Hoe moet ik dat doen?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:36 schreef Ironisch het volgende:
Hij is star warschijnlijk in zijn jeugd geconfronteerd geraakt met star wars
dus als je zijn jeugd wist, wis je die obsessie ook
succes
Ik ben 16. En ik ben geen naam pikker.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:36 schreef darkmond het volgende:
Je bent niet eens 18....leeft met iemand anders.....en komt ook nog bij hem in de kamer?? Verder heet je ook nog Ali...naam pikker!
Autisten die elkaar op het autisteninternaat voor autist gaan uitmakenquote:Op maandag 29 juli 2013 18:36 schreef darkmond het volgende:
Je bent niet eens 18....leeft met iemand anders.....en komt ook nog bij hem in de kamer?? Verder heet je ook nog Ali...naam pikker!
ik vroeg niet om je leeftijd...ik zei dat je nog niet eens 18 bent...zou jij niet je begrijpend lezen verbeteren?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:37 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik ben 16. En ik ben geen naam pikker.
nog eens 100euro stelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:33 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..] Afgelopen zaterdag verkleedde hij zich als Darth Father, en keek heel seizoen 1 van Star Wars. Hoe kan ik een hoogbegaafde uitleggen dat ik zijn interesse niet fascinerend vind, zonder hem te kwetsen. [..]
Dat is toch met die Cylons ofzo?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:39 schreef zovty het volgende:
Als je nog niet eens het verschil weet tussen Star Trek en Star Wars moet je maar gewoon je geschmoelte houwen.
Nee, hoor. Dat is psychologisch normaal. Jij zei ''Jij bent niet eens 18'' dan is het psychologisch normaal dat ik mijn leeftijd opnoem.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:37 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik ben 16. En ik ben geen naam pikker.
Hij is fan van Star Trek en Star Wars. Daarom typte ik ook ''Star Trek/Wars''.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:39 schreef zovty het volgende:
Als je nog niet eens het verschil weet tussen Star Trek en Star Wars moet je maar gewoon je geschmoelte houwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |