Maartje paumen een vrouw vindenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:28 schreef Monopoly het volgende:
Is dit het maandagmiddag bier topic?
Hoor ik jullie ja roepen in koor ?
Mooi.
Tijd voor vrouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://st.gdefon.com/wallpapers_original/wallpapers/405258_pivo_svetloe_bokal_steklo_kapli_pena_butylka_1680x1050_(www.GdeFon.ru).jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:33 schreef blow... het volgende:
Aardige mensen lijst:
Faux.
Gogosweden.
Karina.
Madame_paon
Aberkullie
Kloptquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mensen die aardig gevonden willen worden zijn het vaak niet.
Ik ben niet moequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je bent dronken, ga slapen, hij plaagt je maar
ik heb maar 1 onaardige fokker en de rest zijn allemaal vriendjesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Omdat het topic zegt top 5 aardige EN onaardige fokkers
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb maar 1 onaardige fokker en de rest zijn allemaal vriendjes
arjan1212quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:46 schreef kristalhelder het volgende:
[..]en wie is dat dan (als je mij gaat zeggen is wel
)
je vergeet jennafanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt allemaal, ik vind jullie ook héél cool.
Mijn top 5 toffe users (in willekeurige volgorde): VMSDKR, JMF, chroestjov, Braddie en Spatieloos.
jij kent mar 9 users?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:53 schreef Rodawa het volgende:
En de kutusers: Nikonlover, yvonne, Braddie, amenth en krullenbolletje.
Nee, ik heb een haat-liefdeverhouding met Braddie. Hij was heel naar tegen mij in mijn dromen, maar eigenlijk mag ik hem wel.quote:
ooh zoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik heb een haat-liefdeverhouding met Braddie. Hij was heel naar tegen mij in mijn dromen, maar eigenlijk mag ik hem wel.
En jennafan is gewoon een infantiele uitkeringstrekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |