Of iets van erna?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
ja klopt, ik heb geen boom gezienquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Maar in dat filmpje van toen viel die toch op de grond?
Pak koffie danquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:37 schreef PG18 het volgende:
[..]
Oo je bedoelt bij de credits, de aftitelling waar ze dat zeggen?
Ben nog niet helemaal wakker op dit moment.
Dacht dat je bedoelde bij die verborgen hints dat niet bepaald te openen is.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Of iets van erna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in een ander shot viel hij gewoon in het weiland of iets neer. Geen boom.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eh, ja?
http://www.speld.nl/wp-content/uploads/gtst2.png
Had alleen niet direct gedacht dat ie daarin zou vallen. Lijkt me ook dat dat toch je val een beetje verzacht?
Welke dan? Je hebt diegene toch nooit de grond zien raken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in een ander shot viel hij gewoon in het weiland of iets neer. Geen boom.
Kutzooi....quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:45 schreef Holenmens het volgende:
Wie plaatst de .mp4 link hier even van de 1e aflevering? Je kan hem namelijk al bekijken in de app.
Edit: laat maar, de aflevering is alleen te bekijken in de app.
http://pg.us.rtl.nl/stati(...)39b-fd35b5480908.mp4
Kan je hier een screenshot plaatsen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:44 schreef PG18 het volgende:
Verborgen hints doet het nu wel bij mij.
Alle cachegegevens gewist van die app, vervolgens opnieuw in moeten loggen, maar nu doet ie het.
SPOILER: Verborgen hintsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door PG18 op 25-08-2013 10:56:25 ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:50 schreef PG18 het volgende:
Hier de tekst die bij die verborgen hints staan (zonder afbeeldingen die erbij staan):SPOILER: Verborgen hintsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatjes linken vanaf pcquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:53 schreef luftersel het volgende:
Oké jullie hebben gelijk: dit is het laagste shot wat je ziet van de vallende.
file:///C:/Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2025-8-2013%20104939.jpg
Je ziet niet die ie landt, maar hij kan echt niet in de bomen terecht zijn gekomen.![]()
![]()
Zie trouwens ook die reacties links.'Het is Aysen heb ik net gezien in de app'. En dat werkt dan in de Albert Heijn...
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:53 schreef roos85 het volgende:
[..]Heb er nog één bij gezet die ik over het hoofd had gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
file:///C:/Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2025-8-2013%20104939.jpgquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:53 schreef luftersel het volgende:
Oké jullie hebben gelijk: dit is het laagste shot wat je ziet van de vallende.
file:///C:/Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2025-8-2013%20104939.jpg
Je ziet niet die ie landt, maar hij kan echt niet in de bomen terecht zijn gekomen.![]()
![]()
Zie trouwens ook die reacties rechts.'Het is Aysen heb ik net gezien in de app'. En dat werkt dan in de Albert Heijn...
www.imgur.comquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja ik zit nog niet zo lang op FOK dus ik weet niet hoe ik dat plaatje anders moet laten zien.
Geeft niet. 5 euro.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef luftersel het volgende:
Oké doe ik dat even. Haha sorry jongens
Ik ben nu wel blij met mijn apple tvquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:52 schreef GSMboy het volgende:
Wel kut dat die video alleen te bekijken is via de app.....
Ik gok dat er een useragent check op zit...
Waarom zou je in godsnaam via die app moeten kijken en niet op je eigen scherm van je PC?
Hij was te laat met springenquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef fotostarter het volgende:
Waarom kwam rik eigenlijk naar het vliegveld?
Ohw.. wazig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij was te laat met springen
Die kan nooit in de bomen zijn gevallen. Bonsaiboom misschienquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:01 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo?
Ik zal mijn bericht even opnieuw doen:
Dit is het laagste shot wat je ziet van de vallende. Je ziet niet dat ie landt, maar hij kan echt niet in de bomen terecht zijn gekomen.![]()
![]()
Zie trouwens ook die reacties rechts.'Het is Aysen heb ik net gezien in de app'. En dat werkt dan in de Albert Heijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |