4. capuchon_jongenquote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef Tropanzia het volgende:
Hadden ze veel leuker kunnen uitwerken. Verder wel grappig.
3. Significantiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed idee en dan friemelt ze aan me capuchon de hele tijd (extra moeilijk uitwasbare vlekje dus)
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Op haar verliefd zijn was afschuwelijk. Het was meer een trauma voor mij
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef Significantie het volgende:
[..]
Wil je er over praten liefje? Ik ga psychologie studeren.![]()
![]()
![]()
![]()
2. Frank_Drebinquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Nee, verder bedankt. Na alle gebeuren heeft Yvonne een kort lontje. Zij zet gelijk een slotje op mijn topic in Relaties & Psychologie
4. LompeHorkquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef LompeHork het volgende:
Geen idee. Nee, ik denk het niet. Misschien.
quote:
3. ikbennieuwopfokquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ik je kuttopics een beetje zat word.
2. yvonnequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je bent niet grappig, echt niet. Kom over een paar jaar maar weer terug naar FOK! als je wat ouder bent.
Dat waren dan de top 5.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:36 schreef darkmond het volgende:
Je bent niet eens 18....leeft met iemand anders.....en komt ook nog bij hem in de kamer?? Verder heet je ook nog Ali...naam pikker!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik vind hem ontzettend irritant. Hij is snel aangebrand, en kan niet tegen grapjes.
Plopkweker preekt in naam van Here FOK!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef plopkweker het volgende:
TS
Capuchon jongen in je normale lijst hebben
Ome Hork niet aardig vinden_
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef plopkweker het volgende:
TS
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef plopkweker het volgende:
TS
Inderdaad. Maar hij moet blij zijn dat hij op nummer 4 staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork is wel snel aangebrand ja.
2 minuten om en om in de pan en hij is al zwart
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
yvonne onaardig vinden. Dan is er psychisch en/of lichamelijk iets goed met je mis.
Dit ook ja, dan zit er toch wel ergens een plaat voor je harsesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
yvonne onaardig vinden. Dan is er psychisch en/of lichamelijk iets goed met je mis.
Volgende keer ook niet zoveel boter gebruiken bro, dat helpt nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork is wel snel aangebrand ja.
2 minuten om en om in de pan en hij is al zwart
Quotexplosie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij kwam net niet op mijn lijst. Al hoewel je in het begin beetje haatzaaiend was:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ga natuurlijk geen lijstje maken van onaardige fokkers, want dan geef ik ze alleen maar meer aandacht. zie je mijn slimme psychologische spelletje, ts?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vind het zielig voor je dat je geen voeten hebt
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
fijn te zien dat je ondanks je vele handicaps nog zo veel van de wereld ziet.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom stop jij jouw worstje niet eens tussen 2 winkelwagentjes, TS?
Verder vind ik je een redelijk user.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik gok dat dat de manier is waarop hij zijn voeten en zijn arm reeds verloren is, dus ik steun dit voorstel.
jij was dan ook gigantisch irritant toen je net kwam postenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Jij kwam net niet op mijn lijst. Al hoewel je in het begin beetje haatzaaiend was:
[..]
[..]
[..]
[..]
Verder vind ik je een redelijk user.
Wel spot-on dezequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef SpacyColours het volgende:
We zijn allemaal lief en we zijn allemaal stom.
Antwoord van een wijsneus
Stop dan gewoon met postenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:38 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik weet dat velen mij haten. Maar dat boeit mij niet
Jezelf moeten noemen in een topic als dezequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die mij niet in hun aardig lijstje hebben staan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jezelf moeten noemen in een topic als deze
Het boeit me niet dat het jou niet boeit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef bouwesuperman het volgende:
Het boeit me niet wat je vind TS
U mad?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:47 schreef Dearest het volgende:
Net alsof iemand ook maar 1 neuk geeft wat jij van ze vindtSchattig dat je dat gelooft, wel.
Doe je best. Mijn top 5 kan nog altijd veranderen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:51 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet blijkbaar nog meer mijn best doen om bij de onaardige users top 5 te komen
Ik vind yvonnen ook nie aardig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan ben je idd wel een kneus ja als je yvonne onaardig vindt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het boeit me niet dat het jou niet boeit dat het mij niet boeitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:43 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Het boeit me niet dat het jou niet boeit.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Het boeit me niet dat het jou niet boeit dat het mij niet boeit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |