SPOILER: Verborgen hintsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door PG18 op 25-08-2013 10:56:25 ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:50 schreef PG18 het volgende:
Hier de tekst die bij die verborgen hints staan (zonder afbeeldingen die erbij staan):SPOILER: Verborgen hintsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatjes linken vanaf pcquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:53 schreef luftersel het volgende:
Oké jullie hebben gelijk: dit is het laagste shot wat je ziet van de vallende.
file:///C:/Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2025-8-2013%20104939.jpg
Je ziet niet die ie landt, maar hij kan echt niet in de bomen terecht zijn gekomen.![]()
![]()
Zie trouwens ook die reacties links.'Het is Aysen heb ik net gezien in de app'. En dat werkt dan in de Albert Heijn...
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:53 schreef roos85 het volgende:
[..]Heb er nog één bij gezet die ik over het hoofd had gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
file:///C:/Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2025-8-2013%20104939.jpgquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:53 schreef luftersel het volgende:
Oké jullie hebben gelijk: dit is het laagste shot wat je ziet van de vallende.
file:///C:/Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2025-8-2013%20104939.jpg
Je ziet niet die ie landt, maar hij kan echt niet in de bomen terecht zijn gekomen.![]()
![]()
Zie trouwens ook die reacties rechts.'Het is Aysen heb ik net gezien in de app'. En dat werkt dan in de Albert Heijn...
www.imgur.comquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja ik zit nog niet zo lang op FOK dus ik weet niet hoe ik dat plaatje anders moet laten zien.
Geeft niet. 5 euro.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef luftersel het volgende:
Oké doe ik dat even. Haha sorry jongens
Ik ben nu wel blij met mijn apple tvquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:52 schreef GSMboy het volgende:
Wel kut dat die video alleen te bekijken is via de app.....
Ik gok dat er een useragent check op zit...
Waarom zou je in godsnaam via die app moeten kijken en niet op je eigen scherm van je PC?
Hij was te laat met springenquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef fotostarter het volgende:
Waarom kwam rik eigenlijk naar het vliegveld?
Ohw.. wazig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij was te laat met springen
Die kan nooit in de bomen zijn gevallen. Bonsaiboom misschienquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:01 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo?
Ik zal mijn bericht even opnieuw doen:
Dit is het laagste shot wat je ziet van de vallende. Je ziet niet dat ie landt, maar hij kan echt niet in de bomen terecht zijn gekomen.![]()
![]()
Zie trouwens ook die reacties rechts.'Het is Aysen heb ik net gezien in de app'. En dat werkt dan in de Albert Heijn...
En wat dacht je van Menno, die nog geeneens een maand de baan heeft in Meerdijk en nu ineens dit onderzoek mag leiden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:09 schreef flanken het volgende:
de fouten van gtst
de handschoen van Mike
vallen in een boom tewijl de bomen verder op is
de haar van Nina van voor de sprong en na de sprong.
Wat ik ook apart vind dat Aysen de onderzoek mag leiden terwijl ze mee sprong in het echt
wordt je van de zaak afgehaald. Het grootste fout van gtst is dat Nina nog leeft.
Hij was te laat voor de parachutesprong, doordat hij met een onbekende Femke in bed lag te rollebollen na een dronken avond.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef fotostarter het volgende:
Waarom kwam rik eigenlijk naar het vliegveld?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan je hier een screenshot plaatsen?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:50 schreef PG18 het volgende:
Hier de tekst die bij die verborgen hints staan (zonder afbeeldingen die erbij staan):En hier zoals het er in de app uitziet met afbeeldingen:SPOILER: Verborgen hintsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verborgen hintsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door PG18 op 25-08-2013 11:29:20 ]
Lukt mij ook wel hoor. Ik ken nog meer truukjes....quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu wel blij met mijn apple tv
Heerlijk op een groot scherm kunnen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |