SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TT
Wellicht kunnen we voortaan boven of onder de spoilers zetten wat de spoiler betreft; bijv. speculaties over de app/cliff, geintjes enz.
Kunnen degene die het niet willen lezen er gewoon voorbij scrollen.![]()
Het was nièt tegen jullie bedoeld in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zoiets kun je echter ook dubbel oppakken en zien als PeterKelder en ik die dit topic lopen te bevuilen met een flinke dosis slééééchte humor, ook al zien anderen daar de lo...
Hoe goed kennen wij elkaar nou?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Nou, kom op zegIemand mag toch wel haar mening geven?
Natuurlijk mag dat, maar er zijn gradaties. Je kunt:
-Je mening geven over de soap - Heb ik nooit problemen mee.
-Je mening geven over een user - Dit moet kunnen, dat doe ik ook weleens, maar je moet je plaats niet vergeten. Je bent zelf ook een user, geen mod of admin, die user over wie je je mening geeft hoeft hier niets mee te doen en kan dit achteloos naast zich neerleggen.
-Je mening geven over postgedrag - Ook dit moet kunnen, maar hier geldt ook het bovenstaande voor. Alleen de mate waarin bepaalde personen enkel en alleen willen lezen wat hen kan bekoren, neemt soms dwangmatige vormen aan.Een heer met stijl![]()
Dat had ik ook niet gedachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het was nièt tegen jullie bedoeld in ieder geval.![]()
![]()
Ik vind het gewoon jammer dat er regelmatig hier discussies ontstaan, en als iemand wat aangeeft dat het naar mijn idee dan als aanval wordt gezien.
Dat er dan wordt gezegd dat users naar het livetopic moeten gaan, of dat ze zin hebben om het topic vol te posten met onzin SC of dat er maar een eigen forum moet worden opgericht vind ik echt onnodige opmerkingen.
En wat ik al eerder zei:quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:51 schreef roos85 het volgende:
Ik vind dat speculaties omtrent de cliff best in een spoiler kunnen, omdat er ook te lezen wie er nog niet veilig geland zijn.
Wellicht handig om er boven te zetten dat het om speculaties gaat of bijv. over een eerder seizoen.![]()
[ spoiler = Onderwerp van de spoiler ] Inhoud van de spoiler [ / spoiler ]quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:22 schreef roos85 het volgende:
TT
Wellicht kunnen we voortaan boven of onder de spoilers zetten wat de spoiler betreft; bijv. speculaties over de app/cliff, geintjes enz.
Kunnen degene die het niet willen lezen er gewoon voorbij scrollen.SPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel een goed idee dus.![]()
![]()
Ik had wel een Balouquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar jij bent Roos Alberts niet, nietwaar?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:33 schreef PG18 het volgende:
[..]
[ spoiler = Onderwerp van de spoiler ] Inhoud van de spoiler [ / spoiler ]Dat bijvoorbeeldSPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoop echt dat seizoen 9 er dit weekend al is. Alleen met seizoen 7 waren ze een paar dagen later.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hahaquote:Ik heb een leren jack en een fiets, maar dat maakt mij nog geen opvliegende gozer die fietsen door ruiten gooit
Alhoewel...
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
HahaIk heb een leren jack en een fiets, maar dat maakt mij nog geen opvliegende gozer die fietsen door ruiten gooit
Alhoewel...
![]()
![]()
Als ze zaterdag mijn box niet hebben, dan mag je weer op pad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
HahaIk heb een leren jack en een fiets, maar dat maakt mij nog geen opvliegende gozer die fietsen door ruiten gooit
Alhoewel...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik had er over heen gelezen dat het erbij stondquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar in dit geval was het nogal vreemd. ArnieAlberts zet onder die spoilertag de mededeling dat het niets met de Springlevend-app of een speculatie te maken heeft, en alsnog wordt er over gejammerd.
Kijk, had hij die mededeling níét onder die spoilertag gezet, dan had ik de reactie van Amarantha nog wel gesnapt. Maar in dit geval is het nogal opmerkelijk. En ja, dan komen er weer reacties van anderen op, die ik in dit geval beter snap dan de reactie van Amarantha.
Maar goed, ik heb zo het idee dat hier nu wel genoeg over gezegd is. Mochten er mensen zijn die er anders over denken, laat het maar wetenMijn fout!
Your beauty never ever scared me.![]()
Ah, oké. Dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had er over heen gelezen dat het erbij stondMijn fout!
![]()
![]()
Het gaat er ook om hoe je iets zegt natuurlijk, als je iets wilt bereiken dan moet je er geen 'he luister eens even allemaal, ik heb bedacht dat het zus en zo moet, dus doe het eens effe snel'-toontje aan hangen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:33 schreef roos85 het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat er regelmatig hier discussies ontstaan, en als iemand wat aangeeft dat het naar mijn idee dan als aanval wordt gezien.Livetopic opmerking komt niet van mij, dat andere wel en daar sta ik voor de volle 100% achter. Het is inherent dat je dingen tegenkomt die je niet bevallen. Dit mag je aankaarten, maar je mag dan ook verwachten dat je dan ook van repliek gediend wordt en niet iedereen je voorstel klakkeloos omarmt. Dit soort discussie hoort erbij, hoe jammer jij het ook vindt.quote:Dat er dan wordt gezegd dat users naar het livetopic moeten gaan, of dat ze zin hebben om het topic vol te posten met onzin SC of dat er maar een eigen forum moet worden opgericht vind ik echt onnodige opmerkingen.
En wat ik al eerder zei:
[..]
[Edit] En uiteraard geldt die eigen-topic opmerking niet voor Amarantha, maar wel voor de reeks personen die we nooit zien, totdat ze ineens posten en in hun eerste post eisen dat ze dit of dat beslist niet meer willen zien en/of lezen. Eens in de zoveel tijd duikt er zo iemand op, daar sloeg het meer op.Een heer met stijl![]()
Mensen mijn berichtjes kwamen er wat botter uit dan de bedoeling. Hou wel van mijn GTST buddies hoor
Maargoed, genoeg hierover voor mij althans.
Wanneer komt seizoen 9 nou precies uit? Is de datum die op Bol staat nog steeds geldig?No hard feelings from here.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Mensen mijn berichtjes kwamen er wat botter uit dan de bedoeling. Hou wel van mijn GTST buddies hoor
Een heer met stijl![]()
Ah nog 2 weken dan weten we hetSpannend. Als er niemand dood gaat verbaasd het me ook niks eerlijk gezegd.. Hoewel Ruud Veltkamp in een interview had gezegd dat ze wel wat realistischer ter werk wouden gaan (geen doden die weer ineens terug komen in de serie etc.) omdat er veel commentaar op was gekomen in de loop van de jaren
Kan gebeuren, gelukkig is de boel nu duidelijker voor iedereenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Mensen mijn berichtjes kwamen er wat botter uit dan de bedoeling. Hou wel van mijn GTST buddies hoor![]()
![]()
Als het goed is wel, misschien dat-ie eind deze week al bij de Saturn e.d. te vinden is. Als-ie aankomende vrijdag hier bij de Saturn al te vinden zal zijn is-ie gewoon te koopquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wanneer komt seizoen 9 nou precies uit? Is de datum die op Bol staat nog steeds geldig?
En dan weten we ook wat Frey aankomend weekend doet![]()
![]()
Volgens mij is er aangegeven dat het slachtoffer het niet zal overleven, maar inderdaad: het verbaasd me niets als hij/zij het alsnog overleefdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ah nog 2 weken dan weten we hetSpannend. Als er niemand dood gaat verbaasd het me ook niks eerlijk gezegd.. Hoewel Ruud Veltkamp in een interview had gezegd dat ze wel wat realistischer ter werk wouden gaan (geen doden die weer ineens terug komen in de serie etc.) omdat er veel commentaar op was gekomen in de loop van de jaren
Ik vraag me wel af hoe realistisch ze het willen gaan maken, als ze nóg meer maatschappelijke thema's gaan aansnijden wordt het haast een ONM 2.0, en we weten hoe het met het "realistische" ONM is afgelopen![]()
![]()
Ze zijn daar al mee bezig sinds dit seizoen. Er is een Amerikaanse serie-schrijver(?) naar Nederland gekomen om GTST onder de loep te nemen na de dalende kijkcijfers en alle commentaar. Die vond toen dat ze het realistischer moesten maken omdat doden nou eenmaal dood blijven en noem het maar op. Nu ik erover na denk zat er op Lucas zijn wickeddroom na niet veel onrealistische shit inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij is er aangegeven dat het slachtoffer het niet zal overleven, maar inderdaad: het verbaasd me niets als hij/zij het alsnog overleefd
Ik vraag me wel af hoe realistisch ze het willen gaan maken, als ze nóg meer maatschappelijke thema's gaan aansnijden wordt het haast een ONM 2.0, en we weten hoe het met het "realistische" ONM is afgelopenYour beauty never ever scared me.![]()
Dat met die Amerikaanse producer is al van enkele jaren geleden, rond seizoen 18. Toen ging het behoorlijk slecht met GTST en de programmadirecteur Erland Galjaard zei zelfs openlijk in het AD dat hij zonder pardon de stekker uit de serie zou trekken als de kijkcijfers niet snel zouden stijgen. Het seizoen daarop, seizoen 19, was dan ook het "op-of-eronder"-seizoen voor de serie; in 2009 zou het contract met RTL aflopen en de kijkcijfers moesten aantrekken, wilde men verlening van het contract.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn daar al mee bezig sinds dit seizoen. Er is een Amerikaanse serie-schrijver(?) naar Nederland gekomen om GTST onder de loep te nemen na de dalende kijkcijfers en alle commentaar. Die vond toen dat ze het realistischer moesten maken omdat doden nou eenmaal dood blijven en noem het maar op. Nu ik erover na denk zat er op Lucas zijn wickeddroom na niet veel onrealistische shit in
Toen hebben ze die Amerikaanse producer naar Nederland gehaald en die constateerde dat de serie te ver was afgedwaald om identificatie met de kijkers te krijgen. Ook moest het licht worden aangepast en mocht er meer bloot in de serie (vandaar dat Gigi Ravelli dat seizoen meerdere keren in d'r ondergoed rondliep, niet dat dat zo erg was - maar dat terzijde).
Overigens blijf ik het opmerkelijk vinden dat ze een Amerikaanse producer om advies hebben gevraagd: het GTST-format komt immers uit Australië en in Amerika legt de ene na de andere soap het loodje. Maar ach, de adviezen hebben gewerkt. Helaas dat de makers nu niets spannends meer aandurven, naar mijn mening is de serie de laatste jaren zo gezapig als maar kan.![]()
Mooie uitlegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat met die Amerikaanse producer is al van enkele jaren geleden, rond seizoen 18. Toen ging het behoorlijk slecht met GTST en de programmadirecteur Erland Galjaard zei zelfs openlijk in het AD dat hij zonder pardon de stekker uit de serie zou trekken als de kijkcijfers niet snel zouden stijgen. Het seizoen daarop, seizoen 19, was dan ook het "op-of-eronder"-seizoen voor de serie; in 2009 zou het contract met RTL aflopen en de kijkcijfers moesten aantrekken, wilde men verlening van het contract.
Toen hebben ze die Amerikaanse producer naar Nederland gehaald en die constateerde dat de serie te ver was afgedwaald om identificatie met de kijkers te krijgen. Ook moest het licht worden aangepast en mocht er meer bloot in de serie (vandaar dat Gigi Ravelli dat seizoen meerdere keren in d'r ondergoed rondliep, niet dat dat zo erg was - maar dat terzijde).
Overigens blijf ik het opmerkelijk vinden dat ze een Amerikaanse producer om advies hebben gevraagd: het GTST-format komt immers uit Australië en in Amerika legt de ene na de andere soap het loodje. Maar ach, de adviezen hebben gewerkt. Helaas dat de makers nu niets spannends meer aandurven, naar mijn mening is de serie de laatste jaren zo gezapig als maar kan.Thanks!
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: