jij was dan ook gigantisch irritant toen je net kwam postenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Jij kwam net niet op mijn lijst. Al hoewel je in het begin beetje haatzaaiend was:
[..]
[..]
[..]
[..]
Verder vind ik je een redelijk user.
Wel spot-on dezequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef SpacyColours het volgende:
We zijn allemaal lief en we zijn allemaal stom.
Antwoord van een wijsneus
Stop dan gewoon met postenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:38 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik weet dat velen mij haten. Maar dat boeit mij niet
Jezelf moeten noemen in een topic als dezequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die mij niet in hun aardig lijstje hebben staan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jezelf moeten noemen in een topic als deze
Het boeit me niet dat het jou niet boeit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef bouwesuperman het volgende:
Het boeit me niet wat je vind TS
U mad?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:47 schreef Dearest het volgende:
Net alsof iemand ook maar 1 neuk geeft wat jij van ze vindtSchattig dat je dat gelooft, wel.
Doe je best. Mijn top 5 kan nog altijd veranderen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:51 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet blijkbaar nog meer mijn best doen om bij de onaardige users top 5 te komen
Ik vind yvonnen ook nie aardig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
yvonne onaardig vinden. Dan is er psychisch en/of lichamelijk iets goed met je mis.
Dan ben je idd wel een kneus ja als je yvonne onaardig vindt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
yvonne onaardig vinden. Dan is er psychisch en/of lichamelijk iets goed met je mis.
Het boeit me niet dat het jou niet boeit dat het mij niet boeitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:43 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Het boeit me niet dat het jou niet boeit.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Het boeit me niet dat het jou niet boeit dat het mij niet boeit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |