Oh ja, die komt ook nog terugquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als hij erin was gebleven kreeg hij vast een relatie met Sjors en dan haalde hij nooit meer slechte dingen uit. Omdat Sjors.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
Nog even over de twist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Totaal niet gemist.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, die komt ook nog terug
Het was inderdaad dan ook het gedrag van Mike. Dat mij dan ook wel eens stoorde!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ergerde me nooit aan Talpe, het was meer die rol. Die ging gewoon nergens naartoe, tot het moment dat hij tekeer ging tegen Nina en de strijd aanging met Lorena.
Hij kreeg hier wel eens kritiek vanwege zijn acteerkunsten, maar daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp ik ook niet zo. Was altijd prima te verstaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:15 schreef Koosnaam het volgende:
Er is hier ook wel eens gemopperd op zijn accent. Maar daar had ik zeker ook geen moeite mee.
Vroeger zat ik echt te wachten tot ze terugkwamen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
PreciesMaar dat geldt voor driekwart van de huidige cast, volledig inwisselbaar.
De terugkeer van Sjors zal ook spectaculair zijn:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Vroeger zat ik echt te wachten tot ze terugkwamen.
Vooral als er een verhaallijn bij gemaakt werd, zoals met Daniël toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was ook met stomheid geslagen toen Bowien van die klif af viel. Of toen Roos dood neerviel voor het altaar. Nog geen internet toen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:21 schreef Kon-Tiki het volgende:
Ik kan me nog goed de zomer van 1996 herinneren, toen moesten we echt drie volle maanden wachten op de ontknoping (Arnie die straalbezopen van de boot in het water viel, Anita die Riks emigratieplannen had ontdekt). En er kwam van te voren echt niks naar buiten.
Hoe lang duurt de zomerstop nu? Anderhalve maand?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De terugkeer van Sjors zal ook spectaculair zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Alleen was Roos volgens mij geen seizoenscliffhanger. Internet heeft inderdaad een hoop spanning etc. weggehaald, maar de zomerstop duurt nu gewoon ook korter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was ook met stomheid geslagen toen Bowien van die klif af viel. Of toen Roos dood neerviel voor het altaar. Nog geen internet toen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:24 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:30 schreef fotostarter het volgende:
Ik kijk nu bassie en Adriaan
Veel spannender
Dit dus!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die verhaallijnen zijn dan ook alleen maar uitgezet om iedereen een motief te geven.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:33 schreef Frey het volgende:
[..]WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eigenlijk hebben ze gewoon goede verhaallijnen geschreven zonder het te weten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
Sommige mensen hadden echt zichtbaar moeite met de bekendmaking van het slachtoffer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
zit nu op een verjaardag maar is geen kut aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Als ik de deur niet meer uit ga vanavond ga ik dat misschien ook nog wel doen.
Kan nooit de bedoeling geweest zijn nee!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze gewoon goede verhaallijnen geschreven zonder het te weten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
Sommige mensen hadden echt zichtbaar moeite met de bekendmaking van het slachtoffer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Eventjes geheel off-topic.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
zit nu op een verjaardag maar is geen kut aan.
Heb me vol gezopen en ga zo na huis
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:56 schreef PeterKelder het volgende:
Denk je alles gehad te hebben, krijg je dit nog voor je kiezen:
[ afbeelding ]
nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:54 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Eventjes geheel off-topic.![]()
Maar ondanks Bassie en Adriaan is het nog niet leuk?
Lijkt mij ook niet nee!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat lag dan niet aan Bassie & Adriaan.
Er komt nog een oude bekende van B&A in voor, later.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet nee!![]()
Tevens was adjudant Van der Steen in seizoen 4 ook nog een zakenman!
Paul van Gorcum uiteraard!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:10 schreef fotostarter het volgende:
Die ene is toch ook de stem van gargamel of hoe heet die griezel van de smurfen ?
Deurwaarder B100?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Er komt nog een oude bekende van B&A in voor, later.
Of misschien zelfs een boevenbaas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:17 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Paul van Gorcum uiteraard!
[..]
Deurwaarder B100?
Of Oom Govert B100?
Of?![]()
Whut, zelf gefilmde filmpjes?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:41 schreef Frey het volgende:
Ik zie dat RTL ook de GTST Live filmpjes verwijdert van Youtube.
Jawelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:23 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Whut, zelf gefilmde filmpjes?
Als dat zo is![]()
![]()
Nee toch?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die verhaallijnen zijn dan ook alleen maar uitgezet om iedereen een motief te geven.
Das toch best logisch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:23 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Whut, zelf gefilmde filmpjes?
Als dat zo is![]()
![]()
Nee toch?
Daar heeft RTL geen rechten over, tenzij ze gewoon de uitzending opnemen ofzo....quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is al bekend:Niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
WÁT EEN DROEFTOETEEEEEERS!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:41 schreef Frey het volgende:
Ik zie dat RTL ook de GTST Live filmpjes verwijdert van Youtube.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Leg dat maar uit aan al die 16-jarigen die schrikken dat hun filmpjes verwijderd worden... Verweer indienen is sowieso al lastig zat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Daar heeft RTL geen rechten over, tenzij ze gewoon de uitzending opnemen ofzo....
Maar dan alsnog is het kinderachtig van RTL...
Als iedereen gewoon een tegenclaim indient als het alleen om de show gaat, heeft RTL wat uit te leggen tegenover YouTube. Youtube houdt in ieder geval niet van machtsmisbruik.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Of toen Dian stierf! Wist toen ook niet dat die eruit zou gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was ook met stomheid geslagen toen Bowien van die klif af viel. Of toen Roos dood neerviel voor het altaar. Nog geen internet toen.
Ik bleef maar hopen dat ze nog zou leven![]()
![]()
Maar hoe laat wordt vandaag de aflevering beschikbaar?
Hoe laat konden we de vorige zondagen zien wie het parachutespringen ook weer overleefd had?![]()
Eigenlijk waren alle cliffhangers tot een paar jaar terug voor mij nog wel redelijk onvoorspelbaar, hoe het af zou lopen.![]()
Ik vond ze ook bijna altijd heel spannend eigenlijk.
Seizoen 18 (toen las ik hier nog niet mee) vond ik alleen lachwekkend! Je zou bijna denken dat Rik en Anita op een duikboot zaten en dachten dat ze het water in moesten duiken.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: