4. capuchon_jongenquote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef Tropanzia het volgende:
Hadden ze veel leuker kunnen uitwerken. Verder wel grappig.
3. Significantiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed idee en dan friemelt ze aan me capuchon de hele tijd (extra moeilijk uitwasbare vlekje dus)
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Op haar verliefd zijn was afschuwelijk. Het was meer een trauma voor mij
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef Significantie het volgende:
[..]
Wil je er over praten liefje? Ik ga psychologie studeren.![]()
![]()
![]()
![]()
2. Frank_Drebinquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Nee, verder bedankt. Na alle gebeuren heeft Yvonne een kort lontje. Zij zet gelijk een slotje op mijn topic in Relaties & Psychologie
4. LompeHorkquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef LompeHork het volgende:
Geen idee. Nee, ik denk het niet. Misschien.
quote:
3. ikbennieuwopfokquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ik je kuttopics een beetje zat word.
2. yvonnequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je bent niet grappig, echt niet. Kom over een paar jaar maar weer terug naar FOK! als je wat ouder bent.
Dat waren dan de top 5.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:36 schreef darkmond het volgende:
Je bent niet eens 18....leeft met iemand anders.....en komt ook nog bij hem in de kamer?? Verder heet je ook nog Ali...naam pikker!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik vind hem ontzettend irritant. Hij is snel aangebrand, en kan niet tegen grapjes.
Plopkweker preekt in naam van Here FOK!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef plopkweker het volgende:
TS
Capuchon jongen in je normale lijst hebben
Ome Hork niet aardig vinden_
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef plopkweker het volgende:
TS
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef plopkweker het volgende:
TS
Inderdaad. Maar hij moet blij zijn dat hij op nummer 4 staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork is wel snel aangebrand ja.
2 minuten om en om in de pan en hij is al zwart
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
yvonne onaardig vinden. Dan is er psychisch en/of lichamelijk iets goed met je mis.
Dit ook ja, dan zit er toch wel ergens een plaat voor je harsesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
yvonne onaardig vinden. Dan is er psychisch en/of lichamelijk iets goed met je mis.
Volgende keer ook niet zoveel boter gebruiken bro, dat helpt nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork is wel snel aangebrand ja.
2 minuten om en om in de pan en hij is al zwart
Quotexplosie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij kwam net niet op mijn lijst. Al hoewel je in het begin beetje haatzaaiend was:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ga natuurlijk geen lijstje maken van onaardige fokkers, want dan geef ik ze alleen maar meer aandacht. zie je mijn slimme psychologische spelletje, ts?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vind het zielig voor je dat je geen voeten hebt
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
fijn te zien dat je ondanks je vele handicaps nog zo veel van de wereld ziet.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom stop jij jouw worstje niet eens tussen 2 winkelwagentjes, TS?
Verder vind ik je een redelijk user.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik gok dat dat de manier is waarop hij zijn voeten en zijn arm reeds verloren is, dus ik steun dit voorstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |