Ik deed trouwens ctrl-f op ctrl-fquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
CTRL+F topic, teleurstellend resultaat.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik heb sowieso een kut hekel aan iedereen hier
hier een ctrl+f voor je HeatWave_!
Of niet het meest onaardig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef BBQSausage het volgende:
Niemand vindt mij onaardig, betekent dat iedereen mij aardig vindt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bij mij is het glas altijd half-vol.
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:49 schreef BBQSausage het volgende:
Nouja, niet altijd, ook wel 's vol, of leeg.
Ik drink m'n bier niet uit een glas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:50 schreef blow... het volgende:
Leeg als je te drobken bwnt om bij te vullen ja
Dat zijn de naarste momenten inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
mensen die bier niet uit een flesje drinkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik drink m'n bier niet uit een glas.
Dit dus. Als ik een blikje heb gooi ik het altijd eerst over in een flesje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef blow... het volgende:
[..]
mensen die bier niet uit een flesje drinken![]()
Terechte klacht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef blow... het volgende:
[..]
mensen die bier niet uit een flesje drinken![]()
Guinnes wn bierpullen uitgezonderd.
OMGquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt allemaal, ik vind jullie ook héél cool.
Mijn top 5 toffe users (in willekeurige volgorde): VMSDKR, JMF, chroestjov, Braddie en Spatieloos.
1 overeenkomstquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
CTRL+F topic, teleurstellend resultaat.
bangalijstjes jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik sta wel vaker in lijstjes hoor...... positief én negatief
Ik vind jou ook liefquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
lief!
- whiskers2009
- ntm
- pcd
- meloewa
- nikonlover ()
- haywood hoe kon ik je vergeten
niet lief!
- mortaxx
- frank_drebin
- lompehork
- smegmanus
- gewoon alle mods
wazdezequote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
lief!
- whiskers2009
- ntm
- pcd
- meloewa
- nikonlover ()
- haywood hoe kon ik je vergeten
niet lief!
- mortaxx
- frank_drebin
- lompehork
- smegmanus