Meestal wel. De levering is vaak op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:07 schreef majahoi het volgende:
maar je kunt seizoen 9 dus morgen al bij de saturn halen?
Oh oké !quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Meestal wel. De levering is vaak op vrijdagavond.
Hetzou iemand zijn die je niet zou verwachten! Maar goed , het onverwachte voor GTST is nog altijd het meest voor de hand liggende.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Laten we maar eerst zien wie er zondag land.
Ik heb nog steeds het idee dat stampvoetje helaas wel blijft. Aangezien Aysen en Mike de meest gehate zijn in meerdijk zal het wel om die twee draaien ben ik bang. Ze zijn niet al te verrassend bij gtst.
En alle mensen verwachten Mike of Aysen, toch....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hetzou iemand zijn die je niet zou verwachten! Maar goed , het onverwachte voor GTST is nog altijd het meest voor de hand liggende.
In 1e instantie verwachtten ze Nuran, maar die was er als 1e toch? Bijna als 1e in ieder geval. het minst voor de hand liggen is Nina maar die heeft al zoveel drama meegemaakt, die laten ze niet doodgaan denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef Devil010 het volgende:
[..]
En alle mensen verwachten Mike of Aysen, toch....
Vanzelfsprekend zal zij een twitter hebben, maar ze mag er niks over zeggen, net zoals de hele cast.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Marly van der Velden geen twitter waar we iets uit kunnen afleiden, opnames zijn toch al weer begonnen?
Nee maar als ze nu twittert dat ze ergens op vakantie is of een andere klus heeft is dat indirect wel een aanwijzingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend zal zij een twitter hebben, maar ze mag er niks over zeggen.
https://twitter.com/MarlyvdVeldenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar als ze nu twittert dat ze ergens op vakantie is of een andere klus heeft is dat indirect wel een aanwijzing
Ze is dus op vakantiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:48 schreef Devil010 het volgende:
[..]
https://twitter.com/MarlyvdVelden
Wil niet zoveel zeggen, Gigi Ravelli is bijvoorbeeld nog steeds met Camping Live bezigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:50 schreef TheVulture het volgende:
Dat is op zich wel apart want volgens mij draaien ze al weer voor GTST
Hm inderdaad - wat herleid je hieruit?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:50 schreef TheVulture het volgende:
Dat zij pas op vakantie gaat als de draaidagen weer beginnen is wellicht een aanwijzing dat ze niet meer op de set hoeft te zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Hm inderdaad - wat herleid je hieruit?
Kan zijn, hoop eigenlijk dat ze nooit meer op de set hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zij pas op vakantie gaat als de draaidagen weer beginnen is wellicht een aanwijzing dat ze niet meer op de set hoeft te zijn
Dit dus, krijg het niet voor elkaarquote:
Dan staat er hier wel een link klaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit dus, krijg het niet voor elkaar
En als ik niet alle badges heb kan ik de afl niet zien zeker 25 augustus?![]()
Okquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan staat er hier wel een link klaar.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef roos85 het volgende:
[..]Geen verschil dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, als het goed is hebben zij nog vakantie: ik denk dat zij de 26ste weer beginnen met de opnamesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:50 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |