In the morning if my face is a little puffy I'll put on an ice pack while doing stomach crunches. I can do 1000 now. After I remove the ice pack I use a deep pore cleanser lotion. In the shower I use a water activated gel cleanser, then a honey almond body scrub, and on the face an exfoliating gel scrub. Then I apply an herb-mint facial mask which I leave on for 10 minutes while I prepare the rest of my routine. I always use an after shave lotion with little or no alcohol, because alcohol dries your face out and makes you look older. Then moisturizer, then an anti-aging eye balm followed by a final moisturizing protective lotion.quote:
Wil je er over praten liefje? Ik ga psychologie studeren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Op haar verliefd zijn was afschuwelijk. Het was meer een trauma voor mij
je had je kans maar niet gegrepen eigen schuldquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb liever Supergirl erbij
Klinkt wel goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
In the morning if my face is a little puffy I'll put on an ice pack while doing stomach crunches. I can do 1000 now. After I remove the ice pack I use a deep pore cleanser lotion. In the shower I use a water activated gel cleanser, then a honey almond body scrub, and on the face an exfoliating gel scrub. Then I apply an herb-mint facial mask which I leave on for 10 minutes while I prepare the rest of my routine. I always use an after shave lotion with little or no alcohol, because alcohol dries your face out and makes you look older. Then moisturizer, then an anti-aging eye balm followed by a final moisturizing protective lotion.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Had het ook over de 2e quote :$$
Biertje drinken terwijl zij een verdieping hoger ligt te krikkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef titta1992 het volgende:
[..]
je had je kans maar niet gegrepen eigen schuld
En waar was significantie dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef titta1992 het volgende:
[..]
je had je kans maar niet gegrepen eigen schuld
Moet kunnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:34 schreef maxburger het volgende:
[..]
Biertje drinken terwijl zij een verdieping hoger ligt te krikken
ZOO foutquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:34 schreef maxburger het volgende:
[..]
Biertje drinken terwijl zij een verdieping hoger ligt te krikken
Nee, verder bedankt. Na alle gebeuren heeft Yvonne een kort lontje. Zij zet gelijk een slotje op mijn topic in Relaties & Psychologiequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef Significantie het volgende:
[..]
Wil je er over praten liefje? Ik ga psychologie studeren.![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen trio met een jongen erbij MJtPquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En waar was significantie dan?
Thuis alles extra goed schoonmakenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En waar was significantie dan?
Maak een KLB topic aanquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Nee, verder bedankt. Na alle gebeuren heeft Yvonne een kort lontje. Zij zet gelijk een slotje op mijn topic in Relaties & Psychologie
Ik deel jou nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:36 schreef Significantie het volgende:
[..]
Alleen trio met een jongen erbij MJtP
Gr gr.
Met maxburger erbijquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:36 schreef Significantie het volgende:
[..]
Alleen trio met een jongen erbij MJtP
Gr gr.
Zo zijn al die vrouwen&mannen met macht op FOK!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Nee, verder bedankt. Na alle gebeuren heeft Yvonne een kort lontje. Zij zet gelijk een slotje op mijn topic in Relaties & Psychologie
Fixed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:34 schreef maxburger het volgende:
[..]
Biertje drinken terwijl zij een verdieping hoger ligt te krikken en ondertussen effe kijken en mee genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |