SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierdoor kan ik ook zeker merken dat ik lekkerder in m'n vel zit. Normaal had ik altijd een hekel aan winkelen omdat ik niks paste en nu paste ik toen ik laatst kleren had besteld alles.Voelt weer goed.
Daar hou ik wel van, zoals op de foto. En of het te kort is zal ik binnenkort zien.quote:Op maandag 16 september 2013 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Leuke jurkjes! Zijn ze alleen niet erg kort?
quote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Mokkels het volgende:
Zo koop je nooit kleren omdat je winkelen haat en zo raak je verslaafd aan internet winkelen en staan er een heleboel dingen op je verlanglijstje. Oeps.
Huh welke maat heb je dan besteld. Ik zie dat tricotjurkje van H&M maar tot L. Ik wil m ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierdoor kan ik ook zeker merken dat ik lekkerder in m'n vel zit. Normaal had ik altijd een hekel aan winkelen omdat ik niks paste en nu paste ik toen ik laatst kleren had besteld alles.Voelt weer goed.
My salvation lies in your love..
Maat L, maar volgens de maten wijzer is L een 44/46?quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Huh welke maat heb je dan besteld. Ik zie dat tricotjurkje van H&M maar tot L. Ik wil m ook
Hmm apart ja.. Ik hoor anders graag van jou als je m binnen krijgt of ie niet te klein isquote:Op maandag 16 september 2013 19:13 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Maat L, maar volgens de maten wijzer is L een 44/46?![]()
En anders is het word het gewoon een doelen jurkje.
Als we toch eens konden ontdekken hoe we dát gevoel kunnen stoppen, BE! Of zouden we dan rijk zijn?quote:Op maandag 16 september 2013 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, gigavreetbui af weten te wenden door de kinderen naar bed te brengen. Goede reden dus om netjes tegelijk met ze te eten, dan heb ik daarna afleiding.Geen idee waarom het nu weer zo heel sterk is terwijl het afgelopen week zo simpel was.
Rijk én slank!quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als we toch eens konden ontdekken hoe we dát gevoel kunnen stoppen, BE! Of zouden we dan rijk zijn?
quote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Slank zijn is overatted... dat weet ik wel
Rijk?? Hmmmmmmmmmmm dat weet ik niet maar lijkt mij leuker dan slank
Even kotsen hoor ... op geld.quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Zal ik dan maar heel cliché zeggen dat slank voor mij ook fit en gezond betekent en dat me dat toch wel heel veel waard is, kunnen rennen voor de trein of hard fietsen met mijn kinderen.
Dit klinkt echt heel erg zum kotsen, maar toch, ik geloof dat ik het toch wel meen.
Maar goed, op geld zou ik ook niet spugen hoor.ik verzuchtte vanmorgen nog tegen F. dat ik meer wilde.
mee eensquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Zal ik dan maar heel cliché zeggen dat slank voor mij ook fit en gezond betekent en dat me dat toch wel heel veel waard is, kunnen rennen voor de trein of hard fietsen met mijn kinderen.
Dit klinkt echt heel erg zum kotsen, maar toch, ik geloof dat ik het toch wel meen.
Maar goed, op geld zou ik ook niet spugen hoor.ik verzuchtte vanmorgen nog tegen F. dat ik meer wilde.
ATL?quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:52 schreef douche-eendje het volgende:
ATL op je weegschaal zien terwijl het de tijd van de maand is... ietwat gek.
All time low. Je laagste gewicht sinds je begonnen bent met afvallen.quote:
Eens, maar als ik rijk zou zijn zou ik slankheid kopen. En een eigen sportzaal hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Dit zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eens, maar als ik rijk zou zijn zou ik slankheid kopen. En een eigen sportzaal hebben.
Tnxquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
All time low. Je laagste gewicht sinds je begonnen bent met afvallen.
Dan zou ik een Radmilo in de arm nemen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zou je het kopen dan?
Want ik bedacht me dat als ik bijv zo rijk zou zijn dat ik niet meer hoefde te werken dat ik dan niet per se de hele dag in een sportschool zou gaan zitten... Mss zou ik zelfs meer gaan eten uit verveling...
Maar waarom zou je nog verder moeten afvallen dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:09 schreef Qwea het volgende:
Mja, ik weet waarom die weegschaal amper zakt. Mijn benen beginnen hard te worden, echt voelbaar hard. Spieropbouw dus. Ja, dan zakt die weegschaal idd amper
Dit dus. Dan zou ik het geld hebben om alles verantwoord en biologisch te kopen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Liposuctie, personal trainer, zwembadEn ik zou waarschijnlijk inderdaad anders gaan eten want lekker lunchen, lekker uitgebreid koken, etc.
Ja dit snap ik dus ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je nog verder moeten afvallen dan?
Niet iedere dag, nee, maar het is dan wel gemakkelijker in te plannen. Of je kunt een personal trainer betalen. En een kok, die je opdracht geeft alleen maar gezond en lekker eten te bereiden en te zorgen dat je iedere dag precies je calorieën en behoefte aan eiwitten, vetten en koolhydraten binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zou je het kopen dan?
Want ik bedacht me dat als ik bijv zo rijk zou zijn dat ik niet meer hoefde te werken dat ik dan niet per se de hele dag in een sportschool zou gaan zitten... Mss zou ik zelfs meer gaan eten uit verveling...
Omdat ik dat wil.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je nog verder moeten afvallen dan?
Nee hoor niet geobsedeerd. Ik heb mijn streef bij gesteld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dit snap ik dus ook niet helemaal.
Je streef was 75. Nu zit je eronder en wil je meer. En dat is niet erg. Maar je bent er bijna door geobsedeerd, en dat lijkt me niet gezond.
Niet als aanval of negatief bedoeld hoor. Maar het valt me al een tijdje op.
Dat vind ik eigenlijk ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dit snap ik dus ook niet helemaal.
Je streef was 75. Nu zit je eronder en wil je meer. En dat is niet erg. Maar je bent er bijna door geobsedeerd, en dat lijkt me niet gezond.
Niet als aanval of negatief bedoeld hoor. Maar het valt me al een tijdje op.
Dat is Oprah ook altijd zo goed gelukt hèquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eens, maar als ik rijk zou zijn zou ik slankheid kopen. En een eigen sportzaal hebben.
Ja, zij is het beste voorbeeld dat met veel geld slankheid niet te koop is!quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is Oprah ook altijd zo goed gelukt hèGeld maakt je nog niet slank. En als er een wondermiddel voor veel geld bestond, dan had zij het kunnen kopen.
Toen ze weer was aangekomen zei ze ook dat ze het elke dag sporten met de personal trainer, continue enorm op je eten letten etc etc zo enorm beu was. En dat snap ik ook wel. Er is niets 'tijdelijks' aan eigenlijk, het is voor altijd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:28 schreef miss_sly het volgende:
Ja, zij is het beste voorbeeld dat met veel geld slankheid niet te koop is!
Klopt, en dat geldt voor iedereen die met overgewicht te maken heeft (gehad). Daar is geen geld tegenop gewassen, je moet je levensstijl blijvend veranderen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ze weer was aangekomen zei ze ook dat ze het elke dag sporten met de personal trainer, continue enorm op je eten letten etc etc zo enorm beu was. En dat snap ik ook wel. Er is niets 'tijdelijks' aan eigenlijk, het is voor altijd.
en die tijdens de tijd van de maand zien... is bijzonder. Ben benieuwd wat ik volgende week dan weeg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
All time low. Je laagste gewicht sinds je begonnen bent met afvallen.
Gisteren was toch prima?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:56 schreef Vicky het volgende:
Ik heb mezelf een flinke schop onder mijn hol gegeven. Dat gesnoep en gevreet met nu gewoon weer klaar zijn!
ja zeker. Nu volhoudenquote:
Nou ja, met het oog op het stijgende aantal (vooral ook heel jonge mensen) met overgewicht, is dat misschien helemaal niet zo'n gek idee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:01 schreef Qwea het volgende:
Lol net op het nieuws : bier en sigaretten worden niet duurder.. Ipv daarvan gaan ze frisdrank duurder maken
Logisch
Punt en ik vind het ook geen gek idee, maar ga dan niet de sigaretten links liggen. Kanker is nog steeds doodsoorzaak nummer 1.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, met het oog op het stijgende aantal (vooral ook heel jonge mensen) met overgewicht, is dat misschien helemaal niet zo'n gek idee.
Nog wel. Geef overgewicht en obesitas nog even de tijd en ze verdringen kanker wel van de eerste plaats.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Punt en ik vind het ook geen gek idee, maar ga dan niet de sigaretten links liggen. Kanker is nog steeds doodsoorzaak nummer 1.
Grootse klasse. Waarom stoppen als het nog beter kan. Toewijding wordt al gauw afgedaan als een obsessie. Niks van aantrekken en je eigen goals nastreven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor niet geobsedeerd. Ik heb mijn streef bij gesteld.
Als ik er door geobsedeerd was dan ging ik wel nog minder eten.
Anyway, ik ga naar de sportschool
Op zich helemaal geen slechte lijstjes, maar ik begrijp niet zo goed waarom je een bruin pistoletje en een bruin bolletje neemt ipv volkoren. Daar zit je wat langer van vol.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:09 schreef miss_sly het volgende:
Na de vakantie en het familieweekend afgelopen week geen schade op de weegschaal. Nu er dus weer tegenaan! Vier keer in de week fiets ik ongeveer 1,5 uur en daarnaast wil ik weer naar drie keer per week sporten. Wel even wennen met een nieuwe indeling in verband met school van S en dus werken op andere dagen voor mij.
Lijstje:
(g)
O: magere kwark met aardbeien en een beetje cruesli
T: 2x cracker met humus
L: bruine pistolet filet, bruin bolletje rosbief
T: tarwebiscuitje
D: pasta met tomaat, pancetta, knoflook en wat komkommer erbij
T: handje chips
T: kwark met aardbeien
S: 1,5 uur fietsen
(v)
O: magere kwark met aardbeien en een beetje cruesli
T: 2x cracker met humus
L: bruine pistolet filet, bruin bolletje rosbief
T: meloen
D: een van de HelloFresh gerechten
S: 1,5 uur fietsen
*niet happen, niet happen, niet happen*quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Grootse klasse. Waarom stoppen als het nog beter kan. Toewijding wordt al gauw afgedaan als een obsessie. Niks van aantrekken en je eigen goals nastreven.
Dat is wel een idee, van die kwark. Zeker omdat ik vanavond naar de school van S moet en er van een T niet veel zal komen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Op zich helemaal geen slechte lijstjes, maar ik begrijp niet zo goed waarom je een bruin pistoletje en een bruin bolletje neemt ipv volkoren. Daar zit je wat langer van vol.
En misschien is het voor vandaag goed om na het fietsen nog iets van kwark ofzo te nemen, of yoghurt. Die extra energie en eiwitten kan je lijf goed gebruiken.
Ik had vrijdag nog hetzelfde gewicht als vorige week (vrijdag is mijn weegdag) zondag begon de tijd van de maand, ik maandag voor de grap gewogen.. bijna een kilo lichter dan vrijdagquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
en die tijdens de tijd van de maand zien... is bijzonder. Ben benieuwd wat ik volgende week dan weeg.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Grootse klasse. Waarom stoppen als het nog beter kan. Toewijding wordt al gauw afgedaan als een obsessie. Niks van aantrekken en je eigen goals nastreven.
Als je de laatste twee pagina's van dit topic even doorleest en de lijstjes bekijkt, kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:52 schreef Cathmar het volgende:
Kom ik weer even binnenvallen. Kan iemand nog eens even een lijstje doen van tussendoortjes? Heb het al vaker voorbij zien komen en kijk naar jullie lijstjes, maar kom er toch niet helemaal uit...
heb nu vaak wat groente, eitje of kwark.
ik hoop het. Dan zit ik 7 weken voor vakantie ruim op schema met mn doelquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had vrijdag nog hetzelfde gewicht als vorige week (vrijdag is mijn weegdag) zondag begon de tijd van de maand, ik maandag voor de grap gewogen.. bijna een kilo lichter dan vrijdag![]()
Lief, dankje. Rijstewafel met beleg, noten en soepje zet ik op mijn lijstje erbij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als je de laatste twee pagina's van dit topic even doorleest en de lijstjes bekijkt, kom je al een heel eind. Miss-Sly heeft crackers met humus, Vicky heeft gedroogd fruit (niet te veel!) en groente. Ik hou van een crackertje of een soepstengel bij mijn bouillon en veel mensen nemen iets van kwark met fruit of een gekookt eitje, een glaasje smoothie of een volkorenbeschuit met smeerkaas ofzo.
Edit: Handje noten of een rijstwafel met beleg is ook lekker. Let wel op met noten, ze zijn supergezond maar er zitten veel vetten en kcals in, dus een handje is echt genoeg! Zit je wel lekker lang vol van![]()
Kun je daarmee vooruit?
Ik had gisteren een stroopwafelquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:52 schreef Cathmar het volgende:
Kom ik weer even binnenvallen. Kan iemand nog eens even een lijstje doen van tussendoortjes? Heb het al vaker voorbij zien komen en kijk naar jullie lijstjes, maar kom er toch niet helemaal uit...
heb nu vaak wat groente, eitje of kwark.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels bezig met plannen maken. Aanstaand weekend was ik sowieso van plan om uitgebreid in de keuken te aan de slag te gaan dus dan kan ik mooi mijn bento's voorbereiden. Al worden het geen bento's maar gewoon veel kleine dieetverantwoorde hapjes over de dag verspreid. Ideetjes tot nu toe:
Volkorenwraps met whatever er in huis is
Omeletwraps (iemand enig idee hoe lang je een omelet kunt bewaren?)
Gekookt eitje, eventueel met rookvlees![]()
Plakjes kaas of kipfilet, misschien gevuld met iets zoals cottage cheese
Augurken
Paprika, tomaat, wortel, komkommer met een kwarkdip of humus
Gehaktballetjes
Knoflookchampignons
Fruit
Olijven
Restjes curry enzo
Bakjes tomatensaus (ik ga toch 10 liter maken dit weekend)
Dadels, al dan niet gevuld
Nog even kleine bakjes kopen bij Action of Ikea dit weekend. Ik heb er zin in
Hoezo niet happen? Ik ben dead serious. Ik zag ergens 75 kg staan tenzij ze 1.95m is moet daar op termijn zeker nog 10 kg vanaf kunnen imho.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Op zich helemaal geen slechte lijstjes, maar ik begrijp niet zo goed waarom je een bruin pistoletje en een bruin bolletje neemt ipv volkoren. Daar zit je wat langer van vol.
En misschien is het voor vandaag goed om na het fietsen nog iets van kwark ofzo te nemen, of yoghurt. Die extra energie en eiwitten kan je lijf goed gebruiken.
[..]
*niet happen, niet happen, niet happen*
Ze is 1.83. En er kan vast nog wel 20 kilo af, maar of dat gezond is...quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo niet happen? Ik ben dead serious. Ik zag ergens 75 kg staan tenzij ze 1.95m is moet daar op termijn zeker nog 10 kg vanaf kunnen imho.
Ze heeft een bmi van 22. Erg veel perfecter dan dat wordt het niet hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo niet happen? Ik ben dead serious. Ik zag ergens 75 kg staan tenzij ze 1.95m is moet daar op termijn zeker nog 10 kg vanaf kunnen imho.
Als je naar gewicht alleen kijkt niet. Niks mis met wat vet kwijt willen raken en gespierder worden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze heeft een bmi van 22. Erg veel perfecter dan dat wordt het niet hoor.
BMI is niet zaligmakend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze heeft een bmi van 22. Erg veel perfecter dan dat wordt het niet hoor.
ik had het buitenste vel eraf gehaald.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe eet ik een vijg trouwens? Ik heb er net een gekocht, geen idee hoe dat werktIk zag trouwens later dat hij als pruim aangeslagen is, lekker goedkoop.
Ik ook. Weegschaal opbergen en lekker zo door blijven gaan als je je daar goed bij voelt. Ik zie zelf wel het gevaar van nooit tevreden kunnen zijn, maar dat is ook een proces waar je doorheen moet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
BMI is niet zaligmakend.
Goed bezig Qwea! Eens met fathank.
Da's waar, maar dat is niet hetzelfde als 10 kilo afvallen zoals Fathank zei.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je naar gewicht alleen kijkt niet. Niks mis met wat vet kwijt willen raken en gespierder worden.
True.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Da's waar, maar dat is niet hetzelfde als 10 kilo afvallen zoals Fathank zei.
Lekkerquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik had het buitenste vel eraf gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beloofde foto van het 50's feestje. Ik maakte me een beetje druk over een zittende foto, maar kennelijk ben ik inmiddels slank genoeg om dat geen enorm probleem meer te maken.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:41 schreef Zeester het volgende:
Wat een slanke tailleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beloofde foto van het 50's feestje. Ik maakte me een beetje druk over een zittende foto, maar kennelijk ben ik inmiddels slank genoeg om dat geen enorm probleem meer te maken.
Spoilers!
Vandaag meer eten danquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:27 schreef roos85 het volgende:
Mijn lijstje van gisteren even door fatsecret gegooid.. iets meer dan 1000 calorieën.. terwijl ik vind dat ik toch aardig gegeten heb
Heb je alle boter enzo ook ingevoerd?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Doe mijn best.. schrok hier ook echt van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |