SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierdoor kan ik ook zeker merken dat ik lekkerder in m'n vel zit. Normaal had ik altijd een hekel aan winkelen omdat ik niks paste en nu paste ik toen ik laatst kleren had besteld alles.Voelt weer goed.
Daar hou ik wel van, zoals op de foto. En of het te kort is zal ik binnenkort zien.quote:Op maandag 16 september 2013 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Leuke jurkjes! Zijn ze alleen niet erg kort?
quote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Mokkels het volgende:
Zo koop je nooit kleren omdat je winkelen haat en zo raak je verslaafd aan internet winkelen en staan er een heleboel dingen op je verlanglijstje. Oeps.
Huh welke maat heb je dan besteld. Ik zie dat tricotjurkje van H&M maar tot L. Ik wil m ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierdoor kan ik ook zeker merken dat ik lekkerder in m'n vel zit. Normaal had ik altijd een hekel aan winkelen omdat ik niks paste en nu paste ik toen ik laatst kleren had besteld alles.Voelt weer goed.
My salvation lies in your love..
Maat L, maar volgens de maten wijzer is L een 44/46?quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Huh welke maat heb je dan besteld. Ik zie dat tricotjurkje van H&M maar tot L. Ik wil m ook
Hmm apart ja.. Ik hoor anders graag van jou als je m binnen krijgt of ie niet te klein isquote:Op maandag 16 september 2013 19:13 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Maat L, maar volgens de maten wijzer is L een 44/46?![]()
En anders is het word het gewoon een doelen jurkje.
Als we toch eens konden ontdekken hoe we dát gevoel kunnen stoppen, BE! Of zouden we dan rijk zijn?quote:Op maandag 16 september 2013 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, gigavreetbui af weten te wenden door de kinderen naar bed te brengen. Goede reden dus om netjes tegelijk met ze te eten, dan heb ik daarna afleiding.Geen idee waarom het nu weer zo heel sterk is terwijl het afgelopen week zo simpel was.
Rijk én slank!quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als we toch eens konden ontdekken hoe we dát gevoel kunnen stoppen, BE! Of zouden we dan rijk zijn?
quote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Slank zijn is overatted... dat weet ik wel
Rijk?? Hmmmmmmmmmmm dat weet ik niet maar lijkt mij leuker dan slank
Even kotsen hoor ... op geld.quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Zal ik dan maar heel cliché zeggen dat slank voor mij ook fit en gezond betekent en dat me dat toch wel heel veel waard is, kunnen rennen voor de trein of hard fietsen met mijn kinderen.
Dit klinkt echt heel erg zum kotsen, maar toch, ik geloof dat ik het toch wel meen.
Maar goed, op geld zou ik ook niet spugen hoor.ik verzuchtte vanmorgen nog tegen F. dat ik meer wilde.
mee eensquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Zal ik dan maar heel cliché zeggen dat slank voor mij ook fit en gezond betekent en dat me dat toch wel heel veel waard is, kunnen rennen voor de trein of hard fietsen met mijn kinderen.
Dit klinkt echt heel erg zum kotsen, maar toch, ik geloof dat ik het toch wel meen.
Maar goed, op geld zou ik ook niet spugen hoor.ik verzuchtte vanmorgen nog tegen F. dat ik meer wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |