abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131241202
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131241872
Zo koop je nooit kleren omdat je winkelen haat en zo raak je verslaafd aan internet winkelen en staan er een heleboel dingen op je verlanglijstje. Oeps. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierdoor kan ik ook zeker merken dat ik lekkerder in m'n vel zit. Normaal had ik altijd een hekel aan winkelen omdat ik niks paste en nu paste ik toen ik laatst kleren had besteld alles. :D Voelt weer goed.
pi_131243186
Leuke jurkjes! Zijn ze alleen niet erg kort?
pi_131243258
Die van HM is wel erg O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131243557
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Leuke jurkjes! Zijn ze alleen niet erg kort?
Daar hou ik wel van, zoals op de foto. En of het te kort is zal ik binnenkort zien.

Meestal is het wel als je een grote maat hebt dat ze ook iets langer in verhouding zijn dus wie weet.
pi_131244840
Leuke jurkjes Mokkels!

Inderdaad afwachten hoe lang/kort ze vallen. Maar meestal zijn de modellen redelijk lang, dus wie weet ;)

Hier heb ik een maten-dillema. Ik heb 2 huispakken besteld, maar de ene broek is perfect, alleen het vest bij de armen te klein. En bij de andere zit het vest prima, en de broek wat lossen, maar kan wel aangetrokken worden. En nu weet ik niet wat ik moet doen, want het is een set. Verder wel 1 pyama gehouden. Eindelijk een pyama die goed past :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_131247474
Dat is ook vervelend Joyce, dat zullen toch ook wel meer mensen hebben.....
pi_131248286
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Mokkels het volgende:
Zo koop je nooit kleren omdat je winkelen haat en zo raak je verslaafd aan internet winkelen en staan er een heleboel dingen op je verlanglijstje. Oeps. :@

SPOILER
Hierdoor kan ik ook zeker merken dat ik lekkerder in m'n vel zit. Normaal had ik altijd een hekel aan winkelen omdat ik niks paste en nu paste ik toen ik laatst kleren had besteld alles. :D Voelt weer goed.
Huh welke maat heb je dan besteld. Ik zie dat tricotjurkje van H&M maar tot L. Ik wil m ook :P
My salvation lies in your love..
pi_131248337
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Huh welke maat heb je dan besteld. Ik zie dat tricotjurkje van H&M maar tot L. Ik wil m ook :P
Maat L, maar volgens de maten wijzer is L een 44/46? :?

En anders is het word het gewoon een doelen jurkje. :D
pi_131248544
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:13 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Maat L, maar volgens de maten wijzer is L een 44/46? :?

En anders is het word het gewoon een doelen jurkje. :D
Hmm apart ja.. Ik hoor anders graag van jou als je m binnen krijgt of ie niet te klein is :)
My salvation lies in your love..
  maandag 16 september 2013 @ 19:37:27 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131249453
Ik ga een klusbroek scoren, want al m'n klusbroeken vallen val m'n kont als ik loop.

Morgen dus even langs de zeeman of jola ofzo. Anders online gaan zoeken, is vast nog wel wat in de uitverkoop :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 16 september 2013 @ 19:46:06 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131249934
Zo, gigavreetbui af weten te wenden door de kinderen naar bed te brengen. Goede reden dus om netjes tegelijk met ze te eten, dan heb ik daarna afleiding.
:o Geen idee waarom het nu weer zo heel sterk is terwijl het afgelopen week zo simpel was. 8)7
pi_131250955
Qwea, wat ben je slank! ^O^ Hartstikke mooie BMI, joh. Je bent lang, hebt een prima gewicht voor je lengte, en je vetpercentage ligt binnen de marge. Belachelijk voorbeeldig!

Ik voel me de afgelopen week toch zo slank. Bij mij is het zo dat de kilo's die ik nu verlies, zo tussen de 80 en 70 kg in, het meest verschil lijken te maken in hoe andere mensen me zien. Ik heb zoveel complimenten gehad, vooral vrijdag toen ik een feestje had en een nieuw jurkje aanhad. Nog een klein beetje eraf en ik ben volkomen tevreden met m'n lijf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_131252052
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, gigavreetbui af weten te wenden door de kinderen naar bed te brengen. Goede reden dus om netjes tegelijk met ze te eten, dan heb ik daarna afleiding.
:o Geen idee waarom het nu weer zo heel sterk is terwijl het afgelopen week zo simpel was. 8)7
Als we toch eens konden ontdekken hoe we dát gevoel kunnen stoppen, BE! Of zouden we dan rijk zijn? 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131252112
Klinkt ook heel goed, Claudia _O_ Blij zijn met jezelf O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 september 2013 @ 20:37:45 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131253053
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als we toch eens konden ontdekken hoe we dát gevoel kunnen stoppen, BE! Of zouden we dan rijk zijn? 8-)
Rijk én slank! *O*
  maandag 16 september 2013 @ 21:37:23 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131257028
Slank zijn is overatted... dat weet ik wel
Rijk?? Hmmmmmmmmmmm dat weet ik niet maar lijkt mij leuker dan slank >:O
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 16 september 2013 @ 22:07:02 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131259276
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Slank zijn is overatted... dat weet ik wel
Rijk?? Hmmmmmmmmmmm dat weet ik niet maar lijkt mij leuker dan slank >:O
:D
Zal ik dan maar heel cliché zeggen dat slank voor mij ook fit en gezond betekent en dat me dat toch wel heel veel waard is, kunnen rennen voor de trein of hard fietsen met mijn kinderen.
Dit klinkt echt heel erg zum kotsen, maar toch, ik geloof dat ik het toch wel meen. :Y

Maar goed, op geld zou ik ook niet spugen hoor. :N ik verzuchtte vanmorgen nog tegen F. dat ik meer wilde. :D
  maandag 16 september 2013 @ 22:13:31 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131259715
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zal ik dan maar heel cliché zeggen dat slank voor mij ook fit en gezond betekent en dat me dat toch wel heel veel waard is, kunnen rennen voor de trein of hard fietsen met mijn kinderen.
Dit klinkt echt heel erg zum kotsen, maar toch, ik geloof dat ik het toch wel meen. :Y

Maar goed, op geld zou ik ook niet spugen hoor. :N ik verzuchtte vanmorgen nog tegen F. dat ik meer wilde. :D
Even kotsen hoor ... op geld.
Tuurlijk... echt, gezondheid, geluk,werk is zo ongelooflijk veel belangrijker!
Mijn motto is niks voor niks: Doodgaan kan altijd nog.
Ook als je 50 kg of 250 kg bent
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 16 september 2013 @ 22:21:35 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131260295
:D Heerlijk motto!

Ik vond het nogal cheesy van mezelf, want er kan nog heel wat verbeterd worden qua gezond leven, maar vooruit, het kwam toch zomaar ineens mijn vingers uitgerold.

En nu rol ik, met-kruik-want-ijsvoeten, mijn bedje in. :z

En niet gevroten vanavond! *O*
pi_131260484
*O* voor BE!
pi_131264353
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Isabeau het volgende:
*O* voor BE!
*O* ik doe met je mee
  Licht Ontvlambaar dinsdag 17 september 2013 @ 00:50:21 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131266995
quote:

[..]

mee eens :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_131269029
ATL op je weegschaal zien terwijl het de tijd van de maand is... ietwat gek.
  dinsdag 17 september 2013 @ 07:55:22 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131269056
Gaaf! *O*

Ik was vanmorgen een tikkie teleurgesteld. Gisteren echt wel heel netjes gegeten op 4 blokjes chocola en een klein schaaltje vla na en toch weer omhoog.
Ik weet wel dat schommelingen heel normaal zijn, maar ik ging vorige week als de brandweer en ik heb echt niet overdreven veel gegeten of enorm geschranst de afgelopen 3 dagen en toch kruip ik omhoog. -O- No fair! :P
Maar goed, kiezen op elkaar, uiteindelijk gaat het vast wel weer naar beneden. :Y
pi_131269123
Gisteren normaal doen lukte niet helemaal. Vandaag poging 2.

Heb ontzettend buikpijn en voel me nog steeds niet helemaal goed, maar ach.

Lijstje:
O: 1 boterham met kaas. 1 roggenbrood met kaas
T: Fruit
L: Salade met augurk, mais, boontjes en tonijn.
D: Kipfilet met boontjes, champignons, erwtjes, mais, demi creme fraiche en pasta.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 17 september 2013 @ 08:13:23 #27
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131269221
Gisteren kwam er weinig van m'n lijstje terecht... Ik bleek toch niet te hoeven werken 's avonds en heb alle t's geskipt door afspraken op onlogische tijdstippen enzo.

Vandaag moet dat beter lukken, ik heb helemaal geen afspraken namelijk.

O: 250 ml lv yoghurt met een banaantje. 2 volkoren. 1 30+kaas, 1 smeerkaas.
T: Thee, thee, thee en crackertjes.
L: 4 volkoren. 2 lv chocopasta *had ik zo'n zin in vanochtend!* en 2 corned beef. 1/2 komkommer.
T: Appel.
D: Macaroni met een klein beetje rundergehakt en veel groente.
T: Geen idee, misschien niks, misschien een klein beetje yoghurt of een appel uit de magnetron.

Overigens sta ik nu dus weer hartstikke stil. Raar lijf...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_131269498
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 september 2013 07:52 schreef douche-eendje het volgende:
ATL op je weegschaal zien terwijl het de tijd van de maand is... ietwat gek.
ATL? :@
  dinsdag 17 september 2013 @ 08:48:20 #29
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131269573
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:42 schreef roos85 het volgende:

[..]

ATL? :@
All time low. Je laagste gewicht sinds je begonnen bent met afvallen.
pi_131269606
quote:

[..]

Eens, maar als ik rijk zou zijn zou ik slankheid kopen. En een eigen sportzaal hebben.
Spoilers!
pi_131269706
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Eens, maar als ik rijk zou zijn zou ik slankheid kopen. En een eigen sportzaal hebben.
Dit zou ik ook doen. :@
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:03:48 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131269847
Hoe zou je het kopen dan?
Want ik bedacht me dat als ik bijv zo rijk zou zijn dat ik niet meer hoefde te werken dat ik dan niet per se de hele dag in een sportschool zou gaan zitten... Mss zou ik zelfs meer gaan eten uit verveling...
pi_131269910
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:48 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Tnx :)
pi_131269919
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Want ik bedacht me dat als ik bijv zo rijk zou zijn dat ik niet meer hoefde te werken dat ik dan niet per se de hele dag in een sportschool zou gaan zitten... Mss zou ik zelfs meer gaan eten uit verveling...
Dan zou ik een Radmilo in de arm nemen.
pi_131269922
Liposuctie, personal trainer, zwembad :7 En ik zou waarschijnlijk inderdaad anders gaan eten want lekker lunchen, lekker uitgebreid koken, etc.
Spoilers!
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:09:49 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131269927
Mja, ik weet waarom die weegschaal amper zakt. Mijn benen beginnen hard te worden, echt voelbaar hard. Spieropbouw dus. Ja, dan zakt die weegschaal idd amper :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_131269977
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:09 schreef Qwea het volgende:
Mja, ik weet waarom die weegschaal amper zakt. Mijn benen beginnen hard te worden, echt voelbaar hard. Spieropbouw dus. Ja, dan zakt die weegschaal idd amper :')
Maar waarom zou je nog verder moeten afvallen dan?
pi_131269980
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Liposuctie, personal trainer, zwembad :7 En ik zou waarschijnlijk inderdaad anders gaan eten want lekker lunchen, lekker uitgebreid koken, etc.
Dit dus. Dan zou ik het geld hebben om alles verantwoord en biologisch te kopen.
En minder zorgen, dus minder stress dus minder vreetbuien.
pi_131270013
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:13 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ja dit snap ik dus ook niet helemaal.
Je streef was 75. Nu zit je eronder en wil je meer. En dat is niet erg. Maar je bent er bijna door geobsedeerd, en dat lijkt me niet gezond.
Niet als aanval of negatief bedoeld hoor. Maar het valt me al een tijdje op.
pi_131270017
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Niet iedere dag, nee, maar het is dan wel gemakkelijker in te plannen. Of je kunt een personal trainer betalen. En een kok, die je opdracht geeft alleen maar gezond en lekker eten te bereiden en te zorgen dat je iedere dag precies je calorieën en behoefte aan eiwitten, vetten en koolhydraten binnenkrijgt.

O, dat is pas rijkdom, zo iemand in dienst hebben.

Maar verder ben ik het met je eens dat het niet eens het slank-zijn gedeelte is, maar het feit dat ik gezonder en fitter wil worden en blijven en dat daar afvallen in mijn geval belangrijk onderdeel van is.

En het is natuurlijk leuk als je kilo's en centimeters ziet verdwijnen en je meer leuke kleren zou kunnen kopen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:18:59 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131270062
Ooh en mijn lijstje voor vandaag :

O : Magere kwark, magere yoghurt, muesli, wat druiven erdoor.
S : 2u fitness, 1u cardio 1u kracht
L : 4x spelt, dieet halvarine, pindakaas, muisjes, kalkoen filet, runderrookvlees
T : 2x beschuit met 20+ smeerkaas
D : 2 wraps met groente en gerookte zalm en griekse yoghurt met kiwi en muesli
T : Smoothie
T2 : Kwark, muesli, yoghurt
T3 : 2x beschuit met 20+ smeerkaas

Heb ik nog 100kcal over ook O+
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:19:48 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131270075
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:13 schreef roos85 het volgende:

[..]

Omdat ik dat wil.
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:20:51 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131270093
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je streef was 75. Nu zit je eronder en wil je meer. En dat is niet erg. Maar je bent er bijna door geobsedeerd, en dat lijkt me niet gezond.
Nee hoor niet geobsedeerd. Ik heb mijn streef bij gesteld.

Als ik er door geobsedeerd was dan ging ik wel nog minder eten.

Anyway, ik ga naar de sportschool :W
pi_131270103
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk ook wel een beetje.
Spoilers!
pi_131270129
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omdat ik dat wil.
Wat is nu je streef dan? Want heb het idee dat ie steeds lager en lager gaat worden.
pi_131270152
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat is Oprah ook altijd zo goed gelukt hè ^O^ Geld maakt je nog niet slank. En als er een wondermiddel voor veel geld bestond, dan had zij het kunnen kopen.
pi_131270231
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is Oprah ook altijd zo goed gelukt hè ^O^ Geld maakt je nog niet slank. En als er een wondermiddel voor veel geld bestond, dan had zij het kunnen kopen.
Ja, zij is het beste voorbeeld dat met veel geld slankheid niet te koop is!
pi_131270267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:28 schreef miss_sly het volgende:

Ja, zij is het beste voorbeeld dat met veel geld slankheid niet te koop is!
Toen ze weer was aangekomen zei ze ook dat ze het elke dag sporten met de personal trainer, continue enorm op je eten letten etc etc zo enorm beu was. En dat snap ik ook wel. Er is niets 'tijdelijks' aan eigenlijk, het is voor altijd.
pi_131270305
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ze weer was aangekomen zei ze ook dat ze het elke dag sporten met de personal trainer, continue enorm op je eten letten etc etc zo enorm beu was. En dat snap ik ook wel. Er is niets 'tijdelijks' aan eigenlijk, het is voor altijd.
Klopt, en dat geldt voor iedereen die met overgewicht te maken heeft (gehad). Daar is geen geld tegenop gewassen, je moet je levensstijl blijvend veranderen.
pi_131270468
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:48 schreef Tink89 het volgende:

[..]

en die tijdens de tijd van de maand zien... is bijzonder. Ben benieuwd wat ik volgende week dan weeg.
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:47:05 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131270491
Ja ok, dat is idd wel zo, makkelijker gezonde producten kopen en meer tijd om voor je zelf te zorgen zonder de huidige hectiek.
Maar of dat zaligmakend is...

Maar goed, neemt niet weg dat ik niet zou spugen op structureel pakweg 500 euro in de maand meer. :D _O-
Niet dat ik dan zou kunnen stoppen met werken, maar ik zou wel makkelijker schoenen kunnen kopen bijvoorbeeld.
Ik ging vanmorgen weer eens een rondje kijken en met mijn maatje 42/43 is de keuze zo enorm beperkt qua modellen... -O- En wat ik leuk vond was meteen 274,95. :') Voor een enkellaarsje... -O-

Lijstje voor vandaag:

O: Brinta
T: cracker m appelstroop, 1 paprika
S: klein rondje hardlopen
L: salade m roquefort en noten en 2 bruine boterhammen m appelstroop
T: kwark m bessen
D: macaroni
T: yoghurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: