Zeg dat wel, diepe teleurstelling... Ellende... Nu hopen op eventuele comebacks in het nieuwe seizoen. Nick.. eeh Ronald bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:46 schreef Frey het volgende:
Deze schrijvers kunnen geen verhaallijnen afronden, dat is al jaren de conclusie.
Ik dacht dit ook heel eventjes, maar het is te vergezocht. Dat bedenken die schrijvers nooit.quote:
Bovendienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook heel eventjes, maar het is te vergezocht. Dat bedenken die schrijvers nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:51 schreef Frey het volgende:
[..]
BovendienBedoel je deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat niet alleen, Al die domme koeien die dan een kaartje hebben gekocht voor dat event krijgen een nep aflevering te zien. Geen idee wat die kaartjes kosten,quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook heel eventjes, maar het is te vergezocht. Dat bedenken die schrijvers nooit.
Ze willen toch alleen maar op de foto met Ferry Doedens, de rest zal hun een worst wezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat niet alleen, Al die domme koeien die dan een kaartje hebben gekocht voor dat event krijgen een nep aflevering te zien. Geen idee wat die kaartjes kosten,
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:58 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Bedoel je deze?Deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:25 schreef Frey het volgende:
Het zit ons niet mee bij de beste zomercliffhangers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:25 schreef Frey het volgende:
Het zit ons niet mee bij de beste zomercliffhangers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boeit me echt allemaal helemaal niks meer, maar als mijn favorieten (Maxime, Sjors, Laura, Ludo, Lorena) weer een spannende verhaallijn krijgen i.p.v. liefdes, wil ik misschien nog wel eens inschakelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:38 schreef Frey het volgende:
Dit is wat ik hoop te krijgen over een week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:41 schreef Devil010 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:47 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:41 schreef Devil010 het volgende:
Please laat dat waar zijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |