Ik werd eerst moe van zijn rooktopicsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:01 schreef blow... het volgende:
Behoorlijk, maar ik geef hem maar geen aandacht
ik ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:02 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik werd eerst moe van zijn rooktopics
Jij bent ook liefquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik heb sowieso een kut hekel aan iedereen hier
hier een ctrl+f voor je HeatWave_!
Fijn dat je aan mij denkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:25 schreef mapima het volgende:
Mijn onaardige users lijst
1 hoink581
2 dimens
3 jachtgeweer
4 doosopwielen
5 speedboot
Bonus is kwalberto
sta met hoink en dimens in een lijstje, stijve pik hierzoquote:
Dan heb je het waarschijnlijk wel verdiend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
sta met hoink en dimens in een lijstje, stijve pik hierzo
ik ben altijd aardig tegen die kinloze zandzakquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan heb je het waarschijnlijk wel verdiend.
Nou ja, dat is natuurlijk ook weer niet waar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:43 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik ben altijd aardig tegen die kinloze zandzak
Watquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:57 schreef Ambicioso het volgende:
Aardig (willekeurig):
- Haywoodjablome
- Hoink581
- JMF
- Guus Geluk
- Vogeltjesdans
Niet aardig (willekeurig):
- Frank Debrin
- Lompehork
- -supergirl-
- Dimens
- Nikonlover
Bah dat tweede lijstje was veel te makkelijk. Wat een kut personen hier op dit forum
Datquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
CTRL+F topic, teleurstellend resultaat.
Je kunt er gewoon niet mee omgaan. Als je zelfs Frank niet aardig vindt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:57 schreef Ambicioso het volgende:
Bah dat tweede lijstje was veel te makkelijk. Wat een kut personen hier op dit forum
Ik vond hem altijd een toffe gast. De laatste tijd gaat hij echter helemaal los en is hij erg onredelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet mee omgaan. Als je zelfs Frank niet aardig vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |