Als het maar geen gewoonte wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 17:14 schreef arjan1212 het volgende:
google translate: 'dat gaat geen gewoonte worden' ?
Als vrijgezel wordt het natuurlijk zo'n ongeleid projectiel.quote:PvdA-leider Diederik Samsom zal sterker worden door de kritiek op zijn leiderschap en de onrust in zijn fractie.
Ineens zelf de was doen.quote:Op zondag 1 september 2013 17:24 schreef waht het volgende:
[..]
Als vrijgezel wordt het natuurlijk zo'n ongeleid projectiel.
Wellicht gaat ie weer op kamers.quote:Op zondag 1 september 2013 17:24 schreef waht het volgende:
[..]
Als vrijgezel wordt het natuurlijk zo'n ongeleid projectiel.
Liefst ergens bij het Plein, zodat 'ie elke nacht naar huis kan kruipen.quote:
Het is netter als je hem dat zelf vraagt.quote:
Ik heb weinig met de lijn Samsom-Dijsselbloem-van Dam.quote:
True.quote:
Hmm, ik weet het niet. PvdA heb ik sowieso weinig mee, dus het boeit me niet echt wie het voortouw daar neemt.quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik heb weinig met de lijn Samsom-Dijsselbloem-van Dam.
Zij hebben Cohen weggewerkt en zitten intern in de partij ook de boel naar hun hand te zetten en mensen weg te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. PvdA heb ik sowieso weinig mee, dus het boeit me niet echt wie het voortouw daar neemt.
GroenLinks vind ik echt wel een puike partij. Al hun standpunten op hun site ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ook een van de partijen die het meeste aandacht geeft aan vrijheid op internet (samen met PiratenPartij).
Ook investeren in het openbaar vervoer vind ik prima. Stomme automobilisten. Hup het OV in!Groenlinks heeft de prioriteiten inderdaad prima op orde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. PvdA heb ik sowieso weinig mee, dus het boeit me niet echt wie het voortouw daar neemt.
GroenLinks vind ik echt wel een puike partij. Al hun standpunten op hun site ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ook een van de partijen die het meeste aandacht geeft aan vrijheid op internet (samen met PiratenPartij).
Ook investeren in het openbaar vervoer vind ik prima. Stomme automobilisten. Hup het OV in!Jammer dat GroenLinks nou niet echt geweldig draait de laatste tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Ja, inderdaad. Goed dat je het een keer met me eens bent, Erik(a terpstra hihi).quote:Op zondag 1 september 2013 19:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Groenlinks heeft de prioriteiten inderdaad prima op orde.
Sinds wanneer heb jij de wijsheid in pacht dan?quote:Op zondag 1 september 2013 19:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jammer dat GroenLinks nou niet echt geweldig draait de laatste tijd..
Inderdaad, dat is erg jammer. Jolande Sap verdient een waardige opvolger. Voor de volgende verkiezingen hebben ze het vast wel weer op orde.quote:Op zondag 1 september 2013 19:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jammer dat GroenLinks nou niet echt geweldig draait de laatste tijd..
GroenLinks draait geweldig wil je zeggen?quote:Op zondag 1 september 2013 19:11 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij de wijsheid in pacht dan?
Dan komt onze hbo-alleskunner Klaver de kar trekken. Dat wordt genieten.quote:Op zondag 1 september 2013 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is erg jammer. Jolande Sap verdient een waardige opvolger. Voor de volgende verkiezingen hebben ze het vast wel weer op orde.
Die gaan lokaal ook op heel veel plekken heel veel pijn lijden volgend voorjaar.quote:Op zondag 1 september 2013 19:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
GroenLinks draait geweldig wil je zeggen?
Totdat robin007bond (weer) rechtse praat gaat spuien natuurlijk, dan is de wereld opeens te klein.quote:Op zondag 1 september 2013 19:11 schreef De_Coulance het volgende:
Waarom proberen jullie je politieke overtuiging zo op te dringen bij die jongen? Hij kan prima zelf nadenken.
Nee de VVD historicus heeft ons echt verder gebracht met zijn goede bezuinigingspolitiek.quote:Op zondag 1 september 2013 19:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan komt onze hbo-alleskunner Klaver de kar trekken. Dat wordt genieten.
Gewoon Hamas stemmen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:14 schreef waht het volgende:
[..]
Totdat robin007bond (weer) rechtse praat gaat spuien natuurlijk, dan is de wereld opeens te klein.
True.quote:Op zondag 1 september 2013 19:14 schreef waht het volgende:
[..]
Totdat robin007bond (weer) rechtse praat gaat spuien natuurlijk, dan is de wereld opeens te klein.
Ik ken nog wel wat elektriciëns.quote:Op zondag 1 september 2013 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is erg jammer. Jolande Sap verdient een waardige opvolger. Voor de volgende verkiezingen hebben ze het vast wel weer op orde.
Jazeker, de bodem is bereikt. En dat zonder onzinnig veel te lenen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:15 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nee de VVD historicus heeft ons echt verder gebracht met zijn goede bezuinigingspolitiek.
Lekker toch? Zijn we straks fijn schuldenvrij.quote:Op zondag 1 september 2013 19:15 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nee de VVD historicus heeft ons echt verder gebracht met zijn goede bezuinigingspolitiek.
Niets mis met Hamas, zo lang Fatah ongeveer even groot blijft.quote:
Nee klopt, ik ga maar op ze stemmen in Rdam dan.quote:Op zondag 1 september 2013 19:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 1 september 2013 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jazeker, de bodem is bereikt. En dat zonder onzinnig veel te lenen.
Bram van Ojik is een geboren leider.quote:Op zondag 1 september 2013 19:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wanneer precies? Bezuinigen op zijn Ruttes heeft alleen maar krimp opgeleverd, terwijl de landen om eens heen groeien. Daardoor zijn de begrotingsdoelen steeds niet gehaald.quote:Op zondag 1 september 2013 19:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lekker toch? Zijn we straks fijn schuldenvrij.
Hij is nog nietszeggender dan Keesje van der Staaij.quote:Op zondag 1 september 2013 19:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bram van Ojik is een geboren leider.
Hitler, dat was een geboren leider.quote:Op zondag 1 september 2013 19:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En een militarist. Naar verluidt heeft hij eigen plannen gemaakt om Syrië van de kaart te vegen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Amerika groeit ook, met een nog hogere schuldenberg.quote:Op zondag 1 september 2013 19:23 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wanneer precies? Bezuinigen op zijn Ruttes heeft alleen maar krimp opgeleverd, terwijl de landen om eens heen groeien. Daardoor zijn de begrotingsdoelen steeds niet gehaald.
Maar goed de enige persoon die ons nog kan redden heet Geert.
Wettelijke eisen, het klinkt prima, maar het probleem is nu juist dat het kaf niet van het koren is te scheiden omdat er geen wetenschappelijke basis is.quote:Op zondag 1 september 2013 19:19 schreef robin007bond het volgende:
http://standpunten.groenlinks.nl/alternatieve-zorg
Dit vind ik weer wat minder. Zweverige homeopathie. Gewoon de volle BTW op heffen.
Cosa?quote:Op zondag 1 september 2013 17:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als het maar geen gewoonte wordt.
Valt wel mee. Ze doen vooral lekker aan quantitative easing, iets wat ze hier ook zouden kunnen doen maar niet durven.quote:Op zondag 1 september 2013 19:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Amerika groeit ook, met een nog hogere schuldenberg.
De reden dat die de crisis doorkomen is omdat de rente kunstmatig laag wordt gehouden, die lenende landen komen echt gigantisch in de problemen als straks de rente weer omhoog gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |