SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De TopicreeksSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:
Yep, die gaat naar Sjoerd in de US of A... en Anton gaat op vakantie met Julia.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
De dood van de Vlaming zal trouwens ook wel de reden zijn voor de flexit van Bianca
Lijkt me flauwekul, wantquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:41 schreef Devil010 het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaf aan andere projecten te willen gaan doen enzo.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lieten zien vanochtend. Dan zou dus één van beiden gelogen moeten hebben. En daar komt natuurlijk kritiek op van de kijkers.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar dat zal nu tijdens de live sessies van GTST wel gaan meevallen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:25 schreef roos85 het volgende:
Houden jullie er wel rekening mee dat nog niet iedereen de afloop van de cliff kent?
WTFtwitter:Ferrydendenfan twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 14:21:22om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ahw @rohangottschalk is echt zo schattig ! Wr zien hem boven staan :p reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad. We shall see, morgen zien we allemaal de nieuwe afl.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:27 schreef PG18 het volgende:
[..]
Lijkt me flauwekul, wantgaf aan andere projecten te willen gaan doen enzo.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus (spoiler alert): https://www.facebook.com/photo.php?v=645190395499305
Het zou raar zijn als ze precies zo'n filmpje vanlieten zien vanochtend. Dan zou dus één van beiden gelogen moeten hebben. En daar komt natuurlijk kritiek op van de kijkers.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige wat we nog los kunnen branden is:quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:32 schreef PG18 het volgende:
[..]
Fixed: Het enige wat we nog los kunnen verbranden is Nina:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus we krijgen komend seizoen nog meer te zien vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef Frey het volgende:
Die paar beelden van GTST Live die zijn geüpload, lijken meer van de Ferry Doedel Show.
Maar naast Noud en Mike heeft ze nu weer iemand anders gevonden:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:39 schreef Devil010 het volgende:
Nina rouwt op de bank:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuk vel met tepels pikant?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:46 schreef PG18 het volgende:
[..]
Maar naast Noud en Mike heeft ze nu weer iemand anders gevonden:
http://www.dailymotion.co(...)er-velden_shortfilms
(let op: pikante beelden (18+ ?))
Misschien is het merendeel hier net 10 jaar, dus een set tieten zal voor hun heel pikant zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
stuk vel met tepels pikant?
heb je al lang internet?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:51 schreef PG18 het volgende:
[..]
Misschien is het merendeel hier net 10 jaar, dus een set tieten zal voor hun heel pikant zijn.
We houden hoopquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:58 schreef luftersel het volgende:
Over dat GTST vandaag een afscheidsfilmpje van Nina laat zien; dat zou best kunnen. Louis heeft ons zelf ook op het verkeerde been gezet door te liegen dat hij er in begin 2014 tijdelijk uit zou gaan wegens 'flexwet' (die pas komt na 3 jaar). Liegen kunnen ze dus wel.
De periode waarop men met de flexwet te maken krijgt is variabel. Maximum is 3 jaarcontracten, waarna de werkgever eigenlijk verplicht is de werknemer in vaste dienst te nemen. Maar als je bijvoorbeeld 3 contracten van vier weken hebt gehad, krijg je evengoed met de flexwet te maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:58 schreef luftersel het volgende:
Over dat GTST vandaag een afscheidsfilmpje van Nina laat zien; dat zou best kunnen. Louis heeft ons zelf ook op het verkeerde been gezet door te liegen dat hij er in begin 2014 tijdelijk uit zou gaan wegens 'flexwet' (die pas komt na 3 jaar). Liegen kunnen ze dus wel.
Toen hij die uitspraak deed was de cliffhanger al geschreven. De verhaallijnen waren toen volgens mij al in gang gezet. En overigens wist Louis toen sowieso al dat hij eruit zou gaan vóór 2014.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De periode waarop men met de flexwet te maken krijgt is variabel. Maximum is 3 jaarcontracten, waarna de werkgever eigenlijk verplicht is de werknemer in vaste dienst te nemen. Maar als je bijvoorbeeld 3 contracten van vier weken hebt gehad, krijg je evengoed met de flexwet te maken.
Dus dat Louis met de flexwet zou moeten zou best kunnen: hij heeft een halfjaarcontract gehad voor seizoen 22, een jaarcontract voor seizoen 23 en zou dan eventueel weer een halfjaarcontract hebben gehad voor seizoen 24.
Natuurlijk, maar wat ik probeerde te zeggen is dat men niet alleen met de flexwet te maken krijgt na 3 jaar, dat hangt helemaal van het soort contracten afquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toen hij die uitspraak deed was de cliffhanger al geschreven. De verhaallijnen waren toen volgens mij al in gang gezet. En overigens wist Louis toen sowieso al dat hij eruit zou gaan vóór 2014.
Ik mag hopen dat ze het voorprogramma zonder psychische schade weet door te komenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:08 schreef Frey het volgende:
Hopelijk houdt charmed_angel ons vanavond op de hoogte, als ze niet wordt gehersenspoeld.
Hahahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze het voorprogramma zonder psychische schade weet door te komen
[ afbeelding ]
En die shot van Nina en Noud naast elkaar op de bank dan? Ze laten echt geen Nina afscheidsfilmpje zien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:58 schreef luftersel het volgende:
KutzooiSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20:15 uurquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
Shit, nu heb ik gister dus voor die livestream betaald. Omdat ik dacht dat het gister was
Nu doet hij het wel, alleen moet ik weg vanavond
Hoe laat begint het officieel?
Shitquote:
Dan blijf je maar thuis.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shit
EN het optreden hier op het festival begint 20:00
Moet ik toch gaan bedenken hoe ik die stream normaal op kan nemen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan blijf je maar thuis.
[ afbeelding ]
Ja maar...... ja maar KIK komt optredenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan blijf je maar thuis.
[ afbeelding ]
KIK? Kennard Is Koel?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar...... ja maar KIK komt optreden
Slechts enkele beelden gezien, maar daarin was Doedel weer irritant veel aanwezig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
Gaan er nog meer vanavond meegluren met GTST LIve via de stream? Ik overweeg hetEr is toch niks op TV. Leuk, anderhalf uur lang naar de sixpack van Ferry Doedens kijken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Slechts enkele beelden gezien, maar daarin was Doedel weer irritant veel aanwezig.
twitter:janneke1997x twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 18:24:12om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.@ferrydoedens zozo http://t.co/UREQJhgy9Y reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Oh, The Kikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
http://thekik.nl/nl/home
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef milaya het volgende:
Rohan Gotschalk stond een tijd lang pal achter me, kreeg de zenuwen van die vent. Hij stond daar maar te staren en te doen.
Niet eens met Rohan gezellig gepraat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef milaya het volgende:
Ik kom net terug uit Amsterdam van GTST live! Opening was echt tofVoorderest was het wel oke. Geeneens een goodiebag
Klote dat Mike toch dood is, ik hoopte echt dat het toch nog Nina zou zijn. Gigi is leuk. Rohan Gotschalk stond een tijd lang pal achter me, kreeg de zenuwen van die vent. Hij stond daar maar te staren en te doen. En wat is Inge schrama een saaie droogkloot, kan niet meer dan twee woorden per antwoord verzinnen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef milaya het volgende:
Rohan Gotschalk stond een tijd lang pal achter me, kreeg de zenuwen van die vent. Hij stond daar maar te staren en te doen..
Je verwacht toch niet dat er door 12-jarige bakvissen interessante vragen worden gesteld?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Zijn der nog interessante vragen gesteld?
Nee maar ik ben 24 en ik zou best naar dat evenement willen (overweeg volgend jaar wel te gaan, wou eigenlijk dit jaar al) dus ik kan vast niet de enige van mijn leeftijd zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat er door 12-jarige bakvissen interessante vragen worden gesteld?
Had je die aan Rohan moeten geven: "Met de vriendelijke groeten van het Fok!-forum!"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:09 schreef milaya het volgende:
Neen, enkel een kut kortingsbon van Subway voor 5 euro voor een broodje, flesje water en een koekje
Of ze zijn twee keer zo jong, of twee keer zo oud als jij bentquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ik ben 24 en ik zou best naar dat evenement willen (overweeg volgend jaar wel te gaan, wou eigenlijk dit jaar al) dus ik kan vast niet de enige van mijn leeftijd zijnHoewel het grotendeel wel minderjarig is denk ik haha
Des te meer redenen om heen te gaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of ze zijn twee keer zo jong, of twee keer zo oud als jij bentAls jij zou gaan zou jij als één van de weinigen een verstandige vraag stellen denk ik
![]()
Alleen als ik Rohan kan ontmoetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Volgend jaar een GTST live meeting?
Kijk maar uit, dat kunnen die (overjarige) bakvissen niet aan, een verstandige vraagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Des te meer redenen om heen te gaan
Alle hoop is nu echt verlorenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:18 schreef fotostarter het volgende:KutzooiSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan hij praten dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet eens met Rohan gezellig gepraat?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dat kunnen die (overjarige) bakvissen niet aan, een verstandige vraag
Alleen als Nina en lucas dood zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Volgend jaar een GTST live meeting?
Denk aan één van de eerste codewoordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef PG18 het volgende:
[..]
Alle hoop is nu echt verloren
Of ze moeten bij de uitgang tegen iedereen gezegd hebben: grapje!
Weet niet meer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Denk aan één van de eerste codewoorden
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Alleen als Nina en lucas dood zijn
Die is al bekend:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Nu kunnen we een nieuwe poll maken. Wie is de dader?
Eerst deze schrijvers dumpen. Misschien dat het dan nog wat kan worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef flanken het volgende:
Wie blij is dat Mike dood is zijn dom. Ik verwacht van gtst de komende maanden alleen maar saaie afleveringen .Wanneer worden de schrijvers eens volwassen en dumpen ze Nina Lucas Noud Tim/
Maar Mike was stout en dat willen de kindertjes niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef flanken het volgende:
Wie blij is dat Mike dood is zijn dom. Ik verwacht van gtst de komende maanden alleen maar saaie afleveringen .Wanneer worden de schrijvers eens volwassen en dumpen ze Nina Lucas Noud Tim/
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar Mike was stout en dat willen de kindertjes niet.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Sint komt dit jaar iets eerder terug om die kindertjes een lesje "schrijven voor een soap" te leren
[..]
[ afbeelding ]
De Sint komt dit jaar iets eerder terug om die kindertjes een lesje "schrijven voor een soap" te leren
Serieus?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:16 schreef Robbiedd het volgende:
Allemaal even staan en doe je haar even goed. Dan gaan we aan de warming up beginnen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Robbiedd het volgende:
Jep, zijn letterlijke woorden.
En als ze zo de cast zien, moeten ze even zoveel mogelijk lawaai maken.
Yeah rightquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:27 schreef Robbiedd het volgende:
vd Vorst : 'Laatste gtst live van dit jaar, speciale editie, want vanavond gaan we pas echt onthullen wie het niet heeft overleefd'.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef Robbiedd het volgende:
Jezus dit is echt kansloos. Zitten ze met heel de zaal namen te roepen van wie ze denken dat het overleefd heeft
.
Lorena? JAAAAAAAAAA
Aysen? JAAAAAAAAAAA
etc etc
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef Robbiedd het volgende:
Jezus dit is echt kansloos. Zitten ze met heel de zaal namen te roepen van wie ze denken dat het overleefd heeft
.
Lorena? JAAAAAAAAAA
Aysen? JAAAAAAAAAAA
etc etc
Dan beloof ik dat het geen losse flodders meer zijn!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het optreden van Faily Doedel op GTST Live 2014 wordt bruut verstoord door een aantal leden van het Fok!-forum, die weleens klaar zijn met dit "talent"
[..]
[ afbeelding ]
Jeetje!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef Robbiedd het volgende:
.
Lorena? JAAAAAAAAAA
Aysen? JAAAAAAAAAAA
etc etc
Deal!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan beloof ik dat het geen losse flodders meer zijn!
Tja, het 12-jarige grut is vanochtend en vanmiddag al geweest bij de gekuiste editiesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:32 schreef Robbiedd het volgende:
Nee van wat beelden die ze hebben laten zien zijn het vrouwen tussen de 18 en 60 ofzo. Weinig hele jonge gezichten gezien eigenlijk.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Robbiedd het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:42 schreef Robbiedd het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich positief, dat ze daar wel op terugkomen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Robbiedd het volgende:
Verder niets bijzonders, alleen een shortie met.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hèhè, is dat er ook eindelijk eens uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Robbiedd het volgende:
Verder niets bijzonders, alleen een shortie met.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij wil toch niet suggereren dat ik dementerend ben?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of ze zijn twee keer zo jong, of twee keer zo oud als jij bentAls jij zou gaan zou jij als één van de weinigen een verstandige vraag stellen denk ik
![]()
Ja er gebeurt eigenlijk helemaal niksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:09 schreef RaymanNL het volgende:
Meh, aflevering gezien net. Vond het een beetje tegenvallen
Jij bent een uitzondering op die regelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij wil toch niet suggereren dat ik dementerend ben?
thnx! (het is je geradenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering op die regel
misschien was er toch een parachute verwisseld?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:18 schreef phony1234 het volgende:
mike dus dood. wie zou het gedaan kunnen hebben?
eigenlijk kan ik me er maar 2 bedenken
lorena natuurlijk omdat ie de rozenboom heeft afgepakt
en
ludo (iov nina) vanwege nola
maar met wie dan? kan me zo niet bedenken dat er iemand in dat groepje iemand zo haat dat diegene maar dood moet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien was er toch een parachute verwisseld?
Die kans is best groot denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien was er toch een parachute verwisseld?
En dit heeft ze gedaan om te laten zien hoe ver ze voor haar liefste nichtje wil gaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik denk oprecht dat Maxime Mike heeft vermoord. En ja, ze komt er mee weg.
Al was het de paashaas, er is toch niets meer aanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Die kans is best groot denk ik.
Ik denk eigenlijk ook dat het gewoon Monica was ofzo. Wat o.a. PeterKelder al dacht.
Ook dat zou een tegenvaller zijn!
Zoiets, en omdat ze dan zelf meer tijd heeft om moedertje van Nola te spelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dit heeft ze gedaan om te laten zien hoe ver ze voor haar liefste nichtje wil gaan![]()
![]()
of Nina zelf en gaat ze 3 maanden de bak in en komt ze door een vorm fout weer vrijquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat Noud de dader is, om zich aan Nina te bewijzen? Gezien het geen wat er gebeurd is.
Dat zou zomaar kunnen met deze schrijversquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef flanken het volgende:
[..]
of Nina zelf en gaat ze 3 maanden de bak in en komt ze door een vorm fout weer vrij
Ik ga nog steeds voor Monica als dader, met als doel om Aysen of Bing uit te schakelen. Echter pakte ze in de haast de verkeerde parachute.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De enige die zo ver kan gaan en toch enigszins onverwacht uit de hoek kan komen is toch echt Maxime. Zij deinst nergens voor terug als haar leventje eventjes niet gaat zoals mevrouw dat wil. Maar meestal gaat alles haar wel voor de wind, dus zoveel naars vreet ze ook niet uit. Maar als het erop aan komt is ze de grootste heks van de serie.
Nina maakt, nadat ze spijt heeft over hetgeen wat ze gedaan heeft. in de Rozenboom aan de gehele cast bekend dat ze het gedaan heeft. Huilend rent ze weg! Zo snel dat zelfs Aysen en Menno haar niet kunnen grijpen. Dagenlang is ze spoorloos.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen met deze schrijvers
Ben ook bang dat het zoiets wordt, maar ik vind het een zwakke "twist".quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds voor Monica als dader, met als doel om Aysen of Bing uit te schakelen. Echter pakte ze in de haast de verkeerde parachute.
Die verhaallijnen zijn dan ook alleen maar uitgezet om iedereen een motief te geven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:36 schreef flanken het volgende:
Ik vind het toch apart dat de verhaal lijn van Mike abrupt ten einde komt. Lorena krijgt haat hotel terug. Nina kan weer voor Nola zorgen. Ludo is zijn vijand kwijt. Bianca raakt alweer een familie lid kwijt. zucht onvoorspelbaar slechte schrijvers.
En dan blijkt weken later dat Mike nog "springlevend" is. Hij heeft zijn dood in scène gezet en vervolgens wraak genomen op Nina, omdat zij de parachute gesaboteerd heeftquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nina maakt, nadat ze spijt heeft over hetgeen wat ze gedaan heeft. in de Rozenboom aan de gehele cast bekend dat ze het gedaan heeft. Huilend rent ze weg! Zo snel dat zelfs Aysen en Menno haar niet kunnen grijpen. Dagenlang is ze spoorloos.
Totdat haar lichaam gevonden wordt in Meerdijk-city!
Wie is de dader?
Dat zou een mooie twist zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan blijkt weken later dat Mike nog "springlevend" is. Hij heeft zijn dood in scène gezet en vervolgens wraak genomen op Nina, omdat zij de parachute gesaboteerd heeft![]()
Dát is gewoon de twist![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat zou een mooie twist zijn inderdaad.
De ervaren Mike had het immers in de gaten.
"Is het een goeie foto van jouw gezicht?"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef PeterKelder het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fans grote impact op GTST-sterren
Faily Doedel![]()
En die fans![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:57 schreef Frey het volgende:
[..]
"Is het een goeie foto van jouw gezicht?"
[ afbeelding ]
Louis Talpe komt ook heel tof over in al die filmpjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Echter Mike denkt dat Nina niet alleen achter de gesaboteerde parachute zat.
Maxime wist ook van het plan af! Als hij zich op een avond als een geest voor wil doen in huize Sanders. Komt hij ene Roland Verkerk tegen. Die Maxime ook de schrik van haar leven wou bezorgen.
Zeker!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Louis Talpe komt ook heel tof over in al die filmpjes.
Ik ergerde me nooit aan Talpe, het was meer die rol. Die ging gewoon nergens naartoe, tot het moment dat hij tekeer ging tegen Nina en de strijd aanging met Lorena.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Ik heb me ook absoluut weleens aan hem geërgerd. En dat was misschien ook wel zo gebleven!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus de scène waarin duidelijk werd hoe de jeugd van hem en Bianca was. Daardoor kregen we een beter inzicht in het hoe en waarom.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ergerde me nooit aan Talpe, het was meer die rol. Die ging gewoon nergens naartoe, tot het moment dat hij tekeer ging tegen Nina en de strijd aanging met Lorena.
Kooijman speelde vele malen slechter dan Louisquote:Hij kreeg hier wel eens kritiek vanwege zijn acteerkunsten, maar daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad.
Kooijemansquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
Kooijman speelde vele malen slechter dan Louis
Oh ja, die komt ook nog terugquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als hij erin was gebleven kreeg hij vast een relatie met Sjors en dan haalde hij nooit meer slechte dingen uit. Omdat Sjors.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
Nog even over de twist:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaal niet gemist.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, die komt ook nog terug
Het was inderdaad dan ook het gedrag van Mike. Dat mij dan ook wel eens stoorde!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ergerde me nooit aan Talpe, het was meer die rol. Die ging gewoon nergens naartoe, tot het moment dat hij tekeer ging tegen Nina en de strijd aanging met Lorena.
Hij kreeg hier wel eens kritiek vanwege zijn acteerkunsten, maar daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad.
Preciesquote:
Begrijp ik ook niet zo. Was altijd prima te verstaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:15 schreef Koosnaam het volgende:
Er is hier ook wel eens gemopperd op zijn accent. Maar daar had ik zeker ook geen moeite mee.
Vroeger zat ik echt te wachten tot ze terugkwamen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
PreciesMaar dat geldt voor driekwart van de huidige cast, volledig inwisselbaar.
De terugkeer van Sjors zal ook spectaculair zijn:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Vroeger zat ik echt te wachten tot ze terugkwamen.
Vooral als er een verhaallijn bij gemaakt werd, zoals met Daniël toen.
Ik was ook met stomheid geslagen toen Bowien van die klif af viel. Of toen Roos dood neerviel voor het altaar. Nog geen internet toen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:21 schreef Kon-Tiki het volgende:
Ik kan me nog goed de zomer van 1996 herinneren, toen moesten we echt drie volle maanden wachten op de ontknoping (Arnie die straalbezopen van de boot in het water viel, Anita die Riks emigratieplannen had ontdekt). En er kwam van te voren echt niks naar buiten.
Hoe lang duurt de zomerstop nu? Anderhalve maand?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De terugkeer van Sjors zal ook spectaculair zijn:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen was Roos volgens mij geen seizoenscliffhanger. Internet heeft inderdaad een hoop spanning etc. weggehaald, maar de zomerstop duurt nu gewoon ook korter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was ook met stomheid geslagen toen Bowien van die klif af viel. Of toen Roos dood neerviel voor het altaar. Nog geen internet toen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:24 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:30 schreef fotostarter het volgende:
Ik kijk nu bassie en Adriaan
Veel spannender
Dit dus!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die verhaallijnen zijn dan ook alleen maar uitgezet om iedereen een motief te geven.
Wowquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:33 schreef Frey het volgende:
Eigenlijk hebben ze gewoon goede verhaallijnen geschreven zonder het te weten.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
Sommige mensen hadden echt zichtbaar moeite met de bekendmaking van het slachtoffer.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit nu op een verjaardag maar is geen kut aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Als ik de deur niet meer uit ga vanavond ga ik dat misschien ook nog wel doen.
Kan nooit de bedoeling geweest zijn nee!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze gewoon goede verhaallijnen geschreven zonder het te weten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
Sommige mensen hadden echt zichtbaar moeite met de bekendmaking van het slachtoffer.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eventjes geheel off-topic.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
zit nu op een verjaardag maar is geen kut aan.
Heb me vol gezopen en ga zo na huis
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:56 schreef PeterKelder het volgende:
Denk je alles gehad te hebben, krijg je dit nog voor je kiezen:
[ afbeelding ]
nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:54 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Eventjes geheel off-topic.![]()
Maar ondanks Bassie en Adriaan is het nog niet leuk?
Dat lag dan niet aan Bassie & Adriaan.quote:
Lijkt mij ook niet nee!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat lag dan niet aan Bassie & Adriaan.
Er komt nog een oude bekende van B&A in voor, later.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet nee!![]()
Tevens was adjudant Van der Steen in seizoen 4 ook nog een zakenman!
Paul van Gorcum uiteraard!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:10 schreef fotostarter het volgende:
Die ene is toch ook de stem van gargamel of hoe heet die griezel van de smurfen ?
Deurwaarder B100?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Er komt nog een oude bekende van B&A in voor, later.
Of misschien zelfs een boevenbaas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:17 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Paul van Gorcum uiteraard!
[..]
Deurwaarder B100?
Of Oom Govert B100?
Of?![]()
Whut, zelf gefilmde filmpjes?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:41 schreef Frey het volgende:
Ik zie dat RTL ook de GTST Live filmpjes verwijdert van Youtube.
Jawelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:23 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Whut, zelf gefilmde filmpjes?
Als dat zo is![]()
![]()
Nee toch?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die verhaallijnen zijn dan ook alleen maar uitgezet om iedereen een motief te geven.
Das toch best logisch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:23 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Whut, zelf gefilmde filmpjes?
Als dat zo is![]()
![]()
Nee toch?
quote:
Daar heeft RTL geen rechten over, tenzij ze gewoon de uitzending opnemen ofzo....quote:
Niet grappig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is al bekend:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WÁT EEN DROEFTOETEEEEEERS!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:41 schreef Frey het volgende:
Ik zie dat RTL ook de GTST Live filmpjes verwijdert van Youtube.
quote:
Leg dat maar uit aan al die 16-jarigen die schrikken dat hun filmpjes verwijderd worden... Verweer indienen is sowieso al lastig zat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Daar heeft RTL geen rechten over, tenzij ze gewoon de uitzending opnemen ofzo....
Maar dan alsnog is het kinderachtig van RTL...
Als iedereen gewoon een tegenclaim indient als het alleen om de show gaat, heeft RTL wat uit te leggen tegenover YouTube. Youtube houdt in ieder geval niet van machtsmisbruik.
Of toen Dian stierf! Wist toen ook niet dat die eruit zou gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was ook met stomheid geslagen toen Bowien van die klif af viel. Of toen Roos dood neerviel voor het altaar. Nog geen internet toen.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
noodlotquote:
Als je naar een dergelijk evenement gaat, en er wordt gevraagd om het nog voor je te houden, vind ik het juist kinderachtig dat er opnames worden gemaakt en op social media worden gegooid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Daar heeft RTL geen rechten over, tenzij ze gewoon de uitzending opnemen ofzo....
Maar dan alsnog is het kinderachtig van RTL...
Als iedereen gewoon een tegenclaim indient als het alleen om de show gaat, heeft RTL wat uit te leggen tegenover YouTube. Youtube houdt in ieder geval niet van machtsmisbruik.
De dader zal de twist wel zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:55 schreef luftersel het volgende:
Het gaat wel lekker met de familie Bouwhuis. Edwin werd geïntroduceerd in 2010 en overleed in 2012, Mike werd geïntroduceerd in 2012 (om de familie Bouwhuis weer op te vullen) en sterft in 2013.![]()
Trouwens vind ik het NIEUWTJE dat Mike het is echt zó onverwacht. Echt een twist, pfoeh.
Ja, daar ben ik eigenlijk totaal niet benieuwd naar eerlijk gezegd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:01 schreef fotostarter het volgende:
[..]
De dader zal de twist wel zijn
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:04 schreef luftersel het volgende:
Zag de dood van Mike er trouwens pijnlijk uit? Ik kan het niet zien.. Een gave dood zou de pijn van een levende Nina nog een tikkeltje verzachten.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:08 schreef roos85 het volgende:
Mike is geen Bouwhuisje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:55 schreef luftersel het volgende:
Het gaat wel lekker met de familie Bouwhuis. Edwin werd geïntroduceerd in 2010 en overleed in 2012, Mike werd geïntroduceerd in 2012 (om de familie Bouwhuis weer op te vullen) en sterft in 2013.![]()
Trouwens vind ik het NIEUWTJE dat Mike het is echt zó onverwacht. Echt een twist, pfoeh.
Nouja, familie van Bianca bedoel ik. Niet zo scherp in de vroege ochtend.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:10 schreef luftersel het volgende:
Heel ver weg jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:15 schreef roos85 het volgende:
Heeft die Mega Toby er toch een mooie draai aan zijn val gegeven.quote:
Eh, ja?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:15 schreef roos85 het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:16 schreef Holenmens het volgende:
Is er niemand die achter de goede .mp4 link kan komen uit de app?
Ik ook niet, ze lijken veel verder weg te staan.. Nou een boom kan ook vrij hard aankomen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eh, ja?
http://www.speld.nl/wp-content/uploads/gtst2.png
Had alleen niet direct gedacht dat ie daarin zou vallen. Lijkt me ook dat dat toch je val een beetje verzacht?
Maar in dat filmpje van toen viel die toch op de grond?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eh, ja?
Had alleen niet direct gedacht dat ie daarin zou vallen. Lijkt me ook dat dat toch je val een beetje verzacht?
Nee dat hebben ze nooit laten zien. Ze schakelden nét over naar Rik die toevallig net stopte midden op de weg, zijn helm af deed en minutenlang toe ging kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Maar in dat filmpje van toen viel die toch op de grond?
Jep, weet het weer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze nooit laten zien. Ze schakelden nét over naar Rik die toevallig net stopte midden op de weg, zijn helm af deed en minutenlang toe ging kijken.
Ben in elk geval blij datquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:29 schreef PG18 het volgende:
Dit is wel een mooie afleveringDe volgende mooie/spannende aflevering zullen we wel weer over 10 maanden te zien krijgen bij de volgende cliffhanger.
Zat dat al in deze aflevering en heb ik dat gemist?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:30 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ben in elk geval blij datSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, in de shortie ie erna komtquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:31 schreef PG18 het volgende:
[..]
Zat dat al in deze aflevering en heb ik dat gemist?
Even vergeten dat er nog wat bij die app erbij zat. Alleen nu crasht ie constant.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee, in de shortie ie erna komt
Hier ook. Denk dat de servers staan te fikken daarquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:33 schreef PG18 het volgende:
[..]
Even vergeten dat er nog wat bij die app erbij zat. Alleen nu crasht ie constant.
Van de crash bedoel je?quote:
Oo je bedoelt bij de credits, de aftitelling waar ze dat zeggen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee, in de shortie ie erna komt
Of iets van erna?quote:
ja klopt, ik heb geen boom gezienquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Maar in dat filmpje van toen viel die toch op de grond?
Pak koffie danquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:37 schreef PG18 het volgende:
[..]
Oo je bedoelt bij de credits, de aftitelling waar ze dat zeggen?
Ben nog niet helemaal wakker op dit moment.
Dacht dat je bedoelde bij die verborgen hints dat niet bepaald te openen is.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Of iets van erna?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in een ander shot viel hij gewoon in het weiland of iets neer. Geen boom.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eh, ja?
Welke dan? Je hebt diegene toch nooit de grond zien raken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in een ander shot viel hij gewoon in het weiland of iets neer. Geen boom.
Kutzooi....quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:45 schreef Holenmens het volgende:
Wie plaatst de .mp4 link hier even van de 1e aflevering? Je kan hem namelijk al bekijken in de app.
Edit: laat maar, de aflevering is alleen te bekijken in de app.
http://pg.us.rtl.nl/stati(...)39b-fd35b5480908.mp4
Kan je hier een screenshot plaatsen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:44 schreef PG18 het volgende:
Verborgen hints doet het nu wel bij mij.
Alle cachegegevens gewist van die app, vervolgens opnieuw in moeten loggen, maar nu doet ie het.
SPOILER: Verborgen hints2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:50 schreef PG18 het volgende:
Hier de tekst die bij die verborgen hints staan (zonder afbeeldingen die erbij staan):SPOILER: Verborgen hints2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatjes linken vanaf pcquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:53 schreef luftersel het volgende:
Oké jullie hebben gelijk: dit is het laagste shot wat je ziet van de vallende.
file:///C:/Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2025-8-2013%20104939.jpg
Je ziet niet die ie landt, maar hij kan echt niet in de bomen terecht zijn gekomen.![]()
![]()
Zie trouwens ook die reacties links.'Het is Aysen heb ik net gezien in de app'. En dat werkt dan in de Albert Heijn...
Heb er nog één bij gezet die ik over het hoofd had gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:53 schreef roos85 het volgende:
Ja ik zit nog niet zo lang op FOK dus ik weet niet hoe ik dat plaatje anders moet laten zien.quote:
file:///C:/Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2025-8-2013%20104939.jpgquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:53 schreef luftersel het volgende:
Oké jullie hebben gelijk: dit is het laagste shot wat je ziet van de vallende.
file:///C:/Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2025-8-2013%20104939.jpg
Je ziet niet die ie landt, maar hij kan echt niet in de bomen terecht zijn gekomen.![]()
![]()
Zie trouwens ook die reacties rechts.'Het is Aysen heb ik net gezien in de app'. En dat werkt dan in de Albert Heijn...
www.imgur.comquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja ik zit nog niet zo lang op FOK dus ik weet niet hoe ik dat plaatje anders moet laten zien.
Geeft niet. 5 euro.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef luftersel het volgende:
Oké doe ik dat even. Haha sorry jongens
Ik ben nu wel blij met mijn apple tvquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:52 schreef GSMboy het volgende:
Wel kut dat die video alleen te bekijken is via de app.....
Ik gok dat er een useragent check op zit...
Waarom zou je in godsnaam via die app moeten kijken en niet op je eigen scherm van je PC?
Hij was te laat met springenquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef fotostarter het volgende:
Waarom kwam rik eigenlijk naar het vliegveld?
Ohw.. wazig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij was te laat met springen
Die kan nooit in de bomen zijn gevallen. Bonsaiboom misschienquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:01 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo?
Ik zal mijn bericht even opnieuw doen:
Dit is het laagste shot wat je ziet van de vallende. Je ziet niet dat ie landt, maar hij kan echt niet in de bomen terecht zijn gekomen.![]()
![]()
Zie trouwens ook die reacties rechts.'Het is Aysen heb ik net gezien in de app'. En dat werkt dan in de Albert Heijn...
En wat dacht je van Menno, die nog geeneens een maand de baan heeft in Meerdijk en nu ineens dit onderzoek mag leiden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:09 schreef flanken het volgende:
de fouten van gtst
de handschoen van Mike
vallen in een boom tewijl de bomen verder op is
de haar van Nina van voor de sprong en na de sprong.
Wat ik ook apart vind dat Aysen de onderzoek mag leiden terwijl ze mee sprong in het echt
wordt je van de zaak afgehaald. Het grootste fout van gtst is dat Nina nog leeft.
Hij was te laat voor de parachutesprong, doordat hij met een onbekende Femke in bed lag te rollebollen na een dronken avond.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef fotostarter het volgende:
Waarom kwam rik eigenlijk naar het vliegveld?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan je hier een screenshot plaatsen?
En hier zoals het er in de app uitziet met afbeeldingen:quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:50 schreef PG18 het volgende:
Hier de tekst die bij die verborgen hints staan (zonder afbeeldingen die erbij staan):SPOILER: Verborgen hints2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verborgen hints2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lukt mij ook wel hoor. Ik ken nog meer truukjes....quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu wel blij met mijn apple tv
Heerlijk op een groot scherm kunnen kijken
Ik ook niet. Geloofwaardigheid was al niet veel. Maar nu is het helemaal op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:27 schreef Frey het volgende:
Ik vind er helemaal niks meer goed aan sinds de uitkomst bekend is.
misschien nick?quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:28 schreef luftersel het volgende:
Ik snap alleen dat filmpje van Maxime niet als ze 's nachts door het huis dwaalt. Dat is het enige wat me nog enigszins interesseert...
Eens...quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:51 schreef roos85 het volgende:
Aflevering bekeken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit op de GTST site gelezen dat Nick van Maxime denkt dat ze dood is. En Nick zou niet 3x in 3 jaar terugkomen, dan ergens over een paar jaar...quote:
Te veel basisschool-kindjes en bejaarden die ook kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik begrijp dat we geen bloederige uit elkaar gespatte Mike gaan zien? Jammer
Voor basisschool kinderen is GTST nog veel te heftig. Ze worden opgevoed met het idee dat relaties nooit langer kunnen bestaan dan een jaar en dat trouwerijen nooit normaal kunnen gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef PG18 het volgende:
[..]
Te veel basisschool-kindjes en bejaarden die ook kijken
Dankzij hun zit er geen enkele spanning meer in GTST.
Toch een verschil met eerste aflevering van seizoen 9, waar je gewoon getuige bent van de bloederige toestand.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef PG18 het volgende:
[..]
Te veel basisschool-kindjes en bejaarden die ook kijken
Dankzij hun zit er geen enkele spanning meer in GTST.
Totaal niet des Ludo's.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:35 schreef flanken het volgende:
Leo als dader. Ludo heeft hem ingehuurd om Mike te vermoorden.
Op YouTube? Link?quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:52 schreef Frey het volgende:
Aflevering gezien op Youtube.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ondertussen wel een livestream van 4,99 euro vragen. Ik vind het meten met twee maten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als je naar een dergelijk evenement gaat, en er wordt gevraagd om het nog voor je te houden, vind ik het juist kinderachtig dat er opnames worden gemaakt en op social media worden gegooid.
Dus kan mij voorstellen dat RTL dan zulke stappen onderneemt.
Zo bizar: nu is hij in een boom beland terwijl je hem bij de cliff overduidelijk ala Wile. E. Coyote plof tegen de platte vlakte zag gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:04 schreef luftersel het volgende:
Zag de dood van Mike er trouwens pijnlijk uit? Ik kan het niet zien.. Een gave dood zou de pijn van een levende Nina nog een tikkeltje verzachten.
kan de link niet vindenquote:
Verwijderd, je moet er snel bij zijn.quote:
jammer dank je wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Verwijderd, je moet er snel bij zijn.
Ja dat is gewoonquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel een livestream van 4,99 euro vragen. Ik vind het meten met twee maten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop