4. capuchon_jongenquote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef Tropanzia het volgende:
Hadden ze veel leuker kunnen uitwerken. Verder wel grappig.
3. Significantiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed idee en dan friemelt ze aan me capuchon de hele tijd (extra moeilijk uitwasbare vlekje dus)
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Op haar verliefd zijn was afschuwelijk. Het was meer een trauma voor mij
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef Significantie het volgende:
[..]
Wil je er over praten liefje? Ik ga psychologie studeren.![]()
![]()
![]()
![]()
2. Frank_Drebinquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Nee, verder bedankt. Na alle gebeuren heeft Yvonne een kort lontje. Zij zet gelijk een slotje op mijn topic in Relaties & Psychologie
4. LompeHorkquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef LompeHork het volgende:
Geen idee. Nee, ik denk het niet. Misschien.
quote:
3. ikbennieuwopfokquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ik je kuttopics een beetje zat word.
2. yvonnequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je bent niet grappig, echt niet. Kom over een paar jaar maar weer terug naar FOK! als je wat ouder bent.
Dat waren dan de top 5.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:36 schreef darkmond het volgende:
Je bent niet eens 18....leeft met iemand anders.....en komt ook nog bij hem in de kamer?? Verder heet je ook nog Ali...naam pikker!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik vind hem ontzettend irritant. Hij is snel aangebrand, en kan niet tegen grapjes.
Plopkweker preekt in naam van Here FOK!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef plopkweker het volgende:
TS
Capuchon jongen in je normale lijst hebben
Ome Hork niet aardig vinden_
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef plopkweker het volgende:
TS
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef plopkweker het volgende:
TS
Inderdaad. Maar hij moet blij zijn dat hij op nummer 4 staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork is wel snel aangebrand ja.
2 minuten om en om in de pan en hij is al zwart
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
yvonne onaardig vinden. Dan is er psychisch en/of lichamelijk iets goed met je mis.
Dit ook ja, dan zit er toch wel ergens een plaat voor je harsesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
yvonne onaardig vinden. Dan is er psychisch en/of lichamelijk iets goed met je mis.
Volgende keer ook niet zoveel boter gebruiken bro, dat helpt nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork is wel snel aangebrand ja.
2 minuten om en om in de pan en hij is al zwart
Quotexplosie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij kwam net niet op mijn lijst. Al hoewel je in het begin beetje haatzaaiend was:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ga natuurlijk geen lijstje maken van onaardige fokkers, want dan geef ik ze alleen maar meer aandacht. zie je mijn slimme psychologische spelletje, ts?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vind het zielig voor je dat je geen voeten hebt
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
fijn te zien dat je ondanks je vele handicaps nog zo veel van de wereld ziet.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom stop jij jouw worstje niet eens tussen 2 winkelwagentjes, TS?
Verder vind ik je een redelijk user.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik gok dat dat de manier is waarop hij zijn voeten en zijn arm reeds verloren is, dus ik steun dit voorstel.
jij was dan ook gigantisch irritant toen je net kwam postenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Jij kwam net niet op mijn lijst. Al hoewel je in het begin beetje haatzaaiend was:
[..]
[..]
[..]
[..]
Verder vind ik je een redelijk user.
Wel spot-on dezequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef SpacyColours het volgende:
We zijn allemaal lief en we zijn allemaal stom.
Antwoord van een wijsneus
Stop dan gewoon met postenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:38 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik weet dat velen mij haten. Maar dat boeit mij niet
Jezelf moeten noemen in een topic als dezequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die mij niet in hun aardig lijstje hebben staan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jezelf moeten noemen in een topic als deze
Het boeit me niet dat het jou niet boeit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef bouwesuperman het volgende:
Het boeit me niet wat je vind TS
U mad?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:47 schreef Dearest het volgende:
Net alsof iemand ook maar 1 neuk geeft wat jij van ze vindtSchattig dat je dat gelooft, wel.
Doe je best. Mijn top 5 kan nog altijd veranderen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:51 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet blijkbaar nog meer mijn best doen om bij de onaardige users top 5 te komen
Ik vind yvonnen ook nie aardig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan ben je idd wel een kneus ja als je yvonne onaardig vindt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het boeit me niet dat het jou niet boeit dat het mij niet boeitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:43 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Het boeit me niet dat het jou niet boeit.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Het boeit me niet dat het jou niet boeit dat het mij niet boeit
Maartje paumen een vrouw vindenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:28 schreef Monopoly het volgende:
Is dit het maandagmiddag bier topic?
Hoor ik jullie ja roepen in koor ?
Mooi.
Tijd voor vrouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://st.gdefon.com/wallpapers_original/wallpapers/405258_pivo_svetloe_bokal_steklo_kapli_pena_butylka_1680x1050_(www.GdeFon.ru).jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:33 schreef blow... het volgende:
Aardige mensen lijst:
Faux.
Gogosweden.
Karina.
Madame_paon
Aberkullie
Kloptquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mensen die aardig gevonden willen worden zijn het vaak niet.
Ik ben niet moequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je bent dronken, ga slapen, hij plaagt je maar
ik heb maar 1 onaardige fokker en de rest zijn allemaal vriendjesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Omdat het topic zegt top 5 aardige EN onaardige fokkers
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb maar 1 onaardige fokker en de rest zijn allemaal vriendjes
arjan1212quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:46 schreef kristalhelder het volgende:
[..]en wie is dat dan (als je mij gaat zeggen is wel
)
je vergeet jennafanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt allemaal, ik vind jullie ook héél cool.
Mijn top 5 toffe users (in willekeurige volgorde): VMSDKR, JMF, chroestjov, Braddie en Spatieloos.
jij kent mar 9 users?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:53 schreef Rodawa het volgende:
En de kutusers: Nikonlover, yvonne, Braddie, amenth en krullenbolletje.
Nee, ik heb een haat-liefdeverhouding met Braddie. Hij was heel naar tegen mij in mijn dromen, maar eigenlijk mag ik hem wel.quote:
ooh zoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik heb een haat-liefdeverhouding met Braddie. Hij was heel naar tegen mij in mijn dromen, maar eigenlijk mag ik hem wel.
En jennafan is gewoon een infantiele uitkeringstrekker.
Ik werd eerst moe van zijn rooktopicsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:01 schreef blow... het volgende:
Behoorlijk, maar ik geef hem maar geen aandacht
ik ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:02 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik werd eerst moe van zijn rooktopics
Jij bent ook liefquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik heb sowieso een kut hekel aan iedereen hier
hier een ctrl+f voor je HeatWave_!
Fijn dat je aan mij denkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:25 schreef mapima het volgende:
Mijn onaardige users lijst
1 hoink581
2 dimens
3 jachtgeweer
4 doosopwielen
5 speedboot
Bonus is kwalberto
sta met hoink en dimens in een lijstje, stijve pik hierzoquote:
Dan heb je het waarschijnlijk wel verdiend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
sta met hoink en dimens in een lijstje, stijve pik hierzo
ik ben altijd aardig tegen die kinloze zandzakquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan heb je het waarschijnlijk wel verdiend.
Nou ja, dat is natuurlijk ook weer niet waar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:43 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik ben altijd aardig tegen die kinloze zandzak
Watquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:57 schreef Ambicioso het volgende:
Aardig (willekeurig):
- Haywoodjablome
- Hoink581
- JMF
- Guus Geluk
- Vogeltjesdans
Niet aardig (willekeurig):
- Frank Debrin
- Lompehork
- -supergirl-
- Dimens
- Nikonlover
Bah dat tweede lijstje was veel te makkelijk. Wat een kut personen hier op dit forum
Datquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
CTRL+F topic, teleurstellend resultaat.
Je kunt er gewoon niet mee omgaan. Als je zelfs Frank niet aardig vindt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:57 schreef Ambicioso het volgende:
Bah dat tweede lijstje was veel te makkelijk. Wat een kut personen hier op dit forum
Ik vond hem altijd een toffe gast. De laatste tijd gaat hij echter helemaal los en is hij erg onredelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet mee omgaan. Als je zelfs Frank niet aardig vindt.
ik sta wel vaker in lijstjes hoor...... positief én negatiefquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:04 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Sta je een keer in een lijstje, is het nog niet goed
Goed tochquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik sta wel vaker in lijstjes hoor...... positief én negatief
wie ben jij..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef BBQSausage het volgende:
Niemand vindt mij onaardig, betekent dat iedereen mij aardig vindt.
Wil je niet zo onaardig doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef BBQSausage het volgende:
Daar ben ik wel aardig goed in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil je niet zo onaardig doen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar ben ik wel aardig goed in.
ik en gemeenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:15 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
In mijn geheugen sta je te boek als gemeen.
ik vind het leuk dat je me noemt, maar ik vind je lijstje enigszins dubieusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:57 schreef Ambicioso het volgende:
Aardig (willekeurig):
- Haywoodjablome
- Hoink581
- JMF
- Guus Geluk
- Vogeltjesdans
- Frank Debrin
- Lompehork
- -supergirl-
- Dimens
- Nikonlover
Als je dat laat zien, wil ik mijn lijstje wel editten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik en gemeen
ik ben het liefste wat je ooit tegen zal komen
Verklaarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik vind het leuk dat je me noemt, maar ik vind je lijstje enigszins dubieus
nja, ik weet het eigenlijk nietquote:
Dit lijstjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
lief!
- whiskers2009
- ntm
- pcd
- meloewa
- nikonlover ()
- haywood hoe kon ik je vergeten
niet lief!
- mortaxx
- frank_drebin
- lompehork
- smegmanus
- gewoon alle mods
Ik begrijp je wel een beetje maar dit is wat in me opkwamquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nja, ik weet het eigenlijk niet
Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
niet lief!
- mortaxx
- frank_drebin
- lompehork
- smegmanus
- gewoon alle mods
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:18 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Als je dat laat zien, wil ik mijn lijstje wel editten.
Ik heb hier ook niet voor gekozen, zo kom (kwam) je gewoon over
moest gewoon lachen om een droge reactie op mijn lachwekkende plaatje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Niet zulke emoticons naar mij sturen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
moest gewoon lachen om een droge reactie op mijn lachwekkende plaatje.
Ik deed trouwens ctrl-f op ctrl-fquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik heb sowieso een kut hekel aan iedereen hier
hier een ctrl+f voor je HeatWave_!
Of niet het meest onaardig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bij mij is het glas altijd half-vol.
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:49 schreef BBQSausage het volgende:
Nouja, niet altijd, ook wel 's vol, of leeg.
Ik drink m'n bier niet uit een glas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:50 schreef blow... het volgende:
Leeg als je te drobken bwnt om bij te vullen ja
Dat zijn de naarste momenten inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
mensen die bier niet uit een flesje drinkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik drink m'n bier niet uit een glas.
Dit dus. Als ik een blikje heb gooi ik het altijd eerst over in een flesje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef blow... het volgende:
[..]
mensen die bier niet uit een flesje drinken![]()
Terechte klacht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef blow... het volgende:
[..]
mensen die bier niet uit een flesje drinken![]()
Guinnes wn bierpullen uitgezonderd.
OMGquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt allemaal, ik vind jullie ook héél cool.
Mijn top 5 toffe users (in willekeurige volgorde): VMSDKR, JMF, chroestjov, Braddie en Spatieloos.
1 overeenkomstquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
bangalijstjes jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik sta wel vaker in lijstjes hoor...... positief én negatief
Ik vind jou ook liefquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
lief!
- whiskers2009
- ntm
- pcd
- meloewa
- nikonlover ()
niet lief!
- mortaxx
- frank_drebin
- lompehork
- smegmanus
- gewoon alle mods
wazdezequote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
lief!
- whiskers2009
- ntm
- pcd
- meloewa
- nikonlover ()
niet lief!
- mortaxx
- frank_drebin
- lompehork
- smegmanus
- gewoon alle mods
Bij mij sta je op 5quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:03 schreef Dven het volgende:
mensen die mij niet op plaats 1 t/m hebben staan van de aardige mensen
Ik ken je niet maar ik vind je nu al erg lief!quote:
Haha OOPSquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:03 schreef Dven het volgende:
mensen die mij niet op plaats 1 t/m hebben staan van de aardige mensen
Gij ook, Supergirl?quote:
Waarom hoor ik dat toch zo vaak?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je staat er wel in hoorwas je alleen ff vergeten!
Ben ik ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar ik vind je nu al erg lief!
Oh ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jij was dan ook gigantisch irritant toen je net kwam posten
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vond die topics voor je een typcursus gedaan had beter, persoonlijk.
maargoed, da's ook maar een mening he.
Als ik het lief vraag kom ik natuurlijk wel in je aardig lijstje?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:22 schreef Nikonlover het volgende:
Aardig:
1. -Supergirl- Ze is super![]()
2. Lompehork Toffe peer
3. HaywoodJablome![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x1000
4. Aberkullie Ze is heel onaardig tegen mij maar ze is volgens mij een super lief knuffelbeertje![]()
5. Guus_Geluk7 Van elke post van hem word ik gelukkig![]()
Onaardig:
1. Cremetje![]()
![]()
![]()
![]()
2. ?
3. ?
4. ?
5. ?
En ik natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Vind MeneerMan wel een prima user
users die niet MeneerMan zijn
oh en Beach is ook prima
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Vind MeneerMan wel een prima user
users die niet MeneerMan zijn
oh en Beach is ook prima
Ooohquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:22 schreef Nikonlover het volgende:
Aardig:
1. -Supergirl- Ze is super![]()
2. Lompehork Toffe peer
3. HaywoodJablome![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x1000
4. Aberkullie Ze is heel onaardig tegen mij maar ze is volgens mij een super lief knuffelbeertje![]()
5. Guus_Geluk7 Van elke post van hem word ik gelukkig![]()
Onaardig:
1. Cremetje![]()
![]()
![]()
![]()
2. ?
3. ?
4. ?
5. ?
quote:
Hoezo? Ik ben volkomen normaal hoor, ik heb alleen gekke fantasieënquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef plopkweker het volgende:
TS
Ben jij ook in staat positieve dingen te benoemen of lek jij tijdens je menstruatie echt accuzuur?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:25 schreef mapima het volgende:
1 hoink581
2 dimens
3 jachtgeweer
4 doosopwielen
5 speedboot
Bonus is kwalberto
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
lief!
- whiskers2009
- ntm
- pcd
- meloewa
- nikonlover ()
niet lief!
- mortaxx
- frank_drebin
- lompehork
- smegmanus
- gewoon alle mods
Met je eens. Jij bent de enige aardige FOK!er.quote:
jij mag er ook wel zijn hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Met je eens. Jij bent de enige aardige FOK!er.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik haat alleen Stevenmac26 eb Frank. Fopje is baas
De vraag is eerder: bij wie nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:23 schreef arjan1212 het volgende:
sta ik al op 1 van meest onaardige ( gehate ) user?
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:37 schreef BalotelliFan het volgende:
onaardig:
- wenfer2
- Nikonlover
- MAHL
- Braddie
- -supergirl-
gewoon alle racistjes
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:57 schreef Ambicioso het volgende:
Aardig (willekeurig):
- Haywoodjablome
- Hoink581
- JMF
- Guus Geluk
- Vogeltjesdans
- Frank Debrin
- AQUAM
- -supergirl-
- Dimens
- Nikonlover
Ik haat je alleen in voetbaltopicsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Dat je racistisch bentquote:
Jankzak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Hallo mede-FOK!kers,
Ik plaats hier top 5 aardige en onaardige FOK!kers uit eigen ervaring:
Aardige:
5. Tropanzia
Ik vind Tropanzia best aardig. Hij reageert vaak normaal op mijn topics. Verder geeft hij wel aannemelijke complimentjes, bijvoorbeeld op mijn ONZ / Stefan Stepper topic:
[..]
4. capuchon_jongen
Ik vind hem een hilarische en aardige FOK!ker. Hier op zijn ONZ / moeilijke vraag topic geeft hij normaal antwoord in plaats van schelden en trollen:
[..]
3. Significantie
Ik vind haar heel aardig. Ookal ken ik haar niet zo lang. Hier aantal reacties op ONZ / Ik ben verliefd op Significantie waardoor ik haar ontzettend aardig vind:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
2. Frank_Drebin
In het begin haatte ik hem. Maar dat lag aan mij. Nu ik verandert ben, weet ik dat hij gewoon een aardige mod is.
1. CandyApplez
Zij was zo erg aardig tegen mij. Jammer dat zij FOK!forum verlaten heeft.
Slechte:
5. Hezdunnah
Ik vind hem echt irritant. Hij beledigt mij op KLB / tong80 topic:
[..]
4. LompeHork
Ik vind hem ontzettend irritant. Hij is snel aangebrand, en kan niet tegen grapjes. Zijn reactie op ONZ / Fresh Start (met Khalid) topic:
[..]
[..]
[..]
3. ikbennieuwopfok
Hij is altijd cynisch en vervelend tegen mij. Bijvoorbeeld, op mijn ONZ / piyama feestje met vrienden topic:
[..]
2. yvonne
Zij begint mij zo erg te irriteren! Vooral met haar intense slotjes R&P / Selectief mutisme
1. Darkmond
Ik ken hem niet persoonlijk, maar hij begint op mijn zenuwen te werken! Hier op KLB / Star Trek/Wars obsessie topic begint hij mij aan te vallen:
[..]
Dat waren dan de top 5.
Groetjes Ali
De OP quotenquote:
Sowieso fokkersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De OP quoten
Terechte klacht!
Met vriendelijke groet,
LompeHork,
De PA van Yvonne.
P.S. even mijn post wijzigen.
FOK!kers doen alles anders en schoppen tegen alles en iedereen aan, vieze beledigingen tot opgebouwde posts, boh.quote:
Wat heb jij gepresteerd danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK!kers doen alles anders en schoppen tegen alles en iedereen aan, vieze beledigingen tot opgebouwde posts, boh.
Ik hang hier enkel de hork uit, verder doe ik niet zoveel hoor. Hoort ook, lekker koeterdekoetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat heb jij gepresteerd dan
Volgens mij heb jij mij een keer een ban aangesmeerdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hang hier enkel de hork uit, verder doe ik niet zoveel hoor. Hoort ook, lekker koeterdekoet
Onmogelijk, ik heb je nog nooit genote zelfsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij mij een keer een ban aangesmeerd
Staat er niet iets tussen met betrekking tot crewbash?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik heb je nog nooit genote zelfs
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:18 schreef tong80 het volgende:
Aardig :
Faux
LittleBrownie
Guus_Geluk
GreatBritane
badtripbob
Onaardig :
SuperwormJim
Renesite
Caland
Abed
Happel
quote:
Hell no.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Staat er niet iets tussen met betrekking tot crewbash?
Aardig :
Faux
LittleBrownie
Guus_Geluk
GreatBritane
badtripbob
Onaardig :
SuperwormJim
Renesite
Caland
Abed
Happel
Ik vind jou ook aardig hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:18 schreef tong80 het volgende:
Aardig :
Faux
LittleBrownie
Guus_Geluk
GreatBritane
badtripbob
Onaardig :
SuperwormJim
Renesite
Caland
Abed
Happel
Ohquote:Op maandag 26 augustus 2013 06:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind mezelf een aardige bitch.
Geen favo fokkers, en vind ook niemand onaardig. Ik ben ook zo makkelijk
Aardig :
Faux
LittleBrownie
Guus_Geluk
GreatBritane
badtripbob
Onaardig :
SuperwormJim
Renesite
Caland
Abed
Happel
Omdat je een lelijk, dik wijf met een kort, pittig kapsel bent die zichzelf strijdlustig durft te noemen vanwege het vertrouwen dat je bij je laatste AA-bijeenkomst hebt gekregenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:32 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
waarom sta ik hier nietr bij
gr ria
Post vooral geen pics, en nee mijn verleden was wel wat andersquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:38 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
heb inderdaad een kort pittig kapsel omdat ik eens lekker anders wou, vuurrood.
en verder is je comment gegrond op je eigen pijn uit het verleden
gr ria
oh hoiquote:Op maandag 26 augustus 2013 06:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind mezelf een aardige bitch.
Geen favo fokkers, en vind ook niemand onaardig. Ik ben ook zo makkelijk
Ga eens wegquote:
Neuken met je kale kut ?quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Onaardig:
1. mapima/xlily
2. Alle Gulmez imitators
3. vogeltjesdans, ja ik heb inderdaad de pik op je.
4. Susteren
5. wenfer2
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Hallo mede-FOK!kers,
Ik plaats hier top 5 aardige en onaardige FOK!kers uit eigen ervaring:
Aardige:
5. Tropanzia
Ik vind Tropanzia best aardig. Hij reageert vaak normaal op mijn topics. Verder geeft hij wel aannemelijke complimentjes, bijvoorbeeld op mijn ONZ / Stefan Stepper topic:
[..]
4. capuchon_jongen
Ik vind hem een hilarische en aardige FOK!ker. Hier op zijn ONZ / moeilijke vraag topic geeft hij normaal antwoord in plaats van schelden en trollen:
[..]
3. Significantie
Ik vind haar heel aardig. Ookal ken ik haar niet zo lang. Hier aantal reacties op ONZ / Ik ben verliefd op Significantie waardoor ik haar ontzettend aardig vind:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
2. Frank_Drebin
In het begin haatte ik hem. Maar dat lag aan mij. Nu ik verandert ben, weet ik dat hij gewoon een aardige mod is.
1. freek.etc
Hij is zo aardig en hij heeft vele mooie topic in onzin staan!
Slechte:
5. Hezdunnah
Ik vind hem echt irritant. Hij beledigt mij op KLB / tong80 topic:
[..]
4. LompeHork
Ik vind hem ontzettend irritant. Hij is snel aangebrand, en kan niet tegen grapjes. Zijn reactie op ONZ / Fresh Start (met Khalid) topic:
[..]
[..]
[..]
3. ikbennieuwopfok
Hij is altijd cynisch en vervelend tegen mij. Bijvoorbeeld, op mijn ONZ / piyama feestje met vrienden topic:
[..]
2. yvonne
Zij begint mij zo erg te irriteren! Vooral met haar intense slotjes R&P / Selectief mutisme
1. Darkmond
Ik ken hem niet persoonlijk, maar hij begint op mijn zenuwen te werken! Hier op KLB / Star Trek/Wars obsessie topic begint hij mij aan te vallen:
[..]
Dat waren dan de top 5.
Groetjes Ali
Wat doe je weer zuurquote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:18 schreef tong80 het volgende:
Aardig :
Faux
LittleBrownie
Guus_Geluk
GreatBritane
badtripbob
Onaardig :
SuperwormJim
Renesite
Caland
Abed
Happel
Wat begreep je niet aan de aardige FOK!kers ?quote:Op zondag 1 september 2013 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat doe je weer zuurBekijk het leven eens van de zonnige kant.
Je vindt sommige users onaardig, dat is pas zuur. Ik vind iedereen aardig!quote:Op zondag 1 september 2013 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan de aardige FOK!kers ?
Trek er je luis uit.
Komt alleen rot je strot uit als je dat laat blijken.quote:Op zondag 1 september 2013 17:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je vindt sommige users onaardig, dat is pas zuur. Ik vind iedereen aardig!
ben ik niet aardigquote:Op zondag 1 september 2013 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan de aardige FOK!kers ?
Trek er je luis uit.
Iemand die Freek heet moet wel aardig zijn.quote:
Je bent aardig op wegquote:
Maar ik ben zeker onaardig onder weg?quote:
*Freek bedankt tong80*quote:Op zondag 1 september 2013 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iemand die Freek heet moet wel aardig zijn.
Slijmbalquote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef freek.etc het volgende:
[..]![]()
bedankt dat je er mij hebt instaan!
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:25 schreef mapima het volgende:
1 hoink581
2 dimens
3 jachtgeweer
4 doosopwielen
5 speedboot
Bonus is kwalberto
Mij niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:18 schreef tong80 het volgende:
Aardig :
Faux
LittleBrownie
Guus_Geluk
GreatBritane
badtripbob
Onaardig :
SuperwormJim
Renesite
Caland
Abed
Happel
Haha, ik kom vast nog wel een keer bij de onaardige users te staan xDquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 10:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, ik kom vast nog wel een keer bij de onaardige users te staan xD
Maar jij bent wel aardig hoor! ^^
okequote:Op maandag 9 september 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Aardig:
1: Littlebrownie
Onaardig:
1: Tjacka
2: Stuart
quote:Op maandag 9 september 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
Onaardige
1. Stuart
2. Smoofie
Aardig
1. Littlebrownie
Eind bericht
sneu hoor jongens!quote:Op maandag 9 september 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Aardig:
1: Littlebrownie
Onaardig:
1: Tjacka
2: Stuart
Ja nu weet ik het niet meer jij haat mij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Aardig:
Littlerabbitbrownie
Onaardig:
1:Tjacka
2:Tjacka
3:Tjacka
4:Tjacka
5:Tjacka
En ik, want ik ben Braddie volgens de users hier..-_-quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:53 schreef Rodawa het volgende:
En de kutusers: Nikonlover, yvonne, Braddie, amenth en krullenbolletje.
en daar vestig je zelf maar wat graag de aandacht op, want oh oh oh we zouden het toch eens vergeten Xdquote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
En ik, want ik ben Braddie volgens de users hier..-_-
Nee hoor, ik verveel me gewoon ;$quote:Op donderdag 12 september 2013 16:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en daar vestig je zelf maar wat graag de aandacht op, want oh oh oh we zouden het toch eens vergeten Xd
xDquote:Op donderdag 12 september 2013 16:07 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verveel me gewoon ;$
Wel een beetje vreemd dat je gewoon door mag posten met een kloon hoor, Braddie.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
En ik, want ik ben Braddie volgens de users hier..-_-
Dat bewijst maar weer dat ik toch echt Braddie niet benquote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd dat je gewoon door mag posten met een kloon hoor, Braddie.
Die ban zal wel nog niet voorbij zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat ik toch echt Braddie niet ben
Nee, van mij mag ie ook nog een poosje durenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die ban zal wel nog niet voorbij zijn.
Ikquote:Op donderdag 12 september 2013 18:54 schreef freek.etc het volgende:
Aardig:
[insert user]
[insert user]
[insert user]
[insert user]
[insert user]
Onaardig:
Je ne se pas, iemand een idee?
Ga terug je kast in.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:20 schreef Susteren het volgende:
Ik mag alle mods zowat niet, muv uncle, kano, frank en da.
Ze zien altijd wel een beetje blauwtjes ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga terug je kast in.
Mods zijn koel
Waarschijnlijk omdat zowat alle mods jou niet mogen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:20 schreef Susteren het volgende:
Ik mag alle mods zowat niet, muv uncle, kano, frank en da.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zien altijd wel een beetje blauwtjes ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |