Oh, The Kikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
http://thekik.nl/nl/home
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef milaya het volgende:
Rohan Gotschalk stond een tijd lang pal achter me, kreeg de zenuwen van die vent. Hij stond daar maar te staren en te doen.
Niet eens met Rohan gezellig gepraat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef milaya het volgende:
Ik kom net terug uit Amsterdam van GTST live! Opening was echt tofVoorderest was het wel oke. Geeneens een goodiebag
Klote dat Mike toch dood is, ik hoopte echt dat het toch nog Nina zou zijn. Gigi is leuk. Rohan Gotschalk stond een tijd lang pal achter me, kreeg de zenuwen van die vent. Hij stond daar maar te staren en te doen. En wat is Inge schrama een saaie droogkloot, kan niet meer dan twee woorden per antwoord verzinnen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef milaya het volgende:
Rohan Gotschalk stond een tijd lang pal achter me, kreeg de zenuwen van die vent. Hij stond daar maar te staren en te doen..
Je verwacht toch niet dat er door 12-jarige bakvissen interessante vragen worden gesteld?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Zijn der nog interessante vragen gesteld?
Nee maar ik ben 24 en ik zou best naar dat evenement willen (overweeg volgend jaar wel te gaan, wou eigenlijk dit jaar al) dus ik kan vast niet de enige van mijn leeftijd zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat er door 12-jarige bakvissen interessante vragen worden gesteld?
Had je die aan Rohan moeten geven: "Met de vriendelijke groeten van het Fok!-forum!"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:09 schreef milaya het volgende:
Neen, enkel een kut kortingsbon van Subway voor 5 euro voor een broodje, flesje water en een koekje
Of ze zijn twee keer zo jong, of twee keer zo oud als jij bentquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ik ben 24 en ik zou best naar dat evenement willen (overweeg volgend jaar wel te gaan, wou eigenlijk dit jaar al) dus ik kan vast niet de enige van mijn leeftijd zijnHoewel het grotendeel wel minderjarig is denk ik haha
Des te meer redenen om heen te gaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of ze zijn twee keer zo jong, of twee keer zo oud als jij bentAls jij zou gaan zou jij als één van de weinigen een verstandige vraag stellen denk ik
![]()
Alleen als ik Rohan kan ontmoetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Volgend jaar een GTST live meeting?
Kijk maar uit, dat kunnen die (overjarige) bakvissen niet aan, een verstandige vraagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Des te meer redenen om heen te gaan
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:18 schreef fotostarter het volgende:
Alle hoop is nu echt verlorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutzooi
Of ze moeten bij de uitgang tegen iedereen gezegd hebben: grapje!
Kan hij praten dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet eens met Rohan gezellig gepraat?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dat kunnen die (overjarige) bakvissen niet aan, een verstandige vraag
Alleen als Nina en lucas dood zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Volgend jaar een GTST live meeting?
Denk aan één van de eerste codewoordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef PG18 het volgende:
[..]
Alle hoop is nu echt verloren
Of ze moeten bij de uitgang tegen iedereen gezegd hebben: grapje!
Weet niet meer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Denk aan één van de eerste codewoorden
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Alleen als Nina en lucas dood zijn
Die is al bekend:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Nu kunnen we een nieuwe poll maken. Wie is de dader?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst deze schrijvers dumpen. Misschien dat het dan nog wat kan worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef flanken het volgende:
Wie blij is dat Mike dood is zijn dom. Ik verwacht van gtst de komende maanden alleen maar saaie afleveringen .Wanneer worden de schrijvers eens volwassen en dumpen ze Nina Lucas Noud Tim/
Maar Mike was stout en dat willen de kindertjes niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef flanken het volgende:
Wie blij is dat Mike dood is zijn dom. Ik verwacht van gtst de komende maanden alleen maar saaie afleveringen .Wanneer worden de schrijvers eens volwassen en dumpen ze Nina Lucas Noud Tim/
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar Mike was stout en dat willen de kindertjes niet.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Sint komt dit jaar iets eerder terug om die kindertjes een lesje "schrijven voor een soap" te leren
[..]
[ afbeelding ]
De Sint komt dit jaar iets eerder terug om die kindertjes een lesje "schrijven voor een soap" te leren
Serieus?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:16 schreef Robbiedd het volgende:
Allemaal even staan en doe je haar even goed. Dan gaan we aan de warming up beginnen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Robbiedd het volgende:
Jep, zijn letterlijke woorden.
En als ze zo de cast zien, moeten ze even zoveel mogelijk lawaai maken.
Yeah rightquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:27 schreef Robbiedd het volgende:
vd Vorst : 'Laatste gtst live van dit jaar, speciale editie, want vanavond gaan we pas echt onthullen wie het niet heeft overleefd'.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef Robbiedd het volgende:
Jezus dit is echt kansloos. Zitten ze met heel de zaal namen te roepen van wie ze denken dat het overleefd heeft
.
Lorena? JAAAAAAAAAA
Aysen? JAAAAAAAAAAA
etc etc
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef Robbiedd het volgende:
Jezus dit is echt kansloos. Zitten ze met heel de zaal namen te roepen van wie ze denken dat het overleefd heeft
.
Lorena? JAAAAAAAAAA
Aysen? JAAAAAAAAAAA
etc etc
Dan beloof ik dat het geen losse flodders meer zijn!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het optreden van Faily Doedel op GTST Live 2014 wordt bruut verstoord door een aantal leden van het Fok!-forum, die weleens klaar zijn met dit "talent"
[..]
[ afbeelding ]
Jeetje!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef Robbiedd het volgende:
.
Lorena? JAAAAAAAAAA
Aysen? JAAAAAAAAAAA
etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |