Donderdag schijnt zelfs een topdag te worden. De temperatuur kan wel oplopen tot 28 graden. Heb altijd al gezegd dat we in september een nazomer zouden krijgen.quote:
Tof, heb vrijdag vrijquote:Op maandag 2 september 2013 09:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Donderdag schijnt zelfs een topdag te worden. De temperatuur kan wel oplopen tot 28 graden. Heb altijd al gezegd dat we in september een nazomer zouden krijgen.
Ik hoop dat heel september mooi wordt. Hebben we wel verdiend, ik ben de superlange winter nog niet vergeten.quote:Op maandag 2 september 2013 09:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Donderdag schijnt zelfs een topdag te worden. De temperatuur kan wel oplopen tot 28 graden. Heb altijd al gezegd dat we in september een nazomer zouden krijgen.
Dat zou inderdaad wel mooi zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 09:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat heel september mooi wordt. Hebben we wel verdiend, ik ben de superlange winter nog niet vergeten.
Als je gaat klussen is een beetje mooi weer ook niet weg. Lekker alles open zetten.quote:Op maandag 2 september 2013 09:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel mooi zijn.Heb ik ook wel zin in.
Waarom moet die vent overleggen met de woningbouw?quote:Op maandag 2 september 2013 09:23 schreef YokiKater het volgende:
Straks is de polies ook op de hoogte van mijn nieuwe woningtwitter:WijkagVEL3 twitterde op maandag 02-09-2013 om 09:17:23Vanmorgen overleg met woonconsulent woningbouw vereniging Velsen. #netwerken reageer retweet
Als je ballen elke dag lekker in je broek bengelen en ze zitten een dag in de bankschroef reageer je precies zo.quote:Op maandag 2 september 2013 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
Snap de euforie naar aanleiding van het weer niet goed. We hebben goddomme alleen maar mooie dagen gehad maar bepaalde lieden hier doen alsof de zon eindelijk weer gaat schijnen na weken kloteweer.
Ik heb het 's ochtends alleen maar over het weer van die ochtend. Jij bent aan vakantie toe, brombeertje.quote:Op maandag 2 september 2013 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
Snap de euforie naar aanleiding van het weer niet goed. We hebben goddomme alleen maar mooie dagen gehad maar bepaalde lieden hier doen alsof de zon eindelijk weer gaat schijnen na weken kloteweer.
Koos is gewoon een azijnpisser.quote:Op maandag 2 september 2013 10:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het 's ochtends alleen maar over het weer van die ochtend. Jij bent aan vakantie toe, brombeertje.
Nah, hij moet op vakantie.quote:Op maandag 2 september 2013 10:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Koos is gewoon een azijnpisser.
Hij moet een beuk voor zijn smoel.quote:
Het enige wat ik voorlopig kan doen is een beetje schuurwerk denk ik.. zoveel hoeft er ook niet gedaan te worden qua schuurwerk.. Die trap moet gedaan worden want die wil ik schilderen.quote:Op maandag 2 september 2013 10:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je gaat klussen is een beetje mooi weer ook niet weg. Lekker alles open zetten.
Omdat het om een kansenwijk gaat.quote:Op maandag 2 september 2013 10:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom moet die vent overleggen met de woningbouw?
Dat hoort bij zijn werk.quote:Op maandag 2 september 2013 10:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom moet die vent overleggen met de woningbouw?
Kanswoning. Elke woning kan een kanswoning worden.. het is helemaal geen kansenwijk.quote:Op maandag 2 september 2013 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat het om een kansenwijk gaat.
Oké. Doe jij het of moet ik het doen.quote:Op maandag 2 september 2013 10:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij moet een beuk voor zijn smoel.
Dat komt allemaal wel, geeft niks als het in fasen gaat.quote:Op maandag 2 september 2013 10:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het enige wat ik voorlopig kan doen is een beetje schuurwerk denk ik.. zoveel hoeft er ook niet gedaan te worden qua schuurwerk.. Die trap moet gedaan worden want die wil ik schilderen.
Voor muurverf, verf voor de trap en vloerbedekking heb ik nog geen geld, vandaar dat het allemaal nog even gaat duren. Maar die 1 of 2 maandjes maakt ook niet uit.
Morgen kan ik de aanvraag voor bijzondere bijstand de deur uit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |