagroomtaart. Maar ik heb weer andere taarten waar ik echt naar kan verlangen
[..]
Dat vind ik knap! Ik eet er liever 0 dan 1, want na 1 komt 2... 3... 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |