Deal!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan beloof ik dat het geen losse flodders meer zijn!
Tja, het 12-jarige grut is vanochtend en vanmiddag al geweest bij de gekuiste editiesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:32 schreef Robbiedd het volgende:
Nee van wat beelden die ze hebben laten zien zijn het vrouwen tussen de 18 en 60 ofzo. Weinig hele jonge gezichten gezien eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Robbiedd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:42 schreef Robbiedd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Robbiedd het volgende:
Verder niets bijzonders, alleen een shortie metOp zich positief, dat ze daar wel op terugkomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Robbiedd het volgende:
Verder niets bijzonders, alleen een shortie metHèhè, is dat er ook eindelijk eens uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
jij wil toch niet suggereren dat ik dementerend ben?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of ze zijn twee keer zo jong, of twee keer zo oud als jij bentAls jij zou gaan zou jij als één van de weinigen een verstandige vraag stellen denk ik
![]()
![]()
![]()
Ja er gebeurt eigenlijk helemaal niksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:09 schreef RaymanNL het volgende:
Meh, aflevering gezien net. Vond het een beetje tegenvallen. Wel al wat onderlinge verdachtmaking/frustratie dus dat kan nog wel wat opleveren de komende tijd.
![]()
mike dus dood. wie zou het gedaan kunnen hebben?
eigenlijk kan ik me er maar 2 bedenken
lorena natuurlijk omdat ie de rozenboom heeft afgepakt
en
ludo (iov nina) vanwege nola![]()
Jij bent een uitzondering op die regelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij wil toch niet suggereren dat ik dementerend ben?![]()
![]()
thnx! (het is je geradenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering op die regel)
![]()
misschien was er toch een parachute verwisseld?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:18 schreef phony1234 het volgende:
mike dus dood. wie zou het gedaan kunnen hebben?
eigenlijk kan ik me er maar 2 bedenken
lorena natuurlijk omdat ie de rozenboom heeft afgepakt
en
ludo (iov nina) vanwege nola![]()
maar met wie dan? kan me zo niet bedenken dat er iemand in dat groepje iemand zo haat dat diegene maar dood moet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien was er toch een parachute verwisseld?
oke,
nina is boos op wiet vanwege noud maar daarom hoeft ze niet dood.
nuran is boos op aysden maar daarom hoeft ze niet dood
optie zou nog kunnen zijn dat de para voor bing was en dat mike m heeft gepakt. maar je weet toch wel welke para voor jou is. of was het one size fits all?![]()
Ik denk oprecht dat Maxime Mike heeft vermoord. En ja, ze komt er mee weg.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Die kans is best groot denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien was er toch een parachute verwisseld?
Ik denk eigenlijk ook dat het gewoon Monica was ofzo. Wat o.a. PeterKelder al dacht.
Ook dat zou een tegenvaller zijn!![]()
En dit heeft ze gedaan om te laten zien hoe ver ze voor haar liefste nichtje wil gaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik denk oprecht dat Maxime Mike heeft vermoord. En ja, ze komt er mee weg.![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: