abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130017378

Foto's cliffhanger:

Persfoto:

© Studio Kastermans

Screenshots:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

De Topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Topicreeks

- De OP -

Poll: Wie valt er te pletter?
Nuran
Mike
Lorena
Aysen
Maxime
Rikki
Noud
Nina
Wiet
Tussenstand:

Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):
SPOILER
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_130017436
TT _O_

Wellicht kunnen we voortaan boven of onder de spoilers zetten wat de spoiler betreft; bijv. speculaties over de app/cliff, geintjes enz.
Kunnen degene die het niet willen lezen er gewoon voorbij scrollen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130017450
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 02:01 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Zoiets kun je echter ook dubbel oppakken en zien als PeterKelder en ik die dit topic lopen te bevuilen met een flinke dosis slééééchte humor, ook al zien anderen daar de lo...

Het was nièt tegen jullie bedoeld in ieder geval. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef roos85 het volgende:

[..]

[..]

Nou, kom op zeg :') Iemand mag toch wel haar mening geven?
Hoe goed kennen wij elkaar nou? :P Natuurlijk mag dat, maar er zijn gradaties. Je kunt:

-Je mening geven over de soap - Heb ik nooit problemen mee.
-Je mening geven over een user - Dit moet kunnen, dat doe ik ook weleens, maar je moet je plaats niet vergeten. Je bent zelf ook een user, geen mod of admin, die user over wie je je mening geeft hoeft hier niets mee te doen en kan dit achteloos naast zich neerleggen.
-Je mening geven over postgedrag - Ook dit moet kunnen, maar hier geldt ook het bovenstaande voor. Alleen de mate waarin bepaalde personen enkel en alleen willen lezen wat hen kan bekoren, neemt soms dwangmatige vormen aan.
Een heer met stijl
pi_130017560
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het was nièt tegen jullie bedoeld in ieder geval. ;)
Dat had ik ook niet gedacht ;)
pi_130017854
Ik vind het gewoon jammer dat er regelmatig hier discussies ontstaan, en als iemand wat aangeeft dat het naar mijn idee dan als aanval wordt gezien.

Dat er dan wordt gezegd dat users naar het livetopic moeten gaan, of dat ze zin hebben om het topic vol te posten met onzin SC of dat er maar een eigen forum moet worden opgericht vind ik echt onnodige opmerkingen.

En wat ik al eerder zei:

quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:51 schreef roos85 het volgende:
Ik vind dat speculaties omtrent de cliff best in een spoiler kunnen, omdat er ook te lezen wie er nog niet veilig geland zijn.
Wellicht handig om er boven te zetten dat het om speculaties gaat of bijv. over een eerder seizoen.
pi_130017860
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:22 schreef roos85 het volgende:
TT _O_

Wellicht kunnen we voortaan boven of onder de spoilers zetten wat de spoiler betreft; bijv. speculaties over de app/cliff, geintjes enz.
Kunnen degene die het niet willen lezen er gewoon voorbij scrollen.
[ spoiler = Onderwerp van de spoiler ] Inhoud van de spoiler [ / spoiler ]

SPOILER: Voorbeeld
Lijkt me wel een goed idee dus. :)
pi_130017904
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar jij bent Roos Alberts niet, nietwaar? :P
Ik had wel een Balou :P
pi_130017910
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:33 schreef PG18 het volgende:

[..]

[ spoiler = Onderwerp van de spoiler ] Inhoud van de spoiler [ / spoiler ]

SPOILER: Voorbeeld
Dat bijvoorbeeld :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:37:24 #9
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130018019
Ik hoop echt dat seizoen 9 er dit weekend al is. Alleen met seizoen 7 waren ze een paar dagen later.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_130018082
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:34 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ik had wel een Balou :P
Haha :D Ik heb een leren jack en een fiets, maar dat maakt mij nog geen opvliegende gozer die fietsen door ruiten gooit :P Alhoewel...
pi_130018399
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha :D Ik heb een leren jack en een fiets, maar dat maakt mij nog geen opvliegende gozer die fietsen door ruiten gooit :P Alhoewel...
_O-
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:49:07 #12
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130018482
quote:

[..]

Als ze zaterdag mijn box niet hebben, dan mag je weer op pad. :P
  roze dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:52:44 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130018627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar in dit geval was het nogal vreemd. ArnieAlberts zet onder die spoilertag de mededeling dat het niets met de Springlevend-app of een speculatie te maken heeft, en alsnog wordt er over gejammerd.

Kijk, had hij die mededeling níét onder die spoilertag gezet, dan had ik de reactie van Amarantha nog wel gesnapt. Maar in dit geval is het nogal opmerkelijk. En ja, dan komen er weer reacties van anderen op, die ik in dit geval beter snap dan de reactie van Amarantha.

Maar goed, ik heb zo het idee dat hier nu wel genoeg over gezegd is. Mochten er mensen zijn die er anders over denken, laat het maar weten :)
Ik had er over heen gelezen dat het erbij stond :) Mijn fout!
Your beauty never ever scared me.
pi_130018673
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:52 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik had er over heen gelezen dat het erbij stond :) Mijn fout!
Ah, oké. Dat verklaart een hoop ^O^
pi_130018816
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:33 schreef roos85 het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat er regelmatig hier discussies ontstaan, en als iemand wat aangeeft dat het naar mijn idee dan als aanval wordt gezien.
Het gaat er ook om hoe je iets zegt natuurlijk, als je iets wilt bereiken dan moet je er geen 'he luister eens even allemaal, ik heb bedacht dat het zus en zo moet, dus doe het eens effe snel'-toontje aan hangen.
quote:
Dat er dan wordt gezegd dat users naar het livetopic moeten gaan, of dat ze zin hebben om het topic vol te posten met onzin SC of dat er maar een eigen forum moet worden opgericht vind ik echt onnodige opmerkingen.

En wat ik al eerder zei:

[..]

Livetopic opmerking komt niet van mij, dat andere wel en daar sta ik voor de volle 100% achter. Het is inherent dat je dingen tegenkomt die je niet bevallen. Dit mag je aankaarten, maar je mag dan ook verwachten dat je dan ook van repliek gediend wordt en niet iedereen je voorstel klakkeloos omarmt. Dit soort discussie hoort erbij, hoe jammer jij het ook vindt.

[Edit] En uiteraard geldt die eigen-topic opmerking niet voor Amarantha, maar wel voor de reeks personen die we nooit zien, totdat ze ineens posten en in hun eerste post eisen dat ze dit of dat beslist niet meer willen zien en/of lezen. Eens in de zoveel tijd duikt er zo iemand op, daar sloeg het meer op.
Een heer met stijl
  roze dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:08:07 #16
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130019212
Mensen mijn berichtjes kwamen er wat botter uit dan de bedoeling. Hou wel van mijn GTST buddies hoor O+
pi_130019244
Maargoed, genoeg hierover voor mij althans.

Wanneer komt seizoen 9 nou precies uit? Is de datum die op Bol staat nog steeds geldig?

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Mensen mijn berichtjes kwamen er wat botter uit dan de bedoeling. Hou wel van mijn GTST buddies hoor O+
No hard feelings from here. ;)
Een heer met stijl
  roze dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:10:41 #18
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130019325
Ah nog 2 weken dan weten we het *O* Spannend. Als er niemand dood gaat verbaasd het me ook niks eerlijk gezegd.. Hoewel Ruud Veltkamp in een interview had gezegd dat ze wel wat realistischer ter werk wouden gaan (geen doden die weer ineens terug komen in de serie etc.) omdat er veel commentaar op was gekomen in de loop van de jaren
pi_130019391
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Kan gebeuren, gelukkig is de boel nu duidelijker voor iedereen ;)
pi_130019461
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Wanneer komt seizoen 9 nou precies uit? Is de datum die op Bol staat nog steeds geldig?
Als het goed is wel, misschien dat-ie eind deze week al bij de Saturn e.d. te vinden is. Als-ie aankomende vrijdag hier bij de Saturn al te vinden zal zijn is-ie gewoon te koop :)

En dan weten we ook wat Frey aankomend weekend doet :P
pi_130019579
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ah nog 2 weken dan weten we het *O* Spannend. Als er niemand dood gaat verbaasd het me ook niks eerlijk gezegd.. Hoewel Ruud Veltkamp in een interview had gezegd dat ze wel wat realistischer ter werk wouden gaan (geen doden die weer ineens terug komen in de serie etc.) omdat er veel commentaar op was gekomen in de loop van de jaren
Volgens mij is er aangegeven dat het slachtoffer het niet zal overleven, maar inderdaad: het verbaasd me niets als hij/zij het alsnog overleefd :')

Ik vraag me wel af hoe realistisch ze het willen gaan maken, als ze nóg meer maatschappelijke thema's gaan aansnijden wordt het haast een ONM 2.0, en we weten hoe het met het "realistische" ONM is afgelopen :{
  roze dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:19:05 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130019695
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Volgens mij is er aangegeven dat het slachtoffer het niet zal overleven, maar inderdaad: het verbaasd me niets als hij/zij het alsnog overleefd :')

Ik vraag me wel af hoe realistisch ze het willen gaan maken, als ze nóg meer maatschappelijke thema's gaan aansnijden wordt het haast een ONM 2.0, en we weten hoe het met het "realistische" ONM is afgelopen :{
Ze zijn daar al mee bezig sinds dit seizoen. Er is een Amerikaanse serie-schrijver(?) naar Nederland gekomen om GTST onder de loep te nemen na de dalende kijkcijfers en alle commentaar. Die vond toen dat ze het realistischer moesten maken omdat doden nou eenmaal dood blijven en noem het maar op. Nu ik erover na denk zat er op Lucas zijn wickeddroom na niet veel onrealistische shit in
pi_130020067
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ze zijn daar al mee bezig sinds dit seizoen. Er is een Amerikaanse serie-schrijver(?) naar Nederland gekomen om GTST onder de loep te nemen na de dalende kijkcijfers en alle commentaar. Die vond toen dat ze het realistischer moesten maken omdat doden nou eenmaal dood blijven en noem het maar op. Nu ik erover na denk zat er op Lucas zijn wickeddroom na niet veel onrealistische shit in
Dat met die Amerikaanse producer is al van enkele jaren geleden, rond seizoen 18. Toen ging het behoorlijk slecht met GTST en de programmadirecteur Erland Galjaard zei zelfs openlijk in het AD dat hij zonder pardon de stekker uit de serie zou trekken als de kijkcijfers niet snel zouden stijgen. Het seizoen daarop, seizoen 19, was dan ook het "op-of-eronder"-seizoen voor de serie; in 2009 zou het contract met RTL aflopen en de kijkcijfers moesten aantrekken, wilde men verlening van het contract.

Toen hebben ze die Amerikaanse producer naar Nederland gehaald en die constateerde dat de serie te ver was afgedwaald om identificatie met de kijkers te krijgen. Ook moest het licht worden aangepast en mocht er meer bloot in de serie (vandaar dat Gigi Ravelli dat seizoen meerdere keren in d'r ondergoed rondliep, niet dat dat zo erg was - maar dat terzijde).

Overigens blijf ik het opmerkelijk vinden dat ze een Amerikaanse producer om advies hebben gevraagd: het GTST-format komt immers uit Australië en in Amerika legt de ene na de andere soap het loodje. Maar ach, de adviezen hebben gewerkt. Helaas dat de makers nu niets spannends meer aandurven, naar mijn mening is de serie de laatste jaren zo gezapig als maar kan.
  roze dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:29:10 #24
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130020138
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat met die Amerikaanse producer is al van enkele jaren geleden, rond seizoen 18. Toen ging het behoorlijk slecht met GTST en de programmadirecteur Erland Galjaard zei zelfs openlijk in het AD dat hij zonder pardon de stekker uit de serie zou trekken als de kijkcijfers niet snel zouden stijgen. Het seizoen daarop, seizoen 19, was dan ook het "op-of-eronder"-seizoen voor de serie; in 2009 zou het contract met RTL aflopen en de kijkcijfers moesten aantrekken, wilde men verlening van het contract.

Toen hebben ze die Amerikaanse producer naar Nederland gehaald en die constateerde dat de serie te ver was afgedwaald om identificatie met de kijkers te krijgen. Ook moest het licht worden aangepast en mocht er meer bloot in de serie (vandaar dat Gigi Ravelli dat seizoen meerdere keren in d'r ondergoed rondliep, niet dat dat zo erg was - maar dat terzijde).

Overigens blijf ik het opmerkelijk vinden dat ze een Amerikaanse producer om advies hebben gevraagd: het GTST-format komt immers uit Australië en in Amerika legt de ene na de andere soap het loodje. Maar ach, de adviezen hebben gewerkt. Helaas dat de makers nu niets spannends meer aandurven, naar mijn mening is de serie de laatste jaren zo gezapig als maar kan.
Mooie uitleg :D Thanks!
pi_130020429
Inderdaad gezapig! Draait wel heel erg om vreemdgaan, liefde en relaties de laatste tijd!

Misschien al vermeld, maar waar is Menno op de castfoto...?
pi_130020765
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef Roter het volgende:
Inderdaad gezapig! Draait wel heel erg om vreemdgaan, liefde en relaties de laatste tijd!
Sterker nog: dat is nu al 5 seizoenen aan de gang :') Nog leuker is dat de schrijvers zo inspiratieloos zijn dat ze verhaallijnen ieder jaar rond dezelfde periode gewoon herhalen. Voorbeeld: ieder jaar gaat er rond de wintermaanden een personage vreemd. En bijna ieder jaar (oké, afgelopen jaar met Rikki en Tim uitgezonderd) gaat het hetzelfde riedeltje af, inclusief de dokters/kappersconferentie waar de vreemdganger van dienst eens een weekendje ongestoord kan flikflooien met diens geheime geliefde :')

quote:
Misschien al vermeld, maar waar is Menno op de castfoto...?
Op deze versie van de castfoto staat Menno niet. Misschien dat hij op de andere versie van de foto (die in september wordt gepubliceerd) wel staat, ter vervanging van het personage dat de serie gaat verlaten. Maar dat is nog niet zeker :)
pi_130022131
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Sterker nog: dat is nu al 5 seizoenen aan de gang :') Nog leuker is dat de schrijvers zo inspiratieloos zijn dat ze verhaallijnen ieder jaar rond dezelfde periode gewoon herhalen. Voorbeeld: ieder jaar gaat er rond de wintermaanden een personage vreemd. En bijna ieder jaar (oké, afgelopen jaar met Rikki en Tim uitgezonderd) gaat het hetzelfde riedeltje af, inclusief de dokters/kappersconferentie waar de vreemdganger van dienst eens een weekendje ongestoord kan flikflooien met diens geheime geliefde :')
We hadden natuurlijk wel de situatie tijdens de safari! Tussen de wilde bavianen hadden ze geloof ik net iets te lang naar elkaar gekeken en toen waren ze volkomen van slag!
pi_130022302
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef Roter het volgende:

[..]

We hadden natuurlijk wel de situatie tijdens de safari! Tussen de wilde bavianen hadden ze geloof ik net iets te lang naar elkaar gekeken en toen waren ze volkomen van slag!
En toen begon het gelazer :P

Ik ben benieuwd wie er komend seizoen rond de wintermaanden vreemd zal gaan: Rikki met Sjoerd? Dat zal mij in ieder geval niets verbazen :')
pi_130023349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wie er komend seizoen rond de wintermaanden vreemd zal gaan: Rikki met Sjoerd? Dat zal mij in ieder geval niets verbazen :')
Oh, dat gaat absoluut gebeuren. :')
Zoals ik al vaker zei, Rikki ruilt altijd de één voor de ander. Ze is nog nooit single geweest na Sil.
En Tim die constant huilie doet zodra je één woord tegen Sjoerd zegt is natuurlijk ook doodvermoeiend.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:49:31 #30
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130023536
Sterke titel Peter, ik weet meteen waar jij de inspiratie vandaan hebt gehaald :D _O-

Laten we niet hopen dat ze nog 9 jaar blijft ondanks de titel :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_130023666
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef LetsGame het volgende:
Sterke titel Peter, ik weet meteen waar jij de inspiratie vandaan hebt gehaald :D _O-

Laten we niet hopen dat ze nog 9 jaar blijft ondanks de titel :')
Haha :D _O- Ik hoop het ook niet, maar je weet maar nooit :{
pi_130023939
Nina, Val dood! zou ook een mooie tt geweest zijn.
pi_130024039
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:03 schreef roos85 het volgende:
Nina, Val dood! zou ook een mooie tt geweest zijn.
Dit topic volgooien dan maar :P
pi_130024436
Volgens mij ben ik één van de weinige die hoopt dat Nina blijft leven :P
Oke, ze is vaak super irritant en een verwend nest, maar zo iemand hoort gewoon in de serie. Na de komst van Nola is ze nog irritanter geworden, maar ik wacht nog altijd op het moment dat ze haar wat volwassener laten worden.
Over een paar jaar is Nola 16 en kan zij de nieuwe Nina worden :P

Ik hoop dat Aysen het slachtoffer is. Wat een irritant mens is dat zeg. Ze komt ook steeds overal mee weg en denkt alles maar te kunnen oplossen met dank aan haar baan als rechercheur.
Dat ze Bings eicellen(?) heeft gejat uit het ziekenhuis ging echt veel te ver. Lekker realistisch ook. :')

Mike mag van mij wel blijven, dat is echt een personage waar potentie inzit.
pi_130024492
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef gtster het volgende:
Volgens mij ben ik één van de weinige die hoopt dat Nina blijft leven :P
Oke, ze is vaak super irritant en een verwend nest, maar zo iemand hoort gewoon in de serie. Na de komst van Nola is ze nog irritanter geworden, maar ik wacht nog altijd op het moment dat ze haar wat volwassener laten worden.
Over een paar jaar is Nola 16 en kan zij de nieuwe Nina worden :P

Ik hoop dat Aysen het slachtoffer is. Wat een irritant mens is dat zeg. Ze komt ook steeds overal mee weg en denkt alles maar te kunnen oplossen met dank aan haar baan als rechercheur.
Dat ze Bings eicellen(?) heeft gejat uit het ziekenhuis ging echt veel te ver. Lekker realistisch ook. :')

Mike mag van mij wel blijven, dat is echt een personage waar potentie inzit.
Bing's eicellen :')
pi_130025199
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef PG18 het volgende:

[..]

Bing's eicellen :')
Oh haha sorry :') :') :') :') :') :') :') :')
Stamcellen of sperma of wat t ook was, het was in ieder geval belachelijk :P
pi_130025477
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:37 schreef gtster het volgende:

[..]

Oh haha sorry :') :') :') :') :') :') :') :')
Stamcellen of sperma of wat t ook was, het was in ieder geval belachelijk :P
Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor ;)

Maar eicellen zijn vrouwelijke geslachtscellen en zaadcellen (zit in sperma) zijn mannelijke.
Had gedacht dat zoiets algemene kennis was :9
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:50:54 #38
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_130025684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

O komt Menno echt vast in de serie? Nice :). Dacht altijd dat het maar voor een tijdje zou zijn.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:56:38 #39
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130025879
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dit topic volgooien dan maar :P
_O- !
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:57:20 #40
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130025900
Als Nola net zoals Nina wordt, mag ze van mij gelijk linea recta meemaken als Lotje :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:58:57 #41
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130025946
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef gtster het volgende:
maar ik wacht nog altijd op het moment dat ze haar wat volwassener laten worden.
Net zoals Charlie zeker. :')
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:59:21 #42
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130025961
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:58 schreef Frey het volgende:

[..]

:') _________________!
pi_130026025
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:58 schreef Frey het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_130030361
Wat een Nina haat hier :-)! Ik zie veel liever Bing vertrekken. Waarom sprong hij nou niet, waarom...?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:33:35 #45
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130031675
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:00 schreef Roter het volgende:
Wat een Nina haat hier :-)! Ik zie veel liever Bing vertrekken. Waarom sprong hij nou niet, waarom...?
Daarom mag Aysen van mij ook het slachtoffer worden.
Als Bing dan de dader is. Of als hoofdverdachte veroordeeld zal worden. Mogen ze hem wat mij betreft jarenlang opsluiten. ^O^
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:41:05 #46
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130031997
Ik zie veel liever Nina als slachtoffer. Niet alleen een vreselijk personage kwijt, maar het is ook een bevrijding voor enkele andere personages waaronder Ludo.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:51:19 #47
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130032486
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Frey het volgende:
Ik zie veel liever Nina als slachtoffer. Niet alleen een vreselijk personage kwijt, maar het is ook een bevrijding voor enkele andere personages waaronder Ludo.
Kan ik zeker begrijpen.
Al blijf ik Aysen nog erger vinden dan Nina. En ja, als het Nina is. Dan hoop moeten we nog maar hopen dat we de echte Ludo weer zullen gaan zien.
Ik ben in ieder geval wel benieuwd wat er dan zal gaan gebeuren! ;)
pi_130032746
quote:
pi_130033370
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:51 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Kan ik zeker begrijpen.
Al blijf ik Aysen nog erger vinden dan Nina. En ja, als het Nina is. Dan hoop moeten we nog maar hopen dat we de echte Ludo weer zullen gaan zien.
Ik ben in ieder geval wel benieuwd wat er dan zal gaan gebeuren! ;)
Ja Aysen is ook een irritante trut, maar die zorgt tenminste nog voor spanning. Nina is puur en alleen irritant. Dus ik zie Nina liever verdwijnen.
En bovendien wil ik de echte Ludo terug.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:11:20 #50
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130033437
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ja Aysen is ook een irritante trut, maar die zorgt tenminste nog voor spanning. Nina is puur en alleen irritant. Dus ik zie Nina liever verdwijnen.
Vooral daarom zo'n zin in seizoen 9. :P

SPOILER
pi_130033502
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Oh ja _O_
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:16:04 #52
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130033647
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Is ook waar. Ergens steun ik haar ook nog wel een beetje! Ik gun Bing ook geen baby. :)
Maar goed, we zullen zien. Zondag zal, of Aysen of Nina wel veilig landen.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:20:06 #53
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130033863
quote:

[..]

SPOILER
_O_ _O_ _O_

Als we zo'n Ludo nog eens te zien krijgen. Heb ik het niet meer over Aysen! :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:24:41 #54
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130034130
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:20 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

Als we zo'n Ludo nog eens te zien krijgen. Heb ik het niet meer over Aysen! :P
De dood van Nina zou misschien weer wat hoop bieden.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:29:30 #55
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130034390
quote:

[..]

SPOILER
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:30:00 #56
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130034432
Best grappig dat seizoen 1 t/m 7 steeds 1 personage aanhield als eindshot en 't dan zowat elk seizoen veranderde t/m seizoen 12 :')
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:30:28 #57
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130034457

Vreemde achtergrond, Linda :o
pi_130034609
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Is ook waar. Ergens steun ik haar ook nog wel een beetje! Ik gun Bing ook geen baby. :)
Maar goed, we zullen zien. Zondag zal, of Aysen of Nina wel veilig landen.
Ja ik ben echt benieuwd! Toen ik dat filmpje van Maxime in die app zag dacht ik 'Fuck, dit wijst al direct naar Nina. :') ' Maar toen zag ik het fragment van Aysen dus het kan nog alle kanten op.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:35:10 #59
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_130034689
quote:
En Noud, niet te vergeten.
Ik wed dat er nog een paar wraakacties volgen van Maxime en Ludo.
Helemaal super.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:36:45 #60
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130034773
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Frey het volgende:

[..]

De dood van Nina zou misschien weer wat hoop bieden.
Het zou ook eigenlijk wel moeten he! :)
Hij heeft natuurlijk al zo vaak gezegd dat Nina alles betekent voor hem. Maar ja, we zijn wat de familie Sanders betreft vaker teleurgesteld geweest de afgelopen seizoenen.
pi_130035004
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]

Vreemde achtergrond, Linda :o
Linda in de seizoen 8-leader? :D
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:42:05 #62
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130035042
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Het zou ook eigenlijk wel moeten he! :)
Hij heeft natuurlijk al zo vaak gezegd dat Nina alles betekent voor hem. Maar ja, we zijn wat de familie Sanders betreft vaker teleurgesteld geweest de afgelopen seizoenen.
Vooral sinds de komst van Maxime ook. Vreselijk met haar en zeikerd Nina.
En Lucas. :')
pi_130035200
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef Frey het volgende:

[..]

Die drie personages zijn de verloedering van de familie Sanders :{
En dan te bedenken dat Ludo ooit het loeder van het stuk was :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:44:59 #64
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130035206
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Linda in de seizoen 8-leader? :D
Ja :D
pi_130035230
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:44 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Ja :D
Maar waar komt dit dan vandaan?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:45:58 #66
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130035268
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar waar komt dit dan vandaan?
Mijn Adobe photoshop kunsten, ik had ze een paar maanden terug al geplaatst :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:48:17 #67
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130035406
quote:

[..]

Precies ja!
Voordat Maxime kwam, was Nina ook al wel een verwend kind natuurlijk. Maar werd ze nog wel eens op haar plaats gezet. En gedroeg ze zich dan ook wel weer redelijk normaal. En vond ik haar ook niet zo'n vervelend personage.
Maar sinds Maxime er is, is dat helemaal gebeurt ja! :r
En ja Lucas inderdaad. :')
pi_130035410
quote:

[..]

Sowieso een uitgebreide en huiselijke familie Sanders past eigenlijk niet bij het personage Ludo. Ik vond hem op zijn best van seizoen 9-14, totdat hij failliet ging eigenlijk. Daarna werd hij al een stuk saaier, met een eenmalige comeback toen hij Martine op die boot zette, sindsdien nam hij alles en iedereen over, werd oppermachtig en deed vervolgens bijster weinig met die macht.

Maar in die periode van seizoen 9-14 was hij vooral die beheerste, sluwe, gesophisticeerde machthebber die eenzaam opereerde vanuit zijn landhuis als thuisbasis. Hij had uiteraard wel familie, maar eigenlijk alleen Janine en Stefano, de rest waren nog kinderen en te klein. Hij moest het dikwijls ontgelden in die periode, maar de hele weg naar zijn wraak en het voltooien van die wraak was een genot om naar te kijken. ^O^
Een heer met stijl
pi_130035877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Sowieso een uitgebreide en huiselijke familie Sanders past eigenlijk niet bij het personage Ludo. Ik vond hem op zijn best van seizoen 9-14, totdat hij failliet ging eigenlijk. Daarna werd hij al een stuk saaier, met een eenmalige comeback toen hij Martine op die boot zette, sindsdien nam hij alles en iedereen over, werd oppermachtig en deed vervolgens bijster weinig met die macht.
Moet je nagaan dat-ie tegenwoordig helemaal geen zak meer uitvoert: het enige wat hij doet is een beetje op de bank hangen, met zijn tablet klooien of de vader uithangen. Het zou me niets verbazen dat wanneer Bartho Braat de serie zou verlaten, Ludo het baantje van Jef in De Koning overneemt :')
pi_130035967
Zelfs tennissen met Anton gebeurt niet meer :')
pi_130036062
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:58 schreef PG18 het volgende:
Zelfs tennissen met Anton gebeurt niet meer :')
Zelfs dat niet meer? :D Wow, het is wel heel erg. Ik vraag me eigenlijk af of Sanders Inc. nog wel bestaat :')
pi_130036207
Bedacht me net; zou leuk zijn als Aysen erin blijft en dat er dan een Ludo vs. Aysen verhaallijn komt!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:04:24 #73
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130036267
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef Roter het volgende:
Bedacht me net; zou leuk zijn als Aysen erin blijft en dat er dan een Ludo vs. Aysen verhaallijn komt!
Aysen die Ludo onterecht arresteert maar er dan achterkomt dat ze het deze keer bij de verkeerde persoon gedaan heeft.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:06:20 #74
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130036386
Het had natuurlijk ook heel anders kunnen gaan met Maxime en Lucas.
Maxime is al vanaf het begin in de serie een lui iemand, die geen enkele ambitie heeft wat betreft werk. Of wat dan ook eigenlijk. Ja de leuke tante van Nina uithangen! En haar altijd gelijk geven. :r
Als ze het nou zo hadden gedaan. Dat ze een belangrijke functie kreeg in Sanders Inc. ofzo. En daardoor in botsing kwam met Nick. Had ik ergens nog wel sympathie voor haar gehad waarschijnlijk.
Maar die hele ruzie met Nick kwam eigenlijk voort op het feit. Dat Maxime, Nick gewoon niet mocht. Hem een sukkeltje vond. En Nick haar terecht niet vertrouwde.
pi_130037122
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Koosnaam het volgende:
Het had natuurlijk ook heel anders kunnen gaan met Maxime en Lucas.
Maxime is al vanaf het begin in de serie een lui iemand, die geen enkele ambitie heeft wat betreft werk. Of wat dan ook eigenlijk. Ja de leuke tante van Nina uithangen! En haar altijd gelijk geven. :r
Als ze het nou zo hadden gedaan. Dat ze een belangrijke functie kreeg in Sanders Inc. ofzo. En daardoor in botsing kwam met Nick. Had ik ergens nog wel sympathie voor haar gehad waarschijnlijk.
Maar die hele ruzie met Nick kwam eigenlijk voort op het feit. Dat Maxime, Nick gewoon niet mocht. Hem een sukkeltje vond. En Nick haar terecht niet vertrouwde.
Maxime is toch kunstenares ofzo? Tenminste, volgens mij werd dat verteld toen ze de serie in kwam.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:21:19 #76
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130037265
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maxime is toch kunstenares ofzo? Tenminste, volgens mij werd dat verteld toen ze de serie in kwam.
Oow ja, ze schildert wel eens volgens mij ja. Al heb ik het idee dat ze daar ook niet erg druk mee is. ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:21:33 #77
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130037279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haar zelfportret hangt ook nog altijd aan de muur.

SPOILER
pi_130037307
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_130037341
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef Frey het volgende:

[..]

Aysen die Ludo onterecht arresteert maar er dan achterkomt dat ze het deze keer bij de verkeerde persoon gedaan heeft.
Dat zou nog eens wat zijn :D _O_
pi_130037371
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Maar in die periode van seizoen 9-14 was hij vooral die beheerste, sluwe, gesophisticeerde machthebber die eenzaam opereerde vanuit zijn landhuis als thuisbasis. Hij had uiteraard wel familie, maar eigenlijk alleen Janine en Stefano, de rest waren nog kinderen en te klein. Hij moest het dikwijls ontgelden in die periode, maar de hele weg naar zijn wraak en het voltooien van die wraak was een genot om naar te kijken. ^O^
Amen.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:23:13 #81
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130037378
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
_O- _O- _O-
Een spoiler die je zeker niet wil missen. :P
pi_130038556
Maandag 2 september begint het dus weer, maar krijgen we die week eerst nog weer herhalingen te zien van de laatste week? Of begint die herhalingsweek op 26 augustus?

Of helemaal geen herhalingen? :D
pi_130038640
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:50 schreef PG18 het volgende:
Maandag 2 september begint het dus weer, maar krijgen we die week eerst nog weer herhalingen te zien van de laatste week? Of begint die herhalingsweek op 26 augustus?

Vanaf maandag 2 september de nieuwe afleveringen. Als er een herhalingsweek is zal die inderdaad de 26ste beginnen :)
  roze dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:54:46 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130038781
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:50 schreef PG18 het volgende:

En week eerder al via de app
pi_130038876
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Vanaf maandag 2 september de nieuwe afleveringen. Als er een herhalingsweek is zal die inderdaad de 26ste beginnen :)
Ah, bedankt! ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:54 schreef Amarantha het volgende:

[..]

En week eerder al via de app
Nee, ik bedoel op televisie.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:56:31 #86
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130038899
Er zijn nu toch ook al herhalingen op RTL 4? Iemand zij dat toevallig vandaag tegen mij.
pi_130038972
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:56 schreef Koosnaam het volgende:
Er zijn nu toch ook al herhalingen op RTL 4? Iemand zij dat toevallig vandaag tegen mij.
Ja, 's ochtends. Maar dat is volgens mij ieder jaar zo, ze hebben toch niets anders uit te zenden :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:01:55 #88
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130039224
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ja, 's ochtends. Maar dat is volgens mij ieder jaar zo, ze hebben toch niets anders uit te zenden :P
Okeej! Zou kunnen ja. :) Ik heb afgelopen seizoen ook weleens een aflevering gezien op rtl 8 dacht ik. Aan het eind van de middag geloof ik. :)
pi_130039275
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:01 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Okeej! Zou kunnen ja. :) Ik heb afgelopen seizoen weleens een aflevering gezien op rtl 8 dacht ik. Aan het eind van de middag geloof ik. :)
Oh dat :D Geen idee, ik weet alleen dat ze een paar weken op zondagmiddag een GTST-marathon hadden op RTL8, maar dat was na een paar weken ook weer geschrapt :')
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:05:48 #90
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130039429
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh dat :D Geen idee, ik weet alleen dat ze een paar weken op zondagmiddag een GTST-marathon hadden op RTL8, maar dat was na een paar weken ook weer geschrapt :')
Ik geloof dat het wel doordeweeks was. Ik denk dat het ergens in Mei was, dat het er toen op was.
Zal rond kwart voor 6/ 6 uur zijn geweest!
pi_130039549
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik geloof dat het wel doordeweeks was. Ik denk dat het ergens in Mei was, dat het er toen op was.
Zal rond kwart voor 6/ 6 uur zijn geweest!
Aha :) Naja, ik weet het niet want ik kijk vrijwel nooit naar RTL8, en zeker niet op dat tijdstip :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:12:34 #92
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130039817
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Aha :) Naja, ik weet het niet want ik kijk vrijwel nooit naar RTL8, en zeker niet op dat tijdstip :P
Misschien was het ook maar een tijdelijk iets. Geen idee! Ik kijk ook vrijwel niet naar RTL8. Ik zal er destijds, ook wel zappend langs gekomen zijn. :)
pi_130041605
Zou op Rtl Lounge de 1e aflevering al 's ochtends te zien zijn??
pi_130041710
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Hilzillah het volgende:
Zou op Rtl Lounge de 1e aflevering al 's ochtends te zien zijn??
Vorige keer geloof ik wel. Maar de aflevering verschijnt ook in de app. En uiteraard kan ik dan ook de link geven, gezien ik alle linkjes van de films al weet (hoewel ze op vier na nog niet online lijken te staan).
pi_130041802
Ik geloof nooit dat ik vol spanning kan wachten tot 's avonds, als het ook al 's ochtends uitgezonden wordt O+
pi_130041889
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat zou nog eens wat zijn :D _O_
En Ludo die op een hele smerige manier wraak neemt op haar.....
Ik wil meer ev0l-Ludo-praktijken zien... Niet iets waarbij iemand eventjes een pistool tegen zijn kop geduwd krijgt en weg wordt gejaagd, maar echt een ontvoering ofzo, met flinke martelingen.

}) }) }) })
pi_130041970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Hilzillah het volgende:
Ik geloof nooit dat ik vol spanning kan wachten tot 's avonds, als het ook al 's ochtends uitgezonden wordt O+
Deed ik ook met de 4500e aflevering. Gewoon in het weekend de shortie zien, en dan het vervolg op RTL Lounge. Deze laatste aflevering heb ik toen donderdagavond al gedownload als torrent :P

Anyway, ik ben nog steeds benieuwd naar wat deze scene te maken heeft met de sprong?
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door GSMboy op 13-08-2013 23:59:39 ]
pi_130042707
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef GSMboy het volgende:

Anyway, ik ben nog steeds benieuwd naar wat deze scene te maken heeft met de sprong?
SPOILER
Ik ook, ik hoop namelijk niet dat dit een veilige landing voor Nina betekent :X
  roze woensdag 14 augustus 2013 @ 03:14:45 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130046674
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:02 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik ook, ik hoop namelijk niet dat dit een veilige landing voor Nina betekent :X
Denk het wel..
  woensdag 14 augustus 2013 @ 04:01:48 #100
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_130046782
quote:

[..]

Ik ben geen Arnie: dan zou ik een kans hebben op een studie in Amerika. _O- En verder, twee filmpjes op YouTube maken mij nog geen regisseur Reinout.

Al zou ik dat wel willen, flinke bankrekening moet 'ie ondertussen hebben. _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door ArnieAlberts op 14-08-2013 04:14:03 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 04:06:15 #101
328189 ArnieAlberts
pi_130046789
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Mijn Adobe photoshop kunsten, ik had ze een paar maanden terug al geplaatst :P
Zet dát er dan bij. :') Ik dacht het al te zien aan het randje van de foto boven Linda, maargoed...
  woensdag 14 augustus 2013 @ 04:12:35 #102
328189 ArnieAlberts
pi_130046795
quote:

[..]

Ik geloof dat ik al eens eerder zoiets heb gezegd, maar met de huidige familie-indeling kunnen ze een heuse Sanders-spinoff maken op GTST. :')

Ik verveel me, laat ik wat slechts bij elkaar verzinnen. _O- Stel je voor:

De Sanders, een Nederlandse versie van The Sopranos, maar met een dark sitcom-randje. Met:
- Ferry Doedens voor de komische nichterige noot (of noten)
- Marly van der Velden als ijdeltuit Nina met haar catch-phrase 'GA WEG'
- Ruud Feltkamp als haar sloofje/man Noud (tevens de klusjesman in huize Sanders)
- Elly de Graaf als Rosa Gonzales (In de Flodder-serie leefde Opa ook ineens weer, so why the hell not _O-), de huishoudster die probeert het huis aan kant te houden (maar door de troep van onder andere Lucas en Nina daar alsmaar in gedwarsboomd wordt)
- Marjolein Keuning als 'Tante Heks' die iedere aflevering weer probeert de zaken van haar broer te dwarsbomen
- ene Ronald Verkerk die samen met ene Marcus rond de zoveel afleveringen bezopen enkele Vlaamse liederen komen zingen (en dan moeten rennen voor hun leven omdat tante heks hun wil afknallen)
- Caroline en Erik als main duo Ludo en Janine Sanders, die iedere aflevering weer uit elkaar gaan en aan het eind weer bij elkaar komen. Oh, en Ludo staat dan duidelijk te kijk als huisvader/machtig zakenman.

Met tenslotte Ludo die, totaal irrelevant, aan het eind van iedere aflevering met een nieuw mannetje aan de lijn in gesprek thuiskomt, iets onduidelijks duidelijk geregeld wordt... En waarna vervolgens een voorpagina van een krant te zien is met een slechterik die op gruwelijke wijze is omgebracht. En als slotshot iedere keer Ludo die draait richting de camera, duister lacht en weer wegloopt.

De Sanders. Vanaf 1 oktober 2020 op RTL4. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door ArnieAlberts op 14-08-2013 04:19:22 ]
pi_130047108
Ik zou niet kijken.
pi_130047123
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Deed ik ook met de 4500e aflevering. Gewoon in het weekend de shortie zien, en dan het vervolg op RTL Lounge. Deze laatste aflevering heb ik toen donderdagavond al gedownload als torrent :P

SPOILER
Maxime wordt wakker?
pi_130047155
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 04:12 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik al eens eerder zoiets heb gezegd,
Het is tevens ook niet de eerste keer dat ik het zeg, enige herhaling valt niet altijd uit te sluiten. ^O^
Een heer met stijl
pi_130048160
0511 is de nieuwe code :)
pi_130049289
thanks
  woensdag 14 augustus 2013 @ 10:35:10 #108
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_130049797
Please laat die foto de uitslag zijn!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_130053849
quote:
GTST-poetsvrouw Elly wordt presentatrice
Geplaatst op Wed 14 Aug 2013 om 11:39

Elly de Graaf, die jarenlang te zien was als poetsvrouw Rosa in Goede Tijden Slechte Tijden, wordt presentatrice op de regionale zender TV73, dat uitzendt in Brabant-Noord. Dat heeft de zender laten weten. Zenderbaas Nol Roos is blij. “Met Elly de Graaf als presentatrice hebben we niet alleen een bekend maar ook een vertrouwd gezicht toegevoegd aan onze zender. Elly voelt zich nu al als een vis in het water bij TV73. We kijken dan ook uit naar een langdurige samenwerking“, zo vertelt hij.

De Graaf krijgt het programma Bloemetje van de Week, waarin personen of organisaties in het zonnetje worden gezet. “Het is harstikke leuk om met een persoonlijkheid te werken die puur, oprecht en geïnteresseerd is in mensen“, zegt chef-productie Remco de Vaan.

Zelf is de presentatrice ook erg blij. “Het is nog leuker dan ik had verwacht. Nol Roos dank je wel voor deze kans, Remco de Vaan bedankt voor je tips. Ik ben moe maar voldaan.“
pi_130053891
pi_130054080
Op welke dag wordt er nu iemand 'vrij' gespeeld?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:13:07 #112
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130054276
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:07 schreef vencodark het volgende:
Op welke dag wordt er nu iemand 'vrij' gespeeld?
Zondag
pi_130054355

Prachtige scènes dit _O_
En nog prachtige muziek er bij _O_ _O_ _O_
pi_130054443
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
0511 is de nieuwe code :)
En wat is de uitslag op die code? (heb de app niet :( )
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:36:00 #115
328189 ArnieAlberts
pi_130054958
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 07:15 schreef amaranta het volgende:
Ik zou niet kijken.
Vooral ook niet doen.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:36:32 #116
328189 ArnieAlberts
pi_130054976
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ TV73 :D
pi_130055318
SPOILER
pi_130055398
Dat filmpje van Maxim zou op Nick B-) kunnen duiden?
GGGG
pi_130056078
weet iemand wat er uit de app springlevend is gekomen
pi_130057087
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:47 schreef Hicham. het volgende:
SPOILER
SPOILER
  roze woensdag 14 augustus 2013 @ 14:42:29 #121
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130057231
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef md89 het volgende:

[..]

SPOILER
Jammer haha
pi_130058551
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:10 schreef flanken het volgende:
weet iemand wat er uit de app springlevend is gekomen
SPOILER
pi_130058651
9 1541 t/m 1735 20 augustus 2013
10 1736 t/m 1935 november 2013
20 3871 t/m 4085 16 oktober 2012
21 4086 t/m 4305 september 2013

Hoe betrouwbaar zijn deze release data van de DVD's?
pi_130058762
quote:
15s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:36 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Vooral ook niet doen.
:{
pi_130058832
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:23 schreef SAMBAM het volgende:

Jezus, wat een gat zit er tussen :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 16:39:10 #126
328189 ArnieAlberts
pi_130061357
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:23 schreef SAMBAM het volgende:

Niet: seizoen 21 is nog niet eens aangekondigd.
pi_130066149
Wat is er aan de hand met dit topic?
pi_130066427
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:29 schreef SAMBAM het volgende:
Wat is er aan de hand met dit topic?
Is er iets aan de hand met dit topic dan?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:39:11 #129
268260 Dr.Mikey
pi_130066458
Nola is straks de zoveelste in Meerdijk die maar met een ouder opgroeit.
R.I.P DTS.
pi_130067246
Ik ga nu ook denken dat Nina het is hoor :D
pi_130067348
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu ook denken dat Nina het is hoor :D
Ik denk het niet alleen, ik hóóp het :D

Het zou wel lachen zijn als zij het slachtoffer is, aangezien ik (toen die poll in dit topic kwam) als eerste op Nina stemde terwijl vrijwel iedereen zeker was dat het Nuran zou zijn :D _O-
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:04:56 #132
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130067420
Als Aysen het zou overleven, dan krijg je vuurwerk in de laatste week.

SPOILER
pi_130067603
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef Frey het volgende:
Als Aysen het zou overleven, dan krijg je vuurwerk in de laatste week.

SPOILER
GTST-Fok!-meet als Nina het slachtoffer is, om tezamen een groot feest te vieren :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:11:11 #134
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130067695
Zal volgende week zondag de eerste aflevering van het nieuwe seizoen te zien zijn in de app?
pi_130067769
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Frey het volgende:
Zal volgende week zondag de eerste aflevering van het nieuwe seizoen te zien zijn in de app?
Volgens mij was dat wel zo ja :P

SPOILER
pi_130067786
quote:
Erg leuk dit filmpje! En een mini-Sjors :)
Life is what u make of it ;)
pi_130067815
quote:
18s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef moosmax het volgende:

[..]

Erg leuk dit filmpje! En een mini-Sjors :)
Mini-Sjors raakte meteen over d'r toeren toen Suzanne binnenkwam _O- _O- _O-
pi_130067957
Zou jij dat niet zijn dan haha :) (had niet zoveel met Suzanne destijds)
Life is what u make of it ;)
pi_130068107
haha dat GTST item in editie nl. Wat een nerds die fans :')
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:22:00 #140
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130068185
quote:
En iedereen maar hun best doen daarna om ze uit elkaar te houden. :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:31:51 #141
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130068637
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef zeebeschuit het volgende:
En dan hoopt nota bene nog die gozer dat Mike het slachtoffer wordt! :')
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:33:46 #142
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130068723
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Omdat hij slecht is? :')
pi_130068803
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Die gozer was volgens mij nog net uit de luiers :')
pi_130068822
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Frey het volgende:

[..]

Erger nog: omdat hij stout is :')
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:36:12 #145
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130068830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat zou mij ook niets verbazen ja!
Ik ga dan al gelijk denken, dat Lucas zijn favoriete (mannelijke) personage is. :')
pi_130068864
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:36 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dat zou mij ook niets verbazen ja!
Ik ga dan al gelijk denken, dat Lucas zijn favoriete (mannelijke) personage is. :')
Sorry dat ik het zeg, maar dat dacht ik meteen al toen ik die gozer zag :') _O-
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:37:33 #147
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130068901
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Was het Kennard?
pi_130069031
Op FB GTST denkt men dit (heb 1 voorbeeld gepakt)

SPOILER
pi_130069055
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ab2f11bf-99e9-38e6-90bc-dc2c08552995
Vanaf 11:40
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:41:17 #150
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130069082
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

haha! _O-
pi_130069182
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef Frey het volgende:

[..]

Was het Kennard?
Dat moest er nog eens bij komen :D _O-

... Alhoewel...
pi_130069347
"Aanwijzingen" :')
Die app stuurt je alle kanten op. :')
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:46:23 #153
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130069361
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat moest er nog eens bij komen :D _O-

[ afbeelding ]

... Alhoewel...
Gewoon een kruising tussen Kennard en Rohan. _O-
pi_130069425
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:46 schreef Frey het volgende:

[..]

Gewoon een kruising tussen Kennard en Rohan. _O-
Ik wil niet weten welk mislukt experiment er nodig is geweest om een kruising tussen Kennard en Rohan te maken :') _O-
pi_130069439
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

GTST-Fok!-meet als Nina het slachtoffer is, om tezamen een groot feest te vieren :P
Haha, we slaan weer lekker door hier...

Ik ben geloof ik een van de weinigen die Mike beter kan missen als Nina.
Geen idee waarom Mike ineens zo'n held is.. maar echt goed acteren doet hij niet en op het drogeren van Lorena na was vrijwel alles wat hij tot nu toe deed nét niet slecht, nét niet cool, nét niet interessant genoeg.
Daarbij vind men hem vooral heel lekker enzo, maar wordt hij net als Jan Kooijman, zwaar overschat. Nou heeft Mike een iets leukere rol, maar net als Danny is dit personage zo vervangbaar als maar kan. Ik geloof niet dat veel mensen hem, als het er echt op aankomt, zullen missen. Alleen al omdat zijn rol daar, met de laatste paar weken van dit seizoen als uitzondering, niet boeiend genoeg voor is. Laat staan dat hij een échte stempel heeft gedrukt.

Als iemand een stempel drukt dan is het Nina wel. En ook al wil iedereen haar als verwend schreeuwerig krengetje zo graag hekelen, het bewijst alleen maar hoe goed ze het doen. Haar zinnetjes, uitspraken, blikken, kuren enz blijven iedereen bij. Toch weet ze te raken als het er op aan komt. Men kan haar haten, maar toch met haar meeleven als ze écht wat meemaakt. Ze is het schoolvoorbeeld van 'Love to hate'. En het werkt, dat bewijzen jullie stuk voor stuk haha.

De drang om haar dood te zien gaan komt dan denk ik ook vooral uit behoefte aan een sterk verhaal voor Ludo en Janine, bij gebrek aan beter voor alweer zo'n deciaatje. Wat oh oh oh wat zou het geweldig zijn die twee te zien flippen en rouwen om de dood van hun dochter. Maar die verhalen zijn van korte duur. Marly zal hoe dan ook echt wel een gat achterlaten in de familie Sanders, in de uitgesproken variatie van karakters en in de balans van de cast als ze echt besloten heeft te vertrekken. Iets dat we van Mike of een Aysen écht niet kunnen zeggen.

Kortom, ik zou het willen dat ze sterft, om Ludo en Janine weer eens te zien schitteren. Maar als ik denk aan al die krokodillentranen, hoe ze Noud onlangs nog vol in het gezicht mepte met een vurige preek erbij, de hysterie, de irritante ergernis die ik stiekem toch wel waardeer, al die geniale koppen van Marly... tjah, dan zou het ook eeuwig zonde zijn de dochter van Ludo en Janine zo definitief te laten sterven. De grillen van Mike of Aysen kunnen tenslotte door willekeurig iedereen worden vervangen en verankerd zijn ze al helemaal niet. Maar de onvermijdelijke, onmisbare, irritante en soms toch wel aandoenlijke grillen van Nina Sanders.. die doet niemand zomaar na. Je moet toch van hele goede huize komen wil een heel FOK forum het slagen van het 'Love to hate' concept zo bevestigen... ;)
pi_130069661
wat mij opvalt van de aap springlevend dat het woensdag altijd aanwijzingen zijn voor personen en op vrijdag meestal op 1 iemand
pi_130069865
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:48 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Geen idee waarom Mike ineens zo'n held is.. maar echt goed acteren doet hij niet en op het drogeren van Lorena na was vrijwel alles wat hij tot nu toe deed nét niet slecht, nét niet cool, nét niet interessant genoeg.
Daarbij vind men hem vooral heel lekker enzo, maar wordt hij net als Jan Kooijman, zwaar overschat. Nou heeft Mike een iets leukere rol, maar net als Danny is dit personage zo vervangbaar als maar kan. Ik geloof niet dat veel mensen hem, als het er echt op aankomt, zullen missen. Alleen al omdat zijn rol daar, met de laatste paar weken van dit seizoen als uitzondering, niet boeiend genoeg voor is. Laat staan dat hij een échte stempel heeft gedrukt.

Als iemand een stempel drukt dan is het Nina wel. En ook al wil iedereen haar als verwend schreeuwerig krengetje zo graag hekelen, het bewijst alleen maar hoe goed ze het doen. Haar zinnetjes, uitspraken, blikken, kuren enz blijven iedereen bij. Toch weet ze te raken als het er op aan komt. Men kan haar haten, maar toch met haar meeleven als ze écht wat meemaakt. Ze is het schoolvoorbeeld van 'Love to hate'. En het werkt, dat bewijzen jullie stuk voor stuk haha.

De drang om haar dood te zien gaan komt dan denk ik ook vooral uit behoefte aan een sterk verhaal voor Ludo en Janine, bij gebrek aan beter voor alweer zo'n deciaatje. Wat oh oh oh wat zou het geweldig zijn die twee te zien flippen en rouwen om de dood van hun dochter. Maar die verhalen zijn van korte duur. Marly zal hoe dan ook echt wel een gat achterlaten in de familie Sanders, in de uitgesproken variatie van karakters en in de balans van de cast als ze echt besloten heeft te vertrekken. Iets dat we van Mike of een Aysen écht niet kunnen zeggen.

Kortom, ik zou het willen dat ze sterft, om Ludo en Janine weer eens te zien schitteren. Maar als ik denk aan al die krokodillentranen, hoe ze Noud onlangs nog vol in het gezicht mepte met een vurige preek erbij, de hysterie, de irritante ergernis die ik stiekem toch wel waardeer, al die geniale koppen van Marly... tjah, dan zou het ook eeuwig zonde zijn de dochter van Ludo en Janine zo definitief te laten sterven. De grillen van Mike of Aysen kunnen tenslotte door willekeurig iedereen worden vervangen en verankerd zijn ze al helemaal niet. Maar de onvermijdelijke, onmisbare, irritante en soms toch wel aandoenlijke grillen van Nina Sanders.. die doet niemand zomaar na. Je moet toch van hele goede huize komen wil een heel FOK forum het slagen van het 'Love to hate' concept zo bevestigen... ;)
Ben het verschrikkelijk met je eens!
Ik haat Nina maar zonder haar heeft de soap heel weinig karakter. Ze houdt de boel levendig. :)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:01:09 #158
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130070096
Ik ben allerminst overtuigd. Hoop van harte dat het Nina is.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:01:29 #159
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130070112
@ Sambam.

Ik ben het wel met je eens dat het personage Mike misschien een beetje gehyped wordt hier.
Toen hij bijv. in die condooms liep te prikken om een kind te krijgen van Nina! Had ik ook zoiets van. :')

Maar het gaat ook vooral op het moment.
De overname van de Rozenboom kan een mooi vervolg krijgen in het komende seizoen. De voogdijschap om Nola. En bovendien is het een broertje van Bianca, die wat mij betreft nu wel even genoeg ellende heeft gehad met haar kinderen.
Ik zou het heel jammer vinden als hij er nu uitgaat. Zeker omdat ik dan denk, dat het komende tijd alleen maar over de parachutesprong zal gaan. Een levende Mike zou ik in ieder geval veel leuker vinden. Omdat er dan meerdere interessante verhaallijnen kunnen komen!

Over Nina geef ik je niet helemaal ongelijk. Maar ik ben haar personage eigenlijk wel helemaal zat!
Hoe goed Marly haar rol als Nina ook zou spelen. Het irriteert me alleen nog maar.

En wat betreft Aysen. Die zie ik net zo graag vertrekken als Nina! Maar dat heb ik al wel vaker gezegd. :)
pi_130070486
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:48 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Het punt is dat Mike een stempel kán drukken komend seizoen; als hij het overleeft en de schrijvers slim zijn (dat laatste betwijfel ik) komt er een mooie vete tussen Mike en Lorena/Laura. Daarnaast is er natuurlijk ook nog een strijd om Nola; de Sanders laten het er natuurlijk niet bij zitten dat Mike nu de voogdij heeft.

quote:
Als iemand een stempel drukt dan is het Nina wel. En ook al wil iedereen haar als verwend schreeuwerig krengetje zo graag hekelen, het bewijst alleen maar hoe goed ze het doen. Haar zinnetjes, uitspraken, blikken, kuren enz blijven iedereen bij.
Dat laatste is ook wel heel erg makkelijk aangezien ze 9 van de 10 keer hetzelfde blèrt: "Ga weg!", "Verdwijn!", "Ik wil je niet meer zien!" en nog een handjevol van dat soort uitspraken. En ja, dat blijft bij. Maar niet omdat het zo'n boeiend karakter is.

quote:
Toch weet ze te raken als het er op aan komt. Men kan haar haten, maar toch met haar meeleven als ze écht wat meemaakt. Ze is het schoolvoorbeeld van 'Love to hate'. En het werkt, dat bewijzen jullie stuk voor stuk haha.
Ja, ze weet me op mijn zenuwen te raken. En de enige keer dat ik echt met Nina meeleefde was toen ze was ontvoerd door Isabella, maar toen was Nina ook nog lang niet zo irritant kind. Ik keek laatst een aflevering terug van seizoen 17, en zelfs dáár vond ik Nina al bloedirritant. En het is er eigenlijk alleen maar erger op geworden.

quote:
Dat gat wat Marly/Nina achterlaat als ze de serie zou verlaten is heel makkelijk op te vullen: gewoon een nieuw karakter introduceren met dezelfde karaktertrekken. Is in het verleden al zo vaak gedaan en het gat was dan ook vrij makkelijk opgevuld. De kijkers moeten even wennen, maar zodra ze gewend zijn is er geen vuiltje meer aan de lucht. Ja, hoogstens een nostalgische opwelling, maar dat is ook het enige.

quote:
Jij zegt nu dat een Mike en Aysen makkelijk inwisselbaar zijn, maar dat geldt voor ieder karakter in een soap. Niemand is onmisbaar. Arnie is het beste voorbeeld hiervoor: nog steeds wordt hij gemist, maar de serie is er nog steeds, en al meer dan 15 jaar zonder zijn personage. En natuurlijk, zoals er vele fans zijn die Arnie missen, zullen er vele fans zijn die Nina zullen missen - mocht zij het slachtoffer zijn. Maar de serie gaat daar echt niet aan ten onder hoor, anders was dat na de exit van Arnie al gebeurd, dat kan ik je verzekeren.

De enige karakters die vrij moeilijk te vervangen zijn, zijn de karakters die nog stammen uit de jaren '90; Laura, Jef, Janine, Rik en Ludo. Maar ook als die de serie verlaten is de kans groot dat de serie daar geen problemen mee krijgt, want nieuwe karakters vullen de gaten op. En dat is dan ook één van de karakteristieke kenmerken van de soap.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:16:16 #161
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130070840
Een voorbeeld van een karakter dat voor mij echt niet inwisselbaar was, is Govert Harmsen.
pi_130071055
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef Frey het volgende:
Een voorbeeld van een karakter dat voor mij echt niet inwisselbaar was, is Govert Harmsen.
De makers zagen dat godzijdank ook in, ook omdat Harmsen zo'n stempel had gedrukt. Als ze hadden besloten een nieuwe Harmsen te creëren had dat veel weerstand gegeven, daar ben ik zeker van.

Het gekke is dan weer wel dat ik Harmsen mij dan ook niet in het huidige GTST voor zou kunnen stellen, het enige wat hij dan misschien zou doen is in De Koning zitten en zich "bemoeien" met de sores van andere karakters.
pi_130071142
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het punt is dat Mike een stempel kán drukken komend seizoen; als hij het overleeft en de schrijvers slim zijn (dat laatste betwijfel ik) komt er een mooie vete tussen Mike en Lorena/Laura. Daarnaast is er natuurlijk ook nog een strijd om Nola; de Sanders laten het er natuurlijk niet bij zitten dat Mike nu de voogdij heeft.

[..]

Dat laatste is ook wel heel erg makkelijk aangezien ze 9 van de 10 keer hetzelfde blèrt: "Ga weg!", "Verdwijn!", "Ik wil je niet meer zien!" en nog een handjevol van dat soort uitspraken. En ja, dat blijft bij. Maar niet omdat het zo'n boeiend karakter is.

[..]

Ja, ze weet me op mijn zenuwen te raken. En de enige keer dat ik echt met Nina meeleefde was toen ze was ontvoerd door Isabella, maar toen was Nina ook nog lang niet zo irritant kind. Ik keek laatst een aflevering terug van seizoen 17, en zelfs dáár vond ik Nina al bloedirritant. En het is er eigenlijk alleen maar erger op geworden.

[..]

Dat gat wat Marly/Nina achterlaat als ze de serie zou verlaten is heel makkelijk op te vullen: gewoon een nieuw karakter introduceren met dezelfde karaktertrekken. Is in het verleden al zo vaak gedaan en het gat was dan ook vrij makkelijk opgevuld. De kijkers moeten even wennen, maar zodra ze gewend zijn is er geen vuiltje meer aan de lucht. Ja, hoogstens een nostalgische opwelling, maar dat is ook het enige.

[..]

Jij zegt nu dat een Mike en Aysen makkelijk inwisselbaar zijn, maar dat geldt voor ieder karakter in een soap. Niemand is onmisbaar. Arnie is het beste voorbeeld hiervoor: nog steeds wordt hij gemist, maar de serie is er nog steeds, en al meer dan 15 jaar zonder zijn personage. En natuurlijk, zoals er vele fans zijn die Arnie missen, zullen er vele fans zijn die Nina zullen missen - mocht zij het slachtoffer zijn. Maar de serie gaat daar echt niet aan ten onder hoor, anders was dat na de exit van Arnie al gebeurd, dat kan ik je verzekeren.

De enige karakters die vrij moeilijk te vervangen zijn, zijn de karakters die nog stammen uit de jaren '90; Laura, Jef, Janine, Rik en Ludo. Maar ook als die de serie verlaten is de kans groot dat de serie daar geen problemen mee krijgt, want nieuwe karakters vullen de gaten op. En dat is dan ook één van de karakteristieke kenmerken van de soap.
Haha, ik zeg ook niet dat iemand hier besproken van onvervangbare waarde is, niets in onvervangbaar in een soap, I know :)
Maar als je de drie overgebleven personages waar het nu om gaat naast elkaar zet, laat Nina toch echt de meeste sporen na. Daarbij, alle ergernissen die iedereen nu drijft tot haar exit zijn makkelijk te verhelpen. Voor Bing was er ooit ook een collectief hekel front. Maar o.a. zijn kanker verhaallijn deed het tij keren. Althans, tot op zekere hoogte. Helaas pakte hij daarna de irritante draad weer op, maar dat is wat anders. Bing werd weer even menselijk en er kwam wat balans terug. Nina kan ook wel weer wat menselijkheid gebruiken. En die deuren staan ook voor haar open nu ze misschien uit elkaar gaat met Noud, of weer samenkomt en bovenal moeder is geworden.

Wat ik daarmee wilde zeggen, en misschien wel aansluit bij ons Daniel, is dat die kansen er voor Nina net zo goed zijn als voor Mike in potentie tot komend seizoen. Daar hoeft ze echt niet dood voor.

Apart Frey, dat je niet eens een klein beetje overtuigd bent, we waren het toch vaker eens ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:23:16 #164
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130071211
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De makers zagen dat godzijdank ook in, ook omdat Harmsen zo'n stempel had gedrukt. Als ze hadden besloten een nieuwe Harmsen te creëren had dat veel weerstand gegeven, daar ben ik zeker van.

Het gekke is dan weer wel dat ik Harmsen mij dan ook niet in het huidige GTST voor zou kunnen stellen, het enige wat hij dan misschien zou doen is in De Koning zitten en zich "bemoeien" met de sores van andere karakters.
Misschien als hij zijn huisje had gehouden. Nina die na een ruzie met haar ouders bij Harmsen ging wonen ofzo. :P

Maar zonder Wik had het sowieso geen zin meer. ;(

Wik Jongsma _O_ _O_ _O_
pi_130071395
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Jeff is de nieuwe Harmsen.
:P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:27:30 #166
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130071433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef SAMBAM het volgende:
Wat ik daarmee wilde zeggen, en misschien wel aansluit bij ons Daniel, is dat die kansen er voor Nina net zo goed zijn als voor Mike in potentie tot komend seizoen. Daar hoeft ze echt niet dood voor.

Apart Frey, dat je niet eens een klein beetje overtuigd bent, we waren het toch vaker eens ;)
Mike zit er nog niet zo lang in, heb van hem nog niet echt een goed beeld gekregen. Maar de laatste tijd bevalt hij me steeds beter. Aan Nina stoor ik me al jaren en het geduld is gewoon op. Net zoals dat geduld op was bij Barbara en Charlie. Ik kijk ook een beetje naar hoe ik het zou doen met de personages als ik nu in het verhaal zou stappen. Met welke personages ik dan totaal niet verder zou willen, met welke zeker wel en welke een twijfelgeval zouden zijn.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:28:57 #167
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130071525
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef Frey het volgende:

[..]

Misschien als hij zijn huisje had gehouden. Nina die na een ruzie met haar ouders bij Harmsen ging wonen ofzo. :P

Wik Jongsma _O_ _O_ _O_
Inderdaad Harmsen vanaf seizoen 3! _O_ Toen zijn huis in beeld kwam.
Niet alleen de mopperende buurman meer.
Ik vind zijn band met huisgenoot Arthur heel leuk! En zijn droge humor en gedrag bij A&A ! _O_
pi_130071549
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef Frey het volgende:

[..]

Oh god, dat zou ik Harmsen niet aan willen doen! :P

quote:

Wik Jongsma _O_ _O_ _O_
Wik is ook het punt waarom er nooit een opvolger is gekomen, of waarom de tijdelijke recasts niet slaagden: Wik wás Harmsen. Net als dat Erik de Vogel Ludo is, of Jette van der Meij Laura. Als je die (tijdelijk) gaat recasten gaat het mis.

En daarnaast was Harmsen ook een best uitzonderlijk soap-karakter: ik kan namelijk geen gelijkend karakter uit een andere soap bedenken. Harmsen was uniek, en daarom ook niet te vervangen. Een badguy is te vervangen, een bitch is te vervangen. Maar de "boze buurman" die langzaam maar zeker veranderde in de liefste oom van Meerdijk en omstreken is niet te vervangen.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:30:04 #169
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130071612
Een van die eerste scènes met Harmsen ook toen Wik weer terugkwam in 2004. Dat was in zijn keukentje met Yasmin en een vermomde Isabella. Dacht hij dat het Yasmins nichtje uit Spanje was en begon hij wat gebrekkig Spaans te praten met een klein dansje erbij: "Olé!" _O- _O- _O-
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:36:07 #170
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130071984
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Haha, ik zeg ook niet dat iemand hier besproken van onvervangbare waarde is, niets in onvervangbaar in een soap, I know :)
Maar als je de drie overgebleven personages waar het nu om gaat naast elkaar zet, laat Nina toch echt de meeste sporen na. Daarbij, alle ergernissen die iedereen nu drijft tot haar exit zijn makkelijk te verhelpen. Voor Bing was er ooit ook een collectief hekel front. Maar o.a. zijn kanker verhaallijn deed het tij keren. Althans, tot op zekere hoogte. Helaas pakte hij daarna de irritante draad weer op, maar dat is wat anders. Bing werd weer even menselijk en er kwam wat balans terug. Nina kan ook wel weer wat menselijkheid gebruiken. En die deuren staan ook voor haar open nu ze misschien uit elkaar gaat met Noud, of weer samenkomt en bovenal moeder is geworden.

Ergens zou ik het ook wel een beetje jammer vinden, als Nina zo aan haar overlijden zou komen.
Maar ik ben bang dat het personage niet meer echt zal veranderen. Noud had in de laatste week, al gezegd dat hij er alles aan wou doen om Nina voor zich terug te winnen. Dat is nou niet een verhaallijn waar ik echt op zit te wachten. :{
pi_130072110
Deze discussie leidt trouwens wel een beetje naar de meest logische keuze. Zowel Nina als Mike zijn niet logisch. Beiden hebben te veel verhalen en opties liggen. De rozenboom, gezamenlijk een kind, een onderlinge vete, verschillende externe vetes enz..
Aysen daarentegen, heeft niets.
Iemand schreef onlangs nog dat als zij zou sterven er 'niets meer gedaan kon worden met Danny's dood'. Maar eerlijk is eerlijk, zoals het schrijversteam nu terug kwam op zijn dood klinkt als een logische stap die nog even gedaan moest worden vóór Aysen het veld zou ruimen. Als het al uit zou komen, kon het alleen leiden tot een rechtszaak, waar geen hond blij van zou worden, toch? Nu komt het uit na haar dood... Brengt het wel de emotie met zich mee, maar niet de gevolgen die al zo vaak zijn verteld. Klinkt als logica voor het huidige schrijversteam.

Daarbij heft het een altijd het ander op in GTST logica de laatste jaren. Rik zal boos zijn op Nuran, zij wist van Aysen en Danny. Maar hij is zelf ook niet foutloos, hij ging kei hard vreemd de dag voor hun huwelijk. Bing's blok aan z'n been is opgelost na haar dood, en kan weer menselijk gaan doen bij Sjors. Die zelf weer druk is met Mike. Het politie stokje wordt verder overgenomen door Menno, en op een huilende Nuran na zal het verder niemand schelen dat Aysen dood is in Meerdijk haha.

Dus van de drie karakters is Aysen de meest logische keuze.
Maar ja... logica is vast geen garantie voor de schrijvers anno nu.
pi_130072280
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef SAMBAM het volgende:
Deze discussie leidt trouwens wel een beetje naar de meest logische keuze. Zowel Nina als Mike zijn niet logisch. Beiden hebben te veel verhalen en opties liggen. De rozenboom, gezamenlijk een kind, een onderlinge vete, verschillende externe vetes enz..
Aysen daarentegen, heeft niets.
Iemand schreef onlangs nog dat als zij zou sterven er 'niets meer gedaan kon worden met Danny's dood'. Maar eerlijk is eerlijk, zoals het schrijversteam nu terug kwam op zijn dood klinkt als een logische stap die nog even gedaan moest worden vóór Aysen het veld zou ruimen. Als het al uit zou komen, kon het alleen leiden tot een rechtszaak, waar geen hond blij van zou worden, toch? Nu komt het uit na haar dood... Brengt het wel de emotie met zich mee, maar niet de gevolgen die al zo vaak zijn verteld. Klinkt als logica voor het huidige schrijversteam.

Daarbij heft het een altijd het ander op in GTST logica de laatste jaren. Rik zal boos zijn op Nuran, zij wist van Aysen en danny. Maar hij is zelf ook niet foutloos, hij ging kei hard vreemd de dag voor hun huwelijk. Bing's blok aan z'n been is opgelost opgelost na haar dood, en kan weer menselijk gaan doen bij Sjors. Die zelf weer druk is met Mike. Het politie stokje wordt verder overgenomen door Menno, en op een huilende Nuran na zal het verder niemand schelen dat Aysen dood is in Meerdijk haha.

Dus van de drie karakters is Aysen de meest logische keuze.
Maar ja... logica is vast geen garantie voor de schrijvers anno nu.
Ik qoute mezelf nog even *)

quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:41 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dan wordt het toch interessant als in het testament van Mike blijkt dat Nola de Rozenboom krijgt ;)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:53:43 #173
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130072978
Het enige wat jammer is aan de eventuele dood van Nina, is dat het de dochter van Ludo en Janine is; degene die hen aan elkaar verbindt. En de jonge Nina is ook bij diverse spannende verhaallijnen betrokken geweest. Ook Marly begon erg leuk als Nina. Meteen Isabella chanteren en ze stond vierkant achter haar vader. Maar de rol is nu zo erg verpest, dat ik dat alles niet zwaar genoeg meer vind wegen.

Anders geven ze Ludo en Janine een nieuw kind, Robert en Laura konden het ook. :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:57:09 #174
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130073184
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:41 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik qoute mezelf nog even *)

[..]

Dan denk ik alsnog dat Lorena de Rozenboom terug zal krijgen.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:58:58 #175
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130073308
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef Frey het volgende:
Het enige wat jammer is aan de eventuele dood van Nina, is dat het de dochter van Ludo en Janine is; degene die hen aan elkaar verbindt. En de jonge Nina is ook bij diverse spannende verhaallijnen betrokken geweest. Ook Marly begon erg leuk als Nina. Meteen Isabella chanteren en ze stond vierkant achter haar vader. Maar de rol is nu zo erg verpest, dat ik dat alles niet zwaar genoeg meer vind wegen.

Anders geven ze Ludo en Janine een nieuw kind, Robert en Laura konden het ook. :P
Dat zou wat zijn ja! :D
Alleen dan is hij/zij jonger dan Nola. Dat is dan wel weer een beetje apart. :)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:59:55 #176
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130073373
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Sil is ook jonger dan Noud. :P
  Moderator woensdag 14 augustus 2013 @ 22:00:49 #177
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_130073435
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Noud is ook ouder dan Syl ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator woensdag 14 augustus 2013 @ 22:01:15 #178
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_130073469
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef Frey het volgende:

[..]

GMTA :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:04:52 #179
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130073732
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef Frey het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef Meke het volgende:

[..]

Noud is ook ouder dan Syl ;)
Dat is waar! :)

SPOILER
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:06:43 #180
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130073869
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

[..]

Dat is waar! :)

SPOILER
Tenzij Arnie hem nog ergens in de jungle gemaakt heeft. :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:07:37 #181
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130073944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Frey het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_130074285
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Frey het volgende:

[..]

:D _O-

Het is mij trouwens sinds vanmiddag duidelijk dat Arnie niet vermist is in de jungle of is overleden. Sterker nog: hij is springlevend, maar door zijn geheugenverlies draagt hij nu de naam Van Lieshout:

Het is wel vreemd te noemen dat Julian hem niet herkent :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:15:54 #183
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130074605
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het is mij trouwens sinds vanmiddag duidelijk dat Arnie niet vermist is in de jungle of is overleden. Sterker nog: hij is springlevend, maar door zijn geheugenverlies draagt hij nu de naam Van Lieshout:

woensdag 14 augustus 2013 @ 22:22:21 #184
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130075070

Nora Daniël, wat een lief personage was dat. O+

Coby Timp _O_ _O_ _O_
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:24:08 #185
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130075185
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

All Stars! _O_

Misschien dat Julian wel weer teveel jointjes had gerookt! :)
  Moderator woensdag 14 augustus 2013 @ 22:25:44 #186
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_130075265
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef Koosnaam het volgende:
Hij heeft sowieso zijn naam twee keer veranderd, dus grote kans ;)
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 22:26:19 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130075300
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:22 schreef Frey het volgende:

Nora Daniël, wat een lief personage was dat. O+

Coby Timp _O_ _O_ _O_
jeuj die is nu 83 :o
pi_130075316
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:27:24 #189
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130075361
quote:
Inderdaad :P

Grappig genoeg vond ik Suzanne hierna juist aangenamer worden.
pi_130075423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

All Stars! _O_

Haha, dat zou zomaar kunnen :P "Chippie?" :D _O_

Wel jammer dat Antonie niet in deze aflevering zat, had ik wel gaaf gevonden :)
  Moderator woensdag 14 augustus 2013 @ 22:29:37 #191
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_130075483
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha, dat zou zomaar kunnen :P "Chippie?" :D _O_

Wel jammer dat Antonie niet in deze aflevering zat, had ik wel gaaf gevonden :)
Volgens mij hebben Antonie en Cas er nooit samen ingezeten? Of zit dat in mijn hoofd, dat Cas ter vervanging van Antonie was?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:31:14 #192
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130075587
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:25 schreef Meke het volgende:

[..]

Hij heeft sowieso zijn naam twee keer veranderd, dus grote kans ;)
Haha inderdaad. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:29 schreef Meke het volgende:

[..]

Volgens mij hebben Antonie en Cas er nooit samen ingezeten? Of zit dat in mijn hoofd, dat Cas ter vervanging van Antonie was?
Ik dacht wel een keer eigenlijk.
Dat ze Hero een keer op gingen zoeken volgens mij. Weet dit niet zeker hoor.
  Moderator woensdag 14 augustus 2013 @ 22:32:33 #193
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_130075653
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:31 schreef Koosnaam het volgende:
Ik dacht wel een keer eigenlijk.
Dat ze Hero een keer op gingen zoeken volgens mij. Weet dit niet zeker hoor.
Toen hij jaja lamahore heette, en de voorzitter de new buddha was? Dat is ook de enige die ik me kan bedenken :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:34:23 #194
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130075761
Uit de app:

SPOILER
_O- _O- _O-
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:34:25 #195
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130075765
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef Meke het volgende:

[..]

Toen hij jaja lamahore heette, en de voorzitter de new buddha was? Dat is ook de enige die ik me kan bedenken :P
Ja zoiets volgens mij ja! :)
Wel jaren geleden dat ik het gezien heb. Dus weet het niet precies meer!
  Moderator woensdag 14 augustus 2013 @ 22:35:16 #196
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_130075813
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja zoiets volgens mij ja! :)
Wel jaren geleden dat ik het gezien heb. Dus weet het niet precies meer!
All stars - De serie (TV Series 1999–2001) - IMDb

Denk dat Antonie slechts het derde seizoen geskipt heeft en dat ze verder gewoon samen te zien zijn geweest _O-
pi_130075908
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Frey het volgende:
Uit de app:

SPOILER
_O- _O- _O-
Wiet O+
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:37:05 #198
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130075914
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:35 schreef Meke het volgende:

[..]

All stars - De serie (TV Series 1999–2001) - IMDb

Denk dat Antonie slechts het derde seizoen geskipt heeft en dat ze verder gewoon samen te zien zijn geweest _O-
Haha zoals ik al gezegd had! Jaren geleden. :@ ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:37:25 #199
268260 Dr.Mikey
pi_130075935
Nemo (Cas) Was inderdaad de broer en de vervanging van Hero(Antonie) En inderdaad in de aflevering dat ze Hero gingen halen uit het klooster zaten ze samen in een episode.
Tevens zit Nemo in All Stars 2 als vervangende rol van de toen inmiddels overleden Antonie Kamerling.

Dit waar andere gebeurtenissen uit de serie (het overlijden van Willem) en personages (Jack Wouters, Katja Schuurman, Frank Lammers) Genegeerd werden.
R.I.P DTS.
pi_130076025
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nemo (Cas) Was inderdaad de broer en de vervanging van Hero(Antonie) En inderdaad in de aflevering dat ze Hero gingen halen uit het klooster zaten ze samen in een episode.
Tevens zit Nemo in All Stars 2 als vervangende rol van de toen inmiddels overleden Antonie Kamerling.

Dit waar andere gebeurtenissen uit de serie (het overlijden van Willem) en personages (Jack Wouters, Katja Schuurman, Frank Lammers) Genegeerd werden.
Katja had anders nog wel een cameo in de 2de film, maar dat was bij de aftiteling en als je één keer met je ogen knipperde had je het gemist :P
pi_130076036
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Frey het volgende:
Uit de app:

SPOILER
_O- _O- _O-
Misschien dat iemand er wat mee kan, maar in de weekoverzicht zie je dat die foto hangt in een kluisje waaraan een sleutel met een rode sleutelhanger hangt... De dader dus iemand met een rode parachute? :9
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:40:41 #202
268260 Dr.Mikey
pi_130076115
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Katja had anders nog wel een cameo in de 2de film, maar dat was bij de aftiteling en als je één keer met je ogen knipperde had je het gemist :P
Kees Boot (Sjonnie 2) heeft ook een leuke cameo als homofiele scheidsrechter, In de film zelf dan wel in een promo.
R.I.P DTS.
pi_130076202
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Kees Boot (Sjonnie 2) heeft ook een leuke cameo als homofiele scheidsrechter, In de film zelf dan wel in een promo.
In de film zat-ie niet (om onduidelijke reden), in die promo (voor de bioscoopbon) wel ja :)

Grappig dat-ie ook de vervangende scheids was in de aflevering met Reinout, ook al was-ie daar al Johnny :D
  woensdag 14 augustus 2013 @ 23:18:50 #204
268260 Dr.Mikey
pi_130078274
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

In de film zat-ie niet (om onduidelijke reden), in die promo (voor de bioscoopbon) wel ja :)

Grappig dat-ie ook de vervangende scheids was in de aflevering met Reinout, ook al was-ie daar al Johnny :D
Weet jij trouwens waarom Jack Wouterse en Frank Lammers niet meededen?
R.I.P DTS.
pi_130078519
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Weet jij trouwens waarom Jack Wouterse en Frank Lammers niet meededen?
Geen idee. In eerste instantie was het de bedoeling om de tv-serie volledig buiten beschouwing te laten; Old Stars zou een vervolg zijn op de eerste film, met de originele bezetting. De dood van Antonie zorgde voor een probleem en de oplossing was dus om Nemo als plaatsvervanger voor Hero door te laten gaan. Daarmee wisten ze de tv-serie niet geheel buiten beschouwing te laten, alhoewel die wel geniaal was.

Een beetje off-topic overigens, maar goed; er speelden wel een aantal ex-GTST'ers in mee :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 23:52:41 #206
328189 ArnieAlberts
pi_130080286
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik denk het niet alleen, ik hóóp het :D

Het zou wel lachen zijn als zij het slachtoffer is, aangezien ik (toen die poll in dit topic kwam) als eerste op Nina stemde terwijl vrijwel iedereen zeker was dat het Nuran zou zijn :D _O-
Ik was de eerste die op Aysen stemde :')

I really can't care less, Aysen is een labiele doos en Nina... Ook. :')
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:16:43 #207
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130081368
Ik was in elk geval niet de eerste die op Nuran stemde. :)
  roze donderdag 15 augustus 2013 @ 00:19:16 #208
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130081470
Ik heb wel op Nuran gestemd volgens mij.. Of Aysen. Weet het niet meer lol
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:39:35 #209
328189 ArnieAlberts
pi_130082222
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Was dat er niet ingemonteerd met beelden uit de serie? :')
pi_130088463
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:39 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Was dat er niet ingemonteerd met beelden uit de serie? :')
Nope, het zijn nieuwe opnames: Katja staat (met een blonde pruik op) achter de bar van de kantine :)

Op 1:55:03 :)
pi_130088869
Mike gaat in een nieuwe Belgische serie spelen. Nu denk ik toch echt dat hij gaat vallen en niet Nina..
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 11:12:02 #212
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_130089278
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Mike gaat in een nieuwe Belgische serie spelen. Nu denk ik toch echt dat hij gaat vallen en niet Nina..
Het is zelfs al aangekondigd dat hij komend seizoen GTST zal verlaten ;) Denk alleen niet dat het al nu is..
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:24:18 #213
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130089626
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef Meke het volgende:

[..]

Het is zelfs al aangekondigd dat hij komend seizoen GTST zal verlaten ;) Denk alleen niet dat het al nu is..
Dat ging over een tijdelijk vertrek.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 11:30:01 #214
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_130089756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat ging over een tijdelijk vertrek.
Maar wel onbepaalde tijd toch? Niet de flexwetdriemaanden?
pi_130089963
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef Meke het volgende:

[..]

Maar wel onbepaalde tijd toch? Niet de flexwetdriemaanden?
Dit zei hij in april:

quote:
Het vertrek is volgens Talpe niet definitief. “Ik ga er maar tijdelijk uit. Vanwege de flexwet moet ik sowieso de serie voor drie maanden verlaten. Gelukkig kan ik die opnemen als we gaan repeteren voor 14-18. Als de musical eenmaal door het land gaat, moet ik deze met GTST combineren.”
pi_130090074
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef Meke het volgende:

[..]

maar hij had het alleen over een musical en nu komt daar een tv serie bij. Misschien iedereen op het verkeerde been zetten.

Hopelijk gaat hij gewoon tijdelijk weg met Nola nadat nina dood is.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:01:30 #217
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130092407
Stel je voor dat Mike zondag ineens de overlever is, dan word ik helemaal gek. :P
Maar dat kan ik me niet voorstellen.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:17:47 #218
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_130092984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:01 schreef Frey het volgende:
Stel je voor dat Mike zondag ineens de overlever is, dan word ik helemaal gek. :P
Maar dat kan ik me niet voorstellen.
Laten we het hopen dat Mike de overlever is ;)

SPOILER
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:21:20 #219
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130093125
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:17 schreef Devil010 het volgende:

SPOILER
_O- _O- _O-
pi_130093654
In de laatste aflevering vroeg Maxime aan Lucas of hij laat thuis was gekomen die nacht omdat ze geluiden had gehoord. Lucas was alleen de hele nacht bij Menno geweest en pas net thuis. Zou dat wat met het filmpje van Maxime uit de app te maken hebben?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:43:27 #221
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_130093896
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:36 schreef md89 het volgende:
In de laatste aflevering vroeg Maxime aan Lucas of hij laat thuis was gekomen die nacht omdat ze geluiden had gehoord. Lucas was alleen de hele nacht bij Menno geweest en pas net thuis. Zou dat wat met het filmpje van Maxime uit de app te maken hebben?
Lucas -al dan niet verkleed - zou dan in jouw versie ook gewoon via de voordeur binnen zijn gekomen, nietwaar?
pi_130093937
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Lucas zou dan in jouw versie ook gewoon via de voordeur binnen zijn gekomen, nietwaar?
Maar dat kan ook kloppen, want aan het begin van het filmpje hoor je de voordeur dichtslaan :)
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:48:56 #223
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_130094093
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar dat kan ook kloppen, want aan het begin van het filmpje hoor je de voordeur dichtslaan :)
Dat staaft dan mijn gedachte dat er dan iemand naar buiten geslopen is. Maxime werd wakker van de voordeur en vraagt de dag erop aan Lucas of zij/het iets gehoord heeft.

Ik denk dan niet meer aan Nina of Ludo maar het zou een verrassing zijn als Nick ingebroken heeft.

Volgens mij droeg Nick soms ook een lederen schoen met een hakje en verklaart dat wellicht de "hakken" die je hoort in het filmpje? Ook het alarm kan dan verklaard worden als Nick de code nog kent en Sanders deze niet veranderd hebben (ze wanen hem immers dood)
pi_130094512
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:48 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Dat staaft dan mijn gedachte dat er dan iemand naar buiten geslopen is. Maxime werd wakker van de voordeur en vraagt de dag erop aan Lucas of zij/het iets gehoord heeft.

Ik denk dan niet meer aan Nina of Ludo maar het zou een verrassing zijn als Nick ingebroken heeft.

Volgens mij droeg Nick soms ook een lederen schoen met een hakje en verklaart dat wellicht de "hakken" die je hoort in het filmpje? Ook het alarm kan dan verklaard worden als Nick de code nog kent en Sanders deze niet veranderd hebben (ze wanen hem immers dood)
Het kan, maar ik denk niet dat je het in die richting moet zoeken. Het enige wat de makers met dat filmpje willen bereiken is ons laten denken dat één van de Sanders-leden die nacht heel laat is thuisgekomen omdat diegene een parachute gesaboteerd heeft. Niet omdat Nick heeft ingebroken o.i.d., dat staat namelijk geheel los van waar die app om draait.

Het zou natuurlijk kunnen, maar ik denk het eigenlijk niet.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:07:17 #225
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_130094772
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het kan, maar ik denk niet dat je het in die richting moet zoeken. Het enige wat de makers met dat filmpje willen bereiken is ons laten denken dat één van de Sanders-leden die nacht heel laat is thuisgekomen omdat diegene een parachute gesaboteerd heeft. Niet omdat Nick heeft ingebroken o.i.d., dat staat namelijk geheel los van waar die app om draait.

Het zou natuurlijk kunnen, maar ik denk het eigenlijk niet.
Aannemelijk inderdaad ^O^
Echter was het vertrek van Nick (aka Ronald/Roland) ook een open einde....
We shall see
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:16:56 #226
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130095087
Zijn er die nacht 2 personen geweest dan?
pi_130097402
Op het entertainment-gedeelte van msn.nl staat een fotogalerij met oude bekenden van GTST. Maar deze is wel heel opmerkelijk:

... Juist ja :')

Voor de volledige galerij: http://entertainment.nl.m(...)de-bekenden-uit-gtst
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:27:30 #228
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130097731
Naja, het klopt wel wat er staat. :P
pi_130102594
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:27 schreef Frey het volgende:
Naja, het klopt wel wat er staat. :P
Alleen staat er de verkeerde foto bij :')
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:18:02 #230
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130103122
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Alleen staat er de verkeerde foto bij :')

Reinout Oerlemans speelde Arnie.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:19:55 #231
179002 GwaiLow
pi_130103163
_O-

Achja, foutjes zijn menselijk
pi_130103666
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:18 schreef Frey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Reinout Oerlemans speelde Arnie.

Casper van Bohemen speelde Frits van Houten.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:40:53 #233
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130103732
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Casper van Bohemen speelde Frits van Houten.
_O- _O- _O-

Ook echt een rol voor hem. :P
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 18:42:17 #234
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_130103759

Wie is dit?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:42:50 #235
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130103775
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:42 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]

Wie is dit?
Hilde de Mildt
pi_130103796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:42 schreef Frey het volgende:

[..]

Hilde de Mildt
Ik moest ook eerst even goed kijken :@
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 18:45:26 #237
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_130103820
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:42 schreef Frey het volgende:
Hilde de Mildt
Thanks, die zou ik er niet uitgehaald hebben :D
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:45:30 #238
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130103824
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik moest ook eerst even goed kijken :@
En wel meteen Casper van Bohemen herkennen. o|O
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:47:03 #239
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130103866
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:45 schreef Meke het volgende:

[..]

Thanks, die zou ik er niet uitgehaald hebben :D
Het is ook alweer lang geleden en ze doet sindsdien vooral nasynchronisatie.
pi_130103944
En de belangrijkste:

Joost Buitenweg speelde Rien Hogendoorn.
pi_130104010
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:45 schreef Frey het volgende:

[..]

En wel meteen Casper van Bohemen herkennen. o|O
Maar dat was dan ook niet zo'n close-up foto :P
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:53:35 #242
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130104031
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
En de belangrijkste:

[ afbeelding ]

Joost Buitenweg speelde Rien Hogendoorn.
Alleen werd de rol hier tijdelijk gespeeld door Reni van Maren.
pi_130104115
quote:
[ afbeelding ]

Wie is dit?
Babette van Veen toch?
;)
pi_130104689
quote:
[ afbeelding ]

Wie is dit?
een lelijk wijf! :P
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:30:14 #245
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_130109748
Sylvia is lelijk geworden zeg. Wel meer haar ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_130112156
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Welk huis was dat? Maxime's huis? Waar woont dat mens eigenlijk? Maxime woont weer bij de familie Sanders?

Zoja; waarschijnlijk weer een loos draadje. Maxime hoorde iemand laat vertrekken, misschien wel Nina die ging checken waar Noud was.. Oid.
pi_130114915
8

fatale sprong
video gevonden voorwerp noud is iets vergeten
vaderliefde ludo lost het op
het noodlot

als ik dit lees kan ik me niet voorstellen dat aanstaande zondag nina of mike land. ik ga ervan uit dat zondag aysen land. noud is iets vergeten en vaderliefde ludo lost het op gaat over mike en nina
pi_130121535
Vandaag in de app:

SPOILER
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:13:02 #249
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_130122861
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:07 schreef roos85 het volgende:
Vandaag in de app:

SPOILER
:o
pi_130123347
SPOILER
pi_130123649
Wat gebeurt er eigenlijk als je die puzzel in 1X binnen de tijd en aantal zetten oplost? Krijg je dan een andere aanwijzing of maakt dat niks uit?
pi_130123792
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je die puzzel in 1X binnen de tijd en aantal zetten oplost? Krijg je dan een andere aanwijzing of maakt dat niks uit?
SPOILER
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:13:30 #253
268260 Dr.Mikey
pi_130124593
Wat een kut puzzle.
R.I.P DTS.
pi_130124638
Zet ik de televisie aan, RTL4 komt ervoor, herhalingen zijn erop met Tim in het ziekenhuis, en meteen heb ik weer zo'n hekel aan Tim :9

Die denkt dat hij door Sjoerd daar in het ziekenhuis ligt :')
Terwijl hij zelf toen zo'n held wilde uithangen bij die ruzie door er middenin te springen.

Tim :r
pi_130126102
Het nieuwste spelletje van de app doet het bij mij niet. Als ik op spelen klik, word het scherm even zwart en dan krijg ik weer opnieuw dat schermpje met die spelen button. (vanuit het week menu én vanuit het spelletjes menu) Alle andere spelletjes deden (en doen) het wel gewoon. Stom :S
Iemand een idee wat ik daaraan kan doen?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:10:55 #256
204244 Klavots
AKA Willem met z'n 300E
pi_130126303
Zou Arnie ooit nog terugkomen?
In Africa after every 60 seconds a minute passes...
pi_130127127
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:03 schreef tessie het volgende:
Het nieuwste spelletje van de app doet het bij mij niet. Als ik op spelen klik, word het scherm even zwart en dan krijg ik weer opnieuw dat schermpje met die spelen button. (vanuit het week menu én vanuit het spelletjes menu) Alle andere spelletjes deden (en doen) het wel gewoon. Stom :S
Iemand een idee wat ik daaraan kan doen?
Ik heb hetzelfde probleem. Geen oplossing voor je helaas
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:50:58 #258
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130127341

Hebben ze de Rohan Gottschalk schuifpuzzel gebruikt? :P
pi_130127366
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:50 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Hebben ze de Rohan Gottschalk schuifpuzzel gebruikt? :P
_O- _O- _O-
  roze vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:55:36 #260
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130127449
Pff waarom moet die kop van Rohan er telkens bij? :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:56:48 #261
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130127483
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Pff waarom moet die kop van Rohan er telkens bij? :')
De Kennard Bos puzzel heeft een 18+ beoordeling gehad en mocht niet gebruikt worden.
pi_130127510
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:56 schreef Frey het volgende:

[..]

De Kennard Bos puzzel heeft een 18+ beoordeling gehad en mocht niet gebruikt worden.

Ik wil echt niet weten hoe die er uit ziet :P
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:00:37 #263
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130127598
Gezien de hints van deze week en volgende week wijst alles er nu toch op dat
SPOILER
pi_130127681
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:00 schreef Frey het volgende:
Gezien de hints van deze week en volgende week wijst alles er nu toch op dat
SPOILER
Laten we het hopen :D _O_

SPOILER
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:07:18 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_130127811
En dat straks blijkt, dat Tim en Edwin eigenlijk bij de geboorte zijn verwisseld. En als dat niet kan, dan zijn ze op een ander moment verwisseld. Toen Anton met zijn gezin in de dierentuin was, en Julia met Tim ook.
pi_130127957
Als Nina dood is, dan moeten we een geweldige verhaallijn krijgen met Ludo erin _O_ _O_
Ik kan niet wachten dan _O_

Maar de vraag is, wie heeft Ludo dan gebeld? Ludo was met iemand wat zaken aan het regelen..
Hm.... Ik denk toch Mike, en dat dat gelul over die flexwet gewoon eh.... gelul is.
Misschien komt Mike terug als geest ofzo, om Ludo het leven zuur te maken, als hij opeens last krijgt van zijn geweten (net als met Amy)....
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:13:59 #267
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130128048
Nogmaals:

SPOILER
pi_130128776
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:13 schreef Frey het volgende:
Nogmaals:

SPOILER
Laten we maar eerst zien wie er zondag land.
Ik heb nog steeds het idee dat stampvoetje helaas wel blijft. Aangezien Aysen en Mike de meest gehate zijn in meerdijk zal het wel om die twee draaien ben ik bang. Ze zijn niet al te verrassend bij gtst.
pi_130129943
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:13 schreef Frey het volgende:
Nogmaals:

SPOILER
Ik las het verkeerd _O-

Ik zou het balen vinden als Mike eruit gaat. Ik ga wel juichen als Nina eruit gaat.

En waarom in een spoiler?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2013 14:13:51 ]
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:13:20 #270
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130130089
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Denk je dat???

Ik zou het balen vinden als Mike eruit gaat. Ik ga wel juichen als Nina eruit gaat.
Dus bij mij is het andersom :P
Uhmm... Ik zou het nog een keer lezen. :P

quote:
En waarom in een spoiler?
Ja, ik weet inmiddels ook niet meer wat in een spoiler kan en wat niet. Hier gaat het weer over mensen die nog over zijn. :P
pi_130130119
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:13 schreef Frey het volgende:

[..]

Uhmm... Ik zou het nog een keer lezen. :P

[..]

Ja, ik weet inmiddels ook niet meer wat in een spoiler kan en wat niet. Hier gaat het weer over mensen die nog over zijn. :P
Zie edit _O-

Beetje suf vandaag :@
Nee joh dit gewoon niet in een spoiler. Speculaties toch :P
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:16:15 #272
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130130166
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Zie edit _O-

Beetje suf vandaag :@
Nee joh dit gewoon niet in een spoiler. Speculaties toch :P
Maar het verraadt wel wie er nog over zijn. :P
Maar ja, dat staat inmiddels overal. Het houdt de boel wel bezig. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel topics doorheen gegaan tijdens de zomerstop. Vroeger lag alles echt stil.
pi_130130873
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:16 schreef Frey het volgende:

[..]

Maar het verraadt wel wie er nog over zijn. :P
Maar ja, dat staat inmiddels overal. Het houdt de boel wel bezig. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel topics doorheen gegaan tijdens de zomerstop. Vroeger lag alles echt stil.
Hmmm ja dat is ook wel weer waar _O-

Ik denk dat Lorena te pletter valt :') :+
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:45:28 #274
179002 GwaiLow
pi_130131077
Ik denk dat Rik flauw valt op zn motor.
pi_130131756
maar je kunt seizoen 9 dus morgen al bij de saturn halen?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:33:08 #276
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130132578
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:07 schreef majahoi het volgende:
maar je kunt seizoen 9 dus morgen al bij de saturn halen?
Meestal wel. De levering is vaak op vrijdagavond.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:37:19 #277
204244 Klavots
AKA Willem met z'n 300E
pi_130132700
ga je dat allemaal terugkijken dan?
In Africa after every 60 seconds a minute passes...
pi_130132794
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:33 schreef Frey het volgende:

[..]

Meestal wel. De levering is vaak op vrijdagavond.
Oh oké !
pi_130132827
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef Hicham. het volgende:

[..]

Laten we maar eerst zien wie er zondag land.
Ik heb nog steeds het idee dat stampvoetje helaas wel blijft. Aangezien Aysen en Mike de meest gehate zijn in meerdijk zal het wel om die twee draaien ben ik bang. Ze zijn niet al te verrassend bij gtst.
Hetzou iemand zijn die je niet zou verwachten! Maar goed , het onverwachte voor GTST is nog altijd het meest voor de hand liggende.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:41:17 #280
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_130132856
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:40 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Hetzou iemand zijn die je niet zou verwachten! Maar goed , het onverwachte voor GTST is nog altijd het meest voor de hand liggende.
En alle mensen verwachten Mike of Aysen, toch....
pi_130132918
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef Devil010 het volgende:

[..]

En alle mensen verwachten Mike of Aysen, toch....
In 1e instantie verwachtten ze Nuran, maar die was er als 1e toch? Bijna als 1e in ieder geval. het minst voor de hand liggen is Nina maar die heeft al zoveel drama meegemaakt, die laten ze niet doodgaan denk ik.
pi_130132936
Heeft Marly van der Velden geen twitter waar we iets uit kunnen afleiden, opnames zijn toch al weer begonnen? :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:47:23 #283
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_130133052
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Marly van der Velden geen twitter waar we iets uit kunnen afleiden, opnames zijn toch al weer begonnen? :P
Vanzelfsprekend zal zij een twitter hebben, maar ze mag er niks over zeggen, net zoals de hele cast.
pi_130133080
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend zal zij een twitter hebben, maar ze mag er niks over zeggen.
Nee maar als ze nu twittert dat ze ergens op vakantie is of een andere klus heeft is dat indirect wel een aanwijzing ;)
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:48:17 #285
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_130133086
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee maar als ze nu twittert dat ze ergens op vakantie is of een andere klus heeft is dat indirect wel een aanwijzing ;)
https://twitter.com/MarlyvdVelden
pi_130133119
quote:
Ze is dus op vakantie
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:49:56 #287
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_130133148
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze is dus op vakantie
Yup.
pi_130133183
Dat is op zich wel apart want volgens mij draaien ze al weer voor GTST :P
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:53:07 #289
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_130133261
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:50 schreef TheVulture het volgende:
Wil niet zoveel zeggen, Gigi Ravelli is bijvoorbeeld nog steeds met Camping Live bezig
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:53:17 #290
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_130133271
quote:
Hm inderdaad - wat herleid je hieruit?
pi_130133303
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Hm inderdaad - wat herleid je hieruit?
Dat zij pas op vakantie gaat als de draaidagen weer beginnen is wellicht een aanwijzing dat ze niet meer op de set hoeft te zijn ;)
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:57:09 #292
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_130133414
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat zij pas op vakantie gaat als de draaidagen weer beginnen is wellicht een aanwijzing dat ze niet meer op de set hoeft te zijn ;)
Kan zijn, hoop eigenlijk dat ze nooit meer op de set hoeft te zijn.

Al mag ze nog wel een keer terug komen als Lucas zijn travestietenhaar in model gebracht moet worden.
pi_130133838
Weet iemand wanneer (datum) de cliffhanger is opgenomen?
pi_130134052
Volgens mij wordt alles 3 maanden van tevoren opgenomen. Marley kan dus op vakantie zijn, want de afleveringen na de cliff zijn al opgenomen.
pi_130134274
Het wordt 6 weken van te voren opgenomen, en volgens mij zijn ze vrij als het ook niet op tv is. Dus als het goed is beginnen ze pas weer als het op tv komt.
pi_130134365
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kut puzzle.
Dit dus, krijg het niet voor elkaar :(
En als ik niet alle badges heb kan ik de afl niet zien zeker 25 augustus? :o :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:48:41 #297
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130135102
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dit dus, krijg het niet voor elkaar :(
En als ik niet alle badges heb kan ik de afl niet zien zeker 25 augustus? :o :')
Dan staat er hier wel een link klaar. :P
pi_130135129
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:48 schreef Frey het volgende:

[..]

Ok :D
pi_130135183
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef roos85 het volgende:

[..]

SPOILER
Geen verschil dus.
pi_130135959
quote:
Nee, als het goed is hebben zij nog vakantie: ik denk dat zij de 26ste weer beginnen met de opnames :)
pi_130135991
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:48 schreef Frey het volgende:

[..]

Laten we dat maar hopen, misschien hebben ze die wel extra beveiligd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')