Tires for Gay Dummies.quote:
Zonde, dat gaat krassen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik leg het wiel altijd bovenop het dak als ik 'm verwisseld heb.
Maakt niet uit, het is een Benz, altijd wel een Turk die 'm wil overkopen.quote:
Net of jij ooit een band hebt verwisseld.quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik leg het wiel altijd bovenop het dak als ik 'm verwisseld heb.
VCR.quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of jij ooit een band hebt verwisseld.
Hij deed of 'ie autopech had in de hoop dat Ronaldo voorbij zou komen en hem mee zou nemen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of jij ooit een band hebt verwisseld.
Ronaldo kan heul niet autorijden na z'n ochtendmanicure.quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij deed of 'ie autopech had in de hoop dat Ronaldo voorbij zou komen en hem mee zou nemen.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij en 7 miljard anderen denk ik.
Maar veel succes met een gezin onderhouden van 20 uur per week.
Hij heeft een chauffeur, gis ik.quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef waht het volgende:
[..]
Ronaldo kan heul niet autorijden na z'n ochtendmanicure.
Je vrouw werkt, valsspeler.quote:
Nou vooruit.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij heeft een chauffeur, gis ik.
Leuk, alleen jammer dat een brandertje kapot ging, sommige kinderen stonden in de rij en hadden dus pech.quote:
Die jongen werkt er hard voor.quote:
Ah, dat is wel jammer.quote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Leuk, alleen jammer dat een brandertje kapot ging, sommige kinderen stonden in de rij en hadden dus pech.
Ze hebben je kaartje, kunnen ze altijd nog eens langskomenquote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Leuk, alleen jammer dat een brandertje kapot ging, sommige kinderen stonden in de rij en hadden dus pech.
Dus in totaal zit je al op een volle werkweek, mooi.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij heeft een chauffeur, gis ik.
Er zijn wel flink wat kaartjes meegenomen en o.a. aanvraag dakkapel, een ladekast en of ik op vrijdagmiddag voor 5 weken op een school met kinderen houtbewerking wil doen tegen normaal uurtarief.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze hebben je kaartje, kunnen ze altijd nog eens langskomen
Ik hobby, mijn vrouw werkt.quote:Op zondag 1 september 2013 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus in totaal zit je al op een volle werkweek, mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |