Niets doen is het beste. Opdat Syrische soldaten zoveel mogelijk jihadisten afknallen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:40 schreef Friek_ het volgende:
Het trieste met Syrië is dat elke actie eigenlijk alleen maar kut is.
Zo klopt het.quote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef Friek_ het volgende:
De grootste terroristen zijn natuurlijk de Verenigde StatenJoden.
Die van Bos vond ik juist wat minder.quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die aflevering met Bos vond ik erg mooi. De rest was het niks met deze reeks.
Van die kunstenaar?quote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die van Bos vond ik juist wat minder.
Deze uitzending vond ik echt heel goed.
Ja, heel inspirerend.quote:Op zondag 1 september 2013 23:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Van die kunstenaar?
Misschien moet ik die maar eens even doorspoelen
Uiteraard. Hele Belgische dorpen lopen leeg. Dat schiet al aardig op.quote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef waht het volgende:
[..]
Niets doen is het beste. Opdat Syrische soldaten zoveel mogelijk jihadisten afknallen.
Leuke kloon.quote:Op zondag 1 september 2013 23:31 schreef Myph. het volgende:
Ondertussen draait de propaganda machine lekker door.
[ afbeelding ]
Assad zo provoceren dat ie al z'n scuds met chemische lading op Israël afschiet lijkt mij het beste.quote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef waht het volgende:
[..]
Niets doen is het beste. Opdat Syrische soldaten zoveel mogelijk jihadisten afknallen.
Heb je geblowd met je vriendinnetje?quote:Op maandag 2 september 2013 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kanaries zijn helemaal leip.
Samen strijden we tegen de eurosceptie he? Vieze nationalistenquote:Op maandag 2 september 2013 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je geblowd met je vriendinnetje?
Ik gok purple hazequote:Op maandag 2 september 2013 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Samen strijden we tegen de eurosceptie he? Vieze nationalisten
NATIONALISME IS DE ONDERGANG VAN ONS BESTAAN SAMEN ZIJN WE TOT MEER IN STAAT
OPROEP DRINGEND AAN DE MENSHEID VERNDERing is noodZAKELIJK.
LOL NOOD EN ZAKELIJK XD noodzakelijk
Nee man ik rijd nooit auto.quote:Op maandag 2 september 2013 00:29 schreef remlof het volgende:
Robin haalt straks betyar nog links in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |