quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:16 schreef Holenmens het volgende:
Is er niemand die achter de goede .mp4 link kan komen uit de app?
Ik ook niet, ze lijken veel verder weg te staan.. Nou een boom kan ook vrij hard aankomen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eh, ja?
http://www.speld.nl/wp-content/uploads/gtst2.png
Had alleen niet direct gedacht dat ie daarin zou vallen. Lijkt me ook dat dat toch je val een beetje verzacht?
Maar in dat filmpje van toen viel die toch op de grond?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eh, ja?
Had alleen niet direct gedacht dat ie daarin zou vallen. Lijkt me ook dat dat toch je val een beetje verzacht?
Nee dat hebben ze nooit laten zien. Ze schakelden nét over naar Rik die toevallig net stopte midden op de weg, zijn helm af deed en minutenlang toe ging kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Maar in dat filmpje van toen viel die toch op de grond?
Jep, weet het weer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze nooit laten zien. Ze schakelden nét over naar Rik die toevallig net stopte midden op de weg, zijn helm af deed en minutenlang toe ging kijken.
Ben in elk geval blij datquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:29 schreef PG18 het volgende:
Dit is wel een mooie afleveringDe volgende mooie/spannende aflevering zullen we wel weer over 10 maanden te zien krijgen bij de volgende cliffhanger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:30 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ben in elk geval blij datZat dat al in deze aflevering en heb ik dat gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, in de shortie ie erna komtquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:31 schreef PG18 het volgende:
[..]
Zat dat al in deze aflevering en heb ik dat gemist?
Even vergeten dat er nog wat bij die app erbij zat. Alleen nu crasht ie constant.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee, in de shortie ie erna komt
Hier ook. Denk dat de servers staan te fikken daarquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:33 schreef PG18 het volgende:
[..]
Even vergeten dat er nog wat bij die app erbij zat. Alleen nu crasht ie constant.
Oo je bedoelt bij de credits, de aftitelling waar ze dat zeggen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee, in de shortie ie erna komt
Of iets van erna?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
ja klopt, ik heb geen boom gezienquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Maar in dat filmpje van toen viel die toch op de grond?
Pak koffie danquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:37 schreef PG18 het volgende:
[..]
Oo je bedoelt bij de credits, de aftitelling waar ze dat zeggen?
Ben nog niet helemaal wakker op dit moment.
Dacht dat je bedoelde bij die verborgen hints dat niet bepaald te openen is.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Of iets van erna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in een ander shot viel hij gewoon in het weiland of iets neer. Geen boom.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eh, ja?
Welke dan? Je hebt diegene toch nooit de grond zien raken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in een ander shot viel hij gewoon in het weiland of iets neer. Geen boom.
Kutzooi....quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:45 schreef Holenmens het volgende:
Wie plaatst de .mp4 link hier even van de 1e aflevering? Je kan hem namelijk al bekijken in de app.
Edit: laat maar, de aflevering is alleen te bekijken in de app.
http://pg.us.rtl.nl/stati(...)39b-fd35b5480908.mp4
Kan je hier een screenshot plaatsen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:44 schreef PG18 het volgende:
Verborgen hints doet het nu wel bij mij.
Alle cachegegevens gewist van die app, vervolgens opnieuw in moeten loggen, maar nu doet ie het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |