Ik ben niet moequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je bent dronken, ga slapen, hij plaagt je maar
ik heb maar 1 onaardige fokker en de rest zijn allemaal vriendjesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Omdat het topic zegt top 5 aardige EN onaardige fokkers
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb maar 1 onaardige fokker en de rest zijn allemaal vriendjes
arjan1212quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:46 schreef kristalhelder het volgende:
[..]en wie is dat dan (als je mij gaat zeggen is wel
)
je vergeet jennafanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt allemaal, ik vind jullie ook héél cool.
Mijn top 5 toffe users (in willekeurige volgorde): VMSDKR, JMF, chroestjov, Braddie en Spatieloos.
jij kent mar 9 users?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:53 schreef Rodawa het volgende:
En de kutusers: Nikonlover, yvonne, Braddie, amenth en krullenbolletje.
Nee, ik heb een haat-liefdeverhouding met Braddie. Hij was heel naar tegen mij in mijn dromen, maar eigenlijk mag ik hem wel.quote:
ooh zoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik heb een haat-liefdeverhouding met Braddie. Hij was heel naar tegen mij in mijn dromen, maar eigenlijk mag ik hem wel.
En jennafan is gewoon een infantiele uitkeringstrekker.
Ik werd eerst moe van zijn rooktopicsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:01 schreef blow... het volgende:
Behoorlijk, maar ik geef hem maar geen aandacht
ik ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:02 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik werd eerst moe van zijn rooktopics
Jij bent ook liefquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik heb sowieso een kut hekel aan iedereen hier
hier een ctrl+f voor je HeatWave_!
Fijn dat je aan mij denkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:25 schreef mapima het volgende:
Mijn onaardige users lijst
1 hoink581
2 dimens
3 jachtgeweer
4 doosopwielen
5 speedboot
Bonus is kwalberto
sta met hoink en dimens in een lijstje, stijve pik hierzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |