Tires for Gay Dummies.quote:
Zonde, dat gaat krassen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik leg het wiel altijd bovenop het dak als ik 'm verwisseld heb.
Maakt niet uit, het is een Benz, altijd wel een Turk die 'm wil overkopen.quote:
Net of jij ooit een band hebt verwisseld.quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik leg het wiel altijd bovenop het dak als ik 'm verwisseld heb.
VCR.quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of jij ooit een band hebt verwisseld.
Hij deed of 'ie autopech had in de hoop dat Ronaldo voorbij zou komen en hem mee zou nemen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of jij ooit een band hebt verwisseld.
Ronaldo kan heul niet autorijden na z'n ochtendmanicure.quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij deed of 'ie autopech had in de hoop dat Ronaldo voorbij zou komen en hem mee zou nemen.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij en 7 miljard anderen denk ik.
Maar veel succes met een gezin onderhouden van 20 uur per week.
Hij heeft een chauffeur, gis ik.quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef waht het volgende:
[..]
Ronaldo kan heul niet autorijden na z'n ochtendmanicure.
Je vrouw werkt, valsspeler.quote:
Nou vooruit.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij heeft een chauffeur, gis ik.
Leuk, alleen jammer dat een brandertje kapot ging, sommige kinderen stonden in de rij en hadden dus pech.quote:
Die jongen werkt er hard voor.quote:
Ah, dat is wel jammer.quote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Leuk, alleen jammer dat een brandertje kapot ging, sommige kinderen stonden in de rij en hadden dus pech.
Ze hebben je kaartje, kunnen ze altijd nog eens langskomenquote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Leuk, alleen jammer dat een brandertje kapot ging, sommige kinderen stonden in de rij en hadden dus pech.
Dus in totaal zit je al op een volle werkweek, mooi.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij heeft een chauffeur, gis ik.
Er zijn wel flink wat kaartjes meegenomen en o.a. aanvraag dakkapel, een ladekast en of ik op vrijdagmiddag voor 5 weken op een school met kinderen houtbewerking wil doen tegen normaal uurtarief.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze hebben je kaartje, kunnen ze altijd nog eens langskomen
Ik hobby, mijn vrouw werkt.quote:Op zondag 1 september 2013 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus in totaal zit je al op een volle werkweek, mooi.
Bij zo'n proletenbak hoort inderdaad geen chauffeur.quote:
Dat laatste lijkt mij het leukste. Supermooi!quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zijn wel flink wat kaartjes meegenomen en o.a. aanvraag dakkapel, een ladekast en of ik op vrijdagmiddag voor 5 weken op een school met kinderen houtbewerking wil doen tegen normaal uurtarief.
Kijk eens aan, goede zaakquote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zijn wel flink wat kaartjes meegenomen en o.a. aanvraag dakkapel, een ladekast en of ik op vrijdagmiddag voor 5 weken op een school met kinderen houtbewerking wil doen tegen normaal uurtarief.
Mooie auto wel, alleen paupervelgen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Bij zo'n proletenbak hoort inderdaad geen chauffeur.
Kijk eens aan.quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof, met die kids mooi figuurzagen etc. etc. en dat ze na 5 weken een zelf gemaakt stukje mee naar huis kunnen nemen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij het leukste. Supermooi!
Vogelhuisjesquote:Op zondag 1 september 2013 20:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof, met die kids mooi figuurzagen etc. etc. en dat ze na 5 weken een zelf gemaakt stukje mee naar huis kunnen nemen.
Dat laatste lijkt me heel leuk, ga je dat doen? Edit: oh, was al beantwoord. Leuk.quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Het leuke was mensen die vroegen bij het fineerwerk of dat de logo's erop waren geschilderd. Even een demonstratie fineerwerk gegeven. Die mensen keken hun ogen uit aan wat voor prielwerk het was.quote:
Yep, alleen zit ik de komende twee maanden vol.quote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me heel leuk, ga je dat doen?
Angstige soldaten daar, bang voor een Russisch bootje.quote:Op zondag 1 september 2013 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
Hey Voorschrift?
Het is natuurlijk wel tyfushard lachen dat Obama z'n eigen leger het ingrijpen in Syrie helemaal niet ziet zitten en hem daarom in de steek laat.
Zul jij even balen dat er geen bommen en granaten vliegen.
Mwah, het zijn eerder verstandige mensen, je moet weten wanneer je eieren voor je geld moet kiezen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Angstige soldaten daar, bang voor een Russisch bootje.
Een witte vlag in die reten zou ze sieren.quote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, het zijn eerder verstandige mensen, je moet weten wanneer je eieren voor je geld moet kiezen.
Witte vlag hijsen mag ook.quote:Op zondag 1 september 2013 21:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Een witte vlag in die reten zou ze sieren.
Niets doen is het beste. Opdat Syrische soldaten zoveel mogelijk jihadisten afknallen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:40 schreef Friek_ het volgende:
Het trieste met Syrië is dat elke actie eigenlijk alleen maar kut is.
Zo klopt het.quote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef Friek_ het volgende:
De grootste terroristen zijn natuurlijk de Verenigde StatenJoden.
Die van Bos vond ik juist wat minder.quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die aflevering met Bos vond ik erg mooi. De rest was het niks met deze reeks.
Van die kunstenaar?quote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die van Bos vond ik juist wat minder.
Deze uitzending vond ik echt heel goed.
Ja, heel inspirerend.quote:Op zondag 1 september 2013 23:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Van die kunstenaar?
Misschien moet ik die maar eens even doorspoelen
Uiteraard. Hele Belgische dorpen lopen leeg. Dat schiet al aardig op.quote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef waht het volgende:
[..]
Niets doen is het beste. Opdat Syrische soldaten zoveel mogelijk jihadisten afknallen.
Leuke kloon.quote:Op zondag 1 september 2013 23:31 schreef Myph. het volgende:
Ondertussen draait de propaganda machine lekker door.
[ afbeelding ]
Assad zo provoceren dat ie al z'n scuds met chemische lading op Israël afschiet lijkt mij het beste.quote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef waht het volgende:
[..]
Niets doen is het beste. Opdat Syrische soldaten zoveel mogelijk jihadisten afknallen.
Heb je geblowd met je vriendinnetje?quote:Op maandag 2 september 2013 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kanaries zijn helemaal leip.
Samen strijden we tegen de eurosceptie he? Vieze nationalistenquote:Op maandag 2 september 2013 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je geblowd met je vriendinnetje?
Ik gok purple hazequote:Op maandag 2 september 2013 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Samen strijden we tegen de eurosceptie he? Vieze nationalisten
NATIONALISME IS DE ONDERGANG VAN ONS BESTAAN SAMEN ZIJN WE TOT MEER IN STAAT
OPROEP DRINGEND AAN DE MENSHEID VERNDERing is noodZAKELIJK.
LOL NOOD EN ZAKELIJK XD noodzakelijk
Nee man ik rijd nooit auto.quote:Op maandag 2 september 2013 00:29 schreef remlof het volgende:
Robin haalt straks betyar nog links in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |