abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129910267
Jullie weten dat ik een capuchon fetisj heb.

Maar soms wordt het zo erg dat ik dikwijls zot kom door mijn fetisj.

De laatste keer dat een meisje aan mijn capuchon trok was ik 16 ofzo (onbewust, zonder te vragen)

Meteen kreeg ik een tent in mijn broek :@

Maar de vraag is, hoe kan ik een meid duidelijk maken om aan mijn capuchon te trekken zonder dat haar zelf duidelijk te maken?

Dus ik wil dat een meisje aan mijn capuchon trekt zonder dat ik het zelf haar vraag :@

Opties:

1. Extra opvallend veel aan mijn capuchon prutsen

2. een rode trui aandoen en de capuchon andere kleur ofzo. zodat de capuchon goed opvalt

3. opvallend veel over capuchons praten (voordelen als het regent enzo)

Iemand nog een optie?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:42:08 #2
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129910353
Nee. Je 'gimmick' was nooit leuk en zal nooit echt aanslaan. Tip: maak een kloon aan probeer het met iets anders.
F.K.A. SuperwormJim
pi_129910354
Zorgen dat je capuchon niet goed zit.
pi_129910378
Als ik TS was zou ik die capuchon zeer strak om mijn hoofd binden tot ik geen lucht meer kreeg
pi_129910379
Lol... :')
pi_129910423
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:42 schreef TwyLight het volgende:
Als ik TS was zou ik die capuchon zeer strak om mijn hoofd binden tot ik geen lucht meer kreeg
Juist die haat waar ik op kick
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_129910452
Een vlekje maken op je capuchon zodat zij het weg kan vegen. Als je geluk hebt, gaat zij er eventueel er aan trekken.
pi_129910454
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:42 schreef Arriviste het volgende:
Zorgen dat je capuchon niet goed zit.
Is een optie, de capuchon op de schouder laten rusten ofzo?of binnenste buiten?
pi_129910512
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:44 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Een vlekje maken op je capuchon zodat zij het weg kan vegen. Als je geluk hebt, gaat zij er eventueel er aan trekken.
Goed idee en dan friemelt ze aan me capuchon de hele tijd (extra moeilijk uitwasbare vlekje dus :9~)
pi_129917790
een ouderwetse

B>U>M>P

Bring up my post _O_
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:22:34 #11
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129917848
Cj ga een leven zoeken.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_129917989
stop geld in je capuchon
pi_129934758
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:26 schreef ROADRUNN3R het volgende:
stop geld in je capuchon
Dit
Probleem opgelost
pi_129934798
Of dingen die alleen meiden nodig hebben anders kunnen jongens je fetish bevredigen en kan je homo worden
pi_129934803
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:26 schreef ROADRUNN3R het volgende:
stop geld in je capuchon
dit werkt
вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
pi_129937509
Wordt een Assassin, dan mag je altijd een capuchon op hebben.
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
pi_129969964
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 15:00 schreef Eglesiar het volgende:
Wordt een Assassin, dan mag je altijd een capuchon op hebben.
Protip :D
Every game has a story, only one is a Legend.
pi_129970054
hoed met een werkende chocoladefontein erop dragen, en dingen als vorkjes, servetjes enzo in je capuchon bewaren.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_129992518
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie weten dat ik een capuchon fetisj heb.

Maar soms wordt het zo erg dat ik dikwijls zot kom door mijn fetisj.

De laatste keer dat een meisje aan mijn capuchon trok was ik 16 ofzo (onbewust, zonder te vragen)

Meteen kreeg ik een tent in mijn broek :@

Maar de vraag is, hoe kan ik een meid duidelijk maken om aan mijn capuchon te trekken zonder dat haar zelf duidelijk te maken?

Dus ik wil dat een meisje aan mijn capuchon trekt zonder dat ik het zelf haar vraag :@

Opties:

1. Extra opvallend veel aan mijn capuchon prutsen

2. een rode trui aandoen en de capuchon andere kleur ofzo. zodat de capuchon goed opvalt

3. opvallend veel over capuchons praten (voordelen als het regent enzo)

Iemand nog een optie?
Ik vind jou een beetje raar, maar dat even geheel terzijde..
pi_129992533
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:22 schreef Toekito het volgende:
Cj ga een leven zoeken.
Dit
pi_129992596
Volgens mij kan je beter gaan huilen met zo'n fetisj.
Feyenoord-
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:46:35 #22
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_129992602
Doen alsof het zo'n nummertjestrekpaal is en dat ze dan een nummertje met je mogen maken hihaho. Of gewoon de hele tijd lafjes je capuchon tegen haar gezicht aan swaffelen tot ze er genoeg van krijgt. Je moet creatief denken.
pi_129992755
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Zenit- het volgende:
Volgens mij kan je beter gaan huilen met zo'n fetisj.
Dit!
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:52:49 #24
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_129992918
Fatty.......
klassieke autist en zolderbewoner
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:50:53 #25
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130001813
ik vind je heus een leuke user c_j, maar dit begint te vervelen
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')