Als het maar geen gewoonte wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 17:14 schreef arjan1212 het volgende:
google translate: 'dat gaat geen gewoonte worden' ?
Als vrijgezel wordt het natuurlijk zo'n ongeleid projectiel.quote:PvdA-leider Diederik Samsom zal sterker worden door de kritiek op zijn leiderschap en de onrust in zijn fractie.
Ineens zelf de was doen.quote:Op zondag 1 september 2013 17:24 schreef waht het volgende:
[..]
Als vrijgezel wordt het natuurlijk zo'n ongeleid projectiel.
Wellicht gaat ie weer op kamers.quote:Op zondag 1 september 2013 17:24 schreef waht het volgende:
[..]
Als vrijgezel wordt het natuurlijk zo'n ongeleid projectiel.
Liefst ergens bij het Plein, zodat 'ie elke nacht naar huis kan kruipen.quote:
Het is netter als je hem dat zelf vraagt.quote:
Ik heb weinig met de lijn Samsom-Dijsselbloem-van Dam.quote:
True.quote:
Hmm, ik weet het niet. PvdA heb ik sowieso weinig mee, dus het boeit me niet echt wie het voortouw daar neemt.quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik heb weinig met de lijn Samsom-Dijsselbloem-van Dam.
Zij hebben Cohen weggewerkt en zitten intern in de partij ook de boel naar hun hand te zetten en mensen weg te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. PvdA heb ik sowieso weinig mee, dus het boeit me niet echt wie het voortouw daar neemt.
GroenLinks vind ik echt wel een puike partij. Al hun standpunten op hun site ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ook een van de partijen die het meeste aandacht geeft aan vrijheid op internet (samen met PiratenPartij).
Ook investeren in het openbaar vervoer vind ik prima. Stomme automobilisten. Hup het OV in!Groenlinks heeft de prioriteiten inderdaad prima op orde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. PvdA heb ik sowieso weinig mee, dus het boeit me niet echt wie het voortouw daar neemt.
GroenLinks vind ik echt wel een puike partij. Al hun standpunten op hun site ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ook een van de partijen die het meeste aandacht geeft aan vrijheid op internet (samen met PiratenPartij).
Ook investeren in het openbaar vervoer vind ik prima. Stomme automobilisten. Hup het OV in!Jammer dat GroenLinks nou niet echt geweldig draait de laatste tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Ja, inderdaad. Goed dat je het een keer met me eens bent, Erik(a terpstra hihi).quote:Op zondag 1 september 2013 19:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Groenlinks heeft de prioriteiten inderdaad prima op orde.
Sinds wanneer heb jij de wijsheid in pacht dan?quote:Op zondag 1 september 2013 19:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jammer dat GroenLinks nou niet echt geweldig draait de laatste tijd..
Inderdaad, dat is erg jammer. Jolande Sap verdient een waardige opvolger. Voor de volgende verkiezingen hebben ze het vast wel weer op orde.quote:Op zondag 1 september 2013 19:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jammer dat GroenLinks nou niet echt geweldig draait de laatste tijd..
GroenLinks draait geweldig wil je zeggen?quote:Op zondag 1 september 2013 19:11 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij de wijsheid in pacht dan?
Dan komt onze hbo-alleskunner Klaver de kar trekken. Dat wordt genieten.quote:Op zondag 1 september 2013 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is erg jammer. Jolande Sap verdient een waardige opvolger. Voor de volgende verkiezingen hebben ze het vast wel weer op orde.
Die gaan lokaal ook op heel veel plekken heel veel pijn lijden volgend voorjaar.quote:Op zondag 1 september 2013 19:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
GroenLinks draait geweldig wil je zeggen?
Totdat robin007bond (weer) rechtse praat gaat spuien natuurlijk, dan is de wereld opeens te klein.quote:Op zondag 1 september 2013 19:11 schreef De_Coulance het volgende:
Waarom proberen jullie je politieke overtuiging zo op te dringen bij die jongen? Hij kan prima zelf nadenken.
Nee de VVD historicus heeft ons echt verder gebracht met zijn goede bezuinigingspolitiek.quote:Op zondag 1 september 2013 19:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan komt onze hbo-alleskunner Klaver de kar trekken. Dat wordt genieten.
Gewoon Hamas stemmen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:14 schreef waht het volgende:
[..]
Totdat robin007bond (weer) rechtse praat gaat spuien natuurlijk, dan is de wereld opeens te klein.
True.quote:Op zondag 1 september 2013 19:14 schreef waht het volgende:
[..]
Totdat robin007bond (weer) rechtse praat gaat spuien natuurlijk, dan is de wereld opeens te klein.
Ik ken nog wel wat elektriciëns.quote:Op zondag 1 september 2013 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is erg jammer. Jolande Sap verdient een waardige opvolger. Voor de volgende verkiezingen hebben ze het vast wel weer op orde.
Jazeker, de bodem is bereikt. En dat zonder onzinnig veel te lenen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:15 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nee de VVD historicus heeft ons echt verder gebracht met zijn goede bezuinigingspolitiek.
Lekker toch? Zijn we straks fijn schuldenvrij.quote:Op zondag 1 september 2013 19:15 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nee de VVD historicus heeft ons echt verder gebracht met zijn goede bezuinigingspolitiek.
Niets mis met Hamas, zo lang Fatah ongeveer even groot blijft.quote:
Nee klopt, ik ga maar op ze stemmen in Rdam dan.quote:Op zondag 1 september 2013 19:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 1 september 2013 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jazeker, de bodem is bereikt. En dat zonder onzinnig veel te lenen.
Bram van Ojik is een geboren leider.quote:Op zondag 1 september 2013 19:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wanneer precies? Bezuinigen op zijn Ruttes heeft alleen maar krimp opgeleverd, terwijl de landen om eens heen groeien. Daardoor zijn de begrotingsdoelen steeds niet gehaald.quote:Op zondag 1 september 2013 19:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lekker toch? Zijn we straks fijn schuldenvrij.
Hij is nog nietszeggender dan Keesje van der Staaij.quote:Op zondag 1 september 2013 19:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bram van Ojik is een geboren leider.
Hitler, dat was een geboren leider.quote:Op zondag 1 september 2013 19:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En een militarist. Naar verluidt heeft hij eigen plannen gemaakt om Syrië van de kaart te vegen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Amerika groeit ook, met een nog hogere schuldenberg.quote:Op zondag 1 september 2013 19:23 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wanneer precies? Bezuinigen op zijn Ruttes heeft alleen maar krimp opgeleverd, terwijl de landen om eens heen groeien. Daardoor zijn de begrotingsdoelen steeds niet gehaald.
Maar goed de enige persoon die ons nog kan redden heet Geert.
Wettelijke eisen, het klinkt prima, maar het probleem is nu juist dat het kaf niet van het koren is te scheiden omdat er geen wetenschappelijke basis is.quote:Op zondag 1 september 2013 19:19 schreef robin007bond het volgende:
http://standpunten.groenlinks.nl/alternatieve-zorg
Dit vind ik weer wat minder. Zweverige homeopathie. Gewoon de volle BTW op heffen.
Cosa?quote:Op zondag 1 september 2013 17:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als het maar geen gewoonte wordt.
Valt wel mee. Ze doen vooral lekker aan quantitative easing, iets wat ze hier ook zouden kunnen doen maar niet durven.quote:Op zondag 1 september 2013 19:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Amerika groeit ook, met een nog hogere schuldenberg.
De reden dat die de crisis doorkomen is omdat de rente kunstmatig laag wordt gehouden, die lenende landen komen echt gigantisch in de problemen als straks de rente weer omhoog gaat.
Precies.quote:Op zondag 1 september 2013 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wettelijke eisen, het klinkt prima, maar het probleem is nu juist dat het kaf niet van het koren is te scheiden omdat er geen wetenschappelijke basis is.
Dan gaat straks niet alleen je staat failliet, maar ook je centrale bank.quote:Op zondag 1 september 2013 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ze doen vooral lekker aan quantitative easing, iets wat ze hier ook zouden kunnen doen maar niet durven.
Ik denk dat je mij niet begrijpt.quote:Op zondag 1 september 2013 19:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Amerika groeit ook, met een nog hogere schuldenberg.
De reden dat die de crisis doorkomen is omdat de rente kunstmatig laag wordt gehouden, die lenende landen komen echt gigantisch in de problemen als straks de rente weer omhoog gaat.
Alsof ze dat laten gebeuren. Ze verzinnen wel weer een trucje.quote:Op zondag 1 september 2013 19:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan gaat straks niet alleen je staat failliet, maar ook je centrale bank.
Onzin.quote:Op zondag 1 september 2013 19:30 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet begrijpt.
Ik ben niet tegen bezuinigingen of voor lenen. Ik zeg alleen dat Markjes bezuinigingspolitiek faalt.
Ach, we zijn met z'n allen gewoon bang voor de dipjes. De dipjes in economische groei en welvaart zijn er al sinds jaar en dag, en dit is bij lange na niet de ergste, maar we doen allemaal alsof het kapitalisme op sterven na dood is, het is hilarisch ware het niet dat 't zo dieptriest is.quote:Op zondag 1 september 2013 19:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is volgens jou dan een beter alternatief? Je impliceert dat er iets is wat wel zou werken en dat kennelijk het uitzieken momenteel niet hoeft.quote:Op zondag 1 september 2013 19:30 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen bezuinigingen of voor lenen. Ik zeg alleen dat Markjes bezuinigingspolitiek faalt.
Ja, we kunnen het beste natuurlijk gewoon niets bezuinigen, want stel je toch eens voor dat we even iets moeten inleveren.quote:Op zondag 1 september 2013 19:30 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Begrijpend lezen hebben ze ook wegbezuinigd?quote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, we kunnen het beste natuurlijk gewoon niets bezuinigen, want stel je toch eens voor dat we even iets moeten inleveren.
Ja, maar in mijn ogen moet je een marktbubbel niet vervangen door een nog grotere marktbubbel, dat is gewoon geen beleidsvoering.quote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, we zijn met z'n allen gewoon bang voor de dipjes. De dipjes in economische groei en welvaart zijn er al sinds jaar en dag, en dit is bij lange na niet de ergste, maar we doen allemaal alsof het kapitalisme op sterven na dood is, het is hilarisch ware het niet dat 't zo dieptriest is.
It will all pass over.
Wat is er te begrijpen aan "ik ben niet voor of tegen bezuinigen, maar vind dat de bezuinigingspolitiek faalt" dan?quote:Op zondag 1 september 2013 19:33 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Begrijpend lezen hebben ze ook wegbezuinigd?
Centrale bankiers hebben ook niet alles onder controle.quote:Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Alsof ze dat laten gebeuren. Ze verzinnen wel weer een trucje.
Jij wilt ergens anders op bezuinigen?quote:Op zondag 1 september 2013 19:33 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Je bent echt net een wijf soms.quote:Op zondag 1 september 2013 19:33 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat er een betere behandeling mogelijk is.quote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is volgens jou dan een beter alternatief? Je impliceert dat er iets is wat wel zou werken en dat kennelijk het uitzieken momenteel niet hoeft.
Het wordt ook niet vervangen, het is gewoon constant weer een nieuwe bubbel omdat iets opgeblazen wordt, dat is al sinds jaar en dag. Of 't nou tulpenbollen waren toen we nog met houten scheepjes voeren of dat 't hypotheken zijn anno 2008, het is altijd wel wat.quote:Op zondag 1 september 2013 19:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn ogen moet je een marktbubbel niet vervangen door een nog grotere marktbubbel, dat is gewoon geen beleidsvoering.
In de VS is het anders aardig succesvol gebleken.quote:Op zondag 1 september 2013 19:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij bent altijd dik.quote:
Concreet?quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat er een betere behandeling mogelijk is.
Jij vond deze bezuinigingspolitiek, wat vooral lastenverzwaringen inhoudt, toch ook vreselijk? Dat kwam je wel vaak melden in ieder geval.
Ik zeg niet dat bezuinigingen onnodig is ik zeg nu dat er verkeerd wordt bezuinigd?
Ja, ze hebben hun debt ceiling alleen wel meermaals moeten verhogen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de VS is het anders aardig succesvol gebleken.
En achteraf wordt het geld vernietigd, dus uiteindelijk heeft er geen dikke waardevermindering plaatsgevonden of iets dergelijks.
Que?quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat bezuinigingen onnodig is ik zeg nu dat er verkeerd wordt bezuinigd?
Ja, en daar moeten we vrede mee hebben. Van bubble naar bubble, lekker efficiënt is dat.quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het wordt ook niet vervangen, het is gewoon constant weer een nieuwe bubbel omdat iets opgeblazen wordt, dat is al sinds jaar en dag. Of 't nou tulpenbollen waren toen we nog met houten scheepjes voeren of dat 't hypotheken zijn anno 2008, het is altijd wel wat.
Maar niemand wil dat inzien.
Guido is van het vrouwelijk redeneren. En dan daarvan de D66 variant.quote:
Ja want we hebben het zo slecht gehad qua ontwikkeling de afgelopen honderden jaren inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, en daar moeten we vrede mee hebben. Van bubble naar bubble, lekker efficiënt is dat.
In plaats van dat we van de geschiedenis leren om de volgende bubbles te voorkomen..
Irrationeel enthousiasme inderdaad, hoort ook bij de mens.quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het wordt ook niet vervangen, het is gewoon constant weer een nieuwe bubbel omdat iets opgeblazen wordt, dat is al sinds jaar en dag. Of 't nou tulpenbollen waren toen we nog met houten scheepjes voeren of dat 't hypotheken zijn anno 2008, het is altijd wel wat.
Maar niemand wil dat inzien.
Hij heeft wel een puntje Erik.quote:
Het heeft alleen weinig met schulden te maken, vriend. Het geld wordt gewoon geprint, geïnvesteerd in obligaties en vervolgens weer verbrand.quote:Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, ze hebben hun debt ceiling alleen wel meermaals moeten verhogen.
Dat is dus niet aardig succesvol, dat is gewoon een garantie voor nog meer risico's en problemen.
Marks bezuinigingspolitiek.quote:Op zondag 1 september 2013 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is er te begrijpen aan "ik ben niet voor of tegen bezuinigen, maar vind dat de bezuinigingspolitiek faalt" dan?
Niet per se, het is op dit moment gewoon de financiële wereld, maar in 2001 was het de IT sector en ga zo maar door. De absolute focus op de financiele sector als boosdoener van al het leed wat maar mogelijk is nu en in de toekomst is gewoon narrow-minded.quote:Op zondag 1 september 2013 19:38 schreef waht het volgende:
[..]
Irrationeel enthousiasme inderdaad, hoort ook bij de mens.
Probleem is natuurlijk dat de financiele wereld te sterk verbonden is met andere delen van een economie.
Het is niet goed want alternatief x had onder dezelfde omstandigheden tot een beter resultaat geleid met als voorwaarde dat hij tegen bezuinigen noch tegen lenen is.quote:
Ja, dat lijkt me een gezonde manier om een crisis op te lossen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het heeft alleen weinig met schulden te maken, vriend. Het geld wordt gewoon geprint, geïnvesteerd in obligaties en vervolgens weer verbrand.
Ja en wat is er nou concreet mis mee dan, dat weiger je te bewoorden nog steeds.quote:
Dat klinkt als een bubble met geleend geld. Daar was je toch tegen?quote:Op zondag 1 september 2013 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het heeft alleen weinig met schulden te maken, vriend. Het geld wordt gewoon geprint, geïnvesteerd in obligaties en vervolgens weer verbrand.
Dat zijn talloze experts van het IMF met mij eens.quote:Op zondag 1 september 2013 19:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een gezonde manier om een crisis op te lossen.
Goed. Jij komt hier altijd klagen hoe vreselijk het bezuinigingsbeleid is van de laatste twee kabinetten en dat ze meer moeten snijden en minder lasten moeten verzwaren.quote:Op zondag 1 september 2013 19:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Guido is van het vrouwelijk redeneren. En dan daarvan de D66 variant.
Niet andersom?quote:Op zondag 1 september 2013 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zijn talloze experts van het IMF met mij eens.
Hij had gelijk dat jij ook zat te zaniken op het kabinet, vanwege de lastenverzwaringen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is niet goed want alternatief x had onder dezelfde omstandigheden tot een beter resultaat geleid met als voorwaarde dat hij tegen bezuinigen noch tegen lenen is.
Wat zeg je daar nou eigenlijk mee?
Dat is net zo'n parel als Roemer die zegt dat alle economen het met hem eens zijn. Bijzonder armoedig argument.quote:Op zondag 1 september 2013 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die verzwaringen zijn onzin omdat ze meer kosten dan opleveren.quote:Op zondag 1 september 2013 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij had gelijk dat jij ook zat te zaniken op het kabinet, vanwege de lastenverzwaringen.
Mwah. Niet echt een bubble, meer gewoon een injectie die nodig is om alles even op gang te krijgen als andere monetaire middelen niet meer ingezet kunnen worden.quote:Op zondag 1 september 2013 19:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klinkt als een bubble met geleend geld. Daar was je toch tegen?
Hou jij maar gewoon weer je bek.quote:Op zondag 1 september 2013 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en wat is er nou concreet mis mee dan, dat weiger je te bewoorden nog steeds.
Ik bedoelde eigenlijk dat de financiele wereld het altijd faciliteert. Of het nou aandelen, obligaties, futures of derivaten hiervan betreft, er zitten altijd ergens financiele instellingen die het moeten faciliteren (en eventueel meespelen).quote:Op zondag 1 september 2013 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet per se, het is op dit moment gewoon de financiële wereld, maar in 2001 was het de IT sector en ga zo maar door. De absolute focus op de financiele sector als boosdoener van al het leed wat maar mogelijk is nu en in de toekomst is gewoon narrow-minded.
Volwassen hoor, jij komt er wel.quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Hou jij maar gewoon weer je bek.
Onder de gegeven omstandigheden lijkt mij dit het beste ja, alhoewel ik nog liever wat meer had gesneden maar dat is gegeven de politieke realiteit niet haalbaar.quote:Op zondag 1 september 2013 19:41 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Goed. Jij komt hier altijd klagen hoe vreselijk het bezuinigingsbeleid is van de laatste twee kabinetten en dat ze meer moeten snijden en minder lasten moeten verzwaren.
Maar nu vind je het plots geweldig? Heeft Dijsselbloem goed gedaan dan.
Dat klopt, het is wat armoedig inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 19:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is net zo'n parel als Roemer die zegt dat alle economen het met hem eens zijn. Bijzonder armoedig argument.
Dat is toch niet m'n punt, Gordon.quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die verzwaringen zijn onzin omdat ze meer kosten dan opleveren.
Oke.quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah. Niet echt een bubble, meer gewoon een injectie die nodig is om alles even op gang te krijgen als andere monetaire middelen niet meer ingezet kunnen worden.
Mwoh, die faciliteiten zijn dan ook in het leven geroepen omdat onze economie qua schaal anders niet meer te monitoren en te managen is natuurlijk. Je kan moeilijk 20.000 koeien transporteren naar China in ruil voor 100.000 koptelefoons etc. Geld, aandelen, obligaties en futures hebben gewoon een functie voor handel, en het enige dat financiële instellingen doen is dit mogelijk maken.quote:Op zondag 1 september 2013 19:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat de financiele wereld het altijd faciliteert. Of het nou aandelen, obligaties, futures of derivaten hiervan betreft, er zitten altijd ergens financiele instellingen die het moeten faciliteren (en eventueel meespelen).
Maar goed, dat faciliteren is tamelijk belangrijk.
Je beschrijft gewoon een bubble.quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah. Niet echt een bubble, meer gewoon een injectie die nodig is om alles even op gang te krijgen als andere monetaire middelen niet meer ingezet kunnen worden.
Dat vernietigen is nog amper aan de orde. Men wacht vol angst op het moment dat de centrale bank daadwerkelijk terugtrekt. Voorlopig blijven ze op grote schaal opkopen om het vertrouwen niet te schaden.quote:Op zondag 1 september 2013 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Het was allemaal maar een garp."quote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef De_Coulance het volgende:
Alsof ik verstand van economie heb. Leuk dat jullie mij serieus nemen. Ik ga met mijn babynichtje chillen, bye.
En dit keer zijn die instellingen lekker creatief geworden met het aanbieden van allerlei financiele producten. Ik vind het allemaal prima zo lang het faciliteren van het systeem en het deelnemen aan het spel gescheiden blijven.quote:Op zondag 1 september 2013 19:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, die faciliteiten zijn dan ook in het leven geroepen omdat onze economie qua schaal anders niet meer te monitoren en te managen is natuurlijk. Je kan moeilijk 20.000 koeien transporteren naar China in ruil voor 100.000 koptelefoons etc. Geld, aandelen, obligaties en futures hebben gewoon een functie voor handel, en het enige dat financiële instellingen doen is dit mogelijk maken.
Zij het tegen een kostenplaatje.
Eindelijk converseren op niveau, dat moet een warm bad voor je zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef De_Coulance het volgende:
Alsof ik verstand van economie heb. Leuk dat jullie mij serieus nemen. Ik ga met mijn babynichtje chillen, bye.
Dijsselkneus volgt gewoon blindelings de orders vanuit Brussel, terwijl ze allemaal wel beter weten, dat door de lastenverzwaringen er alleen maar minder in de staatskas komt omdat helemaal niemand meer gaat consumeren.quote:Op zondag 1 september 2013 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
Bankiers opknopen en alle macht naar Dijsselbloem.
Het kabinet moet van Brussel de lasten verzwaren?quote:Op zondag 1 september 2013 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dijsselkneus volgt gewoon blindelings de orders vanuit Brussel, terwijl ze allemaal wel beter weten, dat door de lastenverzwaringen er alleen maar minder in de staatskas komt omdat helemaal niemand meer gaat consumeren.
Maar prima, laat ze lekker.
Volgens mij zit dat ook in de pijpleiding. Nutsbanken creëren, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het daar mee eens ben of niet. Voornamelijk omdat het mijn werk nogal saai zou maken, dus dat is meer eigenbelang denk ik.quote:Op zondag 1 september 2013 19:48 schreef waht het volgende:
[..]
En dit keer zijn die instellingen lekker creatief geworden met het aanbieden van allerlei financiele producten. Ik vind het allemaal prima zo lang het faciliteren van het systeem en het deelnemen aan het spel gescheiden blijven.
Het IMF vindt dat allemaal wel best hoor, die verdienen er lekker aan.quote:Op zondag 1 september 2013 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee, de enige order die vanuit Brussel komt is het budget aanhouden.quote:Op zondag 1 september 2013 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kabinet moet van Brussel de lasten verzwaren?
Maar hmm, in de VS heeft Q1 Q2 en Q3 toch wel zijn vruchten afgeworpen?quote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef waht het volgende:
[..]
Dat vernietigen is nog amper aan de orde. Men wacht vol angst op het moment dat de centrale bank daadwerkelijk terugtrekt. Voorlopig blijven ze op grote schaal opkopen om het vertrouwen niet te schaden.
Het begrotingstekort niet boven de 3 procent laten uitstijgen. Lijkt me geen onredelijke eis.quote:Op zondag 1 september 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, de enige order die vanuit Brussel komt is het budget aanhouden.
Frankrijk had ook economische groei Robin.quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar hmm, in de VS heeft Q1 Q2 en Q3 toch wel zijn vruchten afgeworpen?
In principe niet nee, ik ben er ook niet tegen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het begrotingstekort niet boven de 3 procent laten uitstijgen. Lijkt me geen onredelijke eis.
Dat is toch niet de schuld van Brussel, flapdrol?quote:Op zondag 1 september 2013 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In principe niet nee, ik ben er ook niet tegen.
Ik ben enkel tegen die nutteloze lastenverzwaringen, en tegelijkertijd 100 piek gaan uitdelen aan de onderklasse. Waarom in hemelsnaam de crisis gebruiken als verkapt nivelleringsexcuus terwijl we wel andere zaken aan de kop hebben die duizendmaal belangrijker zijn dan de onderbuik van wat schreeuwende remlofjes die aan de broekspijpen van de PvdA trekken met hun geblaat tegen de 1%.
Het is vooral hun arbeidsmarkt die muurvast zit. En nee, verder niet een lichtend voorbeeld, maar ik zie ook niet hoe Frankrijk relevant is.quote:Op zondag 1 september 2013 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Frankrijk had ook economische groei Robin.
1: Is Frankrijk nu een lichtend voorbeeld?
Ik ben inderdaad tegen consumentisme, maar het is fijn voor mensen als ze tenminste nog een baan hebben en eten op tafel.quote:2: Je had recentelijk nog ellenlange betogen over dat we niet altijd moeten streven naar meer-meer-meer. Kennlijk is het nog steeds de belangrijkste graadmeter voor je.
Wat is het nou?
Mwoh, verlangen van lidstaten dat ze bij 3% tekort moeten blijven danwel minder, en zelf de begroting met eenzelfde percentage vergroten, vind ik wel kwalijk.quote:Op zondag 1 september 2013 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch niet de schuld van Brussel, flapdrol?
Maar hoe zie je jezelf hierin eigenlijk, je gaat straks een baan krijgen wat je leuk vindt (hoop ik dan maar) en dan blijf je lekker zitten, elke dag hetzelfde, geen wensen, gewoon brood en water op tafel en dan is 't prima, of wat?quote:Op zondag 1 september 2013 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Ik ben inderdaad tegen consumentisme, maar het is fijn voor mensen als ze tenminste nog een baan hebben en eten op tafel.
Nu begin je weer over compleet iets anders. Jij vond de EU net kut want lastenverzwaringen. Maar de EU schrijft niet voor hoe wij die 3 procent halen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, verlangen van lidstaten dat ze bij 3% tekort moeten blijven danwel minder, en zelf de begroting met eenzelfde percentage vergroten, vind ik wel kwalijk.
Daar heb je gelijk in, mon excuse.quote:Op zondag 1 september 2013 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu begin je weer over compleet iets anders. Jij vond de EU net kut want lastenverzwaringen. Maar de EU schrijft niet voor hoe wij die 3 procent halen.
Het liefst wil ik 20 uur per week werken en het voor de rest naar mijn zin hebben met mijn liefde, familie, vrienden en hobby's.quote:Op zondag 1 september 2013 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar hoe zie je jezelf hierin eigenlijk, je gaat straks een baan krijgen wat je leuk vindt (hoop ik dan maar) en dan blijf je lekker zitten, elke dag hetzelfde, geen wensen, gewoon brood en water op tafel en dan is 't prima, of wat?
Jij en 7 miljard anderen denk ik.quote:Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het liefst wil ik 20 uur per week werken en het voor de rest naar mijn zin hebben met mijn liefde, familie, vrienden en hobby's.
Daarom. Zou dat niet veel beter zijn voor ons allen? Economische groei inzetten om minder te werken in plaats van om meer te besteden?quote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij en 7 miljard anderen denk ik.
Je overgrootvader maakte meer uren dan jij nu doet of gaat doen, dus wie zegt dat dit niet zo is?quote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom. Zou dat niet veel beter zijn voor ons allen? Economische groei inzetten om minder te werken in plaats van om meer te besteden?
Het IMF en de Wereldbank gebruiken de crisis in de ontwikkelingslanden om er kapitalistische samenlevingen van te maken met een corrupte kleine topklasse en een enorme hongerlijdende arbeidersklasse.quote:Op zondag 1 september 2013 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In principe niet nee, ik ben er ook niet tegen.
Ik ben enkel tegen die nutteloze lastenverzwaringen, en tegelijkertijd 100 piek gaan uitdelen aan de onderklasse. Waarom in hemelsnaam de crisis gebruiken als verkapt nivelleringsexcuus terwijl we wel andere zaken aan de kop hebben die duizendmaal belangrijker zijn dan de onderbuik van wat schreeuwende remlofjes die aan de broekspijpen van de PvdA trekken met hun geblaat tegen de "1%".
Alleen in Nederland, in de rest van de wereld wordt nog steeds keihard en non-productief gewerkt.quote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je overgrootvader maakte meer uren dan jij nu doet of gaat doen, dus wie zegt dat dit niet zo is?
36 uur per week zitten we nu op, daar moesten ze vroeger om lachen.
Ik zie er een voorbeeld in dat jij heen en weer zwabbert tussen enerzijds de klassieke parameters voor "succesvol beleid" en anderzijds je afzet tegen die dezelfde klassieke paramaters.quote:Op zondag 1 september 2013 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is vooral hun arbeidsmarkt die muurvast zit. En nee, verder niet een lichtend voorbeeld, maar ik zie ook niet hoe Frankrijk relevant is.
[..]
Ik ben inderdaad tegen consumentisme, maar het is fijn voor mensen als ze tenminste nog een baan hebben en eten op tafel.
De rest van de wereld is dan ook niet opgegroeid met de welvaart die wij hebben, waar Robin zo tegen is. Je kan niet echt verwachten dat een ontwikkelingsland na 10 a 20 jaar kapitalisme op eenzelfde niveau zitten als wij waar we meer dan 300 jaar over gedaan hebben. De huidige uren en manier van werken hebben wij ook pakweg 100 jaar over gedaan, vanaf de introductie van geautomatiseerd produceren.quote:Op zondag 1 september 2013 20:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alleen in Nederland, in de rest van de wereld wordt nog steeds keihard en non-productief gewerkt.
Robin gaat de politiek in, hi-ha-ho.quote:Op zondag 1 september 2013 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie er een voorbeeld in dat jij heen en weer zwabbert tussen enerzijds de klassieke parameters voor "succesvol beleid" en anderzijds je afzet tegen die dezelfde klassieke paramaters.
Lijkt mij dat je onder de gegeven omstandigheden kapitalisme toch het beste model vindt, en dat is dan weer inconsistent met je klacht over bubbels en niets leren van het verleden. Om daarna weer bijdrukken van geld toe te juichen volgend op een klacht over bubbels.
Woutertje zou er jaloers op worden.
En je kunt tegelijkertijd niet van een ontwikkelingsland verwachten dat ze de strijd aankunnen gaan met kapitalistische landen die al driehonderd jaar meespelen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rest van de wereld is dan ook niet opgegroeid met de welvaart die wij hebben, waar Robin zo tegen is. Je kan niet echt verwachten dat een ontwikkelingsland na 10 a 20 jaar kapitalisme op eenzelfde niveau zitten als wij waar we meer dan 300 jaar over gedaan hebben.
Dat verwacht ik dan ook niet van ze, eerlijk gezegd kan het me geen reet schelen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
En je kunt tegelijkertijd niet van een ontwikkelingsland verwachten dat ze de strijd aankunnen gaan met kapitalistische landen die al driehonderd jaar meespelen.
Dat is ook niet zo gek, wij zijn een volledige tertiaire economie, waar Amerika nog veel meer productie kent.quote:Op zondag 1 september 2013 20:08 schreef Euribob het volgende:
Oh, en ik doelde op een land als Amerika, waar ook veel en non-productief wordt gewerkt in vergelijking met Nederland.
Nee, dat snap ik. Menselijkheid is u vreemd.quote:Op zondag 1 september 2013 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat verwacht ik dan ook niet van ze, eerlijk gezegd kan het me geen reet schelen.
Lastig te beoordelen als we niet kunnen bepalen hoe het zou zijn zonder de QE's. Maar als we zien wat er na de grote depressie van vorige eeuw gebeurde is dit beter ja. Afgezien van alle neveneffecten zoals inflatie, een stijgende aandelenmarkt en biljoenen dollars op de balans van de Fed is dit beter dan hyperinflatie, oorlog en andere ellende.quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar hmm, in de VS heeft Q1 Q2 en Q3 toch wel zijn vruchten afgeworpen?
Ik neem het mezelf niet kwalijk dat ik uit een kut gekropen ben die toevallig rondliep in het welvarende deel van deze wereld nee. Dus ik hoef me ook niet te verexcuseren dat anderen niet dat voorrecht hebben. Ik ben geen wereldverbeteraar, ik ben gewoon een profiteur.quote:Op zondag 1 september 2013 20:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Menselijkheid is u vreemd.
Prima, maar zeik dan ook niet als het een keer niet volledig naar wens is.quote:Op zondag 1 september 2013 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem het mezelf niet kwalijk dat ik uit een kut gekropen ben die toevallig rondliep in het welvarende deel van deze wereld nee. Dus ik hoef me ook niet te verexcuseren dat anderen niet dat voorrecht hebben. Ik ben geen wereldverbeteraar, ik ben gewoon een profiteur.
Bevalt me eigenlijk wel, terwijl de rest van de wereld zich lekker drukmaakt a la Robin over dingen waar je geen invloed op hebt heb ik gewoon lol.
Het feest is voorbij, in 2020 staat de rente op 8% en is de balans van de fed geimplodeerdquote:Op zondag 1 september 2013 20:09 schreef waht het volgende:
[..]
Lastig te beoordelen als we niet kunnen bepalen hoe het zou zijn zonder de QE's. Maar als we zien wat er na de grote depressie van vorige eeuw gebeurde is dit beter ja. Afgezien van alle neveneffecten zoals inflatie, een stijgende aandelenmarkt en biljoenen dollars op de balans van de Fed is dit beter dan hyperinflatie, oorlog en andere ellende.
Waarom niet?quote:Op zondag 1 september 2013 20:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Prima, maar zeik dan ook niet als het een keer niet volledig naar wens is.
Een lekke band op je auto?quote:Op zondag 1 september 2013 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als ik een lekke band krijg op m'n auto dan kanker ik er gewoon op, dan ga ik niet aan de kant van de weg denken hoe vreselijk anderen het hebben in Afrika.
Ja ik leg het wiel altijd bovenop het dak als ik 'm verwisseld heb.quote:
Zo staat het in de handleiding.quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik leg het wiel altijd bovenop het dak als ik 'm verwisseld heb.
Tukkers is zo mogelijk nog merkwaardiger dan Vlaams.quote:
Tires for Gay Dummies.quote:
Zonde, dat gaat krassen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is een Benz, altijd wel een Turk die 'm wil overkopen.quote:
Net of jij ooit een band hebt verwisseld.quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
VCR.quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of jij ooit een band hebt verwisseld.
Hij deed of 'ie autopech had in de hoop dat Ronaldo voorbij zou komen en hem mee zou nemen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of jij ooit een band hebt verwisseld.
Ronaldo kan heul niet autorijden na z'n ochtendmanicure.quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij deed of 'ie autopech had in de hoop dat Ronaldo voorbij zou komen en hem mee zou nemen.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij en 7 miljard anderen denk ik.
Maar veel succes met een gezin onderhouden van 20 uur per week.
Hij heeft een chauffeur, gis ik.quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef waht het volgende:
[..]
Ronaldo kan heul niet autorijden na z'n ochtendmanicure.
Je vrouw werkt, valsspeler.quote:
Nou vooruit.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij heeft een chauffeur, gis ik.
Leuk, alleen jammer dat een brandertje kapot ging, sommige kinderen stonden in de rij en hadden dus pech.quote:
Die jongen werkt er hard voor.quote:
Ah, dat is wel jammer.quote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Leuk, alleen jammer dat een brandertje kapot ging, sommige kinderen stonden in de rij en hadden dus pech.
Ze hebben je kaartje, kunnen ze altijd nog eens langskomenquote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Leuk, alleen jammer dat een brandertje kapot ging, sommige kinderen stonden in de rij en hadden dus pech.
Dus in totaal zit je al op een volle werkweek, mooi.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij heeft een chauffeur, gis ik.
Er zijn wel flink wat kaartjes meegenomen en o.a. aanvraag dakkapel, een ladekast en of ik op vrijdagmiddag voor 5 weken op een school met kinderen houtbewerking wil doen tegen normaal uurtarief.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze hebben je kaartje, kunnen ze altijd nog eens langskomen
Ik hobby, mijn vrouw werkt.quote:Op zondag 1 september 2013 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus in totaal zit je al op een volle werkweek, mooi.
Bij zo'n proletenbak hoort inderdaad geen chauffeur.quote:
Dat laatste lijkt mij het leukste. Supermooi!quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zijn wel flink wat kaartjes meegenomen en o.a. aanvraag dakkapel, een ladekast en of ik op vrijdagmiddag voor 5 weken op een school met kinderen houtbewerking wil doen tegen normaal uurtarief.
Kijk eens aan, goede zaakquote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zijn wel flink wat kaartjes meegenomen en o.a. aanvraag dakkapel, een ladekast en of ik op vrijdagmiddag voor 5 weken op een school met kinderen houtbewerking wil doen tegen normaal uurtarief.
Mooie auto wel, alleen paupervelgen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Bij zo'n proletenbak hoort inderdaad geen chauffeur.
Kijk eens aan.quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof, met die kids mooi figuurzagen etc. etc. en dat ze na 5 weken een zelf gemaakt stukje mee naar huis kunnen nemen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij het leukste. Supermooi!
Vogelhuisjesquote:Op zondag 1 september 2013 20:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof, met die kids mooi figuurzagen etc. etc. en dat ze na 5 weken een zelf gemaakt stukje mee naar huis kunnen nemen.
Dat laatste lijkt me heel leuk, ga je dat doen? Edit: oh, was al beantwoord. Leuk.quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Het leuke was mensen die vroegen bij het fineerwerk of dat de logo's erop waren geschilderd. Even een demonstratie fineerwerk gegeven. Die mensen keken hun ogen uit aan wat voor prielwerk het was.quote:
Yep, alleen zit ik de komende twee maanden vol.quote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me heel leuk, ga je dat doen?
Angstige soldaten daar, bang voor een Russisch bootje.quote:Op zondag 1 september 2013 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
Hey Voorschrift?
Het is natuurlijk wel tyfushard lachen dat Obama z'n eigen leger het ingrijpen in Syrie helemaal niet ziet zitten en hem daarom in de steek laat.
Zul jij even balen dat er geen bommen en granaten vliegen.
Mwah, het zijn eerder verstandige mensen, je moet weten wanneer je eieren voor je geld moet kiezen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Angstige soldaten daar, bang voor een Russisch bootje.
Een witte vlag in die reten zou ze sieren.quote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, het zijn eerder verstandige mensen, je moet weten wanneer je eieren voor je geld moet kiezen.
Witte vlag hijsen mag ook.quote:Op zondag 1 september 2013 21:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Een witte vlag in die reten zou ze sieren.
Niets doen is het beste. Opdat Syrische soldaten zoveel mogelijk jihadisten afknallen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:40 schreef Friek_ het volgende:
Het trieste met Syrië is dat elke actie eigenlijk alleen maar kut is.
Zo klopt het.quote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef Friek_ het volgende:
De grootste terroristen zijn natuurlijk de Verenigde StatenJoden.
Die van Bos vond ik juist wat minder.quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die aflevering met Bos vond ik erg mooi. De rest was het niks met deze reeks.
Van die kunstenaar?quote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die van Bos vond ik juist wat minder.
Deze uitzending vond ik echt heel goed.
Ja, heel inspirerend.quote:Op zondag 1 september 2013 23:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Van die kunstenaar?
Misschien moet ik die maar eens even doorspoelen
Uiteraard. Hele Belgische dorpen lopen leeg. Dat schiet al aardig op.quote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef waht het volgende:
[..]
Niets doen is het beste. Opdat Syrische soldaten zoveel mogelijk jihadisten afknallen.
Leuke kloon.quote:Op zondag 1 september 2013 23:31 schreef Myph. het volgende:
Ondertussen draait de propaganda machine lekker door.
[ afbeelding ]
Assad zo provoceren dat ie al z'n scuds met chemische lading op Israël afschiet lijkt mij het beste.quote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef waht het volgende:
[..]
Niets doen is het beste. Opdat Syrische soldaten zoveel mogelijk jihadisten afknallen.
Heb je geblowd met je vriendinnetje?quote:Op maandag 2 september 2013 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kanaries zijn helemaal leip.
Samen strijden we tegen de eurosceptie he? Vieze nationalistenquote:Op maandag 2 september 2013 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je geblowd met je vriendinnetje?
Ik gok purple hazequote:Op maandag 2 september 2013 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Samen strijden we tegen de eurosceptie he? Vieze nationalisten
NATIONALISME IS DE ONDERGANG VAN ONS BESTAAN SAMEN ZIJN WE TOT MEER IN STAAT
OPROEP DRINGEND AAN DE MENSHEID VERNDERing is noodZAKELIJK.
LOL NOOD EN ZAKELIJK XD noodzakelijk
Nee man ik rijd nooit auto.quote:Op maandag 2 september 2013 00:29 schreef remlof het volgende:
Robin haalt straks betyar nog links in.
Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je al wel plannen om je rijbewijs te halen?
Het OV is prima geregeld in Nederland, maar een auto geeft je toch nog wat meer vrijheid.quote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
OV is de toekomst en een stuk milieuvriendelijker. Van mij hoeft het allemaal niet, dat autorijden.
Leuk, zolang je maar van punt A naar B kan en zuinig is het goed wat mij betreft.quote:Op maandag 2 september 2013 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het OV is prima geregeld in Nederland, maar een auto geeft je toch nog wat meer vrijheid.
Ik koop er binnenkort ook wel weer eentje, een leuke Clio ofzo
Ja maar is niet altijd een station of bushalte in de buurt van Bquote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk, zolang je maar van punt A naar B kan en zuinig is het goed wat mij betreft.
Als ik eerlijk ben durf ik niet eens rijlessen te nemen.
Geen idee. Ik voel me er helemaal niet klaar voor, en dat terwijl ik bijna 18 ben.quote:Op maandag 2 september 2013 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar is niet altijd een station of bushalte in de buurt van B
En waarom niet?
Dan ben je gewoon dom als je het niet doetquote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Ik voel me er helemaal niet klaar voor, en dat terwijl ik bijna 18 ben.
En mijn ouders vergoeden het ook nog eens, dus ik heb niet eens een financiële drempel.
Dat voelt dan aan als een donderdagochtend, inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2013 09:10 schreef Reya het volgende:
Ik vertrek woensdag alweer voor Zuid-Frankrijk, die twee dagen zijn nog wel te doen.
Straks is de polies ook op de hoogte van mijn nieuwe woningtwitter:WijkagVEL3 twitterde op maandag 02-09-2013 om 09:17:23Vanmorgen overleg met woonconsulent woningbouw vereniging Velsen. #netwerken reageer retweet
Je bent beroemd.quote:Op maandag 2 september 2013 09:23 schreef YokiKater het volgende:
Straks is de polies ook op de hoogte van mijn nieuwe woningtwitter:WijkagVEL3 twitterde op maandag 02-09-2013 om 09:17:23Vanmorgen overleg met woonconsulent woningbouw vereniging Velsen. #netwerken reageer retweet
quote:
Er zijn zelfs klasses in. Het betreft een Kanswoning B, wat dat inhoud weet ik eigenlijk niet. Maar het is allemaal om te zorgen dat het dit keer goed gaat en dat het het woningbedrijf geen geld gaat kosten ofzo. Ik vind het allemaal prima, het is een prachtig huisje en een rustige buurt. Een mooie kans voor mij om mijn leven goed op te pakken en in te richten en een stap dichterbij reintegratiequote:Op maandag 2 september 2013 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
Kanswoning. Wat een geweldige term.
Donderdag schijnt zelfs een topdag te worden. De temperatuur kan wel oplopen tot 28 graden. Heb altijd al gezegd dat we in september een nazomer zouden krijgen.quote:
Tof, heb vrijdag vrijquote:Op maandag 2 september 2013 09:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Donderdag schijnt zelfs een topdag te worden. De temperatuur kan wel oplopen tot 28 graden. Heb altijd al gezegd dat we in september een nazomer zouden krijgen.
Ik hoop dat heel september mooi wordt. Hebben we wel verdiend, ik ben de superlange winter nog niet vergeten.quote:Op maandag 2 september 2013 09:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Donderdag schijnt zelfs een topdag te worden. De temperatuur kan wel oplopen tot 28 graden. Heb altijd al gezegd dat we in september een nazomer zouden krijgen.
Dat zou inderdaad wel mooi zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 09:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat heel september mooi wordt. Hebben we wel verdiend, ik ben de superlange winter nog niet vergeten.
Als je gaat klussen is een beetje mooi weer ook niet weg. Lekker alles open zetten.quote:Op maandag 2 september 2013 09:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel mooi zijn.Heb ik ook wel zin in.
Waarom moet die vent overleggen met de woningbouw?quote:Op maandag 2 september 2013 09:23 schreef YokiKater het volgende:
Als je ballen elke dag lekker in je broek bengelen en ze zitten een dag in de bankschroef reageer je precies zo.quote:Op maandag 2 september 2013 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
Snap de euforie naar aanleiding van het weer niet goed. We hebben goddomme alleen maar mooie dagen gehad maar bepaalde lieden hier doen alsof de zon eindelijk weer gaat schijnen na weken kloteweer.
Ik heb het 's ochtends alleen maar over het weer van die ochtend. Jij bent aan vakantie toe, brombeertje.quote:Op maandag 2 september 2013 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
Snap de euforie naar aanleiding van het weer niet goed. We hebben goddomme alleen maar mooie dagen gehad maar bepaalde lieden hier doen alsof de zon eindelijk weer gaat schijnen na weken kloteweer.
Koos is gewoon een azijnpisser.quote:Op maandag 2 september 2013 10:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het 's ochtends alleen maar over het weer van die ochtend. Jij bent aan vakantie toe, brombeertje.
Nah, hij moet op vakantie.quote:Op maandag 2 september 2013 10:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Koos is gewoon een azijnpisser.
Hij moet een beuk voor zijn smoel.quote:
Het enige wat ik voorlopig kan doen is een beetje schuurwerk denk ik.. zoveel hoeft er ook niet gedaan te worden qua schuurwerk.. Die trap moet gedaan worden want die wil ik schilderen.quote:Op maandag 2 september 2013 10:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je gaat klussen is een beetje mooi weer ook niet weg. Lekker alles open zetten.
Omdat het om een kansenwijk gaat.quote:Op maandag 2 september 2013 10:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom moet die vent overleggen met de woningbouw?
Dat hoort bij zijn werk.quote:Op maandag 2 september 2013 10:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom moet die vent overleggen met de woningbouw?
Kanswoning. Elke woning kan een kanswoning worden.. het is helemaal geen kansenwijk.quote:Op maandag 2 september 2013 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat het om een kansenwijk gaat.
Oké. Doe jij het of moet ik het doen.quote:Op maandag 2 september 2013 10:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij moet een beuk voor zijn smoel.
Dat komt allemaal wel, geeft niks als het in fasen gaat.quote:Op maandag 2 september 2013 10:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het enige wat ik voorlopig kan doen is een beetje schuurwerk denk ik.. zoveel hoeft er ook niet gedaan te worden qua schuurwerk.. Die trap moet gedaan worden want die wil ik schilderen.
Voor muurverf, verf voor de trap en vloerbedekking heb ik nog geen geld, vandaar dat het allemaal nog even gaat duren. Maar die 1 of 2 maandjes maakt ook niet uit.
Morgen kan ik de aanvraag voor bijzondere bijstand de deur uit doen.
U spreekt uit eigen ervaring?quote:Op maandag 2 september 2013 10:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als je ballen elke dag lekker in je broek bengelen en ze zitten een dag in de bankschroef reageer je precies zo.
Ik houd zijn oren vast dan ram jij zijn kop ertussen vandaan.quote:Op maandag 2 september 2013 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké. Doe jij het of moet ik het doen.
Nee. Bij mij is het dan de bankschroef die huilt.quote:
Dat gaat wel erg ver. We hebben hem nog nodig voor de scherpe posts in NWS.quote:Op maandag 2 september 2013 10:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik houd zijn oren vast dan ram jij zijn kop ertussen vandaan.
quote:Op maandag 2 september 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Tiger, moet jij niet een of ander topic openen waarin je weer eens blijk geeft van je stuitende stupiditeit?
Ah. Is die ban dan opgeheven?quote:Op maandag 2 september 2013 10:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver. We hebben hem nog nodig voor de scherpe posts in NWS.
Tijdje geleden alweer.quote:Op maandag 2 september 2013 10:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ah. Is die ban dan opgeheven?
Stap voor stap is misschien ook wel het beste. Er komt heel wat bij kijken allemaal en ik raak makkelijk overprikkelt. Gewoon lekker rustig aan. Heb wel erg veel zin in klussen en rustig aan spulletjes uitzoeken en dergelijke, heb de plannen al grotendeels helemaal rond in mijn hoofd.quote:Op maandag 2 september 2013 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat komt allemaal wel, geeft niks als het in fasen gaat.
Klopt, Zuid-Frankrijk wordt weer een ouderwetse dictatuur; Noord-Frankrijk wordt een protectoraat van België.quote:
Het is dus het Zuiden die vooruitgaat t.o.v. de huidige status quo.quote:Op maandag 2 september 2013 10:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Klopt, Zuid-Frankrijk wordt weer een ouderwetse dictatuur; Noord-Frankrijk wordt een protectoraat van België.
En Marianne wordt het meisje die de vooruitgang leidt.quote:Op maandag 2 september 2013 10:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is dus het Zuiden die vooruitgaat t.o.v. de huidige status quo.
Waar je mee omgaat, raak je mee besmet, zo blijkt maar weer eens.quote:Op maandag 2 september 2013 10:14 schreef Reya het volgende:
[..]
En Marianne wordt het meisje die de vooruitgang leidt.
Op inspiratieblogs is het toepassen van correcte grammatica optioneel, vermoedelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat, raak je mee besmet, zo blijkt maar weer eens.
Het is kunstquote:Op maandag 2 september 2013 10:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Die durfde ik niet te posten vanwege de blote borsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |