Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je al wel plannen om je rijbewijs te halen?
Het OV is prima geregeld in Nederland, maar een auto geeft je toch nog wat meer vrijheid.quote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
OV is de toekomst en een stuk milieuvriendelijker. Van mij hoeft het allemaal niet, dat autorijden.
Leuk, zolang je maar van punt A naar B kan en zuinig is het goed wat mij betreft.quote:Op maandag 2 september 2013 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het OV is prima geregeld in Nederland, maar een auto geeft je toch nog wat meer vrijheid.
Ik koop er binnenkort ook wel weer eentje, een leuke Clio ofzo
Ja maar is niet altijd een station of bushalte in de buurt van Bquote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk, zolang je maar van punt A naar B kan en zuinig is het goed wat mij betreft.
Als ik eerlijk ben durf ik niet eens rijlessen te nemen.
Geen idee. Ik voel me er helemaal niet klaar voor, en dat terwijl ik bijna 18 ben.quote:Op maandag 2 september 2013 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar is niet altijd een station of bushalte in de buurt van B
En waarom niet?
Dan ben je gewoon dom als je het niet doetquote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Ik voel me er helemaal niet klaar voor, en dat terwijl ik bijna 18 ben.
En mijn ouders vergoeden het ook nog eens, dus ik heb niet eens een financiële drempel.
Dat voelt dan aan als een donderdagochtend, inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2013 09:10 schreef Reya het volgende:
Ik vertrek woensdag alweer voor Zuid-Frankrijk, die twee dagen zijn nog wel te doen.
Straks is de polies ook op de hoogte van mijn nieuwe woningtwitter:WijkagVEL3 twitterde op maandag 02-09-2013 om 09:17:23Vanmorgen overleg met woonconsulent woningbouw vereniging Velsen. #netwerken reageer retweet
Je bent beroemd.quote:Op maandag 2 september 2013 09:23 schreef YokiKater het volgende:
Straks is de polies ook op de hoogte van mijn nieuwe woningtwitter:WijkagVEL3 twitterde op maandag 02-09-2013 om 09:17:23Vanmorgen overleg met woonconsulent woningbouw vereniging Velsen. #netwerken reageer retweet
quote:
Er zijn zelfs klasses in. Het betreft een Kanswoning B, wat dat inhoud weet ik eigenlijk niet. Maar het is allemaal om te zorgen dat het dit keer goed gaat en dat het het woningbedrijf geen geld gaat kosten ofzo. Ik vind het allemaal prima, het is een prachtig huisje en een rustige buurt. Een mooie kans voor mij om mijn leven goed op te pakken en in te richten en een stap dichterbij reintegratiequote:Op maandag 2 september 2013 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
Kanswoning. Wat een geweldige term.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |