Van die kunstenaar?quote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die van Bos vond ik juist wat minder.
Deze uitzending vond ik echt heel goed.
Ja, heel inspirerend.quote:Op zondag 1 september 2013 23:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Van die kunstenaar?
Misschien moet ik die maar eens even doorspoelen
Uiteraard. Hele Belgische dorpen lopen leeg. Dat schiet al aardig op.quote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef waht het volgende:
[..]
Niets doen is het beste. Opdat Syrische soldaten zoveel mogelijk jihadisten afknallen.
Leuke kloon.quote:Op zondag 1 september 2013 23:31 schreef Myph. het volgende:
Ondertussen draait de propaganda machine lekker door.
[ afbeelding ]
Assad zo provoceren dat ie al z'n scuds met chemische lading op Israël afschiet lijkt mij het beste.quote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef waht het volgende:
[..]
Niets doen is het beste. Opdat Syrische soldaten zoveel mogelijk jihadisten afknallen.
Heb je geblowd met je vriendinnetje?quote:Op maandag 2 september 2013 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kanaries zijn helemaal leip.
Samen strijden we tegen de eurosceptie he? Vieze nationalistenquote:Op maandag 2 september 2013 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je geblowd met je vriendinnetje?
Ik gok purple hazequote:Op maandag 2 september 2013 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Samen strijden we tegen de eurosceptie he? Vieze nationalisten
NATIONALISME IS DE ONDERGANG VAN ONS BESTAAN SAMEN ZIJN WE TOT MEER IN STAAT
OPROEP DRINGEND AAN DE MENSHEID VERNDERing is noodZAKELIJK.
LOL NOOD EN ZAKELIJK XD noodzakelijk
Nee man ik rijd nooit auto.quote:Op maandag 2 september 2013 00:29 schreef remlof het volgende:
Robin haalt straks betyar nog links in.
Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je al wel plannen om je rijbewijs te halen?
Het OV is prima geregeld in Nederland, maar een auto geeft je toch nog wat meer vrijheid.quote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
OV is de toekomst en een stuk milieuvriendelijker. Van mij hoeft het allemaal niet, dat autorijden.
Leuk, zolang je maar van punt A naar B kan en zuinig is het goed wat mij betreft.quote:Op maandag 2 september 2013 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het OV is prima geregeld in Nederland, maar een auto geeft je toch nog wat meer vrijheid.
Ik koop er binnenkort ook wel weer eentje, een leuke Clio ofzo
Ja maar is niet altijd een station of bushalte in de buurt van Bquote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk, zolang je maar van punt A naar B kan en zuinig is het goed wat mij betreft.
Als ik eerlijk ben durf ik niet eens rijlessen te nemen.
Geen idee. Ik voel me er helemaal niet klaar voor, en dat terwijl ik bijna 18 ben.quote:Op maandag 2 september 2013 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar is niet altijd een station of bushalte in de buurt van B
En waarom niet?
Dan ben je gewoon dom als je het niet doetquote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Ik voel me er helemaal niet klaar voor, en dat terwijl ik bijna 18 ben.
En mijn ouders vergoeden het ook nog eens, dus ik heb niet eens een financiële drempel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |