En wat dacht je van Menno, die nog geeneens een maand de baan heeft in Meerdijk en nu ineens dit onderzoek mag leiden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:09 schreef flanken het volgende:
de fouten van gtst
de handschoen van Mike
vallen in een boom tewijl de bomen verder op is
de haar van Nina van voor de sprong en na de sprong.
Wat ik ook apart vind dat Aysen de onderzoek mag leiden terwijl ze mee sprong in het echt
wordt je van de zaak afgehaald. Het grootste fout van gtst is dat Nina nog leeft.
Hij was te laat voor de parachutesprong, doordat hij met een onbekende Femke in bed lag te rollebollen na een dronken avond.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef fotostarter het volgende:
Waarom kwam rik eigenlijk naar het vliegveld?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan je hier een screenshot plaatsen?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:50 schreef PG18 het volgende:
Hier de tekst die bij die verborgen hints staan (zonder afbeeldingen die erbij staan):En hier zoals het er in de app uitziet met afbeeldingen:SPOILER: Verborgen hintsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verborgen hintsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door PG18 op 25-08-2013 11:29:20 ]
Lukt mij ook wel hoor. Ik ken nog meer truukjes....quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu wel blij met mijn apple tv
Heerlijk op een groot scherm kunnen kijken
Ik ook niet. Geloofwaardigheid was al niet veel. Maar nu is het helemaal op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:27 schreef Frey het volgende:
Ik vind er helemaal niks meer goed aan sinds de uitkomst bekend is.
misschien nick?quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:28 schreef luftersel het volgende:
Ik snap alleen dat filmpje van Maxime niet als ze 's nachts door het huis dwaalt. Dat is het enige wat me nog enigszins interesseert...
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:51 schreef roos85 het volgende:
Aflevering bekeken:Eens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog een puntje: geen Ludo....![]()
Ik heb ooit op de GTST site gelezen dat Nick van Maxime denkt dat ze dood is. En Nick zou niet 3x in 3 jaar terugkomen, dan ergens over een paar jaar...quote:
Te veel basisschool-kindjes en bejaarden die ook kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik begrijp dat we geen bloederige uit elkaar gespatte Mike gaan zien? Jammer
Voor basisschool kinderen is GTST nog veel te heftig. Ze worden opgevoed met het idee dat relaties nooit langer kunnen bestaan dan een jaar en dat trouwerijen nooit normaal kunnen gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef PG18 het volgende:
[..]
Te veel basisschool-kindjes en bejaarden die ook kijken
Dankzij hun zit er geen enkele spanning meer in GTST.
Toch een verschil met eerste aflevering van seizoen 9, waar je gewoon getuige bent van de bloederige toestand.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef PG18 het volgende:
[..]
Te veel basisschool-kindjes en bejaarden die ook kijken
Dankzij hun zit er geen enkele spanning meer in GTST.
Totaal niet des Ludo's.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:35 schreef flanken het volgende:
Leo als dader. Ludo heeft hem ingehuurd om Mike te vermoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:52 schreef Frey het volgende:
Aflevering gezien op Youtube.Op YouTube? Link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ondertussen wel een livestream van 4,99 euro vragen. Ik vind het meten met twee maten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als je naar een dergelijk evenement gaat, en er wordt gevraagd om het nog voor je te houden, vind ik het juist kinderachtig dat er opnames worden gemaakt en op social media worden gegooid.
Dus kan mij voorstellen dat RTL dan zulke stappen onderneemt.
Zo bizar: nu is hij in een boom beland terwijl je hem bij de cliff overduidelijk ala Wile. E. Coyote plof tegen de platte vlakte zag gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:04 schreef luftersel het volgende:
Zag de dood van Mike er trouwens pijnlijk uit? Ik kan het niet zien.. Een gave dood zou de pijn van een levende Nina nog een tikkeltje verzachten.
jammer dank je wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Verwijderd, je moet er snel bij zijn.
Ja dat is gewoonquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel een livestream van 4,99 euro vragen. Ik vind het meten met twee maten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |