De OP quotenquote:
Sowieso fokkersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De OP quoten
Terechte klacht!
Met vriendelijke groet,
LompeHork,
De PA van Yvonne.
P.S. even mijn post wijzigen.
FOK!kers doen alles anders en schoppen tegen alles en iedereen aan, vieze beledigingen tot opgebouwde posts, boh.quote:
Wat heb jij gepresteerd danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK!kers doen alles anders en schoppen tegen alles en iedereen aan, vieze beledigingen tot opgebouwde posts, boh.
Ik hang hier enkel de hork uit, verder doe ik niet zoveel hoor. Hoort ook, lekker koeterdekoetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat heb jij gepresteerd dan
Volgens mij heb jij mij een keer een ban aangesmeerdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hang hier enkel de hork uit, verder doe ik niet zoveel hoor. Hoort ook, lekker koeterdekoet
Onmogelijk, ik heb je nog nooit genote zelfsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij mij een keer een ban aangesmeerd
Staat er niet iets tussen met betrekking tot crewbash?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik heb je nog nooit genote zelfs
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:18 schreef tong80 het volgende:
Aardig :
Faux
LittleBrownie
Guus_Geluk
GreatBritane
badtripbob
Onaardig :
SuperwormJim
Renesite
Caland
Abed
Happel
quote:
Hell no.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Staat er niet iets tussen met betrekking tot crewbash?
Aardig :
Faux
LittleBrownie
Guus_Geluk
GreatBritane
badtripbob
Onaardig :
SuperwormJim
Renesite
Caland
Abed
Happel
Ik vind jou ook aardig hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:18 schreef tong80 het volgende:
Aardig :
Faux
LittleBrownie
Guus_Geluk
GreatBritane
badtripbob
Onaardig :
SuperwormJim
Renesite
Caland
Abed
Happel
Ohquote:Op maandag 26 augustus 2013 06:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind mezelf een aardige bitch.
Geen favo fokkers, en vind ook niemand onaardig. Ik ben ook zo makkelijk
Aardig :
Faux
LittleBrownie
Guus_Geluk
GreatBritane
badtripbob
Onaardig :
SuperwormJim
Renesite
Caland
Abed
Happel
Omdat je een lelijk, dik wijf met een kort, pittig kapsel bent die zichzelf strijdlustig durft te noemen vanwege het vertrouwen dat je bij je laatste AA-bijeenkomst hebt gekregenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:32 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
waarom sta ik hier nietr bij
gr ria
Post vooral geen pics, en nee mijn verleden was wel wat andersquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:38 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
heb inderdaad een kort pittig kapsel omdat ik eens lekker anders wou, vuurrood.
en verder is je comment gegrond op je eigen pijn uit het verleden
gr ria
oh hoiquote:Op maandag 26 augustus 2013 06:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind mezelf een aardige bitch.
Geen favo fokkers, en vind ook niemand onaardig. Ik ben ook zo makkelijk
Ga eens wegquote:
Neuken met je kale kut ?quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Onaardig:
1. mapima/xlily
2. Alle Gulmez imitators
3. vogeltjesdans, ja ik heb inderdaad de pik op je.
4. Susteren
5. wenfer2
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Hallo mede-FOK!kers,
Ik plaats hier top 5 aardige en onaardige FOK!kers uit eigen ervaring:
Aardige:
5. Tropanzia
Ik vind Tropanzia best aardig. Hij reageert vaak normaal op mijn topics. Verder geeft hij wel aannemelijke complimentjes, bijvoorbeeld op mijn ONZ / Stefan Stepper topic:
[..]
4. capuchon_jongen
Ik vind hem een hilarische en aardige FOK!ker. Hier op zijn ONZ / moeilijke vraag topic geeft hij normaal antwoord in plaats van schelden en trollen:
[..]
3. Significantie
Ik vind haar heel aardig. Ookal ken ik haar niet zo lang. Hier aantal reacties op ONZ / Ik ben verliefd op Significantie waardoor ik haar ontzettend aardig vind:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
2. Frank_Drebin
In het begin haatte ik hem. Maar dat lag aan mij. Nu ik verandert ben, weet ik dat hij gewoon een aardige mod is.
1. freek.etc
Hij is zo aardig en hij heeft vele mooie topic in onzin staan!
Slechte:
5. Hezdunnah
Ik vind hem echt irritant. Hij beledigt mij op KLB / tong80 topic:
[..]
4. LompeHork
Ik vind hem ontzettend irritant. Hij is snel aangebrand, en kan niet tegen grapjes. Zijn reactie op ONZ / Fresh Start (met Khalid) topic:
[..]
[..]
[..]
3. ikbennieuwopfok
Hij is altijd cynisch en vervelend tegen mij. Bijvoorbeeld, op mijn ONZ / piyama feestje met vrienden topic:
[..]
2. yvonne
Zij begint mij zo erg te irriteren! Vooral met haar intense slotjes R&P / Selectief mutisme
1. Darkmond
Ik ken hem niet persoonlijk, maar hij begint op mijn zenuwen te werken! Hier op KLB / Star Trek/Wars obsessie topic begint hij mij aan te vallen:
[..]
Dat waren dan de top 5.
Groetjes Ali
Wat doe je weer zuurquote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:18 schreef tong80 het volgende:
Aardig :
Faux
LittleBrownie
Guus_Geluk
GreatBritane
badtripbob
Onaardig :
SuperwormJim
Renesite
Caland
Abed
Happel
Wat begreep je niet aan de aardige FOK!kers ?quote:Op zondag 1 september 2013 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat doe je weer zuurBekijk het leven eens van de zonnige kant.
Je vindt sommige users onaardig, dat is pas zuur. Ik vind iedereen aardig!quote:Op zondag 1 september 2013 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan de aardige FOK!kers ?
Trek er je luis uit.
Komt alleen rot je strot uit als je dat laat blijken.quote:Op zondag 1 september 2013 17:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je vindt sommige users onaardig, dat is pas zuur. Ik vind iedereen aardig!
ben ik niet aardigquote:Op zondag 1 september 2013 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan de aardige FOK!kers ?
Trek er je luis uit.
Iemand die Freek heet moet wel aardig zijn.quote:
Je bent aardig op wegquote:
Maar ik ben zeker onaardig onder weg?quote:
*Freek bedankt tong80*quote:Op zondag 1 september 2013 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iemand die Freek heet moet wel aardig zijn.
Slijmbalquote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef freek.etc het volgende:
[..]![]()
bedankt dat je er mij hebt instaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |