Al was het de paashaas, er is toch niets meer aanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Die kans is best groot denk ik.
Ik denk eigenlijk ook dat het gewoon Monica was ofzo. Wat o.a. PeterKelder al dacht.
Ook dat zou een tegenvaller zijn!
Zoiets, en omdat ze dan zelf meer tijd heeft om moedertje van Nola te spelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dit heeft ze gedaan om te laten zien hoe ver ze voor haar liefste nichtje wil gaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of Nina zelf en gaat ze 3 maanden de bak in en komt ze door een vorm fout weer vrijquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat Noud de dader is, om zich aan Nina te bewijzen? Gezien het geen wat er gebeurd is.
Dat zou zomaar kunnen met deze schrijversquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef flanken het volgende:
[..]
of Nina zelf en gaat ze 3 maanden de bak in en komt ze door een vorm fout weer vrij
Ik ga nog steeds voor Monica als dader, met als doel om Aysen of Bing uit te schakelen. Echter pakte ze in de haast de verkeerde parachute.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De enige die zo ver kan gaan en toch enigszins onverwacht uit de hoek kan komen is toch echt Maxime. Zij deinst nergens voor terug als haar leventje eventjes niet gaat zoals mevrouw dat wil. Maar meestal gaat alles haar wel voor de wind, dus zoveel naars vreet ze ook niet uit. Maar als het erop aan komt is ze de grootste heks van de serie.
Nina maakt, nadat ze spijt heeft over hetgeen wat ze gedaan heeft. in de Rozenboom aan de gehele cast bekend dat ze het gedaan heeft. Huilend rent ze weg! Zo snel dat zelfs Aysen en Menno haar niet kunnen grijpen. Dagenlang is ze spoorloos.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen met deze schrijvers
Ben ook bang dat het zoiets wordt, maar ik vind het een zwakke "twist".quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds voor Monica als dader, met als doel om Aysen of Bing uit te schakelen. Echter pakte ze in de haast de verkeerde parachute.
Die verhaallijnen zijn dan ook alleen maar uitgezet om iedereen een motief te geven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:36 schreef flanken het volgende:
Ik vind het toch apart dat de verhaal lijn van Mike abrupt ten einde komt. Lorena krijgt haat hotel terug. Nina kan weer voor Nola zorgen. Ludo is zijn vijand kwijt. Bianca raakt alweer een familie lid kwijt. zucht onvoorspelbaar slechte schrijvers.
En dan blijkt weken later dat Mike nog "springlevend" is. Hij heeft zijn dood in scène gezet en vervolgens wraak genomen op Nina, omdat zij de parachute gesaboteerd heeftquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nina maakt, nadat ze spijt heeft over hetgeen wat ze gedaan heeft. in de Rozenboom aan de gehele cast bekend dat ze het gedaan heeft. Huilend rent ze weg! Zo snel dat zelfs Aysen en Menno haar niet kunnen grijpen. Dagenlang is ze spoorloos.
Totdat haar lichaam gevonden wordt in Meerdijk-city!
Wie is de dader?
Dat zou een mooie twist zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan blijkt weken later dat Mike nog "springlevend" is. Hij heeft zijn dood in scène gezet en vervolgens wraak genomen op Nina, omdat zij de parachute gesaboteerd heeft![]()
Dát is gewoon de twist![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat zou een mooie twist zijn inderdaad.
De ervaren Mike had het immers in de gaten.
"Is het een goeie foto van jouw gezicht?"quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:57 schreef Frey het volgende:
[..]
"Is het een goeie foto van jouw gezicht?"
[ afbeelding ]
Louis Talpe komt ook heel tof over in al die filmpjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Echter Mike denkt dat Nina niet alleen achter de gesaboteerde parachute zat.
Maxime wist ook van het plan af! Als hij zich op een avond als een geest voor wil doen in huize Sanders. Komt hij ene Roland Verkerk tegen. Die Maxime ook de schrik van haar leven wou bezorgen.
Zeker!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Louis Talpe komt ook heel tof over in al die filmpjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Ik heb me ook absoluut weleens aan hem geërgerd. En dat was misschien ook wel zo gebleven!Ik ergerde me nooit aan Talpe, het was meer die rol. Die ging gewoon nergens naartoe, tot het moment dat hij tekeer ging tegen Nina en de strijd aanging met Lorena.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kreeg hier wel eens kritiek vanwege zijn acteerkunsten, maar daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Plus de scène waarin duidelijk werd hoe de jeugd van hem en Bianca was. Daardoor kregen we een beter inzicht in het hoe en waarom.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ergerde me nooit aan Talpe, het was meer die rol. Die ging gewoon nergens naartoe, tot het moment dat hij tekeer ging tegen Nina en de strijd aanging met Lorena.
Kooijman speelde vele malen slechter dan Louisquote:Hij kreeg hier wel eens kritiek vanwege zijn acteerkunsten, maar daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad.
Kooijemansquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
Kooijman speelde vele malen slechter dan Louis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |